بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در گوشی اندروید با لینک دانلود مستقیم

بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید

اپلیکیشن های ساخت گیف ، بهترین اپلیکیشن برای ساخت گیف و تصاویر متحرک در اندروید 2022 ، برای دانلود و نصب اپلیکیشن های تبدیل گیف به ویدیو این مطلب را بخوانید.

بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در گوشی های اندروید

بهتریت اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید

نحوه ساخت گیف در اندروید : بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید به شما امکان می‌دهند فوراً از عکس‌ها و ویدیوهایی که در گوشی خود دارید، گیف ایجاد کنید.

گیف یک تصویر متحرک است که مدام در حال چرخش است. امروزه، گیف‌ ها رواج پیدا کرده‌اند، زیرا زمان کمتری برای تماشای آن‌ها نسبت به یک ویدیو صرف می‌شود، و این در حالی است که گویاتر از یک تصویر ثابت هستند.

بدون شک، مردم به سرعت این روند شگفت انگیز را برای بیان خود در اینترنت اتخاذ کرده اند. شما به راحتی می توانید هزاران گیف را که در سراسر اینترنت شناور هستند، پیدا کنید، زیرا اکنون، ایجاد آنها با استفاده از برخی برنامه ها و وب سایت های رایگان، کار راحتی است.

اگر به دنبال برنامه‌ های خارق‌العاده GIF برای گوشی Android خود هستید، دیگر به دنبال آن نباشید, چون ما در این مقاله بهترین اپلیکیشن های ساخت کیف را به شما معرفی می کنیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین اپلیکیشن های مدیریت رمز عبور و پسورد در اندروید و روش های ساختن لوکیشن تقلبی در گوشی اندروید با لینک دانلود مستقیم مشاهده کنید.

1. GIF Maker, GIF Editor

بهتریت اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید

از بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف : این اپلیکین ساخت گیف با گذشت زمان، به یکی از محبوب ترین برنامه های سازنده GIF در Play Store تبدیل شده است. می توانید با برش دادن و کراپ کردن ویدیوها در گالری خود یا ترکیب دو یا چند تصویر، گیف بسازید. همچنین می‌توانید شکلک‌های خنده‌دار را برای تغییر,برخی از ایموجی ها را ادیت و یا اضافه کنید.

بهترین چیز, منوی ویرایش است. این بیش از ده ابزار ویرایش مانند طراحی، تنظیم رنگ، یک اصلاح کننده سرعت، جلوه های جالب و موارد دیگر را ارائه می دهد.

تنها مشکلی که در این برنامه یافتیم این است که هیچ کتابخانه گیفی  را ارائه نمی دهد. بنابراین، شما واقعاً نمی توانید استیکرهای مورد علاقه یا محتوای کوتاه خود را در این برنامه جستجو کنید.

اگر گزینه های سفارشی سازی بیشتری می خواهید، می توانید نسخه Pro را خریداری کنید که بسیاری از ویژگی های جالب را باز می کند. به عنوان مثال، می توانید از آخرین استیکرهای GIPHY، افکت های حرفه ای و گزینه های صادراتی با کیفیت بالا در نسخه Pro استفاده کنید.

لینک دانلود: GIF Maker, GIF Editor

2. GIF Maker – Video to GIF, GIF Editor

بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید

اگر تا به حال به هیچ اپلیکیشن ساخت گیف دسترسی نداشته اید، ابتدا باید این برنامه را امتحان کنید. این اپلیکیشن یک رابط کاربری تمیز و کاربر پسند را ارائه می دهد. بهترین چیز در مورد این برنامه این است که دارای یک کتابخانه محتوای اختصاصی است و تمام محتوا را مستقیماً از Tenor (موتور جستجوی GIF) می گیرد.

علاوه بر این، می توانید به راحتی هر تصویر متحرکی را از کتابخانه دانلود کرده و با توجه به نیاز خود شروع به ویرایش کنید.

همچنین, آیا شما عاشق meme هستید؟ اگر چنین است، پس ما یک خبر عالی برای شما داریم. در این برنامه می توانید متن های سفارشی را به ویدیوهای خود اضافه کنید تا meme های خنده دار ایجاد کنید و خلاقیت خود را به سطح بعدی گسترش دهید. نه تنها این، بلکه می‌توانید بومرنگ‌ های شگفت‌ انگیز ایجاد کنید و برچسب‌های متحرک را در بالای آنها اضافه کنید.

استفاده از این اپلیکیشن ساخت گیف بسیار ساده است و بهترین چیز این است که محتوا را بدون واترمارک به صورت رایگان دانلود می کند. با استفاده از این برنامه، هرگز نمی توانید اشتباه کنید زیرا پیش نمایش خوبی را قبل از ذخیره ارائه می دهد و به شما امکان می دهد بدون زحمت فریم ها را اضافه یا حذف کنید. چه چیز دیگری از یک برنامه کاملا رایگان نیاز دارید؟

لینک دانلود:  GIF Maker – Video to GIF, GIF Editor

3. GIPHY3

بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید

از بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف : GIPHY یک موتور جستجوی گیف محبوب است که به شما امکان می دهد محتوای کوتاه را جستجو کرده و با هر کسی به اشتراک بگذارید. شما همچنین می توانید گیف های خود را در این برنامه رایگان ایجاد کنید.

برای ایجاد یک گیف، شما سه گزینه دارید. می توانید از یک تصویر یا ویدیو از گالری خود استفاده کنید، از متن برای ساختن آن استفاده کنید، یا یک ویدیو یا تصویر زنده بگیرید.

علاوه بر این، می‌توانید از فیلترها استفاده کنید، استیکر یا متن اضافه کنید، انیمیشن‌ های خیره‌ کننده را روی پس‌ زمینه اعمال کنید، محتوا را در قسمت‌هایی برش دهید و موارد دیگر. GIPHY همچنین ماسک هایی دارد که می توانید از آنها برای بهبود نتیجه نهایی استفاده کنید.

یک چیز خوب این است که به طور مستقیم با سایت های شبکه اجتماعی مانند فیس بوک مسنجر، اسنپ چت، اینستاگرام ادغام می شود تا پست کردن بدون دردسر را تسهیل کند. شما هرگز در این برنامه به دلیل پایگاه داده عظیم آن احساس کمبود محتوای عالی نخواهید داشت.

لینک دانلود: GIPHY

4. GIF Creator

بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید

این, تنها اپلیکیشن ساخت گیف موجود در لیست ما است که چیزی بیش از یک سازنده گیف است. این برنامه دارای ویژگی ها و ابزارهای بیشتری نسبت به سایر برنامه های مشابه است، از جمله میکسر خودکار عکس، ویرایشگر تصویر، فیلترهای منحصر به فرد، ویرایشگر آسمان و پس زمینه ایموجی.

تنها با چند مرحله ساده می توانید به راحتی گیف های زیبا و خنده دار بسازید.

شما همچنین می توانید یک تصویر متحرک را به تصاویر ثابت تبدیل کنید و طرح های سفارشی بکشید. همچنین می توانید از این اپلیکیشن ساخت گیف برای ایجاد افکت های عکس منحصر به فرد و قاب عکس های خیره کننده با تم های مختلف استفاده کنید.

اگرچه این اپلیکیشن ساخت گیف ویژگی های جالبی را ارائه می دهد، اما گزینه های زیادی برای افزودن انیمیشن به یک تصویر وجود ندارد. اگر می‌خواهید تصاویر را شخصی‌ سازی کنید و چند انیمیشن جالب اضافه کنید، در اینجا نحوه متحرک کردن عکس‌ها در اندروید آورده شده است.

لینک دانلود: GIF Creator

5. Ez GIF Maker

بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید

EZ GIF Maker مجموعه‌ای از ابزارهای رایگان و آسان برای ساخت و ویرایش محتوای متحرک است. با استفاده از این اپلیکیشن ساخت گیف می توانید با یک ضربه، عکس ها یا ویدیوهای خود را ویرایش، ایجاد و به GIF تبدیل کنید. علاوه بر این، به شما امکان می دهد آنها را به mp4 تبدیل کنید و حتی آنها را به تصاویر جداگانه تقسیم کنید.

از بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف : همچنین می‌توانید آنها را از منوی ویرایش به عقب پخش کنید و جلوه‌های ویژه عالی مانند کنتراست، معکوس، رنگ، sepia و موارد دیگر را اعمال کنید. برخلاف سایر برنامه‌ها، Ez GIF Maker به شما امکان می‌دهد تصاویر متحرک را با همان کیفیت تبدیل کنید و نرخ فریم ویدیو را سفارشی کنید.

یکی از نکات منفی که ما متوجه شده ایم این است که نمی توانید لایه ها را حذف کنید یا فایل های گیف را فشرده کنید، بنابراین اگر می خواهید این کار را انجام دهید مطمئناً به یک برنامه یا وب سایت غیر بومی نیاز دارید.

لینک دانلود: Ez GIF Maker

6. Gif Me! Camera

بهترین اپلیکیشن های ساخت گیف در اندروید

Gif Me! Camera در درجه اول یک اپلیکیشن دوربین است، اما می توانید از آن برای ساختن گیف های خود نیز استفاده کنید. می‌توانید برچسب‌ها، فیلترهای رنگی سرد، متن سفارشی و سایر جلوه‌ های اساسی اضافه کنید. نکته خوب این است که ویژگی های مهمی مانند استاپ موشن، تایم لپس و سایر عکس ها نیز در این اپلیکیشن پشتیبانی می شوند.

رابط کاربری این اپلیکیشن ساخت گیف کاملاً ساده است و ایجاد گیف را سریع و آسان می کند. شگفت انگیزترین جنبه این برنامه مجموعه ویژگی های گسترده آن است.

شما به راحتی می توانید فیلم ها را به گیف  تبدیل کنید، تصاویر متحرک جدید ایجاد کنید، تصاویر موجود را ویرایش کنید و حتی عکس های خود را تبدیل کنید. یک اشکال عمده این است که وقتی حداکثر فریم را روی 15 یا بالاتر تنظیم می کنید، به شما اجازه نمی دهد که نتیجه نهایی را با کیفیت بالا صادر کنید.

لینک دانلود: Gif Me! Camera

با استفاده از برنامه های GIF Creator، گیف های عالی ایجاد کنید

علیرغم این واقعیت که گیف ها از زمان ورود اینترنت وجود داشته اند، به لطف پذیرش اینترنت پرسرعت و افزایش فرهنگ meme، محبوبیت آنها ناگهان به جریان اصلی تبدیل شده است.

به طور کلی، گیف ها فقط سرگرم کننده هستند و به راحتی ایجاد می شوند، زیرا برای ساختن آنها نیازی به دانش فنی یا یادگیری ویرایش ویدیو ندارید.  برای ایجاد یک گیف جالب، فقط به یک برنامه خوب به طور کلی و چند دقیقه نیاز دارید تا چیزی شگفت انگیز در گوشی هوشمند خود ایجاد کنید. ما مطمئن هستیم که یکی از برنامه های لیست شده در لیست ما، صرف نظر از سلیقه و علایق شما، تمام نیازهای شما را برآورده می کند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید