رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

وقایع مهم رویداد الکترونیک CES 2022. در بزرگترین نمایشگاه الکترونیک جهان در ژانویه 2022 چه خواهیم دید؟ امنیت, تاریخ و ساعت شروع نمایشگاه.

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

CES 2022 به لاس وگاس بازخواهد گشت – اما بسیاری از راه دور این رویداد را پوشش خواهند داد.

تماشای آنلاین CES برای کنفرانس 2021 مطمئناً یک تجربه بود – ما خوشحالیم که شاهد بازگشت آن به فرمت حضوری معمولی قبلی خود برای سال 2022 هستیم، اگرچه وضعیت دقیق کنفرانس هنوز به طور کامل مشخص نیست.

هنگامی که این رویداد در ژانویه آغاز می شود، CES 2022 مجموعه ای از دستگاه های جدید از همه بازیگران اصلی صنعت را برای ما به ارمغان می آورد. ما شاهد برخی از فناوری‌های پیشرفته تلویزیون از جمله ال‌ جی، سامسونگ و سونی، به‌علاوه لپ‌ تاپ‌ ها، گوشی‌ های هوشمند، پوشیدنی‌ ها و هدفون‌ های جدید خواهیم بود.

گفته می‌شود، به دلیل همه‌گیری مداوم کووید-19 و تأثیر آن بر سفرهای بین‌المللی، ما انتظار نمایش آرام‌تری نسبت به سال‌های گذشته داریم. (در اواخر دسامبر، CTA اعلام کرد که آزمایش‌های PCR COVID-19 برای همه شرکت‌کنندگان قبل از ورود به هر یک از مکان‌ها مورد نیاز است.) اما از هم‌اکنون، CTA می‌گوید که اکثر شرکت کنندگان اصلی به مکان‌ های معمول یعنی طبقه نمایش مرکز کنوانسیون لاس وگاس خود باز خواهند گشت.

ما با CTA صحبت کرده‌ایم، که توضیح داد که چگونه امسال اوضاع کمی “ترکیبی” خواهد بود:

Karen Chupka، سرپرست CES CTA، می‌گوید: «رویداد دیجیتال به ما امکان دستیابی به اهدافی را داد که مدتی در مورد آن فکر می‌کردیم، مانند اتصال مردم از سراسر جهان به آنچه در CES اتفاق می‌افتد.

برای رویداد 2022، ما مشتاق جذب مخاطبان دیجیتالی و آوردن آنها به جلسات در نمایش حضوری هستیم. ما می خواهیم از فرمت ترکیبی به عنوان ابزاری برای کمک به ارتباط افراد بیشتر و آوردن مخاطبان جدید به عرصه استفاده کنیم.”

امنیت به چه صورت است؟

در مواجهه با یک نوع امیکرون کویید-19 که به سرعت در حال گسترش است، بخش قابل توجهی از رسانه های فناوری قصد دارند CES را از راه دور پوشش دهند (از جمله TechRadar). با این حال، نمایش حضوری ادامه خواهد داشت. مدیران CTA این بیانیه را با TechRadar به اشتراک گذاشتند:

“CES از 5 تا 8 ژانویه در لاس‌ وگاس با تدابیر ایمنی قوی برگزار می‌شود. این رویداد دارای تمرکز فناوری جهانی، از جمله نوآوری‌ های توسعه‌ یافته برای مبارزه با کووید-19 خواهد بود. هزاران کارآفرین، کسب‌وکار، رسانه و خریدار در حال برنامه‌ ریزی برای حضور در این رویداد در لاس وگاس هستند. رهبران ارشد دولت‌های فدرال، ایالتی و خارجی در این مراسم حضور دارند. و، از اواخر هفته گذشته چندین هزار ثبت‌نام جدید دریافت کرده‌ایم. با توجه به اقدامات بهداشتی جامع CES – الزامات واکسیناسیون، پوشاندن ماسک و در دسترس بودن تست‌های COVID-19 – همراه با حضور کمتر و اقدامات فاصله گذاری اجتماعی، ما مطمئن هستیم که شرکت کنندگان و غرفه داران رویدادی با فاصله اجتماعی اما ارزشمند و سازنده خواهند داشت.”

چندین غرفه‌دار بزرگ برنامه‌ های CES خود را تغییر داده‌اند، از جمله مایکروسافت، لنوو، متا، آمازون و توییتر (از 22 دسامبر، CTA تعداد شرکت‌هایی را که لغو کرده‌اند 72 شرکت اعلام کرد، اما اشاره کرد که 60 شرکت جدید اضافه کرده است). این شرکت‌ها دیگر میزبان رویداد حضوری نخواهند بود، اما اکثر آنها کنفرانس‌ های مطبوعاتی جریانی و میزبان نمایشگاه‌ های دیجیتال خواهند بود. این تغییرات علاوه بر حضور چندین برند در فضای مجازی (LG) یا فرستادن یک خدمه اسکلت (JLab Audio) است. شما می توانید در مقاله ما در مورد بررسی CES در مقابل Omicron بیشتر بخوانید و ما در اینجا کارآمد بودن کنفرانس های حضوری عظیم را بررسی می کنیم.

در این بین، بسیاری از برندهای بزرگ رسانه فناوری، از جمله TechRadar، اکنون این رویداد را از راه دور پوشش خواهند داد. نگران نباشید، چه تصمیم به شرکت در CES 2022 به صورت آنلاین یا حضوری داشته باشید، همچنان مملو از اخبار و اطلاعیه‌ ها خواهد بود و ما همه اخبار را مستقیماً روی صفحه نمایش شما خواهیم آورد.

همچنین می توانید مطلبی را در مورد قیمت گوشی گلکسی S21 FE سامسونگ مشخص شد را مشاهده کنید.

تاریخ و ساعت نمایشگاه الکترونیک CES 2022

به طور رسمی، CES 2022 از چهارشنبه، 5 ژانویه تا شنبه، 8 ژانویه 2022 برگزار می شود. در آن زمان است که سالن نمایش باز می شود و شما می توانید برای بررسی غرفه های مختلف در این نمایشگاه حضور داشته باشید – البته حضور در این نمایشگاه ملزم به ارائه مدرکی دال بر این است که شما واکسینه شده اید.

با این حال، مانند کنفرانس های قبلی، دو روز کنفرانس مطبوعاتی وجود دارد که قبل از افتتاح نمایشگاه برگزار می شود که در روز دوشنبه، 3 ژانویه و سه شنبه، 4 ژانویه برگزار می شود. 3 ژانویه و رویدادهای مطبوعاتی بزرگ ال‌ جی، سامسونگ و سونی که روز سه‌شنبه ساعت 8 صبح به وقت PST برگزار می‌شوند و در تمام طول روز ادامه دارند.

هنگامی که اکثر مردم چهارشنبه به آنجا می‌رسند، سالن نمایشگاه CES از ساعت 10 صبح به وقت PST تا 6 بعد از ظهر به وقت PST و سپس از ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر به وقت PST از پنجشنبه تا جمعه باز خواهد بود. نمایشگاه CES 2022 به طور رسمی در ساعت 4 بعد از ظهر به وقت PST در روز شنبه 8 ژانویه به پایان می رسد.

ال جی در نمایشگاه  2022 CES

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

ال جی در CES 2022 غرفه‌ای با اندازه کامل، با راهنماهای مفید (شاید کمتر از سال 2020) و مجموعه‌ای از تجربیات AR و VR را وعده داده است. ما مطمئن نیستیم که چه مقدار از محصولات 2022 به نمایش گذاشته می شود (آن را دریافت کنید؟).

علاوه بر یک تیزر ویدیویی از John Legend، برنده EGOT و وعده‌های یک رویداد بزرگ در 4 ژانویه CES 2022 به نام “LG World Premier”، اکنون در مورد سری تلویزیون‌ های متحرک و عجیب ال‌ جی و یک لپ‌ تاپ جدید قدرتمند نیز چیزهای جدیدی می‌دانیم. LG 17G90Q آنقدر بزرگ (صفحه نمایش 17 اینچی)، هاردکور (کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Max-Q) و هیجان انگیز است که قبلاً جایزه نوآوری CES 2022 را دریافت کرده است. 

لپ‌ تاپ‌ های جدید و تلویزیون‌ های دیوانه‌ کننده ال جی چیزهای جدید را برای ارائه در نمایشگاه CES 2022 در نظر گرفته اند. 

سامسونگ در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

از تلویزیون‌ ها گرفته تا تلفن‌ ها و لوازمی که می‌توانید در سال آینده بخرید، و همچنین ربات‌ های سرآشپز و مفاهیم ربات توپی که ممکن است هرگز به بازار نرسد، سامسونگ همیشه چیزهای زیادی برای نشان دادن در نمایشگاه CES دارد و ما پیش‌بینی می‌کنیم طیف مشابهی از محصولات را به نمایش بگذارند. در CES 2022 به نمایش گذاشته شد.

ما انتظار داریم سامسونگ تعدادی تلویزیون جدید 4K و 8K نئو QLED را به نمایش بگذارد و مدل‌های عالی QN90A و QN900A سال گذشته سامسونگ را دنبال کند. در مورد گوشی‌ ها، ما پیش‌ بینی می‌کنیم که برخی از گوشی‌ های میان‌ رده اخیر آن و همچنین سامسونگ گلکسی S21 FE که مدت‌ها با تاخیر مواجه شده است، و شاید حتی اشاره‌ ای به سری پرچم‌ دارهای آینده سامسونگ گلکسی S22 را ببینیم.

سونی در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

وقتی صحبت از برنامه‌های CES به میان می‌آید، سونی همیشه در این رویداد پیشگام است. چند سالی با یک خودروی مفهومی ظاهر می شوند. مواقع دیگر آنها با یک سگ انیماترونیک ظاهر می شوند. شما هرگز نمی دانید سونی در هر سال از چه چیزی رونمایی خواهد کرد.

همانطور که گفته شد، ما چند پیش بینی از آنچه در آنجا خواهیم دید داریم. از بخش صوتی سونی، به احتمال زیاد شاهد مجموعه جدیدی از پخش‌کننده‌ های رسانه دیجیتال (به عنوان مثال واکمن) و همچنین یک جفت هدفون درجه یک یا دو هدفون خواهیم بود. برخی از بلندگوهای بی‌ سیم و از سمت تلویزیون، حداقل سه تا چهار صفحه نمایش 4K و 8K جدید را خواهیم دید تا اشتهای ما را برای سری تلویزیون‌های 2022 سونی تحریک کند.

سونی معمولاً در نمایشگاه CES چندان از تجارت دوربین خود نشان نمی دهد، اما انتظار این می رود که حداقل از بازوهای موسیقی و فیلم این شرکت چیزی ارائه شود. آیا پلی استیشن VR 2 را در آنجا خواهیم دید؟ احتمالاً نه، اما مطمئناً منتظر غافلگیری سونی خواهیم بود.

TCL در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

TCL نمایشگاه CES را به عنوان یک سکوی پرتاب برای محصولات جدید خود که در سال جاری عرضه می شوند و مفاهیمی که ممکن است برای مدتی شاهد آن نباشیم، پذیرفته است. اگرچه برخی از آن دستگاه هایی که قرار است عرضه شوند بی سر و صدا به تاخیر می افتند (یا اصلاً عرضه نمی شوند)، اما همیشه طیف جالبی از تلویزیون ها، گوشی ها، دستگاه های با صفحه نمایش منعطف و سایر ابزارها از TCL وجود دارد و ما انتظار داریم که CES 2022 تفاوتی نداشته باشد. .

با توجه به اینکه تلویزیون‌ های TCL محصول اصلی این برند هستند، ما انتظار داریم تلویزیون‌ های مینی LED سری 6 جدید مدل فوق‌العاده TCL 6-Series 8K در سال گذشته را دنبال کنند. TCL تنها چند سالی از عرضه گوشی‌ های تحت نام خود می‌گذرد، و ما انتظار داریم سری‌های TCL 20 که سال گذشته منتشر شد – شاید خط TCL 30 – ادامه پیدا کند. همچنین می‌توان تبلت‌ های TCL Tab را به همراه دستگاه‌های مفهومی که نمی‌توانیم شروع به پیش‌بینی کنیم، وجود داشته باشد.

هایسنس در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

هایسنس هرگز به اندازه شرکت‌ هایی مانند سونی، سامسونگ و ال‌جی در نمایشگاه CES وقت پخش نمی‌کند، اما اگر در مرکز همایش‌ های لاس وگاس قدم می‌زنید، همچنان ارزش یک توقف در غرفه شرکت را دارد. آنچه امسال از Hisense انتظار داریم، مجموعه دیگری از تلویزیون‌های هوشمند Google TV برای بریتانیا و همچنین برخی تلویزیون‌ های لیزری جدید خوب برای ایالات متحده است.

اگر به دنبال فناوری صفحه‌ نمایش فوق‌ العاده ای هستید، آن را در غرفه هایسنس نیز خواهید یافت – با این حال، بیشتر آن مفهومی یا انحصاری برای بازار چین است.

اینتل در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

بزرگترین افشاگری که از اینتل در CES انتظار داریم، ادامه عرضه CPU های جدید Alder Lake است. ما انتظار داریم که برخی از سیلیکون های علاقه مندان به پرچمدار آن در ماه نوامبر عرضه شوند، اما این تراشه ها عمدتاً تراشه های دسکتاپ پیشرفته خواهند بود. CES 2022 ممکن است شاهد ورود تراشه‌های Alder Lake به بخش محاسبات گوشی های هوشمند باشد، جایی که معماری big.LITTLE باید به طور قابل توجهی بهره‌ وری انرژی لپ‌ تاپ را افزایش دهد.

اگر نشانه‌های اولیه وجود داشته باشد، تراشه‌های Alder Lake جدید ممکن است پردازنده‌های Apple M1 و M1X را به همراه تراشه‌های Zen 3 AMD بلا استفاده کنند.

پاناسونیک در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

پاناسونیک معمولاً با دو اعلامیه بزرگ در نمایشگاه CES نمایش داده می‌شود – یکی برای تلویزیون OLED جدید و دیگری برای خط پخش وینیل و هدفون‌ های Technics. امسال، مطمئناً ممکن است تغییر کند و پاناسونیک ممکن است ما را با چیزی کاملاً جدید و متفاوت غافلگیر کند، اما این طرح بازی همیشه در گذشته به خوبی به پاناسونیک خدمت کرده است.

متأسفانه، بقیه اعلامیه های پاناسونیک احتمالاً در IFA 2022 منتشر می شود – که تا سپتامبر سال آینده اتفاق نمی افتد.

پیش بینی های ما در مورد:

دوربین ها در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

دنیای دوربین در سال‌ های اخیر به طور فزاینده‌ای از CES دوری کرده است و این به نفع نمایشگاه‌ های تجاری مانند CP+ ژاپن یا رویدادهای اختصاصی است. اما این بدان معنا نیست که ممکن است شاهد شگفتی‌ ها یا افشاگری‌ های بزرگ عکاسی مانند پهپاد Sony Airpeak در سال گذشته نباشیم.

یکی از دوربین‌ های اصلی که انتظار داریم در اوایل سال 2022 ببینیم کانن EOS R5c است که انتظار می‌رود نسخه‌ ای از کانن EOS R5 با تمرکز بر ویدئو باشد. شایعات حاکی از آن است که برای کمک به غلبه بر محدودیت‌ های گرمای بیش از حد R5، سیستم خنک‌ کننده فعال را شامل می‌شود. آیا آن را در CES 2022 خواهیم دید؟ شاید احتمال بیشتری وجود داشته باشد که در رویداد خودش حضور داشته باشد، اگرچه کانن در CES 2020 ,Canon EOS 1D X Mark III را اذیت کرد – بنابراین ما آن را رد نمی کنیم. 

فراتر از غول‌ های دوربین سنتی، سازنده دوربین اکشن Insta360 به‌طور سنتی قبلاً در نمایشگاه CES حضور بزرگی داشته است، بنابراین ممکن است شاهد افزودن جدیدی به سیستم ماژولار One R آن باشیم.  امیدواریم که برخی از نوآورانی مانند دوربین Pixii را ببینیم که کمی اوضاع را متزلزل کنند.

در نهایت، به‌ روزرسانی‌ های بیشتر برای پلتفرم هواپیمای بدون سرنشین Airpeak سونی و برخی اخبار بیشتر در زمینه ضبط واقعیت مجازی را رد نکنید. با توجه به اینکه بیشتر از هر زمان دیگری از خانه کار می کنیم، لنز سه بعدی واقعیت مجازی کانن می تواند شروع روند جدیدی باشد که در نمایشگاه CES 2022 مورد توجه قرار گرفته است.

گوشی ها در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

CES صحنه بزرگی برای گوشی‌ هایی نیست که امسال عرضه می‌شوند – این معمولاً کنگره جهانی موبایل (MWC) است که در فوریه برگزار می‌شود – اما چندین برند تصمیم می‌گیرند تا چند گوشی جدید را در اولین نمایشگاه بزرگ سالانه معرفی کنند. اینها شامل برخی از دستگاه‌های پرچمدار اما عمدتاً تلفن‌ های میان‌ رده و ارزان‌ قیمت می‌شوند، زیرا شرکت‌ها موفق‌های سنگین خود را برای MWC ذخیره می‌کنند.

همانطور که قبلاً در بخش‌های خود ذکر شد، ما انتظار داریم سامسونگ و TCL چندین دستگاه را به نمایش بگذارند، در صورتی که نمایشگاه‌های CES قبلی چیزی باشد. این شامل دستگاه‌های میان‌رده گران‌تر سامسونگ مانند نسخه‌های بعدی سامسونگ گلکسی A52 و سامسونگ گلکسی A72، و همچنین عرضه احتمالی سامسونگ گلکسی S21 FE است که هنوز دیده نشده است. برای TCL، ما انتظار داریم اولین دور از دستگاه‌ها در خط تولید TCL 30 و سایر دستگاه‌ها در اواخر سال عرضه شوند.

این امکان وجود دارد که سایر برندها گوشی های سنتی خود را به نمایش بگذارند، همانطور که موتورولا در سال های گذشته با گوشی های Moto G انجام داده است. اما ما همچنین انتظار گوشی‌ های غیر سنتی، به‌ ویژه دستگاه‌های با نمایشگر انعطاف‌ پذیر را داریم: هر دو گوشی TCL Rollable و ال جی Rollable در نمایشگاه CES 2021 به نمایش درآمدند، و اگرچه هیچ‌ کدام به بازار عرضه نشدند (تلفن‌های RIP LG)، اما همچنان طراحی خوبی از گوشی را ارائه می دهند.

سیستم های صوتی در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

وقتی صحبت از محصولات صوتی در نمایشگاه‌ های تجاری به میان می‌آید، هیجان زده می شویم. بین NAB، The Bristol Hi-Fi Show و CanJam، ما هر سه ماه یک رویداد جدید داریم که به ما نشان می‌دهد در دنیای هدفون‌ های Hi-Fi، بلندگو ها و نوارهای صوتی چه خبر است. گفته می‌شود، در حالی که ما فرصت‌ های زیادی برای گوش دادن به جدیدترین و بهترین قوطی‌ها داریم، CES فرصت منحصر به‌ فردی را برای دیدن آنچه در آینده خواهد آمد – یعنی چیزهای آزمایشی – فراهم می‌کند.

در سال‌ های گذشته، این شامل فناوری Super X-Fi Creative و Sony 360 Reality Audio می‌ شد و ما انتظار داریم در رویداد امسال شاهد ارتقاء بیشتر هر دو فناوری باشیم.

فراتر از هدفون، انتظار می رود تعداد زیادی بلندگو ها و نوارهای صوتی بلوتوث جدید از ال جی، سامسونگ و سونی – به علاوه قفسه های کتاب و بلندگوهای ایستاده از Klipsch، JBL و غیره را ببینید. صادقانه بگویم، این یک پیش‌ بینی نسبتاً مبهم است، اما دنیای Hi-Fi به سرعت پیش می‌ رود و محصولات سریع‌ تر از آن چیزی که اکثر مردم می‌توانند با آنها همراهی کنند، اعلام و عرضه می‌شوند.

تلویزیون ها در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

بزرگتر و روشن تر. پیکسل های بیشتر کنتراست بهتر وقتی آن را به این شکل تجزیه می کنید بسیار ساده به نظر می رسد، اما در واقع این چهار ویژگی است که هر سازنده تلویزیون در کل جهان در حال حاضر دنبال آن است. نمایشگرهای بزرگتر همیشه در نمایشگاه CES مطرح بوده اند، اما در این چند سال اخیر شاهد برخی از مدل های واقعاً فوق العاده بوده ایم که به 90 اینچ می رسند. عبور از این مانع دشوار – و پرهزینه – خواهد بود، اما تا زمانی که تلویزیون‌ های 100 اینچی مقرون به صرفه را ببینیم، فقط مسئله زمان است.

از نظر روشنایی و کنتراست، ما به دنبال تلویزیون‌ های مینی ال‌ ای‌ دی جدید هستیم تا پوشش را در هر دو طرف جلو ببریم. ما امسال اولین دسته از مدل‌ های خود را از ال‌ جی و سامسونگ به‌صورت تلویزیون QLED QN90A و ال‌جی QNED99 دریافت کردیم و هر دو ما را شگفت‌ زده کردند.

شایعات جالبی در مورد فناوری های نمایشگر بعدی وجود دارد – تلویزیون های هولوگرافیک و شفاف. – اما ما فقط باید منتظر بمانیم تا به وگاس برسیم تا بفهمیم این سه بزرگ چه چیزی برای ما آماده کرده اند.

اسمارت هوم در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

فناوری بدون لمس یک چیز بزرگ در CES 2021 بود. از شیر آشپزخانه کوهلر که می‌تواند به سادگی با قرار دادن یک دست در مقابل آن آب پخش کند، تا زنگ ویدیویی Arlo که می‌تواند به شما هشدار دهد که کسی در ورودی در ایستاده است، نه اینکه واقعاً نیاز به فشار دادن خود زنگ در باشد. به لطف تأثیرات مداوم این بیماری همه گیر جهانی، ما انتظار داریم که در نمایشگاه CES 2022 شاهد فناوری بدون لمس بسیار بیشتری باشیم.

احتمالاً دستگاه‌ های خانگی هوشمند از جمله دوربین‌ های امنیتی خانگی با وضوح بهتر و هوش مصنوعی هوشمندتر نیز وجود خواهد داشت که می‌ تواند به شما کمک کند تا گرفتار حرکات ناخواسته نشوید. ما همچنین انتظار داریم که تعداد زیادی جاروبرقی روباتی را ببینیم که مکش بهتری را ارائه می‌دهند و از هوش مصنوعی برای حرکت در اطراف خانه شما استفاده می‌کنند و با دقت از موانعی مانند جوراب‌ هایی که از انبوه لباس‌ های شسته شده و کابل‌ های شارژ تلفن سرکش فرار کرده‌اند اجتناب می‌کنند.

دستگاه های پوشیدنی در نمایشگاه CES 2022

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

اکثر نام‌ های بزرگ در ردیابی تناسب اندام (از جمله گارمین و فیت‌بیت) ترجیح می‌دهند رویدادهای خود را برای هر یک از معرفی‌ های محصول خود میزبانی کنند تا اینکه در CES یک رونمایی بزرگ انجام دهند. این بدان معنا نیست که Fitbit به طور کامل در CES 2022 غایب خواهد بود.

Fitbit اکنون متعلق به گوگل است، که در تلاش است برنامه‌ ها و جشن‌ های Fitbit را به سیستم عامل ساعت هوشمند خود، WearOS بیاورد. CES به طور سنتی به عنوان ویترینی برای ساعت‌های Wear OS جدید استفاده می‌شود و شرکت‌ هایی مانند Skagen، Suunto و Withings همگی آخرین دستگاه‌های مجهز به گوگل خود را به نمایش می‌گذارند، بنابراین نمایشگاه 2022 می‌تواند اولین نگاه ما را از نحوه عملکرد ادغام Fitbit در اختیار ما قرار دهد. 

ما همچنین می‌توانیم ردیاب‌های تناسب اندام را ببینیم که کمی خارج از حد معمول هستند. در نمایشگاه CES 2021، DNABand مستقر در بریتانیا ساعتی را معرفی کرد که از داده های به دست آمده از نمونه بزاق برای ارائه توصیه های سفارشی هنگام خرید مواد غذایی استفاده می کند. این احتمال وجود دارد که در نمایشگاه 2022 شاهد چیزی به همان اندازه غیرعادی باشیم و به امید جلب توجه سرمایه گذار، استارتاپ هایی را که پوشیدنی های عجیب و غریب و شگفت انگیز را به نمایش می گذارند، زیر نظر داشته باشیم.

یکی از احتمالات نهایی ظهور “ردیابی تناسب اندام به عنوان یک سرویس” است. اخیراً شاهد پیشرفت‌ های جالبی در این زمینه بوده‌ایم، زیرا آمازون و فیت‌ بیت هر دو دستگاه‌ های جدیدی را منتشر کرده‌اند که برخی از بینش‌ ها را پشت دیوار پرداخت پنهان نگه می‌ دارد. در CES 2022، این امکان وجود دارد که ما اولین نگاهی اجمالی به یک ردیاب تناسب اندام داشته باشیم که از قبل رایگان است، اما اگر می‌خواهید اطلاعات سلامتی خود را ببینید، به اشتراک ماهانه متوالی نیاز دارد.

نحوه ثبت نام در نمایشگاه الکترونیک CES

رویدادهای مهم نمایشگاه الکترونیک CES 2022

ثبت نام برای CES 2022 اکنون در وب سایت CES برای صنعت فناوری مصرف کننده در دسترس است. از نظر هزینه، CTA قصد دارد 300 دلار هزینه دریافت کند. این هزینه برای اکثر شرکت کنندگان، از جمله خرده فروشان اعمال می شود، اما مانند سال های گذشته، روزنامه نگاران و تحلیلگران معتبر معاف خواهند بود.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید