بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

بهترین وبسایت ها برای آموزش و یادگیری پرینت سه بعدی کدام است ؟ چطور می توانیم مواد پرینت سه بعدی و طرح های آن را تهیه و اجرا کنیم ؟ در این مطلب به طور کامل 10 وبسایت برتر برای آموزش پرینت سه بعدی را توضیح می دهیم.

آیا می خواهید پرینت سه بعدی را به تنهایی یاد بگیرید؟ برای شروع به یکی از این سایت ها سر بزنید.

پرینت سه بعدی یک فناوری جذاب است که در طول سال ها محبوبیت زیادی پیدا کرده است.امروزه همانطور که مردم بیشتر در مورد پرینت سه بعدی مطالعه می کنند، تمایل بیشتری به ساخت محصولات چاپ سه بعدی خود پیدا می کنند.

برای تمام کاربران گوشی های هوشمند لازم است بدانند:    بررسی زمان مصرف گوشی هوشمند ، چقدر از گوشی استفاده می کنیم

اما برای اطلاعات در مورد پرینت سه بعدی به کجا می توان مراجعه کرد؟  خب، بسیاری از وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌های عالی می‌توانند هر آنچه را که باید بدانید را به شما آموزش می‌دهند. بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی کدام اند؟ در اینجا، ما تعدادی از بهترین منابع برای یادگیری پرینت سه بعدی را فهرست می کنیم. تا بیتوانید از ان ها استفاده کنید بنابراین، بیایید شروع کنیم.

خیلی جالب خواهد بود که بدانی مخاطب خاص در چه مکانی قرار دارد:    پیدا کردن موقعیت مکانی و لوکیشن افراد با شماره تلفن نرم افزار و اپلیکیشن 1401

1. All3DP

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

All3DP در بین بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی ،وب سایتی است که اطلاعات و منابع مربوط به پرینت سه بعدی را ارائه می دهد. این سایت شامل مقالات، آموزش ها و بخش بررسی است که در آن پرینترهای سه بعدی و نرم افزار مدل سازی سه بعدی را بررسی می کنند. این شرکت در سال 2014 در آلمان تاسیس شد. از آن زمان، All3DP به یکی از وب سایت های پیشرو برای اطلاعات و منابع چاپ سه بعدی تبدیل شده است.

این وب سایت دارای یک بخش “اصول” است که در آن می توانید اصول چاپ سه بعدی را بیاموزید و یک بخش “Pro” که در آن می توانید به موضوعات پیشرفته تر بروید. این سایت همچنین به کاربران اجازه می دهد مطالب خود را به پنج زبان مختلف بخوانند: انگلیسی، هلندی، فرانسوی، اسپانیایی و پرتغالی.

All3DP همچنین شامل خدمات پرینت سه بعدی آنلاین خود، CraftCloud است، که در آن می توانید قطعات سفارشی را در هر کجا که هستید درخواست کنید. چه در حال طراحی مدل های سه بعدی قوی باشید و چه مدل های ساده، و می خواهید پرینت سه بعدی کنید اما اگر چاپگر سه بعدی ندارید، می توانید به سادگی از CraftCloud استفاده کنید. این شرکت طرح شما را درب منزل تحویل می دهد.

علاوه بر مقالات و آموزش‌ها، All3DP بررسی پرینترها و نرم‌افزارهای سه بعدی و راهنمای خریدار را ارائه می‌دهد تا به کاربران کمک کند بهترین چاپگر سه بعدی را برای نیازهای خود پیدا کنند. به طور کلی، این سایت یک منبع ضروری برای هر کسی است که علاقه مند به یادگیری یا شروع کار با چاپ سه بعدی است.

All3DP

2. مجسمه سازی

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

در بین بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی ، Sculpteo یک سرویس چاپ سه بعدی است که راه آسان و مقرون به صرفه ای را برای ایجاد محصولات سفارشی چاپ سه بعدی به مشاغل و افراد ارائه می دهد. Sculpteo همچنین طیف گسترده ای از گزینه های تکمیلی مانند رنگ آمیزی، آبکاری و آنودایز را ارائه می دهد که می تواند به توسعه محصولات منحصر به فرد چاپ سه بعدی کمک کند.

Sculpteo علاوه بر اینکه یک ارائه دهنده خدمات چاپ سه بعدی است، منبعی عالی برای یادگیری پرینت سه بعدی است. این سایت دارای یک بخش “راهنمای مواد” است که در آن کاربران می توانند در مورد رشته های چاپگر سه بعدی و فناوری های مختلف چاپ سه بعدی موجود بیاموزند.

Sculpteo همچنین دارای یک بخش “منابع” است، یک دسته وبلاگ که در آن محتوای مفیدی را در چاپ سه بعدی منتشر می کند. علاوه بر این، می‌توانید کتاب‌های الکترونیکی پرینت سه‌بعدی را برای توسعه محصول، دانش عمومی چاپ سه‌بعدی، راهنمای انتخاب مواد و راهنمای تکمیل سطح کامل دانلود کنید.

Sculpteo

3. Ultimaker

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

Ultimaker یک منبع عالی در ین بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی ، برای کسانی است که به دنبال استفاده حداکثری از چاپگر سه بعدی خود هستند. این وبلاگ مقالات زیادی را پوشش می دهد، از نکات مبتدی تا تکنیک های پیشرفته. چه بخواهید در مورد انواع مختلف فیلامنت های موجود یا نحوه عیب یابی مشکلات رایج چاپ بیاموزید، وبلاگ Ultimaker شما را پوشش می دهد.

این وب‌سایت دارای بخش «یادگیری» است که در آن می‌توانید درباره داستان‌های موفقیت مشتریان در چاپ سه‌بعدی بخوانید و الهام بگیرید. همچنین می توانید وبینارهای رایگان برای چاپ سه بعدی تماشا کنید و دانش خود را بهبود بخشید.

Ultimaker همچنین دوره های آنلاین را از طریق آکادمی پرینت سه بعدی خود ارائه می دهد، که در آن می توانید ثبت نام کنید و ملزومات چاپگرهای Ultimaker، مواد برای چاپ سه بعدی، سیستم عامل و برش دهنده هایی مانند Cura را یاد بگیرید. همچنین می‌توانید در وب‌سایت آن‌ها در پادکست مشترک شوید و از میزان پیشرفت تولید افزودنی و تأثیر آن مطلع شوید.

Ultimaker

4. MakerBot

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

در میان بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی MakerBot یک شرکت چاپگر سه بعدی است که چاپگرهای سه بعدی رومیزی را برای مصارف خانگی، اداری و کلاس درس تولید می کند. علاوه بر ساخت پرینترهای سه بعدی، این سایت دارای بخش “منابع” نیز می باشد که در آن می توانید با مواد لازم برای چاپ سه بعدی آشنا شوید. همچنین می توانید با کاربردهای مختلف چاپگر سه بعدی در صنایع مختلف مانند صنعت خودرو آشنا شوید.

بخش منابع آموزشی منابعی را برای کمک به علاقه مندان به چاپ سه بعدی در صنعت آموزش ارائه می دهد. بخش منابع همچنین دارای یک دسته “پست پردازش” است که در آن کاربران می توانند نحوه تکمیل طرح های خود را پس از پرینت سه بعدی بیاموزند.

MakerBot

5. 3DPrinting.com

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

3DPrinting.com یک وب سایت است در میان بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی  که یک منبع یادگیری آنلاین برای پرینت سه بعدی ارائه می دهد. این وب سایت آموزش ها و مقالات مختلفی را ارائه می دهد که موضوعاتی مانند اصول چاپ سه بعدی، نحوه طراحی مدل های سه بعدی و نحوه عیب یابی مشکلات رایج را پوشش می دهد.

بخش وبلاگ این سایت دارای یک دسته “مورد استفاده” است که در آن کاربران می توانند نحوه استفاده از چاپ سه بعدی در صنایع مختلف و نحوه استفاده از هر ماده پرینت سه بعدی را بیاموزند. دسته‌بندی «بازبینی‌ها» همچنین شامل بررسی‌های عمیق محصول از چاپگرهای سه بعدی مختلف است تا به خوانندگان کمک کند قبل از خرید چاپگر سه بعدی تصمیم بگیرند.

چه تازه کار پرینت سه بعدی را شروع کرده باشید و چه به دنبال راه هایی برای بهبود مهارت های خود هستید، 3DPrinting.com یک منبع عالی است.

3DPrinting.com

6. خلاقیت های هوشمندانه

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

در بین بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی Clever Creations وب سایتی است که هر آنچه را که در مورد پرینت سه بعدی باید بدانند در اختیار کاربران قرار می دهد. بخش پرینت سه بعدی سایت حاوی مقالات فراوانی از متخصصان در موضوعاتی مانند انتخاب چاپگر سه بعدی مناسب، درک فرمت فایل ها و عیب یابی مشکلات رایج است.

Clever Creations اذعان می کند که همه افراد متخصص در چاپگرهای سه بعدی نیستند و به همین دلیل است که سایت دارای بخش “راهنماهای خریدار” است که در آن می توانید بررسی های دقیق چاپگرهای سه بعدی را بر اساس تجربه عملی بیابید. این راهنماهای بی طرفانه به فرد کمک می کند هنگام خرید چاپگر سه بعدی خود تصمیم درستی بگیرد تا کاربران بتوانند بهترین نتایج را برای نیازهای خود بگیرند.

Clever Creations

7. مادی کردن

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

i.materialise یک سرویس چاپ سه بعدی است که به مشتریان امکان می دهد قطعات خود را به صورت سه بعدی چاپ کنند. این وب سایت یک رابط کاربری ساده ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد طرح های خود را آپلود کنند.

علاوه بر این، این سایت همچنین می تواند به شما در درک اصول چاپ سه بعدی کمک کند. به بخش چاپ سه بعدی بروید، جایی که می توانید نحوه عملکرد پرینت سه بعدی، فناوری های مختلف چاپ سه بعدی و مواد چاپگر سه بعدی را بیاموزید.

بخش وبلاگ وب سایت کاربران را در مورد فناوری های جدید پرینت سه بعدی، بهترین آموزش های مدل سازی سه بعدی و طرح های جذاب سه بعدی به روز نگه می دارد.

i.materialise

8. قالب ها

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

Formlabs یک شرکت چاپ سه بعدی است که چاپگرهای سه بعدی رومیزی و فیلامنت تولید می کند. Formlabs که در سال 2011 توسط فارغ التحصیلان MIT، Max Lobovsky، Natan Lohr و David Cranor تأسیس شد، به یکی از تولیدکنندگان پیشرو چاپگرهای سه بعدی تبدیل شده است.

این وب سایت منابع زیادی برای علاقه مندان به پرینت سه بعدی دارد. به عنوان مثال، بخش “یادگیری” شامل یک وبلاگ با مقالاتی در مورد جنبه های مختلف پرینت سه بعدی و وبینارهای عمیق از متخصصان این حوزه است.

شما همچنین می توانید با مراجعه به انجمن ها با جامعه تعامل داشته باشید و نکاتی را از متخصصان در این زمینه جمع آوری کنید. Formlabs همچنین ابزارهای نرم افزاری مختلفی را ارائه می دهد تا به کاربران کمک کند بیشترین بهره را از چاپگرهای سه بعدی خود ببرند.

Formlabs

9. مجله TCT

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

مجله TCT یکی از مجلات پیشرو در تولید مواد افزودنی و چاپ سه بعدی در جهان است. این سایت مملو از آخرین اخبار، فناوری های نوظهور، محصولات، پروژه ها و مصاحبه با شخصیت های برتر این صنعت است.

مجله TCT برای هر کسی که در تولید مواد افزودنی یا پرینت سه بعدی فعالیت می کند، چه مهندس، طراح، سازنده یا ارائه دهنده خدمات، یک مطالعه ضروری است. مجله TCT با خوانندگان جهانی و تیمی بی‌رقیب از نویسندگان و ویراستاران متخصص، منبع اصلی برای تولید مواد افزودنی است.

TCT Magazine

10. 3D Insider

بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی

3D Insider در میان بهترین وبسایت ها برای آموزش پرینت سه بعدی، وب سایت دیگری است که اطلاعات جامعی در مورد همه موارد چاپ سه بعدی ارائه می دهد. خوانندگان می توانند در مورد تاریخچه پرینت سه بعدی، نحوه عملکرد آن و انواع مختلف رشته هایی که برای ایجاد اشیاء چاپ شده سه بعدی استفاده می شوند، بیاموزند.

این سایت همچنین موضوعات پیشرفته تری مانند پهپادهای پرینت سه بعدی را پوشش می دهد و دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه ساخت آنها ارائه می دهد. چه یک مبتدی کامل و چه یک سازنده با تجربه، 3D Insider چیزی برای ارائه به همه علاقمندان به یادگیری در مورد این فناوری جذاب دارد.

3D Insider

سفر پرینت سه بعدی خود را با این سایت ها شروع کنید

اگرچه ممکن است دلهره آور و ترسناک به نظر برسد، اما یادگیری پرینت سه بعدی به تنهایی با منابع مناسب امکان پذیر است. بسیاری از وب سایت ها اطلاعات مفیدی در مورد چاپ سه بعدی ارائه می دهند. با این حال، برخی از آنها مفیدتر از دیگران هستند.

همه وبلاگ ها و وب سایت هایی که لیست کرده ایم مکان های عالی برای شروع هستند. امروز می توانید از هر یک از این سایت ها دیدن کنید تا سفر پرینت سه بعدی خود را آغاز کنید، اما از کشف گزینه های دیگر نترسید. با گذشت زمان و با صبر و حوصله کافی، می توانید یک متخصص پرینت سه بعدی شوید و احتمالاً به دنبال شروع حرفه ای در چاپ سه بعدی باشید.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید