بهترین وبسایت ها برای دانلود سمپل موسیقی

دانلود سمپل موسیقی

برای دانلود سمپل موسیقی و بیت های مختلف از چه وبسایت هایی استفاده کنیم؟ در این مطلب بهترین وبسایت ها برای دانلود سمپل موسیقی و همچنین بیت و لوپ را معرفی می کنیم تا بتوانید موسیقی خود را بسازید.

سمپلینگ در موسیقی در دهه 60 توسط نوازندگانی ابداع شد که موسیقی را به صورت تجربی آموختند. برای ساخت این نوع موسیقی از حلقه های ضبط شده صدای خواننده ها در گرامافون استفاده شد. در ابتدا فقط در سبک های سایکدلیک راک و جاز استفاده می شد. اما با گسترش صنعت موسیقی در جهان و ظهور سبک هایی مانند موسیقی الکترونیک (الکترونیک) و دیسکو (دیسکو) در اواسط دهه 1970 و اوایل دهه 80، با پیشرفت و نفوذ موسیقی در قلب جامعه و گسترش آن از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

سمپلینگ در موسیقی مجموعه ای از تکنیک ها مانند (استخراج، بازسازی و نمونه برداری) یک آهنگ است. این سبک به عنوان ابزاری در ترکیب بندی مدرن استفاده می شود. معمولاً قطعات موسیقی در این سبک با توجه به خلاقیت و الهام آهنگسازان از ملودی های خاطره انگیز قدیمی ساخته می شود.

استفاده از نمونه‌ها، حلقه‌ها و پیش‌تنظیم‌ها در پروژه‌های صوتی می‌تواند در زمان شما صرفه‌جویی کند. ولی این نمونه ها و حلقه ها را از کجا دانلود کنم؟ در اینجا بهترین سایت ها برای دریافت دانلود سمپل موسیقی وجود دارد.

دوستانی که به بازی های کامپیوتری علاقه ندارند بخوانند:   بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 با لینک دانلود مستقیم

تولید موسیقی یک سرگرمی یا حرفه فوق‌العاده با ارزش است، اما در عین حال بسیار سخت و زمان بر است. صداهای تقریباً بی نهایتی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید که همه آنها را می توان با هزاران افکت، پولی یا رایگان دستکاری کرد.

نکاتی جالب برای نمام کاربران اپلیکیشن واتساپ:   فوروارد کردن تصاویر واتساپ با کپشن آن

استفاده از حلقه‌ها، نمونه‌ها و از پیش تنظیم‌ها در تولید موسیقی می‌تواند راهی عالی برای ایمن کردن برخی صداهای با کیفیت بالا برای پروژه صوتی بعدی شما باشد. اگر نمی‌دانید حلقه‌ها، نمونه‌ها و از پیش تنظیم‌ها را کجا پیدا کنید، باید به بهترین وب‌سایت‌هایی که آنها را ارائه می‌کنند بروید و نسبت به دانلود سمپل موسیقی اقدام کنید.

1.Freesound (صدای آزاد)

دانلود سمپل موسیقی

Freesound ممکن است زیباترین رابط کاربری را نداشته باشد، اما عملکردی را دارد که برای آن ساخته شده است. در Freesound، می‌توانید ده‌ها هزار حلقه و نمونه رایگان پیدا کنید که می‌توانید آنها را دانلود کرده و به DAW خود اضافه کنید تا با آنها کار کنید.(دانلود سمپل موسیقی)

می توانید از نوار جستجو و سپس فیلترهای پیشرفته مانند مدت زمان صدا، برچسب ها و نوع مجوز آن استفاده کنید. Freesound همچنین دارای یک بخش انجمن است که می توانید از آن برای صحبت با جامعه در مورد تولید موسیقی استفاده کنید. با ساختن یک حساب کاربری، می‌توانید در صورتی که صدایی را که در گذشته آپلود کرده‌اند دوست دارید، دنبال کنید.

(Freesound)

2. SOUNDS (صداها)

دانلود سمپل موسیقی

SOUNDS دارای ده‌ها هزار صدای با کیفیت بالا و بدون حق امتیاز است که می‌توانید در تولید موسیقی خود از آنها استفاده کنید، که به سازهای بومی یا مجموعه‌های نوازندگان حرفه‌ای تقسیم می‌شوند.

رابط کاربری شیک، پاسخگو و دارای فضایی دوستانه است، پیدا کردن صداهایی که می خواهید را بدون نیاز به تلاش در یک وب سایت با طراحی نچندان بد بسیار آسان می کند. فیلترهای زیادی وجود دارد که الک کردن و یافتن نوع خاصی از صداهای مورد نظر را آسان می کند.(دانلود سمپل موسیقی)

کیفیت صداهایی که در این سایت خواهید یافت عالی است، اما، متأسفانه، مدل قیمت گذاری ممکن است به تعویق بیفتد. SOUNDS روی برنامه‌های ماهانه مختلف کار می‌کند که هر ماه تعدادی اعتبار رایگان برای استفاده به شما اعطا می‌کند.یک آزمایش رایگان دو هفته ای ارزش امتحان کردن را دارد تا ببینید آیا می خواهید مشترک شوید یا خیر!

(SOUNDS)

3. WAVS

دانلود سمپل موسیقی

WAVS مجموعه‌ای عالی از نمونه‌ها، حلقه‌ها و بسته‌ها در سایت با رابط کاربری واکنش‌گرا دارد که جستجو برای صداهای مختلف را قابل تحمل می‌کند. متأسفانه، WAVS به جای اینکه به شما امکان استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته را بدهد، صداها را در بخش‌های خاص خود مانند Trending و Most Popular گروه‌بندی می‌کند.(دانلود سمپل موسیقی)

با این وجود، مقدار زیادی اطلاعات برای هر صدا مانند BPM و اغلب کلید وجود دارد، به این معنی که وقتی صدایی را پیدا کردید، ایده ای خواهید داشت که با چه چیزی به خوبی کار می کند.

استفاده از برخی از بهترین نرم افزارهای رایگان تولید موسیقی برای مبتدیان و ثبت نام در پلتفرمی مانند WAVS می تواند راهی عالی برای شروع قوی تلاش های تولید موسیقی شما باشد.

WAVS همچنین به شما امکان می دهد صداهای خود را برای کسب درآمد غیرفعال، با مجوز رایگان و بدون هزینه برای آپلود، بارگذاری کنید. WAVS برنامه‌های ماهانه و سالانه‌ای در دسترس دارد، اما قبل از خرج کردن، ابتدا باید از نسخه آزمایشی رایگان استفاده کنید.

(WAVS)

4. LANDR

دانلود سمپل موسیقی

LANDR یک پلت فرم قدرتمند است که هر کسی که به تولید موسیقی علاقه دارد باید آن را بررسی کند. می‌توانید از آن برای یافتن نمونه‌ها، حلقه‌ها و حتی پلاگین‌ها برای DAW خود استفاده کنید تا به موسیقی خود کمک کنید و مطمئن شوید که از همان ابتدا با بهترین صداها کار می‌کنید. در ان میتوانید به هدف خود که دانلود سمپل موسیقی است دست پیدا کنید.

LANDR یک ابزار ضرب‌ساز داخلی دارد که آن را در مقایسه با DAW واقعی کاملاً برش نمی‌دهد، اما برای بازی با نمونه‌هایی که روی پلتفرم پیدا می‌کنید و ایده گرفتن در مورد نحوه استفاده از آن به اندازه کافی خوب است.

مانند بسیاری از سایت‌ها برای حلقه‌ها، نمونه‌ها و پیش‌تنظیم‌ها، چندین گزینه قیمت‌گذاری در دسترس است. قیمت LANDR کاملاً مناسب به نظر می رسد و قبل از اینکه نیاز به پرداخت برای هر چیزی داشته باشید یک آزمایش رایگان را به شما ارائه می دهد.

(LANDR)

5. Looperman(لوپرمن)

دانلود سمپل موسیقی

Looperman به دلیل سهولت استفاده و این واقعیت که هر حلقه، نمونه و آکاپلایی که در وب سایت پیدا می کنید کاملاً بدون حق امتیاز و اغلب با کیفیت عالی است، بسیار محبوب است. می‌توانید صداهای درخشانی را برای قرار دادن در DAW خود بدون هیچ هزینه‌ای بیابید، که آن را برای تولیدکنندگان موسیقی مبتدی که با بودجه کار می‌کنند بسیار دوستانه می‌سازد. بهترین وسیله برای دانلود سمپل موسیقی !

فیلترها محدود کردن جستجوی شما را آسان می کنند، که با توجه به تعداد زیاد صداهای آپلود شده در وب سایت مفید است. شما همچنین می توانید صداهای خود را در Looperman برای استفاده سایر تولیدکنندگان آپلود کنید. Looperman مکانی عالی برای یافتن صداهای بهتر و حتی برقراری ارتباط با سایر تولیدکنندگان و سازندگان موسیقی است.

(Looperman)

6. Loopcloud

دانلود سمپل موسیقی

Loopcloud بیشتر بر روی نمونه‌ها و افزونه‌ها تمرکز می‌کند، اما حلقه‌ها و بسته‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در سایت پیدا کنید تا به DAW خود ببرید ، دانلود سمپل موسیقی کنید و کار را با آنها شروع کنید. فیلترهای جستجوی ساده ای وجود دارد که به شما امکان می دهد صداهای مختلف را از نظر ابزارها، ژانرها، کلید و BPM و موارد دیگر تجزیه کنید.

Loopcloud بر اساس یک مدل قیمت گذاری ماهانه عمل می کند که بسیار شبیه به سایر سایت های صوتی مانند SOUNDS و LANDR است. مثل همیشه، قبل از اشتراک، نسخه آزمایشی رایگان را امتحان کنید تا ببینید آیا این سایت برای شما مناسب است یا خیر.

علاوه بر استفاده از سایت‌هایی با نمونه‌ها، حلقه‌ها و پیش‌تنظیم‌ها، باید برخی از بهترین وب‌سایت‌ها را برای دانلود VST‌ها و ابزارهای رایگان برای بالا بردن کیفیت صداهایی که با آن‌ها کار می‌کنید، بررسی کنید.

Loopcloud

7. Loops4Producers

دانلود سمپل موسیقی

Loops4Producers همه چیزهایی را دارد که یک تولیدکننده موسیقی هنگام جستجوی صداها می‌خواهد.هر انچه دانلود سمپل موسیقی نیاز دارید اینجاست! دارای حلقه‌ها، نمونه‌ها، بسته‌ها، حلقه‌های وینیل و صداهای تک‌شات ساز بومی است که به آسانی با استفاده از فیلترهای جستجوی پیشرفته سایت می‌توان آن‌ها را غربال کرد.

این سایت رویکرد ساده‌تری نسبت به رقبای خود دارد، که منجر به جستجوی آسان‌تر صداهای خاص برای استفاده در تولید موسیقی شما می‌شود. به جای ثبت نام برای اشتراک، می توانید به سادگی صدای خاصی را که می خواهید خریداری کنید.

Loops4Producers

8. Cymatics

دانلود سمپل موسیقی

Cymatics بر روی بسته‌های نمونه، از پیش تنظیم‌ها و افزونه‌ها تمرکز دارد. با هدف تبدیل به یک تولیدکنند موسیقی با تجربه تر شدن، می توانید تعداد زیادی از پیش تنظیم ها و پلاگین ها را برای بهبود گردش کار DAW خود پیدا کنید و روند تولید را بسیار آسان تر کنید. با خیال راحت دانلود سمپل موسیقی خود را به آن بسپارید!

این سایت همچنین دارای یک بخش وبلاگ است که در آن مقالاتی توسط متخصصان با تجربه موسیقی منتشر می شود تا به شما در یادگیری جنبه های تولید موسیقی کمک کند. در حالی که یک مدل قیمت گذاری برای اکثر نمونه ها، از پیش تنظیم ها و افزونه ها وجود دارد، مجموعه ای از دانلودهای رایگان نیز وجود دارد که به طور مرتب به روز می شوند.

Cymatics

9. Splice (اتصال)

دانلود سمپل موسیقی

اسپلایس به دلایلی بسیاری محبوب است. این مجموعه قطعی از تک‌شات‌ها، حلقه‌ها، نمونه‌ها، پلاگین‌ها و تنظیمات پیش‌تنظیمی برای بهبود گردش کار تولید موسیقی شما دارد. Splice دارای چندین نوع فایل صوتی است، بنابراین به شما کمک می کند که رایج ترین فرمت های صوتی را بشناسید و از کدام یک استفاده کنید تا مطمئن شوید که از صداهایی که در پلتفرم پیدا می کنید بیشترین بهره را می برید. دانلود سمپل موسیقی به راحت ترین روش ممکن.

یکی از ویژگی‌های جالب Splice، هوش مصنوعی صداهای مشابه آن است که می‌توانید از آن برای یافتن صداهایی مشابه صدایی که آپلود می‌کنید استفاده کنید و جستجوی خود را به گونه‌ای محدود کنید که مرتبط با موسیقی ایجاد شده باشد. این پلتفرم حتی یک سازنده ضرب بومی مانند LANDR دارد که به شما امکان می‌دهد با صداهایی که پیدا می‌کنید قبل از انتقال آنها به DAW بازی کنید.

Splice دارای چندین گزینه قیمت گذاری با یک آزمایش رایگان است که می توانید قبل از پرداخت آن را امتحان کنید.

(Splice)

تولید موسیقی خود را با حلقه‌ها، نمونه‌ها و تنظیمات از پیش تنظیم کنید

احتمالاً می دانید که تولید موسیقی چقدر می تواند تأثیرگذار باشد. وب‌سایت‌هایی مانند این به شما کمک می‌کنند صداها، پلاگین‌ها و از پیش تنظیم‌های بهتری را پیدا کنید تا گردش کار و مهارت‌های کلی تولید موسیقی خود را بهبود ببخشید و به شما اجازه می‌دهد روی ایجاد موسیقی‌ای که می‌خواهید بسازید تمرکز کنید.

علاوه بر وب‌سایت‌هایی که در اینجا برای دانلود سمپل موسیقی پوشش داده می‌شوند، وب‌سایت‌های زیادی برای یافتن موسیقی رایگان Creative Commons برای استفاده در پروژه صوتی بعدی خود وجود دارد.

منبع :www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. ممنونم واقعا کاربردی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید