بهترین بازی های PS5 در سال 2023

بهترین بازی های PS5 در سال 2023

از God of War گرفته تا The Last of Us، اینها بهترین بازی های PS5 هستند. در این مقاله بهترین بازی های PS5 در سال 2023 را مورد بررسی قرار می دهیم.

بهترین بازی های PS5 در سال 2023

بهترین بازی های PS5 در سال 2023

تعیین بهترین بازی های PS5 اکنون به یک کار دشوار تبدیل شده است. در حالی که نسل PS5 آهسته شروع شد و در ابتدا پر از عناوین چند نسلی بود که می‌توان آن را روی PS4 نیز بازی کرد، کنسول پرچم‌دار سونی اکنون با مجموعه‌ای از بازی‌هایی که در هیچ جای دیگری نمی توانید آنها را پیدا کنید، پیشرفت می‌کند. 

در اینجا در Tom’s Guide، ده‌ ها بازی PS5 را بررسی کرده‌ایم، از پلتفرم‌های رنگارنگ sidescrollers گرفته تا RPG‌های بسیار دشوار با صدها ساعت محتوا، و فهرست نرم‌افزارهای موجود را به مجموعه زیر از عناوین واقعاً سطح بالا محدود کرده‌ایم. . اینها بازی های PS5 هستند که ما آنها را کاملا ضروری می دانیم. بنابراین، اگر به دنبال چیز جدیدی برای بازی هستید، نمی توانید این بازی ها را از دست بدهید.

البته، آنچه که می‌توان آن را یکی از «بهترین» بازی‌های PS5 در نظر گرفت، بسیار ذهنی است، بنابراین نمی‌توانیم قول بدهیم که تک تک عنوان‌های موجود در این فهرست برای هر نوع بازیکنی جذاب باشد. اما حداقل باید چند بازی در اینجا وجود داشته باشد که با سلیقه شخصی شما صحبت کند. و بنابراین، بدون معرفی بیشتر، اینها انتخاب های ما برای بهترین بازی های PS5 هستند که می توانید در حال حاضر بازی کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های گرافیکی اندروید 2023 ، بهترین بازی های اندروید مهر 1402

بهترین بازی های PS5 که امروز می توانید بخرید

1. God of War Ragnarök

بهترین بازی های PS5 در سال 2023

God of War Ragnarök که اولین گزینه بهترین بازی های PS5 است کار غیر قابل رغبتی را داشت که نه تنها یکی از بهترین بازی های PS4 ، بلکه یکی از محبوب ترین بازی های پلی استیشن را دنبال کرد. و با این حال، به نوعی تیم توسعه سونی سانتا مونیکا کارهای غیرقابل تصوری را انجام داد و در واقع از God of War (2018) که مورد تحسین منتقدین قرار گرفت، با دنباله‌ای که تقریباً از هر نظر بزرگتر از نسخه قبلی خود است، پیشی گرفت. و در حالی که برای بازی در PS4 در دسترس است ، یک شگفتی فنی واقعی در آخرین سخت افزار سونی است.

در این بازی اکشن-ماجراجویی بسیار شیک، شما بار دیگر در نقش کریتوس، نیمه خدای یونانی همیشه عصبانی بازی می کنید، زیرا او به دنبال محافظت از پسرش آترئوس در برابر خشم پانتئون نورس برای انتقام است. این وضعیت با پایان پیشگویی شده جهان که در خط داستانی فانتزی حماسی بازی ظاهر می شود، پیچیده تر می شود. God of War Ragnarök که هم در سطح فنی و هم در سطح گیم پلی بسیار چشمگیر است، داستان سینمایی را با نبردهای رضایت بخش وحشیانه و کاوش های عمیقاً ارزشمند ترکیب می کند. این یک بازی است که شایسته خدایان است.

2. Elden Ring

بهترین بازی های PS5 در سال 2023

الدن رینگ که دومین گزینه بهترین بازی های PS5 است اوج ژانر به اصطلاح سولسبورن است. این غول بزرگ که توسط استودیوی ژاپنی FromSoftware توسعه یافته است، فرمول موجود در Dark Souls را به کار می گیرد و آن را به یک محیط بزرگ جهان باز گسترش می دهد. البته، مانند تقریباً تمام بازی‌های From، بزرگ‌ترین امتیاز Elden Ring سطح دشواری چالش‌برانگیز آن است که تقریباً کمال را از بازیکنان می‌طلبد. اما Elden Ring چیزی فراتر از نبردهای وحشیانه رئیس است.

روایت بازی برای کسانی که مایل به کشف اسرار آن هستند مبهم است، اما سرشار از جزئیات است، و با توجه به اینکه جورج آر آر مارتین، نویسنده بازی تاج و تخت، درگیر رویاپردازی دنیای بازی است، جای تعجب نیست که دریای تقریبا بی انتها از افسانه وجود داشته باشد. زیبایی واقعی Elden Ring از سطح بالایی از آزادی ناشی می‌شود که به بازیکنان می‌دهد تا از مسیر شکست‌خورده خارج شوند، اما همچنین می‌توانند شخصیتی متناسب با سبک بازی مورد علاقه‌شان بسازند و ارتقا دهند. بله، شما بسیار خواهید مرد، اما همیشه پس از هر شکست شکست‌دهنده برمی‌گردید زیرا لذت غلبه بر سخت‌ترین موانع Elden Ring احساسی است که کمتر بازی PS5 می‌تواند تکرار کند.

3. Deathloop

بهترین بازی های PS5 در سال 2023

Deathloop که سومین گزینه بهترین بازی های PS5 است اغلب سبک را به اصل ترجیح می دهد، اما دلیلی وجود دارد که جایزه GOTY خود را در سال 2021 به آن اهدا کردیم: بازی کردن کاملاً هیجان انگیز است. این شوتر اول شخص در جزیره‌ای مرموز قرار دارد که در یک حلقه زمانی گیر کرده است و شما را به چالش می‌کشد تا یک «پازل قتل» را برای شکستن چرخه باز کنید. شما این کار را با از بین بردن هفت هدف برجسته در یک روز انجام می دهید. اما طراحی طرح ترور ایده‌آل مستلزم جمع‌آوری دقیق سرنخ‌ها و زدن هر زمان که فرصتی پیش آمد، دارد.

سبک بازی به لطف زیبایی‌شناسی جنگ سرد دهه 60 و دو شخصیت اصلی بسیار دوست‌داشتنی آن، شما را از طریق حلقه‌های متعدد درگیر می‌کند. سیستم ارتقاء کمی بیش از حد سخاوتمندانه است، اما به لطف عناصر سرکش آن، مرگ عواقب واقعی دارد که شما را مجبور می کند همیشه هوشمندانه بازی کنید. و با اهدافی که می توان به روش های مختلف با آنها مقابله کرد، Deathloop تیراندازی است که شما را قبل از کشیدن ماشه به فکر فرو می برد.

4. Astro’s Playroom

بهترین بازی های PS5 در سال 2023

Astro’s Playroom که چهارمین گزینه بهترین بازی های PS5 است یک پلتفرم سه بعدی جذاب و لذت بخش است که هم به عنوان ویترینی از قابلیت های نسل بعدی PS5 و هم به عنوان ادای احترامی دوست داشتنی به تاریخ نام تجاری پلی استیشن عمل می کند – و کاملاً رایگان است! اگر نمی دانستید، Astro’s Playroom از قبل روی هر کنسول PS5 نصب شده است. و در حالی که ممکن است وسوسه شوید از این بازی رایگان صرف نظر کنید، ابتدا باید این بازی کوچک زیبا را بازی کنید زیرا بسیار بیشتر از یک بسته دور ریختنی است.

هر یک از چهار سطح بازی، گردبادی از پلتفرمینگ دلپذیر و حل پازل لذت بخش است. و گرافیک پر جنب و جوش شخصیت دوست داشتنی Astro Bot و دنیای بازیگوشی که در آن زندگی می کنند را زنده می کند. به علاوه، ویژگی‌های نوآورانه کنترلر DualSense برای شبیه‌سازی همه چیز، از احساس قدم زدن در ساحل شنی گرفته تا مقاومت در هنگام عقب کشیدن بند کمان، استفاده می‌شود. به طور کلی این یک تجربه کوتاه است، اما شکار کلکسیون‌ها و تخم‌مرغ‌های عید پاک با مضمون پلی‌استیشن، بازی‌های تکراری را تشویق می‌کند.

 

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید