بهترین اپلیکیشن های چت اندروید ، تماس تصویری ، فردی و گروهی

بهترین اپلیکیشن های چت اندروید

اگر به دنبال چت روم در اندروید هستید یا می‌خواهید بهترین اپلیکیشن های چت اندروید را نصب کنید با ما همراه باشید تا این اپلیکیشن ها را برای شما معرفی کنیم.

از زمانی که یاهو مسنجر و AOL متولد شدند، چت روم ها همیشه نقطه قوت اینترنت و شبکه‌های اینترنتی به شمار می‌رفتند. اما پس از برچیده شدن این اپلیکیشن های چت ، ابزارهای جدید در گوشی‌های اندروید و iOS متولد شد که می‌توان به وسیله هر کدام در گوشی با دیگران چت کرد و یا تماس تصویری گرفت.

اپلیکیشن هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم بهترین اپلیکیشن های چت اندروید هستند که می‌توانید از طریق آن‌ها وارد چت روم های متفاوت شده ، با سایر افراد دنیا چت کنید و صوتی و تصویری نیز ارتباط بگیرید.

بهترین اپلیکیشن های چت اندروید

اپلیکیشن Amino

بهترین اپلیکیشن های چت اندروید

Amino یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن های چت اندروید در دنیا است که شباهت زیادی به Band یا DIscord دارد که در ادامه معرفی خواهیم کرد. در این برنامه چت اندروید موضوعات و دسته بندی‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در هر کدام از آن‌ها عضو شده و وارد چت روم ها شوید. اپلیکیشن Amino برای عموم افراد ساخته شده و جهت گیری خاصی ندارد. در این برنامه می‌توانید سایر افراد را ببینید، آن‌ها را جست و جو کنید، با سایرین چت کنید و یا پروفایل خود را ویرایش نمایید.

در این برنامه مثل اینستاگرام استوری نیز وجود دارد که می‌توانید به صورت عکس یا ویدیو برای دوستان خود استوری ارسال کنید.

Amino بهترین اپلیکیشن اندروید چت روم و مناسب برای افرادی است که می‌خواهند با گروه‌های مختلف و یا افراد متفاوت در دنیا آشنا بشوند.

دانلود اپلیکیشن Amino برای اندروید

 

اپلیکیشن Band

Band محبوب‌ترین اپلیکیشن چت روم اندروید دنیا است که روی موضوعات عمومی تمرکز دارد. هر فرد می‌تواند با دسته بندی‌های کاری، ورزشی، بازی، مدرسه یا بازی‌های کامپیوتری در این اپلیکیشن گروه ایجاد کند. سیستم چت در این اپلیکیشن دقیقا مثل سایر پیام‌رسان‌های دنیا ساده و پرکاربرد است.

دانلود اپلیکیشن Band برای اندروید

 

اپلیکیشن Discord

 

بهترین اپلیکیشن های چت اندروید

دیسکورد یکی از بهترین اپلیکیشن های چت در اندروید است. این اپلیکیشن بیشتر برای گیمرها ساخته شده تا افراد عادی، هر چند اگر گیمر نیستید باز هم می‌توانید از آن استفاده کنید و به صورت گروهی با سایر افراد چت کنید.

دیسکورد یک اپلیکیشن مبتنی بر چت روم است و در آن چت روم های عمومی و خصوصی نیز یافت می‌شود.

چت روم صوتی گروهی، پیام شخصی و عضو شدن در هر تعداد گروه که خواستید از جمله قابلیت‌های این اپلیکیشن چت اندروید است.

دانلود اپلیکیشن Discord برای اندروید

 

اپلیکیشن Grouvi

اپلیکیشن گرووی

گرووی یکی از جدیدترین برنامه های چت اندروید است که به تازگی معرفی شده، اما قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و می‌توان آن را با چت روم های قدیمی نیز مقایسه گرد. هر چند که هنوز کاربران زیادی روی این برنامه ثبت نام نکرده اند، اما موضوعات زیاد و گروه‌های متنوع باعث شده تا جذابیت این اپلیکیشن بیش از پیش زیاد شد.

دانلود اپلیکیشن Grouvi برای اندروید

 

اپلیکیشن ICQ یکی از بهترین اپلیکیشن های چت اندروید

اپلیکیشن ICQ

ICQ یکی از قدیمی‌ترین و در عین حال بهترین اپلیکیشن های چت اندروید است. این اپلیکیشن در حال حاضر با قابلیت‌های زیادی همراه شده که از جمله آن می‌توان به ارسال پیام شخصی، ویدیو چت و سایر موارد اشاره کرد. در این اپلیکیشن چت روم های عمومی نیز یافت می‌شود. حتی می‌توانید وارد گروه‌های سنی خود شوید و در گروه‌هایی که هم سن و سال‌های خودتان هستند چت کنید.

دانلود اپلیکیشن ICQ برای اندروید

 

اپلیکیشن MeetMe

بهترین اپلیکیشن های چت اندروید

یکی دیگر از اپلیکیشن های چت و دوست یابی در اندروید، اپلیکیشن MeetMe است. در این اپلیکیشن بیش از 10 میلیون کاربران فعال هستند. این اپلیکیشن بیشتر برای

دوست شدن با افراد جدید طراحی شده است. هر چند این اپلیکیشن در فهرست ما یکی از ضعیف‌ترین برنامه ها است اما امتحان آن ضرر ندارد.

دانلود اپلیکیشن ICQ برای اندروید

 

اپلیکیشن Whisper

اپلیکیشن ویسپر

ویسپر یکی از بهترین اپلیکیشن های چت اندروید به صورت کلاسیک است که روزانه 30 میلیون کاربر فعال دارد. به علاوه این که می‌توانید چت روم های عمومی و محبوب را پیدا کرده و وارد آن شوید و یا چت روم هایی را که نزدیک محل زندگی شما هستند ببینید.

بزرگ‌ترین تفاوت این اپلیکیشن با سایر برنامه های چت وجود سیستمی مانند توییتر و ارسال نوشتار در این اپلیکیشن است تا سایرین نیز بتوانند نوشته‌های شما را بخوانند، لایک کنند و یا برای شما کامنت بگذارند.

دانلود اپلیکیشن WHisper برای اندروید

 

اپلیکیشن Zello

بهترین اپلیکیشن های چت اندروید

Zello یک اپلیکیشن دو کاربردی است. یکی از قابلیت‌های آن حالت  Walkie Talkie است به صورتی که در یک اتاق وارد می‌شود و دست خود را روی دکمه نگه می‌دارید و صحبت می‌کنید، سایر افراد در اتاق نیز همین کار را می‌کنند و می‌توانید به این صورت گروهی با سایر افراد دنیا صحبت کنید.

از سوی دیگر وجود چت روم های زیاد با کاربران بالا یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن است. به طور مثال می‌توانید یک گروه چت با 6000 کاربر بسازید و به صورت واکی تاکی با آن‌ها حرف بزنید.

Zello سرگرم کننده ترین اپلیکیشن چت اندروید به شمار می‌رود.

دانلود اپلیکیشن Zello برای اندروید

منبع: ANDROIDAUTHORITY

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید