بهترین وی پی ان ها با سرورهای مبهم

بهترین VPN با سرورهای مبهم

سرورهای مبهم, ترافیک VPN را به عنوان ترافیک وب عادی پنهان می کنند. در این مقاله بهترین وی پی ان ها با سرورهای مبهم را بررسی می کنیم.

بهترین وی پی ان ها با سرورهای مبهم

بهترین VPN با سرورهای مبهم

دولت‌ها،  ISPها و وب‌ سایت‌ ها اغلب ابزارها و تکنیک‌هایی را به کار می‌گیرند که می‌توانند سرویس‌های VPN را از دسترسی به محتوای خاص مسدود کنند. این اقدامات ضد VPN با تجزیه و تحلیل ترافیک شما و جستجوی امضاهای منحصربه‌فردی که نشان می‌دهد VPN در حال استفاده است، کار می‌کند. این کار ارائه دهندگان را برای دور زدن بلاک های VPN که توسط مدیران شبکه و فایروال های دولتی قرار داده شده اند دشوار می کند.

برای دور زدن این بلاک ها، باید به سرورها و پروتکل های مبهم تخصصی متصل شوید. این سرورها امضاهای منحصر به فرد VPN را پنهان می کنند و ترافیک VPN شما را به عنوان ترافیک اینترنت عادی نشان می دهند. با استفاده از سرورهای مبهم، نرم افزار ضد VPN نمی تواند آثار VPN را ببیند و بنابراین به وب سایت ها و خدمات آنلاین دسترسی می دهد.

بنابراین، بهترین وی پی ان های مبهم که می توانند دسترسی به محتوای محدود شده را فراهم کنند و شناسایی نشده باشند، کدامند؟

بهترین وی پی ان ها با سرورهای مبهم چیست؟

بهترین وی پی ان ها با سرورهای مبهم به طور مداوم فایروال های مسدود کننده VPN را دور می زند و فعالیت VPN شما را پنهان می کند. باید مجموعه ای قوی از ویژگی های امنیتی، سرعت بالا را ارائه دهد و به شما اجازه دهد چندین دستگاه را به طور همزمان متصل کنید.

یافتن VPN هایی که همه این الزامات را برآورده می کنند آسان نیست، اما ما کمی جستجو کردیم و این پنج سرویس را پیدا کردیم که می توانند به طور قابل اعتمادی استفاده از VPN شما را پنهان کنند.

بیشتر بخوانید: باج افزار گوشی هوشمند تا چه اندازه خطرناک است

1. NordVPN

NordVPN یکی از معدود خدمات VPN است که می تواند تقریباً هر محدودیت اینترنتی را دور بزند. به این دلیل که این سرویس سرورهای مبهم اختصاصی را ارائه می دهد که می توانند تکنیک های سانسور و بازرسی بسته های عمیق (DPI) را در کشورهای بسیار محدود کننده دور بزنند.

NordVPN در مورد روشی که آنها برای دستیابی به مبهم سازی استفاده می کنند چندان واضح نیست، اما به احتمال زیاد Obfsproxy یا OpenVPN از طریق SSL است. علاوه بر سرورهای مبهم، NordVPN انواع سرورهای تخصصی دیگر از جمله سرورهای MultiHop و Onion over VPN را برای ایمن کردن اتصال شما ارائه می دهد. این ویژگی ها می توانند حتی سخت ترین سیستم های سانسور مانند Great Firewall چین را شکست دهند.

علاوه بر ویژگی مبهم سازی، NordVPN یک سوئیچ کش مفید و رمزگذاری استاندارد صنعتی AES 256 بیتی را ارائه می دهد. همچنین سرعت فوق‌العاده‌ای برای استریم، بازی و تورنت بی‌وقفه دریافت می‌کنید.

برای دسترسی به سرورهای مبهم در NordVPN، باید پروتکل VPN خود را روی OpenVPN TCP/UDP تنظیم کنید . اگر از پروتکل های دیگری مانند IKEv2 یا NordLynx استفاده می کنید، این ویژگی خاکستری می شود.

اتصال به این سرورهای تخصصی یک فرآیند ساده است که کمتر از پنج دقیقه طول می کشد. در اینجا دقیقاً کاری است که باید انجام دهید:

  • با استفاده از اعتبارنامه ورود به سیستم NordVPN وارد شوید.
  • به تنظیمات در گوشه پایین سمت چپ بروید و روی Connections ضربه بزنید.

بهترین VPN با سرورهای مبهم

 

  • تنظیمات Auto Connect را غیرفعال کنید .
  • پروتکل را به OpenVPN (TCP) تغییر دهید . برنامه ویندوز به طور خودکار آن را برای شما انتخاب می کند.

بهترین VPN با سرورهای مبهم

  • اکنون به Advanced Settings بروید و Obfuscated Servers را در قسمت «Specialty servers» فعال کنید.

بهترین VPN با سرورهای مبهم

  • به یک سرور مبهم متصل شوید.

خودشه! اکنون می توانید فایروال های مسدود کننده VPN را دور بزنید زیرا هیچ کس نمی تواند تشخیص دهد که از VPN استفاده می کنید.

2. ExpressVPN

ExpressVPN که گزینه دوم بهترین وی پی ان ها با سرور مبهم است به عنوان نام مستقر در فضای VPN است که ویژگی های مبهم سازی را برای پنهان کردن ترافیک VPN شما ارائه می دهد. دارای ویژگی های امنیتی چشمگیر مانند رمزگذاری AES 256 بیتی ، پروتکل اختصاصی Lightway، و سوئیچ کشتن مفید است که در صورت قطع اتصال VPN شما را از اینترنت قطع می کند.

ویژگی مبهم سازی در برخی از سرورهای ExpressVPN تعبیه شده است. با این حال، برخلاف NordVPN، اتصال به این سرورها به همین سادگی نیست. VPN زمانی که محدودیت‌هایی را در شبکه احساس کند، به‌ طور خودکار شما را به این سرورها متصل می‌کند. هیچ گزینه ای برای شما وجود ندارد که به صورت دستی سرورهای مبهم را انتخاب کنید یا بدانید چه زمانی به یکی از آنها متصل هستید.

با وجود عدم سفارشی سازی، می توانید مطمئن باشید که ExpressVPN شما را بدون دسترسی به محتوای محدود رها نمی کند. این شهرت ثابت شده در دور زدن بلاک های VPN دارد و حتی می تواند با فایروال های پیچیده و سیستم های سانسور آنلاین پیشرفته مقابله کند.

اگرچه ExpressVPN کمی گرانتر از رقبای خود است، می توانید با استفاده از 30 روز ضمانت بازگشت پول آن را بدون ریسک امتحان کنید.

3. Surfshark

Surfshark که گزینه سوم بهترین وی پی ان ها با سرور مبهم است دو حالت متمایز را برای دستیابی به مبهم سازی ارائه می دهد. حالت استتار تمام داده های مربوط به VPN را از اتصال شما حذف می کند، به طوری که مانند اتصال عادی به نظر می رسد. هدف اصلی این حالت دور زدن فیلترهای محتوا با پنهان کردن ردپای VPN و ایجاد مشکل برای شبکه ها برای نظارت بر فعالیت شما است. هنگامی که با استفاده از پروتکل OpenVPN (UDP/TCP) به سرور متصل می شوید، حالت استتار به طور خودکار فعال می شود.

یکی از ویژگی های برجسته Surfshark اتصالات نامحدود همزمان آن است، بنابراین می توانید با یک اشتراک از مبهم سازی در همه دستگاه های خود لذت ببرید. علاوه بر این، همه ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی معمولی مانند strict no-logs policy، kill switch و military-grade encryption را دریافت می‌کنید.

Surfshark همچنین حالت NoBorders را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد بدون مشکل از این برنامه در مناطق محدود مانند چین استفاده کنید. حالت NoBorders به ​​طور خودکار در صورت نیاز روشن می شود، اما می توانید آن را به صورت دستی در تنظیمات نیز روشن کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در دستگاه های ویندوز آمده است:

  • برنامه مشتری Surfshark را باز کنید و به تنظیمات بروید.
  • تب Advance را انتخاب کنید .
  • در پنجره جدید به دنبال حالت NoBorders بگردید و آن را فعال کنید.

پس از فعال شدن، می توانید به لیست انتخاب شده ای از سرورها متصل شوید که تحت محدودیت های شبکه عملکرد خوبی دارند

بهترین VPN با سرورهای مبهم

4. IPVanish

IPVanish که گزینه چهارم بهترین وی پی ان ها با سرور مبهم است از گزینه OpenVPN Scramble استفاده می کند تا ترافیک را مبهم کند و چشمان کنجکاو را از تجزیه و تحلیل داده های VPN رمزگذاری شده شما باز دارد. ویژگی Scramble ابرداده OpenVPN را در بسته های داده به هم می ریزد و آن را برای ابزارهای DPI مانند Wireshark غیرقابل تشخیص می کند . از آنجایی که ابزارهای مسدودکننده VPN نمی توانند هیچ الگوی VPN قابل تشخیصی را در ترافیک شناسایی کنند، اجازه عبور آن را می دهند.

گزینه Scramble برای OpenVPN را می توان در دستگاه های Windows، Android، macOS و Fire TV استفاده کرد. این دستورالعمل ها را برای فعال کردن این ویژگی در دستگاه های ویندوز دنبال کنید:

  • روی آیکون تنظیمات در برنامه مشتری IPVanish کلیک کنید.
  • روی تب Connection در بالا کلیک کنید.
  • کادر را در مقابل گزینه ای که می گوید Scramble OpenVPN traffic را علامت بزنید.

بهترین VPN با سرورهای مبهم

5. ProtonVPN

ProtonVPN که گزینه پنجم بهترین وی پی ان ها با سرور مبهم است پروتکل جدید Stealth VPN خود را در اکتبر 2022 برای شکست دادن سانسور و دور زدن بلاک های VPN معرفی کرد. پروتکل Stealth از تاکتیک‌های مبهم‌سازی استفاده می‌کند تا اتصال VPN شما را برای فایروال‌های مسدودکننده VPN کاملاً غیرقابل شناسایی کند.

پروتکل منبع باز مبتنی بر TLS و WireGuard است و می تواند برای اتصال به تمام سرورهای پروتون استفاده شود. همچنین با ویژگی Accelerator VPN برای افزایش سرعت اتصال سازگار است و در حال حاضر فقط برای اندروید در دسترس است.

6. Windscrib

Windscrib که گزینه ششم بهترین وی پی ان ها با سرور مبهم است یک سرویس VPN با ویژگی های غنی است که یک ویژگی مبهم سازی قابل اعتماد برای فرار از بلاک های VPN و محافظت از حریم خصوصی شما ارائه می دهد. از یک الگوریتم منبع باز به نام Stunnel استفاده می کند که ترافیک VPN شما را پنهان می کند و آن را به عنوان ترافیک وب عادی نشان می دهد.

بر خلاف سایر VPN های موجود در لیست، ویژگی مبهم سازی Windscrib در هر دو نسخه رایگان و پریمیوم قابل دسترسی است. با این حال، این سرویس دارای محدودیت های خاصی است. در برنامه‌های اندروید و iOS خود سوئیچ kill ارائه نمی‌کند، بنابراین در صورت قطع شدن اتصال اینترنت، آدرس IP شما فاش می‌شود. همچنین ممکن است سرعت کمی پایین‌تر را در سرورهای دور تجربه کنید، اما همچنان برای پخش جریانی، بازی یا تورنت به اندازه کافی سریع است.

برای فعال کردن ویژگی مبهم سازی در Windscrib، این مراحل ساده را دنبال کنید:

  • روی نماد همبرگر در گوشه سمت چپ بالای برنامه ضربه بزنید.
  • در تب Connection حالت اتصال را به حالت دستی تغییر دهید.
  • برای لذت بردن از ویژگی مبهم سازی Windscrib، پروتکل Stealth یا WStunnel را انتخاب کنید .
تغییر حالت اتصال مبهم vpn

با فعال‌سازی این پروتکل‌ها، می‌توانید به‌طور مؤثر تشخیص VPN را دور بزنید و به راحتی به محدودیت جغرافیایی دسترسی پیدا کنید.

از تشخیص VPN با سرورهای مبهم اجتناب کنید

یک VPN با سرورهای مبهم به شما کمک می کند تا فناوری های ضد VPN را دور بزنید، خواه توسط دولت شما، ISP، محل کار یا وب سایت های شما قرار گرفته باشند. تمام داده های مربوط به VPN را از ترافیک شما حذف می کند، بنابراین می توانید به وب سایت ها و خدماتی دسترسی داشته باشید که در غیر این صورت ترافیک VPN را مسدود می کنند.

در حال حاضر، فقط چند VPN ممتاز سرورهای مبهم یا ویژگی های مشابه را ارائه می دهند. اگر در هر یک از VPN های پیشنهادی ما مشترک شوید، می توانید بدون پرداخت پول اضافی از مزیت مبهم سازی استفاده کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM
  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید