آموزش آنلاین بازی ماین کرافت, مراحل و جهان بازی

آموزش بازی ماین کرافت

آموزش آنلاین بازی ماین کرافت, مراحل و جهان بازی. آموزش بازی ماین کرافت بر روی پلتفرم های ویندوز, مک و لینوکس و همچنین اندروید و iOS.

آموزش آنلاین بازی ماین کرافت, مراحل و جهان بازی

شاید به مناسبت 10 سالگی، ماین کرافت بار دیگر به محبوب ترین بازی جهان تبدیل شده است. اما کسانی که برای اولین بار این بازی را انجام می دهند، ممکن است از خود بپرسند که چگونه ماین کرافت را بازی کنند؟

ماین کرافت مانند بازی ویدیویی معمولی شما نیست. هیچ هدف واضح یا هیچ آموزش واقعی برای کمک به شما برای شروع وجود ندارد. بنابراین این راهنمای مبتدی در مورد آموزش بازی ماین کرافت به شما کمک می کند تا برای اولین بار آماده شوید.

فهرست مطالب آموزش بازی ماین کرافت

  • کنتری های های هدف و اساسی در ماین کرافت
  • زنده ماندن از اولین شب شما
  • کاوش در جهان

آموزش بازی ماین کرافت

نکته جالب در مورد آموزش بازی ماین کرافت این است که دنیایی باز و بی پایان است و شما می توانید هر کاری که می خواهید انجام دهید. اما برای انجام این کار، درک اصول اولیه کمک خواهد کرد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد اینکه چگونه در کالاف دیوتی موبایل cp رایگان بگیریم و بهترین تنظیمات میزان دقت فری فایر را مشاهده کنید.

کنترل های هدف و اساسی در Minecraft

قبل از اینکه به آموزش بازی ماین کرافت بپردازیم، برای خرید و دانلود بازی به Minecraft.net مراجعه کنید. ماین کرافت بر روی اکثر سیستم عامل ها، کنسول ها و گوشی های هوشمند مدرن در دسترس است.

برای این راهنما، ما بر روی ماین کرافت در ویندوز، مک و لینوکس تمرکز خواهیم کرد. اما هنگامی که اصول اولیه را درک کردید، می توان آنها را برای هر نسخه ای در هر پلتفرمی اعمال کنید.

اگر بخواهیم تا آموزش بازی ماین کرافت را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که هدف اصلی در ماین کرافت وجود ندارد، اما جریان خاصی از گیم پلی وجود دارد که برای همه توصیه می شود. شما در این دنیای باز عظیم بدون اینکه چیزی را در اختیار داشته باشید بازی را شروع می کنید، و باید از ابتدا مواد را جمع آوری کنید تا برای خود یک سرپناه بسازید، غذا تهیه کنید، یک تخت بسازید و تا روز بعد زنده بمانید.

آموزش بازی ماین کرافت

از آنجا, می توانید شروع به استخراج منابع ارزشمندی مانند سنگ آهن و الماس کنید تا ابزار، سلاح ها و زره های قدرتمند بسازید. همانطور که برای مدت طولانی‌تری بازی می‌کنید، می‌توانید جهان باز را کشف کنید، دهکده‌ ها را پیدا کنید، صندوق‌ های مخفی را غارت کنید و با موجودات دشمن به نام مب ها مبارزه کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

با این حال, قبل از شروع آموزش بازی ماین کرافت، باید شما را از طریق اصول اولیه راهنمایی کنیم. با باز کردن ماین کرافت شروع کنید. روی Singleplayer کلیک کنید و سپس روی Create New World کلیک کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

روی دکمه Game Mode کلیک کنید تا Survival نمایان شود. جالبی بازی در حالت Survival شروع می شود، جایی که باید زنده بمانید و همه چیز را برای خود جمع کنید. توصیه می کنیم به کنترل های استاندارد پایبند باشید. در اینجا یک مرور کلی را مشاهده می کنید:

  • حرکت- کلیدهای W، A، S و D
  • پرش – فاصله
  • دویدن – دو ضربه سریع به W ضربه بزنید
  • برای دولا شدن و دزدکی حرکت کردن – Shift را نگه دارید
  •  دسترسی به موجودی – E
  • از ماوس برای نگاه کردن به اطراف استفاده کنید
  • F5 – چرخش در نماهای مختلف دوربین
  • شکستن بلوک ها یا حمله – کلیک چپ
  • آیتم ها را استفاده یا قرار دهید – کلیک راست کنید
  • وسیله ای را که در دست دارید روی زمین بیندازید – Q
  • از میان شکاف‌های موجودی خود دور بزنید – 1 تا 9 کلید عددی

با در نظر گرفتن این کنترل ها، بیایید آن را آزمایش کنیم. به درخت نزدیک بروید و با نگه داشتن کلیک چپ ماوس آن را بشکنید. هنگامی که بلوک درختی شکسته می شود، یک سیاهه ثبت می شود. چهار تکه درخت را بشکنید و وقتی روی زمین افتادند جمع کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

را فشار دهید تا موجودی خود باز شود. متوجه خواهید شد که چهار لاگ و یا کنده در ردیف پایین مربع ها دارید. این ردیف برگه اسلات سریع شماست. برای تجهیز هر یک از اینها می توانید 1 تا 9 را فشار دهید. بقیه موجودی شما اقلام بیشتری را در خود جای می دهد اما نمی توانید سریع آنها را تجهیز کنید. می توانید برای تغییر مکان اقلام موجود در موجودی خود کلیک کرده و بکشید.

همه چیز در Minecraft باید استخراج یا ساخته شود. بنابراین اگر می‌خواهید برای مثال ابزارهایی بسازید، باید منابع پایه را برای آنها استخراج کنید و سپس آنها را بسازید. از سطح بسیار ابتدایی شروع می شود و از آنجا می رود.

به عنوان مثال برای ساختن یک ابزار، شما با یک کنده شروع می‌کنید، سپس تخته می‌سازید، سپس چوب‌های کاردستی می‌سازید و از چوب‌ ها و تخته‌ ها با هم برای ساختن ابزار استفاده می‌کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

تقریبا همه کاردستی ها به یک میز کاردستی نیاز دارند. برای ایجاد یکی، می توانید از گزارش های خود استفاده کنید. ابتدا، لاگ های خود را کلیک کرده و به چهار مربع کوچک نشان داده شده در کنار شخصیت شما در منوی موجودی بکشید.

آموزش بازی ماین کرافت

متوجه خواهید شد که 4 مورد جدید در جعبه خروجی وجود خواهد داشت. اینها تخته هستند. چهار بار روی این کلیک راست کنید تا لاگ های خود را به تخته تبدیل کنید و سپس آنها را به موجودی اصلی خود بکشید. شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد اما تحمل کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

در مرحله بعد از آموزش بازی ماین کرافت، از کلیک چپ برای انتخاب 16 تخته که ایجاد کردید استفاده کنید. و سپس هنگامی که ماوس را روی هر یک از چهار کادر کنار شخصیت خود قرار می دهید، یکبار کلیک راست کنید. یک مورد جدید در کادر خروجی وجود خواهد داشت. این یک میز کرفتینگ است.

کلیک چپ کنید تا تخته های خود را دوباره در فضای خالی موجودی خود قرار دهید، سپس برای انتخاب جدول کرفتینگ کلیک چپ کنید. بعد، ماوس خود را به نوار ابزار پایین ببرید و کلیک چپ کنید تا آن را در آنجا رها کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

در مرحله بعد، با فشار دادن E از موجودی خارج شوید. اکنون می توانید جدول کاردستی خود را با فشار دادن کلید عددی مربوط به شکافی که در آن قرار دارد، مجهز کنید.

پس از آن، می توانید به هر نقطه از زمین نگاه کنید و برای قرار دادن آن کلیک راست کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

در مرحله بعد به جدول کرفتینگ نگاه کنید و کلیک راست کنید. رابط کاربری جدول کاردستی جدید را مشاهده خواهید کرد. روی کتاب سبز رنگ کلیک کنید تا منوی جدول کاردستی گسترده نمایش داده شود. می توانید روی آیتم ها در سمت چپ کلیک کنید تا نحوه ساخت آنها را ببینید. همانطور که بازی می کنید، دستور العمل های بیشتری را یاد خواهید گرفت، یا می توانید آنها را در اینترنت جستجو کنید.

در این قسمت از آموزش بازی ماین کرافت، ما باید چند ابزار اساسی بسازیم. در ماین کرافت، ابزارها می توانند به شما کمک کنند تا منابع را سریعتر جمع آوری کنید. انواع ابزار شامل موارد زیر است –

  • کلنگ برای استخراج سریعتر سنگ و سنگ معدن.
  • تبر برای قطع درختان سریعتر.
  • بیل برای کندن سریعتر خاک.
  • بیل باغبانی برای تهیه خاک برای کاشت بذر.
  • شمشیر برای حمله به گروه های دشمن.

آموزش بازی ماین کرافت

ابزارهای دیگری برای شرایط منحصر به فردتر وجود دارد، اما در حال حاضر فقط به اینها نیاز داریم. برای این کار روی چوب در جدول کاردستی کلیک کنید. متوجه خواهید شد که برای ساخت 4 چوب به دو تخته روی هم در رابط کاربری crafting نیاز دارید.

ما به 8 چوب نیاز داریم، بنابراین از کلیک راست برای برداشتن تخته های خود استفاده کنید و از کلیک چپ برای قرار دادن یک تخته اضافی در هر جعبه استفاده کنید. تخته های خود را دوباره در فهرست موجودی قرار دهید و از کلیک چپ برای جمع آوری چوب ها از جعبه خروجی استفاده کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

ما اکنون در بحث آموزش بازی ماین کرافت دستور العمل های جدیدی را برای ساختن ابزارهای اساسی قفل خواهیم داشت. روی برگه ابزارها در فهرست کرفتینگ کلیک کنید. در مرحله بعد، می‌توانید روی هر یک از ابزارها کلیک کنید – در حال حاضر فقط یک بیل، کلنگ و تبر برای ایجاد آنها بسازید. از همان نکاتی که قبلاً توضیح دادیم برای ساخت آنها استفاده کنید و آنها را به موجودی یا نوار ابزار خود اضافه کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

پس از اتمام، موجودی شما باید کمی شبیه به تصویر بالا باشد. با فشار دادن E از جدول کرفتینگ خارج شوید. اکنون اولین ابزار خود را ساخته اید. اکنون زمان آن است که با دنیای اطراف خود کنار بیایید.

زنده ماندن از اولین شب شما

در این قسمت از آموزش بازی ماین کرافت باید بگوییم که در شب, گروه های دشمن ظاهر می شوند و سعی می کنند به شما حمله کنند. اگر بمیرید، در همان نزدیکی برمی گردید، اما باید برگردید و همه وسایلتان را جمع کنید. بهتر است در ماین کرافت نمیرید زیرا ممکن است آیتم های خود را گم کنید یا مکان قبلی خود را از دست بدهید. بنابراین برای جلوگیری از این امر، برای شب اول باید یک پناهگاه سریع بسازیم.

برای سهولت هر چه بیشتر، به سادگی بیل را با فشار دادن شماره هات کی مربوطه برای آن تجهیز کنید. برای ما 1 بود. بعد، به زمین نگاه کنید و کلیک راست کنید تا سه بلوک را پایین بیاورید.

 

سپس, به بالا نگاه کنید و خاکی را که تازه استخراج کرده اید، مجهز کنید. باید روی کلید 4 باشد. در مرحله بعد، برای قرار دادن یک بلوک، کلیک راست کنید. حالا هوا تاریک خواهد شد. اما نکته مهم این است که شما در امان هستید.

اکنون باید تا صبح صبر کنید. باید حدود 7 دقیقه طول بکشد. پس یا صبر کنید و صدای راه رفتن موجودات خطرناک را بشنوید، یا یک استراحت سریع داشته باشید و 7 دقیقه دیگر بازگردید. بازی شما باید باز بماند، در غیر این صورت زمان متوقف خواهد شد.

در مدت زمان 7 دقیقه، می توانید به بالا نگاه کنید و کلیک چپ را نگه دارید تا خاک را حفر کنید تا نور صبح نمایان شود. حالا، اگر هنوز هوا تاریک است، فقط خاک را دوباره پایین بیاورید و کمی بیشتر صبر کنید. به محض اینکه صبح شد، می توانید بلوک های جلوی خود را حفر کنید تا یک پله کوچک برای پریدن ایجاد کنید تا بتوانید از سوراخی که در آن پنهان شده اید خارج شوید.

بنابراین اکنون که اولین خانه خود را ساخته اید، باید یک سرپناه واقعی ایجاد کنید تا دیگر مجبور نشوید در یک سوراخ پوشیده از خاک پنهان شوید. فقط به چند چیز نیاز دارید – دیوار، سقف، در و تخت. با یک تخت، می توانید بخوابید، بنابراین نیازی نیست تمام شب منتظر بمانید. شب به طور خودکار رد می شود.

آموزش بازی ماین کرافت

دیوارها و سقف ها را می توان از هر چیزی ساخت. شما می توانید آن را از تخته ها بسازید و یا به سادگی آن را از خاک بسازید. شما می توانید این منابع را از درختان یا زمین با ابزارهایی که قبلا ساخته اید جمع آوری کنید. شما به بلوک های بسیار زیادی نیاز خواهید داشت.

در بحث آموزش بازی ماین کرافت باید گفت که گاهی اوقات، ماین کرافت می تواند مانند این کاملا خسته کننده باشد – شما باید بلوک های زیادی را از طریق بریدن درختان، حفاری و استخراج استخراج کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

می توانید با تجهیز بلوک ها در نوار ابزار خود شروع به قرار دادن بلوک ها برای ساختن اولین خانه خود کنید. درب یکی دیگر از وسایل کرفتینگ است که می توان آن را با تخته در میز کاردستی ساخت. فقط منوی جدول کاردستی را باز کنید و از رابط کاربری سمت چپ برای انتخاب درب برای ساخت آن استفاده کنید.

آموزش بازی ماین کرافت

تخت آخرین قطعه است و می تواند کمی چالش برانگیزتر باشد. شما باید منطقه مجاور را کاوش کنید و به دنبال گوسفند بگردید. اگر گوسفندی پیدا کردید به آنها حمله کنید. پس از کشته شدن، پشم و گوشت گوسفند را می ریزند. این اولین ماجراجویی شما برای رفتن و جستجوی گوسفند خواهد بود.

آموزش بازی ماین کرافت

شما باید بتوانید در عرض چند دقیقه از مکان فعلی خود تعدادی را پیدا کنید، فقط مطمئن شوید که راه بازگشت به خانه را به خاطر دارید. برای ایجاد یک تخت در میز کرفتینگ به سه بلوک پشمی همرنگ و سه تخته مانند تصویر بالا نیاز دارید.

اکنون اولین خانه خود را خواهید داشت. شما می توانید شب ها در این تخت بخوابید تا از شب بگذرید. علاوه بر این، اگر بمیرید، در آینده اینجا در رختخواب خود دوباره رشد خواهید کرد.

قبل از شروع کاوش بیشتر در ماین کرافت، دو چیز دیگر مورد نیاز است. ما باید یک صندوقچه برای نگهداری وسایلمان و یک کوره برای پختن غذا بسازیم.

آموزش بازی ماین کرافت

 از چیدمان نشان داده شده در جدول کرفتینگ در تصویر بالا برای قرار دادن یک صندوق استفاده کنید. سپس می‌توانید با کلیک راست روی صندوق و کشیدن اقلام به موجودی صندوق، اقلام را داخل آن قرار دهید.

آموزش بازی ماین کرافت

برای کوره، شما باید سنگفرش را جمع آوری کنید. این را می توان با کلنگ از زیر زمین استخراج کرد. با استفاده از بیل برای کندن خاک شروع کنید. شما خیلی سریع به سنگ برخورد خواهید کرد. بهترین کاری که می توان انجام داد این است که با ایجاد پله هایی مانند شکل بالا تا زمانی که به سنگ برخورد کنید، پایین بیایید.

آموزش بازی ماین کرافت

سپس می توانید از کلنگ خود برای جمع آوری سنگ استفاده کنید. برای ساختن کوره به هشت سنگفرش نیاز دارید. می توانید طرح ساخت کوره را در بالا مشاهده کنید. کوره را در خانه خود قرار دهید. اکنون وقت آن است که به میله های بالای اسلات سریع خود توجه کنید. این ها میله های بهداشتی و غذایی شما هستند.

غذای شما به آرامی پایین می آید و اگر خیلی کم شود، سلامتی خود را از دست خواهید داد. اگر پر باشد، به آرامی سلامتی را به دست خواهید آورد. برای پر کردن آن باید غذا بخورید. قبلاً باید گوشت گوسفندی را که قبلاً کشتید داشته باشید، اما باید آن را بپزید.

آموزش بازی ماین کرافت

برای پختن غذا، روی کوره کلیک راست کنید. بعد، گوشت را در جعبه بالا و در جعبه پایینی قرار دهید، و سپس سوخت را قرار دهید. سوخت می تواند هر نوع چوب یا زغال سنگ باشد.

اگر چوب ندارید به راحتی می توانید کنده های درخت را جمع آوری کنید. در نهایت غذا پخته می شود و آن را در کادر خروجی سمت راست می بینید. با قرار دادن آن در شکاف نوار سریع، تجهیز آن و نگه داشتن کلیک راست می توانید غذا بخورید.

کاوش در جهان

در این مرحله از آموزش بازی ماین کرافت باید بدانید که اکنون باید تمام وسایل اولیه برای زنده ماندن را داشته باشید. شما یک خانه، یک تخت، ابزار و راهی برای پختن غذا و نگهداری اقلام خواهید داشت. در این مرحله، زمان شروع به جمع آوری وسایل بهتر است.

می‌توانید از میز کرفتینگ برای ساخت ابزارهای بهتر استفاده کنید که عمر طولانی‌تری دارند و بلوک‌های استخراج سریع‌تر انجام می‌شود. سریعترین ارتقا استفاده از سنگفرش برای ساخت ابزار سنگی است. اما با حفاری بیشتر می توانید الماس و آهن پیدا کنید. آهن ارتقاء بعدی بعد از سنگ است و الماس حتی بهتر است. در حال حاضر، سنگ خوب خواهد بود.

آموزش بازی ماین کرافت

برای یافتن آهن و الماس باید عمیقاً حفاری کنید، و این ممکن است کمی طول بکشد. در این بین، شما می توانید جهان را برای خودتان کشف کنید و یاد بگیرید که چگونه ماین کرافت را بازی کنید. در حین بازی بیشتر یاد خواهید گرفت. جالبی بازی ماین کرافت در کاوش و یادگیری نحوه بازی با خودتان است.

کاری که بعدا انجام می دهید به شما بستگی دارد. آیا برای یافتن معدن های متروکه پر از غارت و دشمنان خطرناک به اعماق حفاری خواهید پرداخت؟ آیا جهان بالا را کاوش خواهید کرد تا دهکده هایی را برای تجارت غارت خود پیدا کنید یا معابد پنهان را پیدا کنید تا تجهیزات بهتری به دست آورید؟ آیا در صندوق هایی که در سازه‌ ها پنهان شده است به دنبال زین می‌گردید تا بتوانید اسب سواری کنید یا برای تهیه وسایل الماس کار خواهید کرد؟

انتخاب ها بی پایان هستند. یک مکان عالی برای یادگیری بیشتر در مورد نحوه بازی ماین کرافت، تماشای ویدیوها در YouTube یا خواندن از طریق ویکی‌ هایی مانند Minecraft Gamepedia است. در حال حاضر، امیدواریم که این راهنمای مبتدیان برای شروع Minecraft مفید واقع شده باشد.

منبع: ONLINE-TECH-TIPS.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید