نحوه فروش آنلاین: 14 روش برای فروش محصولات خود در سال 2021

نحوه فروش آنلاین

نحوه فروش آنلاین. چگونه می توانیم محصولات خود را بصورت آنلاین به فروش برسانیم و روش هایی که از طریق آنها می توانیم بصورت آنلاین فروش داشته باشیم.

نحوه فروش آنلاین

نحوه فروش آنلاین

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که یافتن کالایی برای فروش آنلاین آسان است_ امروزه مردم تقریبا هر چیزی را در ابنترنت خریداری می کنند. با این وجود, چیزی که در اینجا می تواند مشکل باشد, دانستن این موضوع است که چگونه محصولات خود را بصورت آنلاین به فروش برسانیم.

زمانیکه صحبت از فروش آنلاین می شود, دو روش مهم و اصلی برای شروع فروش آنلاین به میان می آید: در بازار و یا در وبسایت خودتان.

اما چه بازاری را انتخاب می کنید و چگونه وبسایت خودتان را طراحی می کنید؟

به خواندن این مقاله در مورد اینکه چگونه این کارها را انجام دهید ادامه دهید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید به روش موثری فروش آنلاین داشته باشید, ما 15 آپشن عالی را برای شروع فروش در اختیار شما قرار می دهیم.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد معنی ایموجی ها در شبکه اجتماعی, آموزش افزایش سرعت اینترنت و روش های کاهش مصرف دیتای موبایل مشاهده کنید.

انتخاب کنید که چه چیزی را قصد دارید که به فروش برسانید

قبل از اینکه بخواهید تا فروشگاه آنلاین خود را راه بیندازید باید ببینید که چه چیزی را می خواهید به فروش برسانید.

ممکن است که از قبل آن را آماده کرده باشید _ ممکن است که از قبل در حال تولید محصولتان برای فروش آنلاین بوده اید و یا اینکه عمده فروشی را می شناسید که بتواند شما را با حجم زیادی از تولیدات تامین کند.

حتی با داشتن ایده های شفاف تجارت آنلاین, انجام برخی تحقیقات اضافی در بازار هزینه بردار است. زمانیکه نتوانید مشتری را بخوبی جذب کنید فروش راحتی را نخواهیدداشت, بنابراین بدانید:

  • چه محصولی طرفدار بیشتری دارد: محصولات به سرعت مد می شوند و از مد خارج می شوند. یافتن محصولات پرطرفدار می تواند به شما کمک کند تا بر روی بیشترین تقاضای مشتریان سرمایه گذاری کنید.
  • چه چیزی ادامه خواهد داشت: در حالیکه محصولات پرطرفدار هیجان انگیز هستند, اما به این فکر کنید که چه محصولی مشتریان را ترغیب می کند تا دوباره به فروشگاه آنلاین شما مراجعه کنند.
  • چه چیزی سودمند است: فروش آنلاین محصولات با هزینه های اضافی کمی همراه است, اما به این فکر کنید که پس از تهیه محصولات خود چه مقدار درآمد کسب خواهید کرد.

جدای از محصولات پرطرفدار و سودمند, علائق خود را نیز فراموش نکنید. اگر در حال فروش محصولات خود در فروشگاه خود هستید, ممکن است که علاقه به این داشته باشید تا محصولاتی را که دوست دارید به فروش برسانید.

ایده های محصول را بر اساس آنچه شما را هیجان زده می کند و همچنین بر این اساس که مشتریان بالقوه چه محصولی را از شما بیشتر از بقیه فروشندگان آنلاین خریداری می کنند, ایجاد کنید.

آیا آماده اید تا وارد دنیای آنلاین شوید و فروش محصولات خود را شروع کنید؟ بیایید تا به شما نشان دهیم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید:

فروش آنلاین از طریق وبسایت خودتان

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که یکی از بهترین پلتفرم های فروش آنلاین فروشگاه تجارت الکترونیکی شماست. در حقیقت, اگر در مورد اینکه صاحب فروشگاه خرده فروشی آنلاینی جدی هستید ضروری است که بدانید:

داشتن فروشگاه آنلاین فرصت های زیادی را برای شما ایجاد می کند. می توانید محصولات خود را به هر شخصی در دنیا به فروش برسانید و تضمین کنید که خدمات پس از فروش عالیی را ارائه می دهید.

اگر قصد دارید تا یک برند تجارت الکترونیک ایجاد کنید, در اختیار داشتن یک فروشگاه آنلاین مستقل از اهمیت بالایی برخوردار است.

با قادر بودن به اینکه بتوانید هر موتور جستجویی را به سمت بازار خودتان بکشانید و استراتژی بازاریابی را بدانید, می توانید محصولات خود را به بهترین نحو به فروش برسانید.

اما در اینجا هستید تا بدانید که چگونه می توانید با استفاده از وبسایت تجارت الکترونیک خودتان محصولات خود را بصورت آنلاین به فروش برسانید.

چگونه می توانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید؟ چگونه می توانید بدون کمک سایر پلتفرم های بزرگ تجارت الکترونیک محصولات خود را به فروش برسانید؟ ما در اینجا به این سوالات پاسخ می دهیم:

  • اینها بهترین بسترهای تجارت الکترونیک در بازار هستند:

1. Shopify

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای در اختیار داشتن یک فروشگاه آنلاین استفاده از بیلدر وبسایت است. شما یک طرح سفارشی و یک بستر امن و میزبان و همچنین همه ابزارهای موفق را در اختیار خواهید داشت.

Shopify با در اختیار داشتن بسیاری از آپشن ها در جهت کمک به شما برای فروش آنلاین یکی از بهترین هاست. این سازنده وبسایت تجارت الکترونیک, دارای کلیه موارد ضروری برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین است.

با در اختیار داشتن لیست طولانی از ابزارهای فروش, مانند ادغام چند کاناله و مدیریت محصول پیچیده ، مورد علاقه بسیاری از مشاغل موفق تجارت الکترونیکی است.

مزایا

Shopify به منظور بهینه سازی فروش آنلاین طراحی شده است و همچنین دارای ویژگی های برای کمک به شما در جهت تجارتی سودمند است. بیایید نگاهی به مزایای این پلتفرم بیندازیم:

  1.  این یک نرم افزار فروش داخلی است, بدین معنی که می توانید از Shopify برای فروش آنلاین و همچنین فروشگاه آجر و ملات استفاده کنید _ برای کارآفرینان بسیار ایده آل است.

2. اپلیکیشن های Shopify به شما این امکان را می دهند تا محصولات خود را هم بصورت فیزیکی و هم بصورت دیجیتالی در فروشگاه آنلاین خودتان به فروش برسانید, همچنین به شما کمک می کند تا مدیریت موجودی را تسهیل کنید.

3. در صورت تمایل به افزودن قابلیت سایت و احساس حرفه ای بودن بیشتر به وب سایت خود ، مضامین و برنامه های افزودنی در دسترس هستند.

معایب

اگرچه Shopify یکی از بهترین پلتفرم های تجارت الکترونیک است, اما معایبی نیز در بر دارد _ بیایید نگاهی به آنها بیندازیم:

1. بمنظور ساخت فروشگاه تجارت الکترونیک محدود الگوی رایگان در دسترس است که فقط 8 مورد را می توانید انتخاب کنید. اگر بودجه کافی داشته باشید این ممکن است ناامیدکننده باشد.

2. هزینه های معامله از شما کسر می شود مگر اینکه از Shopify Payments استفاده کنید و فقط 10 طرح زمینه رایگان وجود دارد ، بنابراین هزینه ها اضافه می شود.

3. ابزارهای جستجوگرها و بازاریابی به اندازه برخی دیگر از گزینه های سازنده وب سایت, پیچیده و دقیق نیستند.

هزینه ها

قیمت یک طرح با Shopify بسته به اهداف فروش آنلاین شما از 29 تا 299 دلار در ماه است. همچنین از هر معامله هزینه 2.2٪ از شما کسر می شود.

2. WordPress.org

نحوه فروش آنلاین

وورد پرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که پشت میلیون ها وب سایت و فروشگاه آنلاین قرار دارد. اگر در ایجاد مشاغل تجارت الکترونیک جدی هستید وورد پرس را در نظر داشته باشید.

فقط به خاطر داشته باشید که استفاده از آن کمی پیچیده تر از یک سازنده وب سایت است. برای میزبانی وردپرس باید هزینه جداگانه پرداخت کنید و انجام این عمل به داشتن دانش کدگذاری کمک می کند.

مزایا

تا زمانیکه احساس اعتماد به نفس می کنید و پول و زمان لازم را برای ساختن تجارت آنلاین خود دارید ، وردپرس دارای چندین مزیت است ، از جمله:

1. انعطاف پذیری زیادی در هنگام طراحی طرح مناسب برای وب سایت شما ، با صدها تم و پلاگین سفارشی در دسترس است.

2. شما می توانید ویژگی های تجارت الکترونیک را در سایت خود ایجاد کنید ، به این معنی که می توانید فروشگاه خود را برای فروش آنلاین بهینه تنظیم کنید.

3. گزینه های ادغام نامحدود هستند ، بنابراین می توانید مواردی مانند بازاریابی در شبکه های اجتماعی و مدیریت محصول را به حداکثر برسانید.

معایب

البته, دانستن نحوه فروش آنلاین به معنای دانستن چگونگی جلوگیری از مشکلات است ، و استفاده از وردپرس نقاط ضعف اجتناب ناپذیری دارد:

1. یک منحنی یادگیری شیب دار برای مبتدیان وجود دارد – استفاده از رابط کاربری ووردپرس آسان نیست و افزودن ادغام ها اغلب پیچیده است.

2. استفاده از وردپرس تا حد بالقوه ممکن است پرهزینه باشد. پس از پرداخت هزینه میزبانی ، با هزینه پلاگین های برتر مواجه خواهید شد.

3. اگر نمی دانید کدام یکپارچه سازی ها برای فروش آنلاین محصولات ضروری است ، فروشگاه تجارت الکترونیک شما ممکن است استفاده از آن را احساس کند.

هزینه ها

استفاده از ووردپرس رایگان است, اما در نهایت هزینه میزبانی و همچنین پلاگین ها و تم های برتر را پرداخت خواهید کرد. در نهایت ممکن است ماهیانه 10 تا 100 دلار هزینه داشته باشد.

3. Zyro

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که Zyro ,تازه وارد صحنه سازنده وب سایت است ، اما با ویژگی های جالب فروشگاه های تجارت الکترونیک همراه است و گزینه خوبی برای مبتدیان و صاحبان مشاغل کوچک است.

اگر مایل به ساختن فروشگاهی با برند زیبا هستید اما باید درباره ایجاد استراتژی بازاریابی یا آماده سازی مقیاس کسب و کار خود بیشتر بدانید ، Zyro گزینه بسیار خوبی است.

مزایا

با ارائه سایت های کاملا میزبان دارای گواهینامه SSL رایگانی است که برای نمایش در موتورهای جستجو ساخته شده اند, اگر می خواهید فروش آنلاین خود را آغاز کنید, Zyro چیزهای زیادی برای ارائه دارد. در اینجا نکات مهم اصلی وجود دارد:

1. سفارشی کردن طرح یک فروشگاه آنلاین سرگرم کننده است. Zyro از یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن با یک رابط کاربری ساده و کتابخانه ای از عکس های ذخیره شده استفاده می کند.

2. در اینجا همه ابزارهای یک فروشگاه خرده فروشی موفق وجود دارد ، از ماشین حساب مالیات فروش گرفته تا داشبورد مدیریت موجودی و ادغام چند کاناله.

3. Zyro همچنین یک جعبه ابزار هوش مصنوعی ارائه می دهد تا با طراحی آرم ، کپی بهینه شده و تصاویر پیشرفته محصول ، مشتریان بالقوه را به خود جلب کند.

معایب

این احتمال وجود دارد که Zyro برای شما مناسب نباشد – اگر قبلاً می دانید چگونه به فروش آنلاین بپردازید و یا بلند پروازی هایی را دارید ، در اینجا معایب احتمالی وجود دارد:

1. با رشد Zyro هنوز ویژگی ها محدود هستند ، به این معنی که شما عملکرد ضروری سایت و احساس سفارشی جالبی را خواهید داشت ، اما با این وجود موارد اضافی کمتری را خواهید داشت.

2. می توانید حداکثر 2500 محصول را به صورت آنلاین لیست کنید ، که ممکن است محدودیت بیشتری نسبت به سایر سازندگان بسته های نامحدود داشته باشد.

3.  رابط کاربری ممکن است برای کاربران باتجربه که می خواهند به لیست طولانی تری از افزونه ها دسترسی پیدا کنند ، بسیار ساده شده باشد.

هزینه ها

می توانید از 27.50 دلار در ماه با Zyro ، که 30 روز ضمانت بازگشت پول دارد ، فروش آنلاین را شروع کنید. هیچ هزینه اضافی برای معاملات وجود ندارد ، و شما را قادر به خرید و فروش می کند.

4. Wix

نحوه فروش آنلاین

Wix یکی دیگر از  گزینه های فوق العاده ساده برای مبتدیان تجارت الکترونیک است که به لطف رابط کاربر پسندی که در اختیار دارد می تواند به شما در خرید آنلاین و فروش آنلاین با سهولت کمک کند.

این سازنده وب سایت حتی ابزاری برای طراحی هوش مصنوعی (ADI) فراهم می کند که می تواند یک چیدمان سایت را برای شما ایجاد کند.

مزایا

اگرچه هنگام طراحی می تواند تمام کارهای سخت را برای شما انجام دهد, اما Wix دارای یک ویرایشگر کامل و بسیاری از ویژگی های دیگر است. خوب مزایای اصلی چیست؟ بیایید نگاهی به آنها بیندازیم:

1. انعطاف پذیری زیادی وجود دارد و شما می توانید الگوی انتخابی خود را تا آنجا که می خواهید سفارشی کنید و یک فروشگاه آنلاین واقعاً بی نظیر در اختیار داشته باشید.

2. Wix پایگاه دانش جامعی را ارائه می دهد که به کاربران این  امکان را می دهد تا چیزهایی را یاد بگیرند و برای خرید آنلاین بهینه شوند.

3. شما می توانید محصولات نامحدود را بارگذاری کنید و برخلاف Shopify, هیچ هزینه اضافی برای معاملات وجود ندارد که نگران آن باشید.

معایب

حتی انعطاف پذیرترین سازندگان وب سایت نیز با محدودیت هایی روبرو هستند و Wix نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر قصد دارید تا فروش آنلاین داشته باشید, موارد منفی و معایب آن را را قبلاً در نظر بگیرید:

1. هنگامی که یکی از الگو ها را انتخاب کردید و شروع به طراحی یک طرح سفارشی کردید, نمی توانید الگوها را تغییر دهید.

2. مواردی به عنوان گزینه های زیاد در مورد ویژگی های طراحی وجود دارد و ساخت یک سایت برای مبتدیان طاقت فرسا است.

3. فضای ذخیره سازی به 50 گیگابایت محدود می شود در حالی که سایر سازندگان وب سایت گزینه های ذخیره سازی فضای ابری نامحدودی را ارائه می دهند ، بنابراین ممکن است مانع از انجام کار شما شود.

هزینه ها

انتظار این را داشته باشید تا ماهانه 23 دلار برای یک طرح تجاری بپردازید – همانند Zyro , به مدت 1 سال دامنه رایگان دریافت خواهید کرد,  بنابراین برنامه شما تنها راه خروجی است که باید نگران آن باشید.

4. Squarespace

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که با استفاده از  یک رابط کمی پیچیده تر ، Squarespace هنوز یکی از در دسترس ترین و دارای ویژگی های غنی از وب سایت های موجود است.

منحنی یادگیری همراه با راه اندازی یک تجارت آنلاین با Squarespace, با هدف سهولت در فروش آنلاین کاربران ، بازدهی واضحی دارد.

مزایا

Squarespace به عنوان یکی از بزرگترین نام ها در پلتفرم های ساخت وب سایت, دارای مزایای زیادی برای سایت های تجارت الکترونیکی است. در اینجا برخی از آنها وجود دارد:

1. تعداد زیادی ادغام برای کمک به شما در ایجاد یک طرح جذاب در دسترس است – فراتر از کانال های رسانه های اجتماعی, می توانید مواردی مانند SoundCloud و Flickr را اضافه کنید.

2. ابزارهای ایجاد تجارت به طور گسترده ای در این پلتفرم در دسترس است, از جمله دوره های آنلاین, یک انجمن, و راه حل اینترپرایز خود Squarespace.

3. می توانید سایت و ابزارهای دسترسی خود را در یک برنامه اختصاصی تلفن همراه ویرایش کنید – Squarespace در کل پنج برنامه را ارائه می دهد, به این معنی که می توانید زمانیکه وقت کافی ندارید این کار را انجام دهید.

معایب

دیگر زمان آن است – بیایید قبل از راه اندازی تجارت الکترونیک خود با Squarespace,  به مواردی که باید در نظر داشته باشید نگاهی بیندازیم. در اینجا موارد منفی و معایبی در مورد آن وجود دارد:

     1. سازنده وب سایت به اندازه Zyro و Shopify بصری نیست – با بسیاری از ویژگی های طراحی ، دانستن اینکه از کجا باید شروع کنیم می تواند مشکل باشد.

2. ویژگی های تجارت الکترونیکی محدود است ، در حال حاضر مالیات فروش فقط برای ایالات متحده بصورت خودکار فعال و گزینه های درگاه پرداخت کمی در دسترس است.

3. سرعت بارگذاری صفحه در اینجا مسئله مهمی است که می تواند توانایی کاربران در خرید آنلاین از سایت شما را به خطر بیندازد.

هزینه ها

Squarespace یک پس انداز 30 درصدی را برای کاربرانی که سالانه پول پرداخت می کنند ارائه می دهد. برای جلوگیری از هزینه های معاملات 3٪,  ابتدایی ترین سطح برنامه های تجارت الکترونیکی آنها هر ماه 35 دلار برای شما هزینه دارد.

فروش آنلاین از طریق بازار

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که مسلما لازم نیست تجارت الکترونیکی شما با فروشگاه آنلاین خودتان شروع و خاتمه یابد. استفاده از بازارهای آنلاین مزایای زیادی دارد.

برای مبتدیان, شما می توانید پلتفرم های بازار را با وب سایت تجارت الکترونیکی خود ادغام کنید و اگر بخواهید فروش آنلاین از طریق چندین کانال را بپذیرید انجام این عمل ایده آل است.

چه می شود اگر قصد نداشته باشید تا مشاغل شخصی خود را دنبال کنید و بخواهید فروش محصولات آنلاین را شروع کنید؟

اینجاست که یک بازار آنلاین کاملاً متناسب است. یک دروازه آسان به دنیای تجارت الکترونیکی, می تواند به شما کمک کند تا فروش آنلاین را با تعهدات کمی شروع کنید.

بسته به بستری که انتخاب می کنید, از عواملی مانند مدیریت موجودی, حمل و نقل و بازاریابی مورد توجه قرار می گیرند. تمام آنچه شما باید انجام دهید این است که محصولات را به صورت آنلاین لیست کنید.

آیا می خواهید بدانید که چگونه با استفاده از بازار آنلاین به فروش آنلاین بپردازید؟ در این قسمت ما آنرا مورد بررسی قرار می دهیم:

1. آمازون

نحوه فروش آنلاین

آمازون که زمانی کتابفروشی بود ، اکنون یکی از بزرگترین بسترهای فروش آنلاین در جهان است. میزبانی بازارهای محلی در ده ها کشور ، توصیف این یک تجارت آنلاین غول پیکر است.

آمازون در ایالات متحده بسیار محبوب است ، جایی که حدود 95 میلیون کاربر فعال دارد و همچنین انگلیس و آلمان – آیا کالاهایی برای فروش به مخاطبان جهانی دارید؟

چه چیزی را باید به فروش برسانید؟

اگر تمایل به فروش محصولات خود بصورت آنلاین دارید آمازون مکان خوبی برای شروع است. با مشتری های زیادی که در حال مرور سایت تجارت الکترونیکی در همه زمان ها هستند, تقریباً می توانید هر چیزی را بفروشید.

برخی از خطوط برتر عملکرد عبارتند از:

  • وسایل الکترونیکی
  • کتاب ها
  • اسباب بازی و گیم ها

مزایا

آمازون به عنوان یکی از بازارهای آنلاین مهم جهان, روش کاملی برای فروش مجدد فروشندگان جدید دارد. به همین دلیل ممکن است که به آن علاقمند باشید:

1. می توانید از Fulfillment توسط آمازون برای تحویل تدارکات به پلتفرم استفاده کنید.

2. ردیابی عملکرد فروش آنلاین خود با استفاده از برنامه Amazon Seller امکان پذیر است.

3. فروشندگان بمنظور اینکه خریداران در موقع خرید احساس امنیت کنند مورد تایید قرار می گیرند.

معایب

البته فروش آنلاین محصولات از طریق آمازون ممکن است نکات منفی داشته باشد. قبل از اینکه محصولی برای فروش پیدا کنید ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

1. فروش آنلاین در اینجا رقابتی است – بیش از 12 میلیون محصول برای فروش وجود دارد.

2. آمازون دارای برچسب خصوصی تجارت الکترونیکی تجارت خاص خود است که شما نیز با آن رقابت خواهید کرد.

3. انتظار این را داشته باشید تا برای حفظ رتبه های درخشان به استانداردهای بالا پایبند باشید.

هزینه ها

انتظار این را اشته باشید تا ماهانه 39.99 دلار برای یک حساب فروش حرفه ای ، به علاوه هزینه های هر کالای آنلاین که به فروش می رسد را پرداخت کنید.

فروش کمتر از 40 محصول در ماه به هیچ گونه نیاز به هزینه ماهانه ندارد ، اما هزینه اقلام 0.99 دلار برای شما باقی مانده است – به علاوه ، شما همچنین براساس محصولی که می فروشید ، درصد کارمزد را نیز پرداخت خواهید کرد.

2. Etzy

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که با مدل تجاری بسیار متفاوت با آمازون ، Etsy یک بازار متمرکز بر صنایع دستی است که هنوز هم یک پلت فرم خرید فوق العاده محبوب با محبوبیت جهانی است.

شما می توانید محصولات را به هر تعداد مکان از جمله ایالات متحده, به ویژه کالیفرنیا و انگلستان ارسال کنید. خوب ، چگونه می توانید آن را در Etsy وسعت دهید؟

چه چیزی را باید به فروش برسانید؟

Etsy همه چیز در مورد موارد خلاقانه و منحصر به فرد است. اگر تا به حال به این فکر کرده اید که یک محصول خانگی را برای فروش آنلاین بیاورید ، این بهترین فرصت شماست.

دسته بندی کالاهای ساخته شده شما می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تزئینات مهمانی
  • جواهر آلات و لوازم جانبی مو
  • لوازم صنایع دستی

مزایا

Etsy پلتفرمی برای کاربران اینترنت عاشق پیشه وری است و همچنین اینکه علاقه زیادی به فروش آنلاین با Etsy وجود دارد. در اینجا مزایای برجسته وجود دارد:

1. این پلتفرم دارای ویترین های فروشگاهی قابل برنامه ریزی است و بنابراین می توانید با برند شخصی خود به فروش آنلاین بپردازید.

2. در اختیار داشتن رابط کاربری آسان و بسیاری از ابزارهای یادگیری برای کاربران جدید و موجود.

3. یک جامعه بزرگ و همفکر فروشندگان, سازندگان و صنعتگران.

معایب

علاوه بر این واقعیت, که این بستر فروش آنلاین برای کاربرانی نیست که عاشق کالاهای مارک دار یا الکتریکی هستند, معایبی نیز در مورد Etsy وجود دارد:

1. هنوز هم مشکل بتوانید خود را در بازار نشان دهید به خصوص وقتی که شما ویترین فروشگاه خود را برای Etsy قالب بندی می کنید.

2. ظرفیت فروش بیش از حد وجود ندارد.

3. شما باید قسمتی از فروش خود را به Etsy پرداخت کنید ، بنابراین ممکن است هزینه های کار بیش از سود باشد.

هزینه ها

Etsy در ازای فروش هر محصول بصورت آنلاین 5٪ کارمزد از کاربران دریافت می کند و با درج لیست هر محصول در ویترین فروشگاه شما 0.20 دلار هزینه پرداخت می شود.

ویترین های سفارشی با اشتراک ماهانه پرداخت می شوند, اما می توانید به صورت رایگان ثبت نام کنید.

3. eBay

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که مانند آمازون, eBay مدت بسیار زیادی است که وجود دارد و قدرت ماندن آن جدی است: سال گذشته حدود 183 میلیون نفر از این بازار آنلاین استفاده کردند.

 eBay با خریداران و فروشندگان زیادی که در سراسر جهان دارد و eBay را بعنوان سرگرمی پاره وقت و تمام وقت خود در نظر می گیرند, یک پدیده جهانی به حساب می آید.eBay بیشترین محبوبیت را در انگلستان ، ایالات متحده و چین دارد.

چه چیزی را باید به فروش برسانم؟

eBay به عنوان یک سایت حراج شناخته می شود که کالاهای دست دوم در آن از محبوبیت زیادی برخوردار می شوند و برای فروش محصولات کاملاً جدید نیز به همان اندازه مناسب است.

اگر بتوانید محصولات خود را ارائه دهید, فرصت های فروش زیادی را در اختیار خواهید داشت:

  • وسایل الکترونیکی
  • مبلمان
  • محصوالت سلامتی و زیبایی

مزایا

با تقریبا 3 دهه تجربه در فروش تجارت الکترونیکی, eBay چیزهای زیادی برای افرادی که دوست دارند به فروش آنلاین بپردازند ارائه می دهد. در اینجا مزایای کلیدی را مشاهده می کنید:
1.
در این پلتفرم یک سیستم مدیریت مشتری در دسترس شما قرار دارد.

2. می توانید محصولات را با قیمت های ثابت بفروشید و یا اینکه به فرمت مزایده سوئیچ کنید.

3. محافظت از فروشنده در درجه اول قرار دارد و به شما ابزار مدیریت موجودی کالا داده می شود.

معایب

اگرچه eBay سخت تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که فروشندگان بهترین شروع ممکن را در فروش آنلاین خود دارند ، اما این سیستم عامل بدون چالش نیست:

1. این یک مکان کاملاً رقابتی برای فروش آنلاین است و باعث می شود تا سخت بتوانید خودتان را در این بازار رقابتی نشان دهید.

2. موفقیت شما بستگی زیادی به رتبه بندی مشتری و همچنین مهارت های شما در بحث مذاکره و متقاعد کردن مشتری دارد.

3. هزینه های فروش محصولات در eBay در هر گروه متفاوت است که نظارت بر آنها مشکل است.

هزینه ها

انتظار می رود هزینه های نهایی را در eBay پرداخت کنید – این 10٪ قیمت فروخته شده هر کالا است. علاوه بر این ، یک لیست طولانی از هزینه های فروشنده است ، بسته به میزان استفاده شما از پلتفرم.

شما می توانید در eBay به صورت رایگان لیست کنید و یا اگر این کار مزاحم تمام وقت شما است ، از 8 دلار در ماه مشترک شوید.

4. Zazzle

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که این بازار ممکن است یک نام خانوادگی نباشد ، اما Zazzle هنوز 75 میلیون دلار درآمد تخمینی دارد. اگر محصولات سفارشی را دوست دارید, این یک بستر جالب برای استفاده است.

Zazzle با حدود 30 میلیون بازدید کننده خرید آنلاین در ماه, در کانادا و ایالات متحده آمریکا که مکان اصلی آن است  و همچنین در اروپا که به عنوان خرده فروشی در حال گسترش است ، محبوب است.

چه چیزی را باید به فروش برسانید؟

Zazzle در هسته اصلی خود یک شرکت تولید بر اساس تقاضایی است که است که امکان سفارشی سازی مجصولات را به مشتریان می دهد. وقتی که صحبت از انواع محصولات می شود ، موارد زیادی برای انتخاب وجود دارد.

لیست طولانی موارد قابل سفارشی سازی شامل موارد زیر است:

  • گارد و یا کیس های گوشی
  • تزئینات دیواری
  • لوازم التحریر

مزایا

اگرچه ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید با بازاری که به تولید بر اساس تقاضا معروف است, به فروش آنلاین بپردازید اما Zazzle این کار را آسان می کند. در اینجا مزایای آن را مشاهده می کنید:

1. یک سایت جداگانه برای راه اندازی فروشندگان و تبلیغ طرح های آنها وجود دارد.

2. تولید و حمل و نقل تحت پوشش Zazzle است ، بنابراین می توانید روی فروش تمرکز کنید.

3. تقریبا گزینه های نامحدود محصول را در اختیار دارد ، بنابراین شما واقعاً می توانید دامنه خود را متنوع کنید.

معایب

با چنین زنجیره تأمین ساده و گزینه های زیاد تولید بر اساس تقاضای شما ، فکر کردن روی هر یک از موارد منفی Zazzle دشوار خواهد بود –  لازم است بدانید:

1. شما نمی توانید محصولات خود را قبل از رسیدن به مشتریان خود ببینید یا بررسی کنید.

2. مثل همیشه ، این یک بازار بزرگ با رقابت فراوان است.

3.حق الزحمه متغیر است به این معنی که گزینه های سود شما محدود است.

هزینه ها

همانند بیشتر گالری های آفلاین  و بازارهای هنری بصورت آنلاین, اگر به عنوان سازنده ثبت نام کنید ، فروش محصولات خود در Zazzle با 30٪ هزینه کارمزد همراه است.

همچنین باید هزینه حمل و نقل را نیز تأمین کنید, اگرچه شما مسئولیت تنظیم این قسمت را ندارید.

5. Bonaza

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که Bonanza که یک بازار کوچکتر و کاملاً متمرکز بر انجمن است ، همچنان دارای گستره گسترده ای از محصولات است – حدود 22 میلیون کالا برای خرید وجود دارد.

این پلتفرم در فروشندگان در مکانهایی مانند انگلیس و کانادا و همچنین ایالات متحده محبوب است ، جایی که حدود 75٪ از بازدید سایت از آنجا ناشی می شود.

چه چیزی را باید به فروش برسانید؟

اگر عاشق وسایل دست ساز هستید ، ممکن استBonaza  بازار مختص شما باشد. بسیاری از محصولات کاملاً حس خانگی دارند – در اینجا هیچ فناوری برندی وجود ندارد.

برخی از ایده های محصولات فروش آنلاین با Bonanza عبارتند از:

  • تزئینات مربوط به باغبانی
  • محصولات حیوانات خانگی
  • پوشاک بانوان

مزایا

با بازار کوچکتر ، شانس بیشتری برای برجسته شدن به عنوان یک فروشنده به وجود می آید, به ویژه اینکه محصولات دست ساز منحصر به فرد برند خود را در اختیار خواهید داشت. در اینجا نکات مثبتی وجود دارد:

1. تعداد زیادی از پشتیبانی فروشنده, با فضاهایی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و کسب اطلاعات بیشتر.

2. یکپارچه سازی چند کاناله, تا بتوانید در چندین مکان مختلف به صورت آنلاین فروش کنید.

3. آزادی در انتخاب – در صفحات Bonanza مرور کنید تا ببینید چقدر انعطاف پذیر است.

معایب

اولین کسانی که Bonanza را به عنوان یک پلتفرم نقد می کنند ، فروشندگان آن هستند. با وجود چنین جامعه سازندگان,  یافتن معایب سایت دشوار نیست ، از جمله:

1. میزان ترافیک نسبتاً کم در مقایسه با سایر بازارهای بزرگتر.

2. فقدان فرصت های برجسته سازی به عنوان سازنده با ویترین فروشگاه خود.

3. محدودیت های سودآوری که به لطف Bonanza که یک بازار کمتر شناخته شده است.

هزینه ها

در حالیکه لیست محصولات رایگان است ، Bonanza هزینه های ارزش هر محصول فروخته شده و همچنین نرخ های اضافی را برای تبلیغات آنلاین دریافت می کند. همچنین می توانید اشتراک آن را خریداری کنید.

از 25 تا 170 دلار در ماه ، مشترکین به طیف وسیعی از امتیازات اضافی دسترسی دارند.

6. Chairish

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که با در اختیار داشتن یک رابط کاربری شیک باعث می شود Chairish بیشتر به فروشگاه آنلاین مرتب شباهت داشته باشد ، Chairish بازاری است که به فروش کالاهای قدیمی و کالاهای دست دوم اختصاص داده شده است.

این پلتفرم با تمرکز بر حفظ نظم, دارای 10 هزار فروشنده خلاق و کوچک, در ایالات متحده مستقر و در سطح جهانی در حال گسترش است.

چه چیزی را باید به فروش برسانید؟

در مورد اینکه کدام یک از محصولات را می توان در بازار خود قرار داد, Chairish دارای استاندارد بالایی است. در حالی که اجناس لازم نیست که قدیمی باشند, اما باید روی طراحی متمرکز باشند.

در اینجا مواردی است که می توانید به عنوان فروشنده در Chairish لیست کنید:

  • مبلمان
  • لوازم روشنایی
  • تزئینات دیواری

مزایا

اگر قادر به این هستید تا استانداردها را برآورده کنید و منبع خوبی برای محصولات قبلی دارید,  این یک بستر هیجان انگیز برای فروش آنلاین است. در اینجا مزایای آن را مشاهده می کنید:

1. عکس های محصول شما توسط تیم Chairish آماده شده و برای فروش در معرض عموم قرار می گیرد.

2. لجستیک حمل و نقل برای کالاهای بزرگ توسط بازار مورد حمایت قرار می گیرد.

3. این استاندارد بالا در لیست ها بدین معنی است که فروش در یک محیط حرفه ای انجام می شود.

معایب

اگرچه پایبند بودن به دستورالعمل ها و زیبایی خاصی را نباید واقعاً چیز بدی قلمداد کرد ، اما ممکن است Chairish از جذابیت کمتری نسبت به سایر بازارها برخوردار باشد:

    1. هر محصولی را که لیست می کنید باید مورد تأیید Chairish باشد.

2. این یک مکان بزرگ است, اما هنوز هم بسیار مناسب در بازار ایالات متحده و آمریکای شمالی است.

3. بمنظور لیست کردن بیش از 10 مورد در یک زمان, باید ماهانه برای عضویت در Elite هزینه ای را پرداخت کنید.

هزینه ها

با عضویت رایگان 30٪ نرخ پورسانت در هر فروش و بدون پرداخت هزینه برای لیست محصولات دریافت می کنید. اگر واقعاً می خواهید از مزایای Chairish استفاده کنید, عضویت در Elite لازم است.

این هزینه برای فروشندگان حرفه ای طراحی شده است و هزینه آن 149 دلار در ماه و نرخ کارمزد طبقه بندی در فروش است.

7. Newegg

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که برای برای علاقه مندان به فن آوری و متخصصان اجزای کامپیوتر, Newegg بازاری است که باید در نظر گرفته شود. این پلتفرم با هدف داشتن مزایایی ساخته شده است ، بنابراین اگر نظرتان در مورد آن مثبت است ادامه مطلب را بخوانید.

Newegg با فروش 1 میلیارد دلار در سال 2004, در استرالیا, نیوزیلند و چین و همچنین کانادا محبوب است. در اینجا فرصتهای زیادی برای دسترسی جهانی وجود دارد.

چه چیزی را باید به فروش برسانید؟

در حالیکه Newegg به دلیل در اختیار داشتن تجهیزات الکترونیکی و دانلود نرم افزار شناخته شده است, محدوده Newegg به طور مداوم در حال گسترش است. ممکن است از برخی از دسته های موجود در پلتفرم شگفت زده شوید.

بعنوان مثال می توانید محصولاتی را شبیه به موارد زیر را به فروش برسانید:

  • پوشاک ورزشی
  • لوازم برقی آشپزخانه
  • ابزار مربوط به خانه

مزایا

این بازاری است که به موفقیت فروشنده کمک شایانی می کند. اگر می خواهید برای فروش آنلاین آماده باشید و یک تجربه ساده حمل و نقل را در اختیار داشته باشید, Newegg می تواند متناسب با این قانون باشد:

1. Newegg روش عالیی را با نام Shipped by Newegg که با لجستیک در ارتباط است را ارائه می دهد.

2. منابع یادگیری زیادی برای کمک به شروع فروش آنلاین شما موجود می باشد.

3. کاتالوگ محصولات Newegg در حال گسترش است, بنابراین می توانید به راحتی تنوع محصولات را پیدا کنید.

معایب

Newegg به عنوان یک بازار ساخته شده برای افراد حرفه ای, هنوز هم مانند سایر وب سایت های فروش آنلاین رقابت می کند. در اینجا به همین دلیل ممکن است نخواهید تا وب سایت خود را از دست بدهید:

     1. مشتریان به شدت از برند آگاه هستند ، بنابراین هزینه خود را صرف محصولات مناسبی می کنند.

2. شما باید در یک تست غربالگری قبول شوید و به استانداردهای بسیار بالای خدمات Newegg پایبند باشید.

3. هزینه های کمیسیون در اینجا وجود دارد و بسته به مبلغی که به صورت آنلاین می فروشید متفاوت است.

هزینه ها

زمانیکه صحبت از هزینه ها می شود Newegg برای هر محصولی که می فروشید بین 8 تا 15 درصد کارمزد می گیرد که به دسته بندی که در آن در حال فروش هستید بستگی دارد.

همچنین می توانید برای مزایای اضافی با هزینه حداکثر 100 دلار در ماه اشتراک Newegg را خریداری کنید.

8. Society6

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که بازار خلاقانه دیگر Society6, بستری قابل دسترسی برای هنرمندان و طراحانی است که می خواهند کارهای خود را در مقیاس جهانی به نمایش بگذارند.

با داشتن شبکه ای متشکل از 300000 سازنده, این وب سایت توسط افرادی ایجاد شده است که می خواستند جایگزینی برای دنیای خاص فروش هنر باشند.

چه چیزی را باید به فروش برسانیم؟

این بازار تولید بر اساس تقاضا طیف بسیار متنوعی از محصولات را با تمرکز زیاد بر لوازم خانگی و مبلمان منحصر به فرد ارائه می دهد. آنها حتی از همکاری های تجاری نیز برخوردار هستند.

در اینجا چند محصول از بسیار محصولی را که در Society6 می توانید بفروشید را مشاهده می کنید:

  • حوله و پرده های حمام
  • ملافه
  • تزئینات دیواری

مزایا

احتمالاً قبلاً متوجه شده اید که اگر یک هنرمند یا طراح باشید ، یافتن بازار جالب توجه آسان است. بنابراین در مورد Society6 چه چیزی باعث می شود تا شما در آن ثبت نام کنید؟ در اینجا مزایای آن را مشاهده می کنید.

1. Society6 تولید و تحقق را مدیریت می کند تا بتوانید فروش خود را ادامه دهید.

2. مانند بسیاری از بازارهای هنری, یک جامعه آنلاین بزرگ نیز برای به اشتراک گذاشتن ایده با آنها وجود دارد.

3. می توانید به برنامه وابسته پلتفرم بپیوندید تا 10٪ اضافی بخاطر پیوستن به این پلتفرم به شما اهدا شود.

معایب

اگر می خواهید به ارزش کامل کار هنری یا طراحی خود پی ببرید, ممکن است بازارهایی مانند Society6 گزینه مناسبی برای شما نباشد. در اینجا نکات منفی بالقوه وجود دارد:

  1. در هر فروش کالایی که دارای طرح شماست ، فقط 10 درصد درآمد کسب خواهید کرد.
  2. هرکسی می تواند در این پلتفرم که کیفیت کار ارائه شده را کمرنگ می کند فروش خود را انجام دهد.
  3. مانند سایر شرکت های تولید بر اساس تقاضا, کیفیت محصول را نخواهید دید.

هزینه ها

اگر در حال فروش چاپ های هنری,چاپ های قاب دار و چاپ های بوم هستید ، می توانید مارک گذاری محصولات خود را کنترل کنید – در غیر این صورت ، انتظار این را داشته باشید تا که در هر فروش 10٪ کارمزد تعیین شده بدست آورید.

Society6 به کاربران کمک می کند تا نحوه کسب درآمد از طریق شبکه های اجتماعی را بیاموزند و سود بالقوه ای را بدست آورند.

9. Facebook Marketplace

نحوه فروش آنلاین

در مورد نحوه  فروش آنلاین باید بگوییم که گاهی اوقات، شما هیچ مشکلی برای راه اندازی یک تجارت کامل تجارت الکترونیکی یا ایجاد یک حساب کاربری در یک بازار تخصصی ندارید. این جایی است که این برنامه مورد نظر قرار گرفته می شود.

فروش در شبکه های اجتماعی چیز جدیدی نیست – مشاغل می توانند از Facebook یا Instagram Shop برای تبلیغ محصولات خود استفاده کنند و Facebook Marketplace منبع بسیار خوبی برای کالاهای دست دوم است.

چه چیزی را باید به فروش برسانیم؟

اگرچه می توانید از این پلتفرم به عنوان افزونه صفحه تجاری فیس بوک خود استفاده کنید, اما این پلتفرم یک قابلیت بازار فروش اجناس دست دوم را دارد.

آنچه در اینجا می توانید از طریق Facebook Marketplace کسب کنید ، موارد زیر است:

  • لباس بچه و اسباب بازی
  • مبلمان
  • اجناس آنتیک و قدیمی

مزایا

یک راه عالی برای شناخت محله خود و استفاده غیر مستقیم از فروش آنلاین ، Facebook Marketplace دارای مزایایی است ، به عنوان مثال:

  1. شما باید با خریداران تعامل داشته باشید که به این معنی خدمات مشتری در دست شماست.
  2. فیلترها به شما امکان می دهند مشتری خود را محلی نگه دارید و در هزینه حمل و نقل صرفه جویی کنید.
  3. این پلتفرم با همکاری با پلتفرم های فروش آنلاین به فروشندگان تمام وقت کمک می کند.

معایب

علی رغم اقداماتی که برای ایجاد بازار به یک پلت فرم بیشتر متمرکز بر تجارت الکترونیکی انجام می دهد ، پیشنهادات فیس بوک هنوز هم یکی از غیر رسمی ترین آپشن هاست. در اینجا معایب آن را مشاهده می کنید:

  1. تعامل پیشرفته مشتری به معنای یک روند بالقوه استرس زا برای فروشندگان است.
  2. مقیاس پذیری مشکل است و رشد تجارت با این سرویس واقعاً محدود است.
  3. هیچ راهی برای برجسته کردن یا استفاده از توصیف برند وجود ندارد – فروشندگان ناشناس هستند.

هزینه ها

شما نگران هیچ گونه لیست,  معامله یا هزینه کمیسیون در Facebook Marketplace نخواهید بود اگرچه فروشندگان باید به یک سری دستورالعمل ها عمل کنند.

نحوه فروش آنلاین

پس بنابراین چه پلتفرمی را باید انتخاب کنیم؟

در مورد نحوه فروش آنلاین باید بگوییم که با عرضه بسیاری از بازارها, فروش آنلاین هرگز در دسترس نبوده است. شما می توانید با ایجاد ویترین فروشگاه تجارت الکترونیک خود, همه چیز را در یک پلت فرم غول پیکر مانند آمازون بفروشید.

برای نگه داشتن هزینه ها ، بهترین راه برای فروش آنلاین ممکن است ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیکی اختصاصی باشد که بتوانید با هر تعداد بازار اضافی ادغام کنید.

یک فروشگاه آنلاین مستقل این فرصت را به فروشندگان می دهد تا یک برند بسازند, پیام های بازاریابی خود را کنترل کنند و از رقابت ناشی از فروش در بازار جلوگیری کنند.

بنابراین ، چگونه یک پلتفرم را انتخاب می کنید؟ ما این نکات را به شما ارائه می دهیم:

  1. با پیدا کردن محصولات برای فروش شروع کنید: دانستن اینکه چه کالایی را می خواهید بصورت آنلاین می خواهید به فروش برسانید, شما را به بستری مناسب با مشتری مناسب هدایت می کند.
  2. بودجه خود را در نظر بگیرید: با توجه به اینکه آیا شما توانایی پرداخت هزینه های ذخیره سازی, بسته بندی و حمل و نقل و همچنین هزینه های فروش را دارید هزینه شما تعیین می شود.
  3. یک طرح کسب و کار تنظیم کنید: اگر فروش آنلاین کار تمام وقت شما خواهد بود, بستری را انتخاب کنید که بتوانید بدون محدودیت کار خود را شروع کنید.

منبع: TECHRADAR.COM

 

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید