نحوه استفاده از اسنپ چت در وب

نحوه استفاده از اسنپ چت در وب

اگر بیشتر از اسنپ چت برای چت استفاده می کنید، استفاده از وب سایت اسنپ چت می تواند راحت تر از استفاده از برنامه باشد. در اینجا نحوه استفاده از اسنپ چت در وب آمده است.

نحوه استفاده از اسنپ چت در وب

نحوه استفاده از اسنپ چت در وب

اگرچه در ابتدا فقط در دستگاه های تلفن همراه در دسترس بود، اکنون می توانید از اسنپ چت در وب از طریق کامپیوتر یا Mac خود نیز استفاده کنید. در اینجا نحوه استفاده از اسنپ چت در وب آورده شده است.

نحوه استفاده از اسنپ چت در وب

برای دسترسی به اسنپ چت در مرورگر، به web.snapchat.com بروید و با آدرس ایمیل و رمز عبوری که برای ورود به برنامه تلفن همراه استفاده می‌کنید وارد شوید. اسنپ ​​چت همچنین یک ویژگی ثبت نام سریع را ارائه می دهد که یک لایه امنیتی اضافی را اضافه می کند. هنگام تلاش برای ورود به اسنپ چت در وب، اعلانی در گوشی خود برای تأیید تلاش برای ورود به سیستم دریافت خواهید کرد.

اگر گوشی خود را در نزدیکی دارید، به سادگی روی Yes ضربه بزنید تا فوراً حساب اسنپ چت خود را تأیید کرده و به آن دسترسی پیدا کنید.

قابلیت ثبت نام سریع اسنپ چت

اسنپ ​​چت برای وب در همه مرورگرها در دسترس نیست. در حال حاضر فقط در کروم، سافاری، یا مایکروسافت اج در دسترس است. همچنین باید از این مرورگرها در کامپیوتر استفاده کنید و نه در گوشی یا تبلت خود.

بیشتر بخوانید: اسنپ چت چیست و چگونه از آن استفاده کنیم

پس از ورود به سیستم، باید لیستی از دوستان خود را در سمت چپ و نماد دوربین را در مرکز مشاهده کنید. این به شما امکان می دهد عکس بگیرید و برای دوستان خود ارسال کنید. برای این کار باید دسترسی دوربین و میکروفون به اسنپ چت را فراهم کنید. اگر بخواهید هر اسنپ را باز کنید، اسنپ چت از شما می خواهد که از دستگاه تلفن همراه خود برای مشاهده اسنپ استفاده کنید.

همچنین می توانید برای شروع یک تماس فردی یا گروهی از طریق اسنپ چت، روی نماد تلفن کلیک کنیدبه طور مشابه، می‌توانید به کسی پیام دهید تا با او مکالمه را آغاز کند.

نحوه استفاده از اسنپ چت در وب

نسخه وب همچنین مکالمات را با برنامه همگام‌سازی می‌کند، بنابراین اگر بین پلتفرم‌ها جابجا شوید چیزی را از دست نخواهید داد.

برای تجربه سفارشی تر، می توانید روی گزینه تنظیمات در گوشه سمت چپ بالای صفحه ( نماد چرخ دنده ) صفحه نمایش خود کلیک کنید. از اینجا می‌توانید تم اسنپ چت را تنظیم کنید، اعلان‌ها و جلوه‌ های صوتی را فعال یا غیرفعال کنید و سایر تنظیمات حساب را تغییر دهید. اگر می خواهید اغلب از اسنپ چت در کامپیوتر خود استفاده کنید، می توانید یک میانبر دسکتاپ نیز ایجاد کنید.

تنظیمات وب اسنپ چت

چرا باید از اسنپ چت در وب استفاده کنید؟

رابط وب اسنپ چت شامل چندین ویژگی مشابه نسخه برنامه است، در حالی که فضای بیشتری را به پنجره چت اضافه می کند. این به شما امکان می دهد به مکالمه با دوستان خود ادامه دهید و همچنین تماس صوتی و تصویری برقرار کنید.

با این حال، وب‌ سایت اسنپ چت محدودیت‌ هایی نیز دارد: شما نمی‌توانید عکس‌هایی را در استوری خود ارسال کنید یا داستان کسی را مشاهده کنید. با این حال، در صورت تمایل می توانید اسنپ بگیرید و برای دوستان خود ارسال کنید. این باید به شما امکان دهد تا رگه های اسنپ چت خود را در حال اجرا نگه دارید و یکی از بهترین راه ها برای بهبود امتیاز اسنپ چت شما است .

نسخه وب بیش از هر چیز دیگری بر روی ویژگی های چت برنامه متمرکز شده است. صفحه نمایش بزرگتر این امکان را فراهم می کند، بنابراین اگر عمدتاً از اسنپ چت برای پیام های مستقیم و چت های گروهی استفاده می کنید، نسخه وب می تواند بسیار مفید باشد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید