کد مخفی گوشی اندروید و آیفون iOS در گوشی های هوشمند جدید

شاید بسیاری از گوشی هوشمند استفاده می کنند اما کد مخفی گوشی اندروید و آیفون را نمی دانند. بعضی از این کد ها برای پیدا کردن اطلاعات خاص روی گوشی به کار برده می شوند که در ادامه همه موارد را توضیح می دهیم.

برای این که از کد های مخفی گوشی هوشمند استفاده کنید ، باید شماره گیر گوشی را باز کرده و کد هایی که در ادامه معرفی می کنیم را بگیرید تا ببینید روی گوشی شما چه اتفاقات جالبی رخ می دهد. برخی از این کد ها فقط برای گوشی های اندروید و برخی دیگر برای گوشی های آیفون iOS هستند و نکته دیگر این که ایرانسل و همراه اول برخی از کد ها را مسدود کرده و به راحتی نمی توانید از آن استفاده کنید.

کد مخفی گوشی اندروید و آیفون

کد #06#* : اندروید و آیفون

کد مخفی گوشی

این کد مخفی در اندروید ، کد IMEI گوشی یا کد شناسایی معتبر گوشی را نشان می دهد. هر کد IMEI با تشخیص اصل بودن ، گارانتی دار بودن ، دزدی نبودن و یا سایر مواردی که برای اثبات ماهیت گوشی به کار برده می شود همراه است. بنابراین هر زمان که خواستید کد IMEI گوشی را بررسی کنید این کد را با شماره گیر گوشی ، شماره گیری کنید.

کد *#*#4636#*#* : اندروید

کد مخفی گوشی اندروید

این کد مخفی یکی از کد های مخفی گوشی اندروید است که به وسیله آن می توانید میزان مصرف داده اینترنت را روی گوشی مشاهده نمایید.

کد *#*#*0#*#* : اندروید

کد مخفی گوشی اندروید

با استفاده از این کد مخفی گوشی می توانید صفحه نمایش گوشی اندروید خود را تست کرده تا ببینید اسکرین گوشی سالم است یا خیر.

کد *#*#34971539#*#* : اندروید

کد مخفی گوشی اندروید

این کد اطلاعات سخت افزاری کامل دوربین گوشی را در اختیار شما قرار می دهد ، اگر می خواهید بفهمید که دوربین گوشی شما از چه لنز هایی تشکیل شده و هر لنز چه میزان قدرت ثبت عکس را دارند ، از این کد مخفی روی گوشی اندروید بهره بگیرید.

کد مخفی گوشی *#*#232337#*# : اندروید

کد مخفی گوشی اندروید

اگر می خواهید آدرس مک بلوتوث ، اطلاعات آن و نام بلوتوث خود را سریعا پیدا کنید از این کد استفاده نمایید که جزو کد های مخفی اندروید به شمار می رود

کد *#*#7262626#*#* :  اندروید

کد مخفی گوشی اندروید

این کد در ایران کاربرد زیادی دارد و با استفاده از می توانید مشخصات آنتن دهی گوشی ، میزان سیگنال دریافتی و قدرت اینترنت همراه را بسنجید تا بفهمید در کدام موقعیت دریافت سیگنال بهتر و اینترنت قوی تری روی گوشی خواهید داشت.

کد #12345#3001* : آیفون

کد مخفی گوشی آیفون

این کد مخفی گوشی آیفون به شما کمک می کند تا میزان سیگنال گوشی و میزان دریافت آنتن دهی روی گوشی آیفون را بررسی کنید.

کد #43# : آیفون

کد مخفی گوشی آیفون

این کد مخفی گوشی آیفون به منظور غیر فعال کردن سیستم کال ویتینگ یا انتظار مکالمه به کار برده می شود.

کد #43* : آیفون

کد مخفی گوشی آیفون

این کد باعث می شود تا انتظار مکالمه در گوشی آیفون مجددا فعال شود.

 کد مخفی #3370* گوشی آیفون

کد مخفی گوشی آیفون

این کد مخصوص گوشی های آیفون است. زمانی که در منطقه ای هستید با سیگنال دهی کم و آنتن دهی پایین ، این کد سیستم EFR را فعال کرده تا بتوانید به میزان 2 برابر بیشتر از حالت عادی از آنتن های اطراف سیگنال دریافت نمایید، البته این سیستم به میزان بسیار زیادی باتری گوشی را مصرف خواهد کرد.

کد 67* قبل از شماره تماس : آیفون

کد مخفی گوشی آیفون

با استفاده از این کد می توانید با شماره ای که می خواهید تماس بگیرید ، به صورت ناشناس تماس گرفته تا شماره شما برای آن فرد دیده نشود، البته خطوط ایرانسل و همراه اول اجازه این کار را به شما نمی دهند.

کد #67#* آیفون

کد مخفی گوشی آیفون

این کد مخفی گوشی امکان کال فوروارد یا انتقال تماس را می دهد که هر زمان که گوشی شما خاموش یا اشغال بود ، شماره شما به خط دیگری دایورت شود.

همچنین می توانید مطالب ما چقدر از گوشی خود در طول روز استفاده می کنیم و مخفی کردن شماره موبایل در زمان تماس را از این بخش مطالعه کنید.

منبع: RD

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید