روش ساخت QR کد در اندروید از طریق گوشی با لینک مستقیم دانلود

نحوه ساخت کد QR

چگونه QR کد بسازیم؟ در ادامه روش ساخت QR کد را در گوشی های اندروید به طور امل آموزش می دهیم. QR کد یک کد اختصاصی است که می تواند اطلاعات مختلفی از جمله آدرس وب ، اینستاگرام ، ایمیل یا شماره تلفن را در خود داشته باشد.

روش ساخت QR کد در اندروید از طریق گوشی

نحوه ساخت کدQR

آیا نیاز به ساخت QR کد برای اشتراک‌گذاری متن، لینک های وب و یا اطلاعات دیگر دارید؟ در اینجا نحوه انجام این کار را در گوشی اندرویدی خود مورد بررسی قرار می دهیم.

کدهای پاسخ سریع یا به اختصار کدهای QR، الگوهایی هستند که به صورت دیجیتالی برای ذخیره اطلاعات استفاده می شوند. ممکن است تولید این کدها پیچیده به نظر برسد، اما اینطور نیست. حتی می توانید آنها را در گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید.

هزاران برنامه در Google Play وجود دارد که می توانید از آنها برای تولید کدهای QR استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دسته بندی صحیح را انتخاب کنید، اطلاعات مورد نیاز را وارد کنید و کد سفارشی خود را ایجاد کنید.

بنابراین، بیایید ببینیم چگونه می‌توانید با استفاده از یک برنامه از Play Store یک کد QR در گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید.

بیشتر بخوانید: نحوه افزایش عمر باتری گوشی های اندروید

نحوه ساخت QR کد در اندروید

کدهای QR به طور گسترده برای پرداخت های دیجیتال، مدیریت زنجیره تامین، شناسایی مشتری و موارد دیگر استفاده می شوند. این فناوری تطبیقی ​​است و می تواند برای اهداف سرگرم کننده مختلف دیگری گسترش یابد. با استفاده از اپلیکیشن های اندروید می توانید به راحتی یک کد QR با ویژگی های مورد نظر خود ایجاد کنید.

روند ایجاد کدهای QR در اکثر این برنامه ها کاملاً مشابه است. بنابراین، هر برنامه دیگری را با رتبه بندی خوب برای تولید کد خود امتحان کنید. ما از برنامه رایگان QR Code Generator برای این راهنما استفاده خواهیم کرد.

QR Code Generator می تواند به شما در ایجاد کدهای سفارشی با کمک بیش از 500 الگو کمک کند. می توانید یک کد QR برای پیوند به یک وب سایت، یک کارت تماس، اعتبارنامه وای فای و حساب های اجتماعی خود و غیره ایجاد کنید.

لینک دانلود: QR Code Generator

برای ایجاد یک کد QR، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برنامه را باز کنید و در صفحه اصلی، نوع کد QR را که می‌خواهید ایجاد کنید، مانند متن، وب‌سایت، پیامک یا هر کد دیگری از گزینه‌ ها انتخاب کنید.

2. پس از آن اطلاعات مورد نیاز که کد شما حاوی آن خواهد بود را ارائه دهید. به عنوان مثال، حداکثر 150 کاراکتر متن برای متن. آدرس وب سایت برای وب سایت؛ اطلاعات تماس مانند نام، شماره تلفن و ایمیل برای تماس؛ و نام شبکه وای فای، نوع امنیت و رمز عبور در دسته وای فای. انواع بیشتری نیز وجود دارد که ارائه می دهد. فقط اطلاعات مورد نیاز برای نوع کد QR مورد نیاز خود را پر کنید و برای شما یک کد ایجاد می کند.

3. هنگامی که اطلاعات در جای خود قرار گرفتند، روی Create ضربه بزنید و تمام. سپس برنامه کد QR شما را تولید می کند.

نحوه ساخت کد QR

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه این است که به شما امکان می دهد کد تولید شده خود را به روش های مختلفی مانند تغییر رنگ کد و استایل دادن به نقاط کد سفارشی کنید. شما همچنین می توانید یک لوگو به مرکز آن اضافه کنید و همچنین به شما امکان می دهد توضیحاتی از کد اضافه کنید.

با این حال، برخی از قالب‌ ها و گزینه‌ های سبک متن در این برنامه خاص فقط از طریق خریدهای درون‌ برنامه قابل باز شدن هستند. اگر این ویژگی های پولی را دوست دارید، می توانید اشتراک را انتخاب کنید.

نحوه به اشتراک گذاری  QR کد

بعد از اینکه کد QR خود را ایجاد کردید، می توانید آن را به راحتی با هر کسی به اشتراک بگذارید. می‌ توانید آن را به‌ عنوان یک فایل تصویری ذخیره کرده و برای مخاطبین خود ارسال کنید، یا می‌توانید آن را به‌ عنوان یک پیوند به اشتراک بگذارید. برنامه QR Code Generator همچنین به شما امکان می دهد آن را با استفاده از ایمیل و سایت های اجتماعی با دیگران به اشتراک بگذارید.

برخی از کدها، مانند کدهای وای فای، نیازی به اشتراک گذاری دیجیتالی ندارند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فایل تصویری کد QR را در گوشی خود باز کنید و شخص مقابل می تواند آن را از روی صفحه گوشی شما اسکن کند تا به اطلاعات دسترسی پیدا کند.

ساخت QR کد خودتان کار ساده است

صنعت مدرن بر اتوماسیون برای بهبود بهره وری متمرکز است. کد QR یک ابزار عالی برای اتوماسیون است که سریع است و از زحمت وارد کردن داده ها یا انجام تراکنش ها به صورت دستی جلوگیری می کند. اینکه بتوانید خودتان را بسازید، به شما امکان می دهد تا اطلاعات را بسیار راحت تر به اشتراک بگذارید.

و اگر بخواهید به جای آن کدهای QR را اسکن کنید چه؟ در اینجا لیستی از برنامه های مفید اسکنر QR برای کمک به شما آورده شده است.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید