بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2023 با لینک دانلود

  • توسط پویان ایزدی
  • شهریور 17, 1401
  • گیم شات
  • 0
بهترین بازی استراتژیک 2022

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2022 به همراه لینک دانلود، بازی های گرافیکی استراژی کامپیوتر و PC در سال 2022 کدام است؟ در ادامه 15 بازی سبک استراتژیک کامپیوتر را معرفی میکنیم.

بهترین بازی های استراتژیک کامپیوتر 2022 با لینک دانلود

زمان انجام بهترین بازی های استراتژیک از بهترین RTS گرفته تا بهترین استراتژی turn-based روی کامپیوتر شخصی، است.

بهترین بازی استراتژیک 2022

بهترین بازی های استراتژیک 2022 روی کامپیوتر شخصی کدامند؟ برخی می گویند Command and Conquer، برخی Civilization VI، در حالی که بیشتر افراد می گویند “در واقع، Civ IV بهتر بود. به ما بپیوندید تا مجموعه‌ای از بهترین موفقیت‌های این ژانر، از تازه واردها تا کلاسیک‌ها را بررسی کنیم.

واقعیت جالب: ژانر استراتژی برای اولین بار در سال 1938 اختراع شد، زمانی که وینستون چرچیل از پنجره هواپیما بر فراز فرانسه نگاه کرد و فکر کرد: “هی، این هرچه که باشد یک بازی ویدیویی واقعاً جالب خواهد بود.” شاید. از آن زمان تا کنون، حدود صد میلیون بازی استراتژیک مختلف وجود داشته است که به همان اندازه انواع مختلف مبارزه را شبیه سازی می کنند که ما انسان ها دلایلی برای مبارزه با یکدیگر داشته ایم.

نوبتی یا بلادرنگ، استراتژی بزرگ یا تاکتیکی… این ژانر از بازی به همان اندازه که منتشر می شود متنوع است. اما بهترین بازی های استراتژیک روی کامپیوتر شخصی کدامند؟ خوب، کافی است یک کادر انتخاب را روی بدن خود بکشید و روی افق کلیک راست کنید، و ما متوجه خواهیم شد. ما اکنون یک ویرایشگر استراتژی در تیم خود داریم، بنابراین نمی توانیم اشتباه کنیم. (ویرایشگر: ممکن است بلافاصله اشتباه شود)

همچنین می توانید مطالبی را در مورد جدیدترین بازی های آفلاین اندروید 2022 با لینک مستقیم دانلود و آموزش آنلاین بازی ماین کرافت, مراحل و جهان بازی مشاهده کنید.

بهترین بازی های استراتژیک 2022

بهترین بازی های استراتژی 2022 در کامپیوتر شخصی عبارتند از:

  • Crusader Kings III
  • Offworld Trading Company
  • XCOM 2
  • Homeworld: Deserts of Kharak
  • Total War: Warhammer II
  • Civilization VI
  • Company of Heroes 2: Ardennes Assault
  • Command & Conquer: Red Alert 2
  • Endless Legend
  • Starcraft II
  • Battlestar Galactica Deadlock

 

Crusader Kings III

An event in crusader kings 3 one of the best strategy games on PC

بازی Crusader Kings III که گزینه اول بهترین بازی های استراتژیک 2022 است به طور گسترده رابط کاربری سابق بیزانسی این سری را بازبینی کرده است، و آن را به پیشنهادی خوشایند برای بازیکنان جدید تبدیل کرده است، و این در حالی است که عمق این بازی که به آن معروف است را حفظ کرده است. ممکن است شبیه یک نقشه کش استراتژی بزرگ سنتی به نظر برسد، و در حالی که مطمئناً دارای سیستم های عمیق برای جنگ است، قلب Crusader Kings 3 در داستان های شخصی و اغلب خنده دار آن نهفته است.

آیا قدرت را از طریق قدرت نظامی، ثروت، نفوذ مذهبی، دیپلماسی یا دغلکاری بدست خواهید آورد؟ هر شخصیتی که بازی می‌کنید، شخصیت و سبک زندگی خاص خود را دارد، و هر یک از اعضای سلسله شما، خوب یا بد، امپراتوری خود را شکل می‌دهند، قبل از اینکه آن را به خط بعدی خود واگذار کنند. این یک بازی است که باعث می‌شود توطئه‌های شخصی پشت درهای بسته به همان اندازه مهم باشد که نبرد بین کشورها مهم باشد.

لینک دانلود: Crusader Kings III

Offworld Trading Company

شرکت بازرگانی Offworld درست در انتهای دیگر طیف بازی های استراتژی Civilization قرار دارد، اگرچه طراح آن، سورن جانسون، نیز روی Civ IV کار کرده است. اگرچه Civ تاریخ و برخی از آینده بشریت را در بر می گیرد و پیشرفت بشریت را به تصویر می کشد، اما شرکت بازرگانی آف ورلد با بهره برداری از همسایه سرخ ما، مریخ، به ثروت می رسد.

این یک RTS است که با پیچیدگی‌های بهترین بازی‌های مدیریتی تلاقی می‌کند، بازی‌ای که در آن پیروزی با پرتاب تانک به سمت دشمنان یا تخریب پایگاه‌های آنها به دست نمی‌آید.

در عوض، سلاح‌های شما منابع و پول نقد هستند که از آنها برای دستکاری بازار استفاده می‌کنید، نه فقط برای ثروتمند شدن، بلکه برای سرکوب کامل رقبای خود. شاید انتظار نداشته باشید که یک بازی استراتژی اقتصادی بسیار تهاجمی باشد، اما شرکت بازرگانی Offworld شما را تشویق می کند که به اندازه یک جنگ طلب متخاصم باشید.

وقتی به دنبال منوها هستید، برنامه‌ ریزی می‌کنید که بعداً چه چیزی بسازید، چه چیزی بفروشید، چه شرکتی را در مقابل کدام شرکت قرار دهید، انجام این کار بسیار هیجان‌انگیز است مثل زمانی که پیاده نظام را به میدان‌های توپ‌کوبی می‌فرستید یا حملات هوایی مخفیانه را علیه آن انجام می‌دهید. یک دژ دشمن در کمپانی قهرمانان یا StarCraft II. همین توسعه دهندگان به تازگی برداشت خود را از بازی های 4X/Civilization به نام Old World منتشر کرده اند.

لینک دانلود: Offworld Trading Company

XCOM 2

بازی XCOM 2 یکی از بهترین بازی های استراتژی 2022 turn-based است و ما در بررسی XCOM 2 به آن امتیاز بسیار خوبی دادیم. بهترین بیت‌ ها را از سری تا کنون گرفته است – مبارزه وحشیانه، گروه قهرمانان، بیگانگان فریبنده، نبردهای سخت تاکتیکی – و پیشرفت را پس از پیشرفت به اوج می‌رساند.

در مورد اینکه آیا الحاقیه War of the Chosen از نظر عینی بهتر است یا خیر، بحثی نیست، اما تعداد زیادی مدهای عالی XCOM 2 وجود دارد که می‌توانند بازی وانیلی را به‌جایی برسانند. هر دو تجربه‌های متمایز، اما به همان اندازه ارزشمند را ارائه می‌دهند. تعداد زیادی DLC XCOM 2 نیز وجود دارد.

نبردها چالش برانگیز و متنوع هستند، مملو از دشمنان وحشتناک با توانایی های فریبنده و شگفت انگیز، اما بزرگترین تغییرات در لایه استراتژیک مشاهده می شود. شما به سراسر جهان سفر خواهید کرد، سلول‌ها را راه‌اندازی می‌کنید، به سایت‌های سیاه‌پوست نفوذ می‌کنید، به دنبال منابع بیشتری می‌گردید تا بتوانید سلاح‌ها و ابزارهای قوی‌تری به دست آورید – این قانع‌کننده است، نه یک تفکر بعدی.

لینک دانلود: XCOM 2

Homeworld: Deserts of Kharak

turret defending in one of the best strategy games, Homeworld: Deserts of Kharak

Blackbird Interactive با Homeworld: Deserts of Kharak که گزینه بعدی بهترین بازی استراتژی 2022 است کارهای به ظاهر غیرممکن را انجام داده است. و این برای انتقال جنگ‌ های فضایی ظریف و مینیمالیستی بازی‌های Homeworld اصلی به یک سیاره است که یکی از بهترین بازی‌ های استراتژیک را در این فرآیند ایجاد می‌کند. به نوعی واقعا خوب کار می کند. 

این یک سفر در یک بیابان وسیع است که توسط ماموریت شما برای نجات یک تمدن هدایت می شود. هر نبرد به آخرین و همچنین آنهایی که هنوز بازی نشده است متصل است. هر واحدی که زنده بماند، روزی دیگر در ماموریتی دیگر در جنگی پایدار برای بقا خواهد جنگید.

خود Kharak ، علیرغم اینکه یک بیابان غول پیکر است، یک میدان جنگی فوق العاده به اندازه یک سیاره است که همان کاری را که نمونه های اصلی برای فضا انجام دادند، برای زمین انجام می دهد. اضافه شدن زمین و ارتفاع، نبردهای سه بعدی بازی‌ های قبلی را تکرار می‌کند، با تپه‌های شنی پوشش، نقاط مخفی و ارتفاعی که می‌توانید از آنجا حملات ویرانگر را انجام دهید.

مانند بازی های قبلی خود، این بازی دارای برخی از بهترین طراحی های هنری است که می توانید امیدوار باشید در RTS پیدا کنید، به این معنی که می توانید اسکرین شات های زیبایی از Homeworld بگیرید. بیابان های Kharak با طراحی صدای باورنکردنی و روایتی واقعاً جالب، یک کلاسیک است.

لینک دانلود: Homeworld: Deserts of Kharak

Total War: Warhammer II

خب مشکلی نیست.از آنجایی که من دوست ندارم اعتراف کنم، اما باید بگویم که Total War: Warhammer II احتمالاً بهترین بازی استراتژی 2022 Total War است. این به راحتی خلاقانه ترین کار استودیو تا به امروز است، و بیان نهایی دنیای گمشده Warhammer Fantasy است، اما یک استدلال معتبر نیز وجود دارد که لایه تاکتیکی عملکرد خوبی را نداشته است.

با این حال، بازی‌های Warhammer Fantasy Total War به طور کلی برای لایه استراتژیک شگفت‌انگیز بوده و تجربه‌ای متنوع‌تر و جذاب‌تر از آنچه که قبلاً دیده شده است، ارائه می‌کنند. این پیشرفت‌ها الهام‌بخش لایه‌های استراتژیک بازی‌های Total War: Three Kingdoms و Total War Saga: Troy می‌شوند، که هر دو بازی‌های استراتژی تاریخی بسیار مناسبی هستند و نبردهای تاکتیکی را بیشتر با بازی‌های کلاسیک این سری نشان می‌دهند. 

 DLC Total War: Warhammer 2 یک نسخه ساده، اما به همان اندازه خلاقانه، برای کمک به تکمیل تجربه بازی پایه، و همچنین برخی از مدهای عالی Warhammer 2 است. افزونه Mortal Empires را نیز فراموش نکنیم – در دسترس دارندگان هر دو بازی Total Warhammer – که دنیای قدیمی را به چیزی شبیه به یک حماسه استراتژی بزرگ Paradox ارتقا می‌دهد. همه این‌ها ما را برای بازی Total War: Warhammer III آماده می‌کنند (به پایین نگاه کنید)، که به نظر بسیار فلزی می‌رسد.

لینک دانلود: Total War: Warhammer II

Civilization VI

شما بحث های زیادی در مورد اینکه کدام بازی مدرن Civilization بهتر است، Civ 5 یا Civ 6 (ما حتی یک چیز کامل در مورد آن داشتیم) پیدا خواهید کرد، اما با انتشار گسترش Gathering Storm، این ششمین ورودی از این سری از بازی ها, بالاخره می تواند افتخار این را داشته باشد تا به عنوان یکی از بهترین  بازی های استراتژیک 2022 عالی ارزش توجه را داشته باشد.

بازی Civilization VI با تجسم ایده‌آل «یک دور دیگر» که این نوع بازی‌ ها را بسیار اعتیادآور می‌کند، مکانیک‌های بسیار بیشتری را برای زنده کردن دنیای اطراف شما ارائه می‌کند. این فقط در مورد برنامه ریزی این سیو یا اعلام جنگ علیه آن شهروندی نیست – شما باید به نحوه تأثیرگذاری بر جهان و تلاش برای رسیدن به اهداف خود توجه کنید – که طیف گسترده ای از آنها وجود دارد.

Civ 6 اخیراً یک سال پاس فصل New Frontier خود را به پایان رسانده است که مجموعه‌ای از سیوهای بیشتر را به بازی اضافه کرده است، همچنین یک دسته از حالت‌های بازی اختیاری و محتوای رایگان و ممتاز را به بازی اضافه کرده است. 

با Civilization 6 چیزهای زیادی وجود دارد، چه مقدار مناسبی از DLC Civ 6 در دسترس برای خرید باشد، چه مجموعه پر جنب و جوش و خلاقانه مدهای Civ 6. این یک بازی استراتژی قطعی برای دوران مدرن است.

لینک دانلود: Civilization VI

Company of Heroes 2: Ardennes Assault

best strategy games Company of Heroes 2: Ardennes Assault

بازی Company of Heroes 2 که گزینه بعدی بهترین بازی استراتژیک 2022 است جزو بازی های عالی به حساب می رود, اما کاملاً با جادوی نسخه قبلی خود مطابقت نداشت. سپس Ardennes Assault آمد. در بررسی Company of Heroes 2: Ardennes Assault متوجه شدیم که این یکی از بهترین بازی‌ های RTS است که می‌توانید بازی کنید.

نیروهای ایالات متحده و اوبرکوماندو آلمان بر سر کنترل آردن در یک کمپین با الهام از The Battle of the Bulge – در سبک واقعی بازی های جنگی، می جنگند. این آن را از شرکت قهرمانان و دنباله آن در کنار کمپین تک نفره غیرخطی آن که در یک نقشه متا استراتژیک پخش می شود، متمایز می کند. آلمانی‌ ها پویا هستند و با نیروهای عقب‌ نشینی تقویت می‌شوند و چالش‌ های ناشی از مأموریت‌ های داستانی و درگیری‌ های پویا را تغییر می‌ دهند.

در حالی که این کمپین فقط از دیدگاه آمریکایی انجام می شود، نیروهای ایالات متحده به سه شرکت تقسیم می شوند که همگی دارای تخصص های منحصر به فرد هستند که نقش های هوایی، پشتیبانی و مکانیزه را پوشش می دهند. این شرکت ها همگی توانایی های افسری ویژه ای دارند و درختان را ارتقا می دهند و از هر کدام می توان برای مقابله با یک ماموریت استفاده کرد. حتی اگر روی یکی تمرکز کنید، دو مورد دیگر همچنان روی نقشه خواهند بود و می توانند با جلوگیری از عقب نشینی دشمن از استانی که تصرف شده است، کمک کنند.

این اولین باری است که مبارزات در کمپانی قهرمانان وزن واقعی برای رقابت با بهترین بازی‌های WW2 دارند، اما این سری در همین جا متوقف نخواهد شد. Company of Heroes 3 معرفی شده است (به پایین مراجعه کنید)، و یک لایه کمپین کاملاً جدید را با خود می آورد که درس های آموخته شده از Ardennes Assault را می گیرد و آنها را به 11 تبدیل می کند.

لینک دانلود: Company of Heroes 2: Ardennes Assault

Command & Conquer: Red Alert 2

best strategy games cc red alert 2

در Command & Conquer: Red Alert 2 که یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک 2022 است چیزهای زیادی برای دوست داشتن در اختیار دارد. از انواع واحدهای مضحک گرفته تا کات سین های فریبنده FMV، برای پیدا کردن یک بازی استراتژیک با شخصیت و جذابیت به اندازه این RTS تلاش خواهید کرد. ممکن است به اندازه دنباله‌ای که موفق به انتخاب جی.کی. سیمونز، تیم کاری، و جورج تاکی، اما در میان این انفجار تا حدی صداقت وجود دارد.

و اگر فقط به دنبال چیزی با بازی‌ های استراتژی قوی هستید، Red Alert 2 بهترینب ازی مناسب استرانژیک برای شماست. دو کمپین متنوع را خواهید دید – یکی از دیدگاه ایالات متحده و دیگری از اتحاد جماهیر شوروی – و یک پیشنهاد چند نفره کاملاً متعادل با چند حالت بی‌پایان اعتیادآور. هیچ بازی استراتژی دیگری به شما اجازه نمی‌دهد دلفین‌های دموکراتیک را در مقابل ماهی مرکب شوروی قرار دهید، و ما همیشه Red Alert 2 را دوست داریم.

لینک دانلود: Command & Conquer: Red Alert 2

Endless Legend

در بررسی Endless Legend که گزینه بعدی بهترین بازی استراتژیک 2022 است ، یک بازی 4X را تحسین کردیم که فانتزی و داستان‌ های علمی تخیلی را به‌طور یکپارچه در هم می‌آمیزد، و فضانوردان سرگردان را در برابر آدم‌های اژدهای جادویی در شگفت‌ انگیزترین دنیای هگزا که وجود دارد، پرتاب می‌کند. متنوع، زرق و برق دار، تقریبا ملموس به نظر می رسد، مثل اینکه می توانید دست دراز کنید و یکی از شهرهای پیچیده را بردارید و آن را در دستان خود نگه دارید. «نگران نباشید، اجازه نمی‌دهیم حشرات وحشتناک انسان‌خوار شما و خانواده‌تان را ببلعند،».

جناح های جذاب برای تسلط بر دنیای آخرالزمانی رقابت می کنند. هر کدام دارای مکانیک های منحصر به فرد و جالبی هستند که آنها را متمایز می کند و نحوه بازی آنها را آگاه می کند. به عنوان مثال، شما نژاد حشرات گوشتخوار فوق‌الذکر وحشتناکی دارید، یعنی Necrophage، که آنقدر ناپاک هستند که نمی‌توانند با جناح‌ های دیگر اتحاد برقرار کنند، و آنها را مجبور می‌کنند همیشه اپوزیسیون باشند. Endless Legend همچنین دارای یک روایت قوی است که به آن حس قوی مکان می دهد. هر جناحی مجموعه‌ای از ماموریت‌ های داستانی دارد که بسیاری از تصمیم‌ های شما را بدون اینکه شما را در گوشه‌ای پشتیبان کند، آگاه می‌کند.

Amplitude اخیرا یک بازی تاریخی 4X با نام Humankind منتشر کرده است که به دنبال رقابت با Civilization VI است. برای کسب جایگاه در این لیست هنوز کاملاً جایی نیست که باید باشد، اما می‌توانید بررسی Humankind ما را برای جزئیات بیشتر بخوانید – در حال حاضر بسیار خوب است.

لینک دانلود: Endless Legend

Starcraft II

Best strategy games - StarCraft 2

StarCraft II یک RTS کلاسیک برای ساخت پایگاه است که شامل گاوچران های زره ​​پوش، بیگانگان بیگانه و الف های فضایی است. این شما را با جمع آوری منابع، ساختن ارتش، و کشتن دشمن خود قبل از اینکه آنها شما را با تصمیم گیری های سریع و حتی کلیک های سریعتر ماوس بکشند، موظف می کند.

StarCraft II که یکی دیگر از بهترین بازی های استراتژیک 2022 است یک بازی قدرتمند چند نفره است. دشمنان شما انسان هستند. آنها احتمالا می توانند سریعتر از شما کلیک کنند و سریعتر از شما سفارشات را صادر کنند. شما چیزهای زیادی را از دست خواهید داد، اما هرچه بیشتر بازی کنید بهتر خواهید شد، و این یکی را به یک RTS بدهکار برای هرکسی که یک رشته رقابتی دارد تبدیل می‌کند. کمپین PvE نیز قابل توجه است، زیرا انجام داستان در بازی های RTS دشوار است. بسیاری از توسعه دهندگان به کات سین یا گفتگوهای درون ماموریتی متوسل می شوند، اما StarCraft II شما را مجبور می کند با دنیای خارج از جنگ تعامل داشته باشید.

لینک دانلود: Starcraft II

Battlestar Galactica Deadlock

A battlestar advances on an enemy fleet, firing missiles

ما در تلاشی برای کمک به برجسته کردن برخی از قهرمانان کمتر شناخته شده در فضای استراتژی، ورودی جدیدی را وارد می کنیم. بازی‌ های زیادی مانند Battlestar Galactica Deadlock وجود ندارد، اما قطعاً یک بازی فضایی باورنکردنی است و اگر به دنبال سوراخی به شکل 12 مستعمره در زندگی خود هستید، مطمئناً بهترین بازی BSG در بازار است.

این یک بازی جنگی فضایی تاکتیکی در هسته خود است، اما همان چیزی است که ما در این زمینه آن را بازی استراتژی «WEGO» می نامیم. اساساً، هر دو طرف به طور همزمان حرکات خود را انجام می دهند و حل می کنند. شما همچنین می توانید آن را به عنوان یک بازی استراتژی زمان واقعی با مکث های اجباری در نظر بگیرید. شما حرکات و دستورات خود را به کشتی‌ های ناوگان خود می‌دهید، و سپس آن‌ها این دستورات را برای مدت زمان مشخصی (معمولاً ده ثانیه)، قبل از توقف مجدد بازی، دنبال می‌کنند. سپس می‌توانید سفارش‌ها را به دلخواه تغییر دهید یا همه چیز را به حال خود رها کنید.

هنگامی که یک نبرد تاکتیکی را تمام کردید، می توانید یک پخش مجدد را تماشا کنید که در آن همه چیز در زمان واقعی بدون مکث پخش می شود و هوش مصنوعی دوربین بازپخش از شات ها و جلوه های بصری نمایش تلویزیونی استفاده می کند. Deadlock همچنین یک کمپین تک‌نفره عالی است که ساخت ناوگان، مدیریت منابع، حتی کمی سیاست را به همراه می‌آورد، همانطور که سعی می‌کنید 12 مستعمره را در صف نگه دارید و در عین حال تهاجم Cylon را نیز شکست دهید. اگر واقعاً اهل Battlestar Galactica نباشید، مطمئناً ارزش بررسی را دارد.

لینک دانلود: Battlestar Galactica Deadlock

بازی های استراتژی آینده

 چرا بازی های استراتژیک دیگری را که فکر می کنیم پتانسیل دارند و هنوز منتشر نشده اند، بررسی نکنیم.

Total War: Warhammer III

همه ما می‌دانستیم که این اتفاق می‌افتد، و سومین قسمت از مجموعه بازی استراتژی Creative Assembly Warhammer Fantasy در فوریه 2021 با یک تریلر بسیار بد تایید شد که به دلایلی آن را با جزئیات طاقت‌ فرسا توضیح دادیم.

بازیگر نقش سوم بزرگ چهار طعم از جناح های آشوب، کیسلف مورد علاقه طرفداران، و همچنین حضور غافلگیرکننده Grand Cathay، که اخیراً یک تریلر بسیار بد خودش را دریافت کرده، خواهد بود. حیف است که با اعلام اینکه Warhammer 3 تا اوایل سال 2022 به تعویق افتاده است، شور و شوق ما کم شده است. در عین حال، در راهنمای تاریخ انتشار Warhammer 3، از همه چیزهایی که در مورد بازی می دانیم مطلع باشید.

لینک دانلود: Total War: Warhammer III

Falling Frontier

صادقانه بگویم، یک هزار پروژه استراتژی بسیار جالب در افق سال آینده وجود دارد. ما قصد داریم این بخش از لیست را به‌روزرسانی کنیم تا پروژه‌های مستقل آینده را که جالب به نظر می‌رسند بچرخانیم. قبلاً Terra Invicta را معرفی کردیم – که بازی جدیدی از سازندگان XCOM’s Long War است.

اکنون Falling Frontier را که گزینه دیگر بهترین بازی های استراتژیک 2022 در این لیست است برجسته می کنیم. این یک RTS فضایی است که زیبا به نظر می‌ رسد و تلاش می‌کند بین گیم‌ پلی مبتنی بر علم سخت و لجستیک، و علمی تخیلی با مفهوم بالا که کشتی‌ های جذاب و لیزرهای پیو پیو را به ما می‌دهد، تعادل ایجاد کند. این یک ذهنیت قدیمی دارد، با طراحی اصلی الهام گرفته از فیلم هایی مانند Age of Empires و Starcraft در ساختار مبتنی بر زد و خورد، اما یک کمپین مبتنی بر روایت بیشتر برنامه ریزی شده است تا واقعاً این داستان را به تصویر بکشد. و به محیط های باشکوه زندگی و حس هدف ببخشید. یکی برای تماشا، ما شکی نداریم، و آن را در اواخر سال 2021 هدف قرار داده است.

لینک دانلود: Falling Frontier

Company of Heroes 3

Relic که در جولای 2021 معرفی شد، تمام مرزها را برای ارائه دنباله نهایی کمپانی قهرمانان در پیش می‌گیرد. ویژگی تیتر یک لایه کمپین کاملاً جدید است که اساساً توسعه دهندگان می‌خواهند «آن را حل کنند، بیایید Total War را در بالا نگه داریم». جاه طلبی این بازی خیره کننده است و امیدواریم نتیجه دهد زیرا عناصر جدید زیادی وجود دارد که Relic به آنها نیاز دارد.

با این حال، جنبه RTS هنوز هم خوب به نظر می رسد. تغییرات در اینجا ظریف تر، اما به همان اندازه قدرتمند هستند. اکنون می‌توانید ساختمان‌ های اشغال‌ شده را به‌صورت گرم نفوذ کنید تا آن‌ها را پاک کنید، و تعامل بین ارتفاع و پوشش نیز بهبود یافته است، که اجازه می‌دهد تا نقشه‌ های متنوع‌تر و تاکتیک‌ های واقع‌ گرایانه‌ تر هنگام مبارزه در بالا و پایین دریای مدیترانه، اولین بازی‌های جنگی استراتژیک اصلی. چه رسد به سریال به طور کلی.

با این حال، حرف ما را قبول نکنید، می توانید همین الان (تا اوایل آگوست 2021) یک نسخه پیش آلفا را بررسی کنید، اگرچه توجه داشته باشید که سیستم مورد نیاز در حال حاضر بسیار سنگین است. ما نمی توانیم منتظر باشیم تا این یکی بیش از یک سال دیگر در اواخر سال 2022 منتشر شود.

لینک دانلود: Company of Heroes 3

منبع: PCGAMESN.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید