• صفحه خانگی
  • >
  • گیم شات
  • >
  • بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید 2023 با لینک مستقیم دانلود مهر 1402

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید 2023 با لینک مستقیم دانلود مهر 1402

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید 2023 با لینک دانلود مستقیم برای همه گوشی های اندروید در شهریور 1402 ، در ادامه 15 مورد از بهترین بازی های مولتی پلیر فکری اندروید ، بازی های معمایی ، پازل و حل کردنی را میبینیم.

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید 2023 با لینک مستقیم دانلود

با این این بازی‌ های چندنفره رایگان، دوستان خود را در نبرد عقل به چالش بکشید تا بفهمید چه کسی باهوش‌ترین است!

بهترین بازی های فکری برای اندروید

مهم نیست که در چه سنی هستید، یا فکر می کنید چقدر باهوش هستید، مهم است که به طور منظم مغز خود را تمرین دهید. خوشبختانه، راه های سرگرم کننده زیادی برای انجام این کار وجود دارد. یکی از آنها انجام بازی های فکری چند نفره با دوستانتان است.

این بازی‌ های موبایل سلول خاکستری  مغز شما را آزمایش می‌کنند و به شما امکان می‌دهند دانش و مهارت‌های خود را به هر کسی که مایل به بازی با شما است نشان دهید. بنابراین، آیا می توانید دوستان خود را در یکی از این بازی های فکری چند نفره شگفت انگیز شکست دهید؟ همه آنها برای بازی آزاد هستند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود و آموزش آنلاین بازی ماین کرافت, مراحل و جهان بازی مشاهده کنید.

1. Maze King

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : پیچ و خم ها می توانند یک بازی ورزشی عالی برای مغز ایجاد کنند و هر چه پیچ و خم بزرگتر باشد، چالش برانگیزتر است. Maze King یک بازی عالی برای نشان دادن مهارت های حل خود در برابر دیگران است. در حالت Stage Mode بازی کنید تا از بازی لذت ببرید، سپس به حالت Multiplayer بروید تا با یک دوست روبرو شوید.

می توانید دوستان خود را با ضربه ای دعوت کنید که لینک بازی را از طریق پیامک ارسال می کند. یا در صورت تمایل می توانید با یک بازیکن تصادفی رقابت کنید.

لینک دانلود: Maze King for Android | iOS

2. Chess Time

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : Chess Time یک گزینه موبایل فوق العاده برای بازی دوستان در سراسر جهان است. این بازی رنگ‌ های پس‌ زمینه مختلفی را برای انتخاب، تابلوهای امتیازات بر اساس کشور و رتبه‌بندی، و تایمر ارائه می‌دهد تا ببینید چالش چقدر طول می‌کشد. همچنین می توانید گزینه هایی مانند صفحه کلید چت سریع، نمایش مختصات و رنگ حرکت معتبر را فعال کنید.

ارتباط با دوستان آسان است: اگر نام کاربری بازیکنی را می‌دانید می‌توانید به دنبال آن بگردید یا از طریق ایمیل یا پیامک برای آنها دعوت نامه ارسال کنید.

لینک دانلود: Chess Time for Android | iOS

3. Chess With Friends Free

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : اگر ترجیح می دهید در یک بازی شطرنج با دوستان فیس بوک خود روبرو شوید، Chess With Friends Free راهی برای رفتن است. یکی از دوستان خود را جستجو کنید یا یک بازیکن را با نام کاربری پیدا کنید. می‌توانید اعلان‌ های چت را فعال کنید، خود را در دسترس سایر بازیکنان نشان دهید و خود را در تابلوهای امتیازات قابل مشاهده کنید.

در حین بازی چت کنید یا فقط روی بازی تمرکز کنید. همچنین می‌توانید حریف جدیدی را کشف کنید و جدول امتیازات ماه را مشاهده کنید.

لینک دانلود: Chess With Friends Free for Android | iOS

4. Skillz – Logical Brain

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : Skillz _ Logical Brain  یک راه عالی برای تمرین مغز شما است. این برنامه دارای انواع بازی های فکری است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید یا می توانید یک بازی تصادفی انجام دهید.

پس از ورود به Google (در Android) با انتخاب یک دوست، سطح یک را شروع کنید. سپس، مهارت‌های خود را در پازل‌ ها و چالش‌ هایی که حافظه، رفلکس‌ها، دقت و سرعت شما را مورد آزمایش قرار می‌دهند، نشان دهید.

می‌توانید برای بازیکنان دیگری که در اتاق‌ ها منتظر بازی هستند پیامی بنویسید و ببینید در کجای جدول امتیازات ایستاده‌اید.

لینک دانلود: Skillz – Logical Brain for Android | iOS

5. QuizUp

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : QuizUp یک بازی سرگرم کننده چیزهای بی اهمیت با موضوعات بسیار متنوع است. شما می توانید از تجارت، آموزش، تاریخ و علم انتخاب کنید. یا ببینید چه کسی در مورد ورزش، بازی، تلویزیون و موسیقی بیشتر می داند. ترفند این است که در یک دور سوال به سرعت و درست پاسخ دهید. همانطور که دوستان خود را در این نبرد عقلانیت نابود می کنید، سطوح را بالا ببرید.

می توانید به راحتی با استفاده از فیسبوک متصل شوید و سپس دوستانی را که بازی را نصب کرده اند جستجو کنید. بعد از اینکه یک راند بازی کردید، روی دکمه چت ضربه بزنید تا از دوستان خود در مورد اینکه چگونه از آنها پیشی گرفته اید خوشحال شوید.

لینک دانلود: QuizUp for Android | iOS

6. Trivia Crack

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : Trivia Crack اصلی هنوز در دسترس است و هنوز هم در حال انفجار است. هدف شما جمع آوری یک شخصیت برای هر یک از شش دسته: هنر، تاریخ، علم، ورزش، جغرافیا و سرگرمی است. برای انجام این کار، به پاسخ صحیح به سؤالات مربوط به دسته ای که هنگام چرخاندن چرخ ضربه می زنید، ادامه دهید.

برای بازی با دوستان خود وارد فیسبوک شوید یا برای دعوت از دیگران به توییتر متصل شوید. Trivia Crack یک بازی نوبتی است، بنابراین می‌توانید در زمانی که زمان دارید، چرخش خود را انجام دهید. شما همچنین می توانید در بازی چت کنید و دستاوردهای سطح خود را به اشتراک بگذارید تا پیروزی های خود را حفظ کنید.

لینک دانلود: Trivia Crack for Android | iOS

7. Trivia Crack Kingdoms

بهترین بازی های فکری برای اندروید

 

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : اگر از اولین بازی Trivia Crack لذت بردید، Trivia Crack Kingdoms را بررسی کنید. در یک نبرد سلطنتی با دوستان خود، دریابید که واقعاً چه کسی در قلمرو چیزهای بی اهمیت است.

موضوع کانالی مانند ورزش، تاریخ جهان، غذا و نوشیدنی، فیلم یا نمایش تلویزیونی را انتخاب کنید. سپس وقتی به درستی پاسخ دادید، تاج هایی به دست می آورید، و تلاش می کنید تا قبل از اینکه حریفتان همه آنها را جمع آوری کند.

با اتصال به فیسبوک می توانید دوستان خود را به چالش بکشید. بعلاوه، Trivia Crack Kingdoms یک چت درون برنامه ای را برای یک گفتگوی کوچک در مورد زباله ارائه می دهد.

لینک دانلود: Trivia Crack Kingdoms for Android | iOS

8. Words With Friends

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : بازی Words With Friends سالهاست که در سراسر جهان محبوب بوده است. اما اگر هرگز آن را امتحان نکرده اید و از بازی های کلمه ای لذت می برید، پس باید آن را بررسی کنید. گیم پلی بازی شبیه به Scrabble است که در آن کلمات را با حروفی که به شما داده می شود ایجاد می کنید. کلمات باید روی صفحه بازی به هم متصل شوند و کلمات و حروف طولانی‌تر با مقادیر امتیاز بالاتر به شما کمک می‌کنند امتیاز بیشتری کسب کنید.

مانند Chess With Friends Free و ساخته شده توسط همان شرکت، Words به شما امکان می دهد در مقابل دوستان فیسبوک خود بازی کنید. در طول بازی چت کنید، زمانی که یک دقیقه وقت دارید نوبت خود را بگیرید و مهارت های هوشمندانه خود را با کلمات پر امتیاز به نمایش بگذارید.

لینک دانلود: Words With Friends for Android | iOS

9. Word Chums

بهترین بازی های فکری برای اندروید

 

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : برای یک بازی به سبک Words With Friends با شخصیت های زیبا، مهارت های خود را در Word Chums امتحان کنید. با همان نوع گیم پلی Scrabble، رابط رنگارنگ و تجربه ای شاد، ایجاد کلمات برای نمرات بالا واقعا سرگرم کننده است. Word Chums همچنین برای جایگزینی همه حروف شما و دریافت نکات با امتیاز بالا، قدرت‌هایی را ارائه می‌دهد.

می‌توانید در مقابل دوستان فیس‌بوک، دیگر بازیکنان Word Chums یا شخصی در لیست مخاطبین خود بازی کنید. این بازی دارای یک چت درون برنامه‌ای است که در طول مسابقه با هم صحبت می‌کند.

لینک دانلود: Word Chums for Android | iOS

10. Pictoword

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : برای انواع مختلف نبرد بازی کلمه، Pictoword یک چالش مبتنی بر تصویر است. مفهوم ساده است. دو تصویر را مشاهده می کنید که با هم ترکیب می شوند و یک کلمه را تشکیل می دهند. شما فقط باید با تعداد فاصله های حروف ارائه شده بفهمید که آن کلمه چیست.

برخلاف دیگر بازی‌های این فهرست، Pictoword به شما امکان می‌دهد یک «خانواده» برای بازی با دیگران ایجاد کنید. ابتدا باید راه خود را از طریق سطوح مختلف حل کنید، اما این تمرین عالی است. سپس گروه خود را ایجاد کنید، اعضا را دعوت کنید و در طول یک استراحت چت کنید.

لینک دانلود: Pictoword for Android | iOS

بهترین بازی های فکری برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید : یکی دیگر از بازی های فکری که می توانید با دوستان خود انجام دهید، Infinite Word Search است. بازی به همان سبک کلاسیک پازل های جستجوی کلماتی که در همه جا دیده اید، انجام می شود. اما Infinite Word Search به شما امکان می‌دهد موضوع پازل خود را با گزینه‌هایی مانند حیوانات، کشورها، مد و بسیاری موارد دیگر انتخاب کنید.

اگر فکر می‌کنید مهارت‌های کلمه‌یابی شما بهتر از دوستان فیسبوکی شماست، ارتباط برقرار کنید و یک دوست بازی کنید. در گیم پلی بلادرنگ، ببینید چه کسی می تواند سریع ترین کلمات را پیدا کند. این موضوع کمی چالش را به گیم پلی بازی اضافه می کند، به خصوص اگر هر دو به طور همزمان به دنبال یک کلمه باشید.

لینک دانلود: Infinite Word Search for Android | iOS

این بازی های فکری چند نفره بسیار سرگرم کننده هستند

طبیعی است که عاشق بازی ای باشید که در آن مهارت دارید. اگر اغلب از دوستان خود برتری می گیرید یا به سادگی از آنها پیشی می گیرید، این حتی بهتر است. با این بازی ها می توانید مهارت های خود را تقویت کنید و ثابت کنید که در بین دوستان خود باهوش ترین هستید. بنابراین، اجازه دهید نبرد هوشمندانه عقل آغاز شود! حتی ممکن است بخواهید چند تست شناختی آنلاین رایگان را امتحان کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید