آیا کامپیوتر من ویندوز 11 را پشتیبانی می کند؟ سیستم مورد نیاز برای ویندوز 11

سیستم مورد نیاز ویندوز 11
آیا کامپیوتر یا لپ تاپ من ویندوز 11 را پشتیبانی می کند؟ سیستم مورد نیاز ویندوز 11 چیست ؟  ویندوز 11 بیش از یک سال است که عرضه شده، اما اولین نسخه بزرگ به روز رسانی ویژگی های آن امروز فرا رسیده است. سیستم عامل اصلی با خود یک رابط کاربری جدید، یک فروشگاه کاملاً جدید مایکروسافت، طرح بندی Snap، و حتی برنامه های اندروید از طریق فروشگاه برنامه آمازون. اما اکنون، احتمالاً از خود می‌پرسید که سیستم مورد نیاز چیست، بنابراین می‌توانید ببینید که آیا رایانه شخصی شما حتی می‌تواند ویندوز 11 را اجرا کند یا اینکه این الزامات در نتیجه ویندوز 11 نسخه 22H2 تغییر کرده است.

خوشبختانه، مایکروسافت از قبل یک سند پشتیبانی آماده دارد. و بله، سیستم مورد نیاز برای نسخه اصلی ویندوز 11 افزایش یافته است، اگرچه انصافاً برای شرکت ردموندی، آن واقعاً نیازهای سیستم را به هیچ وجه از دوران ویندوز 7 افزایش نداده است. سیستم مورد نیاز ویندوز 11 با نسخه 22H2 تغییر نکرد.

آیا کامپیوتر من ویندوز 11 را پشتیبانی می کند؟

سیستم مورد نیاز ویندوز 11 چیست ؟ اول از همه، نیاز به RAM افزایش یافت. برای اجرای ویندوز 11 به 4 گیگابایت رم، دو برابر دستگاه 64 بیتی ویندوز 10 و چهار برابر رم مورد نیاز 32 بیتی ویندوز 10 نیاز دارید. همچنین به جای 32 گیگابایت، به 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی نیاز دارید.

برای اجرای ویندوز 11 به یک پردازنده 64 بیتی نیاز خواهید داشت. پشتیبانی 32 بیتی تمام شده است و حتی برای رایانه های شخصی ویندوز 10 جدید نیز وجود داشت، اگرچه آنها هنوز به روز رسانی می شدند. CPU همچنین باید دو یا چند هسته داشته باشد، و این شامل همه چیزهایی است که در دوران مدرن فروخته می‌شود.

با این حال، هیچ یک از الزامات CPU ذکر شده مهم نیست، و مشخص نیست که چرا مایکروسافت حتی آنها را فهرست می کند. این شرکت در واقع یک فهرست خاص از CPU ها دارد که پشتیبانی می شوند. اگر نمی خواهید مال خود را جستجو کنید، بسیار ساده است. برای اینتل، نسل هشتم یا جدیدتر است. برای AMD، Zen 2 یا جدیدتر است. و برای کوالکام، اسنپدراگون 850 یا جدیدتر است.

مایکروسافت قول داده بود در موضع خود در مورد پردازنده‌های نسل هفتم اینتل و AMD Zen 1 تجدید نظر کند، اما تغییر چندانی نکرد. پردازنده‌های Core X و Xeon نسل هفتم و همچنین یک تراشه اصلی واحد اضافه شدند: Core i7-7820HQ که به عنوان پردازنده در Surface Studio 2 نیز شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید : افزایش سرعت اینترنت در ویندوز 11

تغییر کلیدی دیگر TPM 2.0 است، اگرچه اگر پردازنده پشتیبانی شده دارید، باید TPM 2.0 داشته باشید. از ویندوز 10 نسخه 1607 این یک الزام برای رایانه های شخصی جدید بوده است. می توانید بررسی کنید و ببینید آیا رایانه شما آن را دارد، و اگر نه، حتی ممکن است بتوانید آن را در BIOS فعال کنید.

سیستم مورد نیاز ویندوز 11

پردازنده: 1 گیگاهرتز (گیگاهرتز) یا سریعتر با 2 هسته یا بیشتر در یک پردازنده 64 بیتی سازگار یا سیستم روی تراشه (SoC)
RAM: 4 گیگابایت (گیگابایت)
ذخیره: دستگاه ذخیره سازی 64 گیگابایت یا بزرگترتوجه: برای جزئیات بیشتر به بخش «اطلاعات بیشتر در مورد فضای ذخیره سازی برای به روز نگه داشتن ویندوز 11» در زیر مراجعه کنید.
نرم افزار سیستم: UEFI، قابلیت بوت امن
TPM: ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM) نسخه 2.0
کارت گرافیک: سازگار با DirectX 12 یا جدیدتر با درایور WDDM 2.0
نمایش: نمایشگر با وضوح بالا (720p) که به صورت مورب بیشتر از 9 اینچ است، 8 بیت در هر کانال رنگی
اتصال اینترنت و حساب های مایکروسافت: ویندوز 11 Home Edition به اتصال اینترنت و یک حساب مایکروسافت برای تکمیل تنظیمات دستگاه در اولین استفاده نیاز دارد.خارج کردن دستگاه از ویندوز 11 Home در حالت S نیز به اتصال اینترنت نیاز دارد. در اینجا درباره حالت S بیشتر بیاموزید.

برای همه نسخه‌های ویندوز 11، دسترسی به اینترنت برای انجام به‌روزرسانی‌ها و دانلود و استفاده از برخی ویژگی‌ها لازم است. یک حساب مایکروسافت برای برخی از ویژگی ها لازم است.

در صورت تمایل برای درک سیستم مورد نیاز ویندوز 11 ، می‌توانید از طریق نیازهای کامل ویندوز 11، جزییات آن را بررسی کنید که بسیار دقیق تر نیز هست. یکی از مواردی که در اینجا ذکر نشده است این است که رایانه‌های شخصی به پد لمسی دقیق نیاز دارند، چیزی که ممکن است در رایانه‌های شخصی قدیمی‌تر و حتی برخی از لپ‌تاپ‌های جدید HP مشکل داشته باشد.

اگر مطمئن نیستید که رایانه شما حداقل الزامات ویندوز 11 را دارد، شما همچنین می توانید ابزار Microsoft’s PC Health را اجرا کنید، که سازگاری رایانه شخصی شما را برای شما بررسی می کند.

توجه داشته باشید که از آنجایی که این مقاله در ابتدا نوشته شده است، راه حل های مختلفی برای این الزامات منتشر شده است. همانطور که معلوم است، شما به راه حلی نیاز نخواهید داشت. مایکروسافت فقط به شما اجازه می‌دهد ویندوز 11 را از طریق ISO نصب کنید، اگر از CPU پشتیبانی نمی‌کنید، اگرچه ممکن است به‌روزرسانی نشوید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید