بهترین دستگاه های گیمینگ 2023

بهترین دستگاه های گیمینگ 2023

Tom’s Guide بهترین دستگاه های بازی را در 12 ماه گذشته مورد بررسی قرار می دهد. در اینجا بهترین دستگاه های گیمینگ 2023 آورده شده است.

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: Samsung Odyssey OLED G8 که گیم پلی را نشان می دهد

به نظر می رسد امسال سال خوبی برای بازی باشد. در طول 12 ماه گذشته شاهد عرضه برخی بازی های درخشان و سخت افزارهای جدید به بازار بوده ایم. از نظر کنسول، PS5 و Xbox Series X هر دو همچنان زقابت خود را در صحنه بازار ادامه می دهند.

اگرچه چیزهای زیادی از جمله Starfield وجود داشت اما سال آخر بازی چیزهای زیادی برای ارائه داشت. با توجه به اینکه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom نسخه فوق‌العاده خود را تحت الشعاع قرار می‌دهد، و سخت‌افزاری مانند Asus ROG Ally که Steam Deck را به چالش می‌کشد, پس میبینیم که هم اکنون بهترین زمان برای بررسی این بازی هاست .

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های ایکس باکس وان در سال 2023 تیر 1402

بهترین کنسول

Xbox Series X

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: Xbox Series X

گزینه اول بهترین دستگاه های گیمینگ Xbox Series X است. اگرچه این دستگاه به سومین سالگرد تولد خود نزدیک می شود، اما Xbox Series X برنده جایزه ما برای بهترین کنسول بازی سال شد. علیرغم اینکه Redfall کمی ناامید کننده بود، ایکس باکس چند بازی عالی را برای پایان دادن به سال 2022 و شروع سال 2023 معرفی کرد. Pentiment سال گذشته با ارائه یک برداشت تازه از بازی های نقش آفرینی بسته شد و Hi-Fi Rush یک تزریق شگفت انگیز از موسیقی خلاقانه بود. مبتنی بر مبارزه و ماجراجویی اما این نمایشگاه بازی‌های ایکس باکس و وعده فهرستی از بازی‌ها و به‌روزرسانی‌های بازی بود که به این معنی بود که چیزی برای همه وجود دارد که باعث شد ایکس باکس سری ایکس بر PS5 پیروز شود و نینتندو سوییچ قدیمی شود.. Xbox با رویکرد خود به سری X و سری S در سال جاری، نشان داد که چگونه در مورد یک تجربه کنسولی تک نسلی نیست، بلکه باید آنچه را که دوست دارید و چگونه می خواهید بازی کنید. شاید پلی استیشن برای بازیکنان باشد، اما ایکس باکس همه را بازیکن می کند .

قیمت در سایت آمازون: 499.99 دلار

بهترین کامپیوتر شخصی بازی دستی

Asus ROG Ally

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: Asus ROG Ally

گزینه دوم بهترین دستگاه های گیمینگ Asus ROG Ally است. اگرچه Steam Deck اساساً بازی های کامپیوتر شخصی دستی را به یک واقعیت قابل دسترس تبدیل می کرد، اما Asus ROG Ally بر اساس آن ساخته شده است، و این در حالی است که تجربه را نیز با آن در می آمیزد. چیزی که ROG Ally در ترک‌ پدها و سیستم عامل سفارشی فاقد آن است، با گستره بازی و انعطاف‌پذیری ویندوز 11 جبران می‌کند . این کامل نیست، اما برای بهبود عملکرد خود، به‌ روز رسانی‌ ها و به‌ روز رسانی‌ ها را ادامه می‌دهد. صفحه نمایش 120 هرتزی، طراحی نسبتاً منظم، عملکرد خوب و توانایی دسترسی به بازی‌ های Xbox Game Pass و همچنین بازی‌های سایر سرویس‌ها را به آن اضافه کنید، و Ally موردی قانع‌کننده برای تعویض Steam Deck ارائه می‌کند.

قیمت در سایت آمازون: 827.98 دلار

بهترین بازی PS5

  God of War Ragnarok

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: God of War Ragnarok

برای بسیاری، God of War Ragnarok یک برنده آسان برای بهترین بازی PS5 منتشر شده در 12 ماه گذشته است. این بازی انحصاری بزرگ پلی‌استیشن و ادامه‌ای برای یکی از بهترین بازی‌های تاریخ بود. God of War Ragnarok به اندازه نسخه قبلی خود همه چیز را با هم مخلوط نمی کند، بلکه بیشتر به ماکسیمالیسم متمایل می شود. چیزهای زیادی برای دیدن، شخصیت های زیادی، تاریخچه و چیزهای زیادی برای بریدن با تبر لویاتان وجود دارد. و بازی چند شگفتی در آستین خود دارد که تقریباً مطمئناً لبخندی بر لبان شما می آورد و شما را محکم درگیر داستان کریتوس و آترئوس می کند. God of War Ragnarok بر روی PS4 اجرا می شود، اما بهترین بازی آن در PS5 است که در آن بسیار زیبا به نظر می رسد.

قیمت در سایت آمازون: 67.92 دلار

بهترین بازی Xbox Series X

  Pentiment

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: Pentiment

برای کنسولی که دارای Halo Infinite و Forza Horizon 5 است، انتظار ندارید که یک بازی دو بعدی که کیفیت بصری دست نوشته های نقاشی شده را هدایت می کند، یک بازی برجسته Xbox Series X باشد، اما Pentiment موفق به انجام آن می شود. Pentimet که کفش های آندریاس مالر، هنرمندی کاردان در دهه 1500 را پر می کند، اساساً یک معمای قتل قرون وسطایی است. به لطف مهارت سازنده مشهور RPG Obsidian، Pentiment داستانی دارد که شما را جذب می کند، با سفری که به بررسی سیستم های اعتقادی قرون وسطایی، خارجی بودن، و وضعیت فرهنگی و سیاسی اروپا در حدود 500 سال پیش می پردازد. ممکن است استعداد بصری Assassin’s Creed یا انتخاب شخصیت های سری The Witcher را نداشته باشد. اما Pentiment گواهی بر خلاقیتی است که استودیوی بازی‌سازی Xbox آن را فعال می‌کند و اینکه چرا بازی در Xbox Series X و Series S همیشه چیزهای جالبی برای بازی ارائه می‌دهد.

بهترین بازی کامپیوتر

 Total War: Warhammer 3

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: Total War: Warhammer 3

در حالی که آخرین نسخه از بازی‌های استراتژیک بزرگ Creative Assembly با موضوع Warhammer بیش از 12 ماه پیش منتشر شد، ما به آن جایزه بهترین بازی کامپیوتر شخصی را می‌دهیم زیرا در چند ماه گذشته Total War: Warhammer 3 را شاهد بودیم.از راه اندازی سنگلاخ خود به اوج بازی های استراتژیک روی کامپیوتر شخصی تکامل یافته است. اضافه شدن Mortal Empires که به شما امکان می‌دهد تقریباً هر جناح فانتزی Warhammer را انتخاب کنید و در نقشه‌ای که جهان قدیم و دنیای جدید را در بر می‌گیرد، پیروز شوید، و همچنین در سال جاری گروه Chaos Dwarves را معرفی کرد، Total War: Warhammer 3 را تبدیل به یک بازی کرد. بازی با وسعت و مقیاس که واقعاً فقط روی کامپیوتر شخصی کار می کند. این ترکیبی سرگرم‌کننده از فانتزی تاریک و گاهی مضحک و استراتژی صندلی راحتی است که یک کامپیوتر قدرتمند و نمایشگر بازی بزرگ برای آن ساخته شده است.

بهترین بازی سوییچ

 The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom

چگونه یک بازی برجسته سوئیچ مانند Breath of the Wild را دنبال می کنید؟ The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomنینتندو به جای اینکه صرفاً در مقیاس بزرگتر شود، مکانیک اصلی BOTW را با تقویت لینک قهرمان با مجموعه ای از توانایی های جدید گسترش داده است. در حالی که ساختار کلی این دنباله مورد انتظار تقریباً مشابه نسخه قبلی است – شما هنوز هم بیشتر وقت خود را صرف پیاده روی در دنیای باز Hyrule در جستجوی برج ها و معابد خواهید کرد – چگونه معماها را حل می کنید، دشمنان را شکست می دهید و مخفی می کنید. لوت به لطف قدرت‌های رونی جدید مانند Ultrahand و Fuse کاملاً متفاوت است، که به شما امکان می‌دهد همه اقلام و مواد را به هم متصل کنید. Tears of the Kingdom دنباله‌ای است که نه تنها چیزهای بیشتری را ارائه می‌کند، بلکه چیزهای بهتری نیز ارائه می‌دهد، به ویژه برای افرادی که مایل به مشارکت در سیستم‌های خلاقانه آن هستند. قابل توجه است که به چیزی دست می یابد که بسیاری عملاً غیرممکن می پنداشتند.

قیمت در سایت آمازون: 58.99 دلار

بهترین سرویس اشتراک بازی

 Xbox Game Pass

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: Xbox Game Pass

یک بار گفته‌ایم، اما باز هم می‌گوییم: Xbox Game Pass بهترین معامله در بازی است . امسال با پرداخت هزینه ماهانه بسیار معقول بازی های بیشتری دریافت کرد. نسخه Ultimate همچنین بازی های کامپیوتر شخصی و استریم ابری را نیز برای شیرین کردن این معامله به کار می برد. Game Pass جاه طلبی ایکس باکس را تجسم می کند که به مردم اجازه می دهد بازی هایی را که می خواهند تقریباً در هر کجا با اتصال به اینترنت انجام دهند. چیزی که Xbox Game Pass را امسال برنده می‌کند، تعهد آن به ارائه بازی‌ ها به سرویس در روز راه‌ اندازی است. این ممکن است برای Redfall مفید واقع نشده باشد، اما نسخه‌ هایی مانند Hi-Fi Rush که یک نسخه غافلگیرکننده بود، بیش از هر گونه اشتباهی را جبران کرد. و با وجود بازی‌های بیشتری که امسال و سال آینده در Game Pass عرضه می‌شوند، شاهد کاهش آن از هیچ چیز دیگری جز ضروری برای طرفداران Xbox نیستیم.

بهترین هدست واقعیت مجازی

پلی استیشن VR 2

Tom's Guide Awards 2023: PlayStation VR 2

گزینه بعدی بهترین دستگاه های گیمینگ پلی استیشت VR 2 است. سونی نیازی به پیگیری هدست PSVR نداشت. PS5 یک موفقیت بزرگ در مورد خود است. اما هنگامی که PSVR 2 را امتحان کردیم، متوجه شدیم که چرا وجود دارد و قیمت بالایی دارد: اساساً این یکی از بهترین هدست های واقعیت مجازی است . ترکیبی از نمایشگرهای OLED چشمگیر، فناوری ردیابی چشم، رندر هوشمندانه و لمسی پیشرفته، همگی یک هدست واقعیت مجازی را ایجاد می کنند که غوطه وری را در جلو و مرکز قرار می دهد. چند بازی واقعاً چشمگیر واقعیت مجازی مانند Horizon: Call of the Mountain را اضافه کنید، و بهترین، البته تنها، تجربه VR کنسولی را که باید امروز امتحان کنید، خواهید داشت.

قیمت: 599.99 دلار

بهترین مانیتور بازی

 Alienware AW3423DWF

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: Alienware AW3423DWF

گزینه بعدی بهترین دستگاه های گیمینگ مانیتور Alienware است. جای تعجب نیست که اولین نمایشگر OLED فوق عریض موجود در بازار، نمایشگر مورد علاقه جدید ما برای بازی است. از نظر فنی در واقع دومین مورد است – AW3423DW سازگار با G-Sync Alienware چند ماه قبل از این عرضه شد – اما تازه‌ سازی ارزان‌تر و سبک‌تر اکنون مانیتور ما برای بازی‌ ها است. کیفیت ساخت Alienware AW3423DWF فوق‌العاده است، تأخیر کم آن, آن را به یک صفحه نمایش ایده‌آل برای طرفداران تیراندازی هاردکور تبدیل می‌کند، در حالی که سطح سیاه OLED بی‌نهایت را نمی‌توان بالاتر برد. نسبت تصویر 21:9 AW3423DWF نه تنها برای ایجاد میدان دید بیشتر در بازی‌ها عالی است، بلکه انجام چندین کار را نیز آسان‌تر می‌کند.

قیمت: 999.99 دلار

بهترین صفحه کلید بازی

Razer DeathStalker V2 Pro

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: Razer DeathStalker V2 Pro

کیبورد Razer DeathStalker V2 Pro گزینه بعدی بهترین دستگاه های گیمینگ است. به کنار نامگذاری هایپربولیک، Razer DeathStalker V2 Pro یک صفحه کلید بازی بی‌سیم فوق‌العاده عالی است که بسیار بیشتر از ظاهر جفت شده‌اش ارائه می‌کند. سوئیچ‌های مکانیکی صفحه‌کلید کم‌حجم هستند، اما لمسی نرم و پاسخ‌گو را ارائه می‌دهند که برای جلسات طولانی بازی، و همچنین برداشتن اسناد طولانی یا رمان‌هایی که در پشت سرتان می‌چرخند، عالی است. اتصال بی سیم از طریق بلوتوث یا گیرنده USB به این معنی است که نیازی نیست نگران وصل کردن آن به دستگاه بازی خود باشید و به شما امکان می دهد یک میز تمیز نگه دارید. و نرم افزار Synapse به شما امکان می دهد تک تک کلیدها را مجددا برنامه ریزی کنید و پروفایل ها را برای بازی ها و برنامه های جداگانه تنظیم کنید. به علاوه نور RGB به طور طبیعی وجود دارد. به طور خلاصه Razer DeathStalker V2 Pro عالی به نظر می رسد، عملکرد عالی دارد و ویژگی های زیادی در زیر پوسته آن پنهان شده است. شما برای یکی از بهترین کیبوردهای بازی پرداخت می کنیددر اطراف و شما آن را دریافت می کنید، و Razer DeathStalker V2 Pro را به برنده ای شایسته جایزه راهنمای Tom’s Guide تبدیل می کند.

قیمت در سایت آمازون: 205.40 دلار

بهترین موس گیمینگ

 لاجیتک G502 X Lightspeed

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: لاجیتک G502 X Lightspeed

لاجیتک G502 X گزینه بعدی بهترین دستگاه های گیمینگ است. دنبال کردن یکی از موس های بازی مورد علاقه ما هرگز کار آسانی نبود، اما Logitech G502 X Lightspeed دقیقاً این کار را انجام داد. این موس گیمینگ بی سیم دارای طراحی راحت و نامتقارن است و استفاده از آن برای جلسات طولانی مدت بازی آسان است. نه دکمه قابل برنامه ریزی بسته را شیرین می کند و به شما امکان می دهد آنها را مطابق با نیازهای خاص خود سفارشی کنید. یک دکمه “تک تیرانداز” به شما امکان می دهد به طور لحظه ای DPI ماوس را پایین بیاورید تا عکس های دقیق بگیرید. و اینکه بتوانید چرخ اسکرول را بین حالت های پیمایش صلب و آزاد تغییر دهید، یک ترفند مهمانی منظم است. لاجیتک G502 X که نسبت به مدل قبلی خود پیشرفته‌تر است، همچنان بازی‌ها را با دقتی که از ماوس‌های سری G انتظار دارید، مدیریت می‌کند. عملکرد راحت و سفارشی‌سازی همگی باعث می‌شود که لاجیتک G502 X Lightspeed جایزه شایسته راهنمای Tom’s Guide را دریافت کند.

بهترین هدست بازی

 HyperX Cloud Stinger 2

جوایز راهنمای Tom's Guide 2023: HyperX Cloud Stinger 2

این هدست گزینه نهایی بهترین دستگاه های گیمینگ است. گاهی اوقات شما فقط هدستی می خواهید که مقرون به صرفه، راحت و دارای صدای عالی باشد. این می تواند کاملاً سوال باشد، اما HyperX Cloud Stinger 2 این ترکیب را به راحتی از بین می برد. HyperX Cloud Stinger 2 با چندین پلتفرم از جمله PS5 و Xbox Series X و همچنین کامپیوترهای شخصی کار می‌کند، به لطف درایورهای 50 میلی‌متری خود، گوش‌ های چرمی مخملی و صدایی غنی و شفاف را با هم ترکیب می‌کند. از غرش شیاطین در Doom Eternal گرفته تا هیاهوی روستاییان در Age of Empires IV، HyperX Cloud Stinger 2 طیف وسیعی از صدای بازی را به راحتی مدیریت می کند. و هنگامی که می خواهید کمی نویز ایجاد کنید، میکروفون شفاف صدای شما را ضبط می کند و در عین حال از نویز پس زمینه جلوگیری می کند. به زبان ساده HyperX Cloud Stinger 2 ترکیب اصلی صدای خوب و راحتی را میخکوب می کند و آن را به یک برنده ارزشمند در گوش ما تبدیل می کند.

قیمت در سایت آمازون: 39.97 دلار

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید