بهترین ماوس گیمینگ بی سیم 2023، راهنمای خرید

بهترین ماوس های گیمینگ وایرلس

برای بهبود تنظیمات خود، بهترین ماوس گیمینگ بی سیم را انتخاب کنید. در اینجا بهترین ماوس گیمینگ بی سیم 2023 آورده شده است.

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم 2023، راهنمای خرید

بهترین موس بازی بی سیم

بهترین ماوس بازی بی‌سیم می‌تواند عملکردی مشابه با بهترین موس ها ارائه دهد. تأخیر، عدم دقت و کاهش سیگنال‌ها مربوط به گذشته است – به شرطی که یک ماوس با کیفیت بالا از یک سازنده معتبر خریداری کنید.

همانطور که در مورد سایر لوازم جانبی بازی کامپیوتر وجود دارد، همه ماوس های بازی بی سیم برابر نیستند. کارکنان راهنمای Tom در طول سال‌ ها ده‌ها موس بازی بی‌سیم را از برندهای معتبری مانند Corsair، Logitech، Razer و SteelSeries بررسی کرده‌اند. هر کدام تجربه متفاوتی را ارائه می دهند.

در اینجا، ما بهترین موس‌های بازی بی‌سیم را که می‌توانید بخرید، از لوازم جانبی ارزان قیمت لپ‌ تاپ گرفته تا لوازم جانبی رومیزی پیشرفته، گردآوری کرده‌ایم. برای آشنایی با بهترین ماوس بازی بی‌سیم برای راه‌اندازی خود، ادامه مطلب را بخوانید.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 

بهترین ماوس بازی بی سیمی که امروز می توانید بخرید

موس لاجیتک G502 X Lightspeed روی موس پد

بهترین موس بازی بی سیم به طور کلی

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 25600
دکمه ها: 9
اندازه: 5.2*3.1*1.6 اینچ
وزن: 3.6 اونس

دلایل خرید

  • طراحی راحت
  • بهبودهای هوشمند
  • ارزان تر از مدل قبلی

دلایل اجتناب از خرید

  • نورپردازی RGB هزینه اضافی دارد
  • بدون اتصال بلوتوث

اگر به دنبال بهترین ماوس گیمینگ بی‌سیم هستید، پس لاجیتک G502 X Lightspeed را بررسی کنید. تقریباً همه چیزهایی که از یک ماوس بازی نیاز دارید را دارد، و به لطف اتصال بی سیم سفارشی، به دلیل عدم وجود اتصال سیمی، دقت خود را از دست نمی دهد.

G502 X Lightspeed با ترکیب طراحی راحت با دستگیره‌های بافت‌دار و دکمه‌های قابل تنظیم، نسبت به نسل قبلی خود یک ارتقاء قوی است. با وجود تمام ویژگی‌ها، از جمله نورپردازی RGB قابل تنظیم از طریق Logitech G Hub، اگر به سراغ نوع پلاس بروید، G502 X Lightspeed همچنان یک ماوس بسیار کاربردی است که استفاده از آن خسته کننده نیست.

تنها اخطار قیمت بالای آن است که دو برابر نسخه سیمی است. و برای گیمرهای هاردکور، طراحی لاجیتک ممکن است در مقایسه با برخی از برندهای خاص موس های بازی جذاب نباشد. اما هنوز احساس می‌کنیم که لاجیتک G502 X Lightspeed یک واترمارک بسیار بالا برای موس‌های بازی بی‌سیم و در واقع موس‌های بازی به طور کلی ایجاد می‌کند.

بهترین موس بازی بی سیم: Corsair Harpoon RGB Wireless

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم مقرون به صرفه

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 10000
دکمه ها: 5
اندازه: 4.6*0.7*1.6 اینچ
وزن: 3.5 اونس

دلایل خرید

  • هندلینگ راحت
  • اجرای فوق العاده
  • قیمت مناسب

دلایل اجتناب از خرید

  • روشنایی غیر ضروری
  • برای دست های بزرگ خیلی کوچک است

گاهی اوقات ماوس های ارزان قیمت می‌توانند فاجعه‌ای تمام عیار باشند، گاهی اوقات می‌توانند یک پیروزی مقرون به صرفه باشند. مورد دوم در مورد Corsair Harpoon RGB Wireless است. با کمتر از 50 دلار، ماوسی را دریافت می‌کنید که استفاده از آن راحت است، دارای دکمه‌های اضافی و طراحی تا حدودی ساده است. هیچ دستگیره یا شکل عجیبی برای عادت کردن در اینجا وجود ندارد. با این حال هارپون RGB Wireless عملکرد عالی، 60 ساعت عمر باتری، دکمه‌های قابل برنامه‌ریزی نرم‌افزار iCUE و قابلیت جابه‌جایی بین اتصال بلوتوث و USB را پنهان می‌کند.

مطمئنا Corsair Harpoon RGB Wireless مدتی است که وجود داشته است، اما این بیشتر نشان دهنده طراحی و عملکرد آن است، نه اشاره ای به نیاز به تعویض. گیمرهای کامپیوتری با دستان بزرگ ممکن است Harpoon RGB Wireless را برای آنها کمی کوچک بدانند، اما واقعاً این تنها اخطار است. نور RGB نیز ممکن است غیر ضروری به نظر برسد، اما تابع سلیقه فردی نیز هست. وجود آن به ماوس آسیبی نمی رساند. به طور خلاصه، برای یک ماوس بازی، Corsair Harpoon RGB Wireless بسیار عالی است و قطعا ارزش دیدن دارد.

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم: Razer DeathAdder V2 Pro

3. Razer DeathAdder V2 Pro

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم همه منظوره

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 20000
دکمه ها: 8
اندازه: 5.0*2.4*1.7 اینچ
وزن: 3.1 اونس

دلایل خرید

  • طراحی راحت
  • اجرای فوق العاده
  • اتصال USB و بلوتوث

دلایل اجتناب از خرید

  • قریباً سه برابر گرانتر از نسخه سیمی
  • نرم افزار ناسازگار سیناپس

Razer DeathAdder V2 Pro با طراحی راحت و عملکرد قوی خود، جای تعجب نیست که به مدت 15 سال در بازار بوده است یا اینکه در این مدت بیش از 10 میلیون دستگاه فروخته است. 

اگر تا به حال از DeathAdder استفاده نکرده‌اید، به نوعی الگوی یک ماوس بازی مدرن است، با شکلی ارگونومیک، تعدادی دکمه قابل برنامه‌ریزی و مجموعه نرم‌افزاری قوی در Razer Synapse.

DeathAdder V2 Pro به سادگی یک نوع بی سیم از DeathAdder V2 سیمی است که همچنین دارای چرخ اسکرول بافت دار، دستگیره های درشت و نورپردازی کم ذوق RGB. اگرچه DeathAdder V2 Pro شیک‌ترین ماوس بازی بی‌سیم موجود در بازار نیست، اما فوق‌العاده بصری است و خیلی گران نیست.

بهترین موس بازی بی سیم: SteelSeries Rival 300 Wireless

یک ماوس گیمینگ بی سیم مقرون به صرفه عالی

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 18000
دکمه ها: 6
اندازه: 4.7*2.3*1.5 اینچ
وزن: 3.7 اونس

دلایل خرید

  • یکی از ارزان ترین گزینه های تولید کننده بزرگ
  • راه اندازی آسان
  • نرم افزار ساده

دلایل اجتناب از خرید

  • یک منطقه کوچک RGB
  • مشکلات فنی

برای ماوس های بازی کوچک و ساده، SteelSeries Rival 3 Wireless بهترین گزینه است. این ماوس تقریباً بدون زواید است. قیمت آن کمتر از 50 دلار است که آن را به یک معامله فوق العاده خوب در میان موس های بازی بی سیم تبدیل می کند. حتی جدا از قیمت، Rival 3 Wireless دارای عملکرد خوب، نرم افزار بصری و طراحی ارگونومیک است. هیچ دستگیره ای وجود ندارد و تنها یک منطقه نورپردازی RGB کوچک وجود دارد، بنابراین بدانید که وارد چه چیزی می شوید.

از طرف دیگر، ماوس می تواند بدون زحمت بین USB و بلوتوث بی سیم جابجا شود و SteelSeries ادعا می کند که ماوس می تواند تا 400 ساعت با دو باتری AA دوام بیاورد. مسلماً، این بدان معناست که شما باید به جای شارژ مجدد باتری ها، به طور دوره ای آنها را تعویض کنید، که می تواند دردناک باشد.

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم: Logitech G Pro X Superlight

بهترین ماوس بازی بی سیم سبک وزن

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 25600
دکمه ها: 5
اندازه: 4.9*2.5*1.6 اینچ
وزن: 2.2 اونس

دلایل خرید

  • فوق العاده سبک
  • طراحی صاف و شیک
  • بدون ویژگی های اضافی

دلایل اجتناب از خرید

  • برای مجموعه ویژگی های محدود بسیار گران است
  • تفاوت چندانی با G Pro Wireless ندارد

Logitech G Pro X Superlight نشان می‌دهد که می‌توانید یک ماوس سبک وزن باورنکردنی داشته باشید بدون اینکه زیبایی لانه زنبوری را انتخاب کنید. در حالی که G Pro X فقط 2.2 اونس وزن دارد، عملکرد بسیار بالایی دارد، با سنسور دقیق، طراحی ارگونومیک و دو دکمه شست که به خوبی قرار گرفته اند.

نکته جالب در مورد G Pro X Superlight این است که  طراحی خوبی ندارد. هیچ نورپردازی RGB وجود ندارد. هیچ دستگیره بافتی وجود ندارد. هیچ پتانسیل سفارشی سازی وجود ندارد. با این حال، چیزی که در ازای آن دریافت می‌کنید، یکی از سبک‌ ترین ماوس‌های بازی در بازار است، با باتری قابل شارژ 70 ساعته و نرم‌افزار Logitech G Hub با کاربری آسان. در حالی که G Pro X Superlight بسیار گران است، اما برای علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی نیز ارزش آن را دارد. همچنین می توانید آن را با ماوس پد لاجیتک پاورپلی برای شارژ مداوم جفت کنید.

 

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم: Razer Orochi V2

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم برای لپ تاپ

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 18000
دکمه ها: 6
اندازه: 4.2*2.3*1.5 اینچ
وزن: 2.1 اونس

دلایل خرید

  • طراحی قابل حمل و سبک
  • عمر باتری فوق العاده
  • تأخیر بسیار کم

دلایل اجتناب از خرید

  • بدون نورپردازی کروما RGB
  • نیاز به باتری دارد

اکثر ماوس های گیمینگ بی سیم بزرگ هستند که برای باتری های بزرگ و حتی دست های بزرگتر طراحی شده اند. این مورد در مورد Razer Orochi V2 صدق نمی کند، یک ابزار جانبی کوچک که به خوبی با لپ تاپ های گیمینگ سازگار است.

ابعاد Orochi V2 تنها 4.2*2.3*1.5 اینچ است که به این معنی است که به راحتی در کوله پشتی، کیف لپ‌تاپ و دست‌های کوچک جای می‌گیرد. همچنین از دستگیره های پنجه، کف دست و نوک انگشت پشتیبانی می کند که در مورد هر ماوس گیمینگ صدق نمی کند.

در حالی که Orochi V2 باتری قابل شارژ ندارد، یک AA تنها تا 40 روز عمر باتری شما را تامین می کند، مشروط بر اینکه در حالت بلوتوث کار کنید. (بی سیم USB به اندازه کافی کارآمد نیست.) ماوس همچنین با نور RGB عرضه نمی شود، اما اگر عملکرد مهم ترین نگرانی شما باشد، این یک نقطه ضعف بزرگ نیست.

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم: Corsair Dark Core RGB Pro SE

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم شارژ Qi

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 18000
دکمه ها: 8
اندازه: 5.0*3.5*1.7 اینچ
وزن: 5.0 اونس

دلایل خرید

  • طراحی راحت
  • اتصال بی سیم عالی
  • شارژ Qi دستی

دلایل اجتناب از خرید

  • نشانگر باتری نادرست
  • چرخ اسکرول سفت

اگر می خواهید دسکتاپ شما تا حد امکان بی سیم باشد، باید به دستگاه هایی روی بیاورید که به صورت بی سیم نیز شارژ می شوند. Corsair Dark Core RGB Pro SE یکی از معدود ماوس‌های بازی است که شارژ بی‌سیم Qi را ارائه می‌کند و این ویژگی به خوبی کار می‌کند. باتری تا 50 ساعت دوام می آورد و می توانید از ماوس در حالت بی سیم USB یا بلوتوث استفاده کنید. این بیش از یک هفته استفاده متوسط ​​یا کمتر از یک هفته استفاده سنگین است.

Dark Core RGB Pro SE دارای عملکرد عالی در بازی، نورپردازی رنگارنگ RGB و حتی یک پنل جانبی قابل تعویض است، بسته به این که آیا می خواهید یک دستگیره اضافی برای بیرونی ترین انگشتان خود داشته باشید یا خیر. ماوس با قیمت کمتر از 100 دلار حتی آنقدر هم گران نیست و آن را به یکی از بهترین معاملات در این صفحه تبدیل می کند.

بهترین موس بازی بی سیم: Razer Naga Pro

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم MMO

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 20000
دکمه ها: 17 (قابل تنظیم)
اندازه: 4.7*2.9*1.7 اینچ
وزن: 4.1 اونس

دلایل خرید

  • فوق العاده همه کاره
  • طراحی راحت
  • دو نوع اتصال بی سیم

دلایل اجتناب از خرید

  • USB بی سیم ناقص
  • پد شست شش دکمه ناامید کننده

Razer Naga Pro احتمالاً بهترین ماوس بازی آنلاین (MMO) انبوه چند نفره موجود در بازار است، اما پتانسیل آن را نیز دارد که بسیار بیشتر از این باشد. مانند بسیاری از ماوس های MMO، Naga Pro دارای یک پانل جانبی بزرگ با ده ها دکمه اضافی است. با این حال، برخلاف اکثر ماوس‌های MMO، Naga Pro دارای دو پنل جانبی قابل تعویض دیگر نیز می‌باشد که اگر ترجیح می‌دهید به جای آن نصب شش یا دو دکمه را داشته باشید، می‌توانید از آنها استفاده کنید. به این ترتیب، Naga Pro یک ابزار همه کاره شگفت آور است.

البته، شما برای این نوع انعطاف پذیری پول زیادی خواهید پرداخت و برخی از پانل های جانبی بهتر از بقیه کار می کنند. این ماوس عملکرد عالی و عمر باتری طولانی دارد.

بهترین موس بازی بی سیم: SteelSeries Aerox 5 Wireless

9. SteelSeries Aerox 5 Wireless

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم لانه زنبوری

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 18000
دکمه ها: 9
اندازه: 5.1*2.5*1.7 اینچ
وزن: 2.6 اونس

دلایل خرید

  •  طراحی سبک
  • عمر باتری عالی
  • اتصال USB و بلوتوث

دلایل اجتناب از خرید

  • طرح بندی دکمه های عجیب و غریب
  • ظاهر تفرقه انگیز

در حالی که “لانه زنبوری» طراحی در ماوس های بازی بسیار سبک وزن قطبی است، برخی از بازیکنان واقعاً زیبایی غیرمعمول و جریان هوای بهبود یافته را ترجیح می دهند. به این ترتیب، اگر می‌خواهید یک ماوس لانه زنبوری بی‌سیم تهیه کنید، SteelSeries Aerox 5 Wireless یک گزینه خوب است. این ماوس با اندازه کامل تنها 2.6 اونس وزن دارد که آن را به یکی از گزینه های سبک تر در بازار تبدیل می کند. همچنین عملکرد خوبی در بازی و نرم افزار SteelSeries Engine معقول دارد.

شایان ذکر است که دکمه پارویی درست بالای دکمه‌های شست آن‌طور که می‌توانست کار نمی‌کند و خود دکمه‌های شست کوچک هستند. اما در دست گرفتن Aerox 5 Wireless راحت است و به خصوص با ژانرهای esports خوب بازی می کند. این باعث می شود که برای بازیکنان رقابتی در نظر گرفته شود.

بهترین موس بازی بی سیم: Razer Turret برای Xbox One

بهترین ماوس گیمینگ بی سیم برای Xbox

مشخصات فنی

حداکثر دی پی آی: 1000
دکمه ها: 7
اندازه: 5.0*2.8*1.7  اینچ
وزن: 3.7 اونس

دلایل خرید

  • طراحی زیبا
  • عملکرد عالی در بازی
  • سازگار با Xbox One و PC
  • عمر باتری طولانی

دلایل اجتناب از خرید

  • فوق العاده گران است

Razer Turret بیشتر یک صفحه کلید بازی است تا یک ماوس بازی. اما اگر می‌خواهید مانند کامپیوتر در ایکس‌ باکس وان یا ایکس‌ باکس سری ایکس حرکت کنید، هنوز هم ارزش بررسی دارد.

Turret یک ترکیب بی سیم ماوس و صفحه کلید است که به طور خاص برای بازی کنسول اتاق نشیمن طراحی شده است. اجزای صفحه‌کلید را در دامان خود قرار می‌دهید، یک پد ماوس را بیرون می‌کشید، و ماوس را همانطور که روی میز انجام می‌دهید به اطراف حرکت می‌دهید.

Turret یک محصول خاص است. گران است، با کنسول‌های پلی‌استیشن کار نمی‌کند و بسیاری از بازی‌های Xbox به شما اجازه استفاده یکپارچه از ماوس و کیبورد را نمی‌دهند. با این حال، می‌توان آن را در برخی از عناوین مطرح، از جمله Halo Infinite و Sea of ​​Thieves برتری داد. هر چیز دیگری که می توانید در مورد برجک بگویید، چیزی شبیه آن نیست.

چگونه بهترین ماوس بازی بی سیم را برای خود انتخاب کنیم

انتخاب بهترین ماوس گیمینگ بی سیم برای راه اندازی به سه عامل اصلی بستگی دارد: اندازه، اتصال و قیمت.

اندازه ساده ترین انتخاب برای انجام است، زیرا احتمالاً می دانید که ماوس های بزرگ یا کوچک را ترجیح می دهید. اگر دست‌های بزرگی دارید یا ترجیح می‌دهید ماوس ها را با پنجه نگه دارید، ممکن است یک ماوس بزرگ‌تر بخواهید. اگر دست‌های کوچکی دارید یا قصد دارید از ماوس خود به عنوان لوازم جانبی لپ‌ تاپ استفاده کنید، ممکن است ماوس کوچک‌تری بخواهید.

اندازه گیری اتصال نیز نسبتاً آسان است. برخی از ماوس های بازی اتصال بی سیم را از طریق USB و بلوتوث ارائه می دهند. دیگران فقط USB را ارائه می دهند. اگر قصد دارید از ماوس خود با دسکتاپ استفاده کنید، تنها چیزی که نیاز دارید USB است. اگر می‌خواهید از ماوس خود با دستگاه‌های تلفن همراه یا لپ‌ تاپ با پورت‌های USB کم استفاده کنید، بلوتوث می‌تواند مفید باشد.

در نهایت، قیمت وجود دارد. موس های بازی بی سیم معمولا از 50 تا 150 دلار متغیر هستند و مدل های گران قیمت ویژگی های بیشتری را ارائه می دهند. به خاطر داشته باشید که مدل‌های ارزان‌تر نیز کوچک‌تر هستند.

چگونه ماوس های بازی بی سیم را آزمایش می کنیم

راهنمای Tom’s موس های بازی بی سیم را به همان روشی که هر وسیله جانبی دیگر بازی را مورد آزمایش قرار می دهد، آزمایش می کند. ما برای چند روز از دستگاه به عنوان موس اصلی خود استفاده می کنیم و شکل کلی، وزن و سطح راحتی را ارزیابی می کنیم. سپس، حداقل به چهار بازی مختلف در چهار سبک مختلف می پردازیم و بررسی می کنیم که آیا ماوس دارای نقاط قوت یا ضعف خاصی در بازی است.

در صورت امکان، ما همچنین زمانی را صرف دستکاری مجموعه نرم‌افزاری ماوس گیمینگ می‌کنیم تا ببینیم برنامه‌ریزی مجدد دکمه‌ها، تنظیم نور RGB و ایجاد پروفایل ها برای بازی‌های جداگانه چقدر آسان است.

به ویژه برای ماوس های بی سیم، عمر باتری یک نگرانی بزرگ است. به این ترتیب، ما بررسی خواهیم کرد که باتری چقدر سریع تمام می شود، مدت زمانی که ماوس شارژ می شود و تفاوت گزینه هایی مانند روشنایی و نوع اتصال چقدر است. در حالی که ما همیشه نمی‌توانیم عمر باتری کامل ماوس را از ابتدا تا انتها اندازه‌گیری کنیم، معمولاً بعد از چند روز می‌توانیم آن را تعمیم دهیم.

منبع: TOMSGUIDE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید