بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید با لینک مستقیم دانلود

اپلیکیشن مدیریت عکس اندروید

بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید . معرفی 5 عدد از بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس برای اندروید با لینک مستقیم دانلود .

بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید

به راه بهتری برای مدیریت تصاویر خود در اندروید نیاز دارید؟ این اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید, همه کارها را برای مرتب‌سازی، حذف و موارد دیگر برای شما انجام می‌دهند.

اپلیکیشن مدیریت عکس اندروید

هر روز، گوشی شما تصاویر را از همه جا جمع می کند. از خاطرات شخصی که با دوربین گوشی خود عکس می گیرید، تا میم های دوستان در برنامه های پیام رسانی، تا اسکرین شات ها برای تحریک مکالمات در رسانه های اجتماعی، همه و همه فضای زیادی را در دستگاه شما اشغال می کنند.

مدیریت صدها مورد از این فایل ها می تواند کار سختی باشد. خوشبختانه، نیازی به اپلیکیشن خیلی خاص برای انجام این کار ندارید. بنابراین، تا بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید را برای مدیریت و سازماندهی عکس مورد بررسی قرار دهیم.

شما همچنین می‌توانید مطالب تغییر کیبورد اندروید ، استفاده از مترجم همزمان اندروید ، تست سالم بودن گوشی و همچنین تبدیل گوشی به کامپیوتر را از این بخش بخوانید.

1. Google Photos

اپلیکیشن مدیریت عکس اندروید

Google Photos که اولین گزینه ما در مورد بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید است محبوب‌ترین ابزار مدیریت عکس است و روی اکثر گوشی‌های اندرویدی مدرن از پیش نصب شده است. این اپلیکیشن دارای هر دو ویژگی دستی و مبتنی بر هوش مصنوعی برای سازماندهی تصاویر شما است. هوش مصنوعی قدرتمند آن پیشنهاداتی را برای مدیریت گالری شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، می‌تواند به‌طور خودکار آلبوم‌ها، خلاصه‌ای از خاطرات یک سال خاص، کلاژ عکس و موارد دیگر ایجاد کند.

Google Photos همچنین جستجوی عکس‌ ها را بسیار آسان می‌کند. می توانید اشیایی مانند یک شخص، یک گربه، یک سند و موارد دیگر را جستجو کنید. بهترین بخش این است که شما مجبور نیستید این برچسب ها را به صورت دستی به عکس های خود اختصاص دهید – همه آنها خودکار هستند.

Google Photos با فناوری تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی، آلبوم هایی را برای افراد حاضر در عکس های شما ایجاد می کند. می توانید به برنامه اجازه دهید نام هر فرد را بداند تا در آینده به راحتی آنها را جستجو کند. Google Photos همچنین دارای یک ویژگی آلبوم مشترک است که به شما امکان می دهد تصاویر را با دوستان و خانواده خود مبادله کنید.

بهترین بخش این است که همه این ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند. برای سازماندهی و مدیریت عکس های خود نیازی به اشتراک ندارید.

لینک دانلود: Google Photos

اپلیکیشن مدیریت عکس اندروید

A + Gallery  که گزینه دوم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید است یک سازمان دهنده عکس کم حجم است که به شما امکان می دهد گالری خود را بر اساس سال، ماه یا روز مدیریت کنید. همچنین به شما امکان می دهد برای مشاهده آلبوم ها و عکس های آنلاین خود به حساب ذخیره سازی ابری خود مانند Dropbox متصل شوید.

می توانید به راحتی آلبوم های خود را از منوی آلبوم مدیریت کنید. علاوه بر این، گزینه ای برای پین کردن آلبوم های مورد علاقه خود و مخفی کردن یا تغییر نام آنها به راحتی وجود دارد. شما همچنین می توانید تصاویر را از طریق ویژگی جستجوی مبتنی بر رنگ پیدا کنید.

این برنامه دارای یک ویژگی مخزن امن است که به شما امکان می دهد عکس های خود را در یک صندوق مجازی امن مخفی کنید تا آنها را از دسترسی غیرمجاز در امان نگه دارید. علاوه بر این، ویژگی سطل بازیافت به شما کمک می کند تا در صورت حذف تصادفی، عکس ها را بازیابی کنید.

A + Gallery به شما امکان می دهد یک عکس یا آلبوم را در رسانه های اجتماعی مختلف و برنامه های پیام رسانی به اشتراک بگذارید. و خوشبختانه دانلود رایگان است و تمامی امکانات اولیه خود را به صورت رایگان ارائه می کند. با این حال، برخی از ویژگی‌های ممتاز، مانند فضای ذخیره‌سازی ابری گسترده، در دسترس هستند.

لینک دانلود: A+ Gallery

اپلیکیشن مدیریت عکس اندروید

F Stop Gallery که گزینه سوم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید است یک برنامه مدیریت عکس پر از ویژگی ها با هزاران ویژگی مفید است.

دارای یک ویژگی بوک مارک است که به شما امکان می دهد یک تصویر یا آلبوم را به لیست بوک مارک اضافه کنید تا بتوانید بعداً به راحتی آن را پیدا کنید نه اینکه مجبور شوید گالری گوشی را دوباره مرور کنید. برای فعال کردن جستجوی راحت با استفاده از کلمات کلیدی، می توانید به تصاویر خود برچسب اضافه کنید. همچنین به شما امکان می دهد تصاویر خود را رتبه بندی کنید تا بتوانید عکس ها را بر اساس بالاترین تا پایین ترین رتبه ها و بالعکس فیلتر کنید.

F Stop Gallery به شما امکان می دهد عکس ها و آلبوم های خود را به یک پوشه امن اضافه کنید و همچنین با سرویس های ذخیره سازی ابری کار می کند.

این برنامه تمام ویژگی های اولیه سازماندهی عکس خود را به صورت رایگان ارائه می دهد. با این حال، برای افزایش تجربه خود، می‌توانید به نسخه پولی برای ویژگی‌های پیشرفته مانند پوشه‌های تو در تو، نشانک‌های نامحدود، مرتب‌سازی سفارشی، سطل بازیافت، آلبوم‌های تودرتو، تم‌ها، آلبوم‌های هوشمند و موارد دیگر دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود: F Stop Gallery

اپلیکیشن مدیریت عکس اندروید

Piktures که گزینه چهارم ما در مورد بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید است یک برنامه مدیریت عکس مینیمال با طراحی زیبا است. این یک برنامه کم حجم و در عین حال پر ویژگی است که تمام ابزارهای لازم را برای سازماندهی عکس های شما فراهم می کند. مانند F Stop Gallery دارای ویژگی بوک مارک است و همچنین می توانید برچسب هایی را به تصاویر خود اضافه کنید تا به راحتی آنها را از طریق جستجو پیدا کنید.

با طراحی شیک آن، می توانید به راحتی بین آلبوم ها، بوک مارک ها و پوشه ها حرکت کنید. همچنین می توانید تصاویر را بر اساس مکان ها، تاریخ ها یا برچسب ها فیلتر کنید. علاوه بر این، نمای تقویم آن به شما امکان می دهد عکس ها را بر اساس ماه و تاریخ مدیریت کنید.

Piktures از سطل بازیافت برای بازیابی عکس های حذف شده پشتیبانی می کند. دارای ویژگی تنظیمات آلبوم است که به شما امکان می دهد آلبوم های خود را مدیریت کنید و به شما کمک می کند تصاویر خود را به راحتی شناسایی و گروه بندی کنید. در حالی که بیشتر ویژگی ها به صورت رایگان در دسترس هستند، برخی از ویژگی های پولی نیز وجود دارند.

لینک دانلود: Piktures Gallery

5. Scene

اپلیکیشن مدیریت عکس اندروید

Scene که گزینه نهایی ما در مورد بهترین اپلیکیشن های مدیریت عکس اندروید است یک نمایشگر و سازمان‌دهنده حداقل عکس است که ویژگی‌های محکمی را برای مدیریت مؤثر عکس‌ها و آلبوم‌های شما ارائه می‌دهد. دارای طراحی تمیز و بدون حواس پرتی است که به شما کمک می کند متمرکز بمانید.

این برنامه دارای Calendar View است که به شما امکان می دهد یک ماه و تاریخ را برای پیدا کردن همه عکس های گرفته شده به طور همزمان انتخاب کنید. دارای یک ویژگی سازماندهی تعیین شده است که به شما امکان می دهد تصاویر را در آلبوم بکشید و رها کنید. می توانید چندین تصویر را به طور همزمان انتخاب کنید و همه آنها را با هم بکشید. علاوه بر این، به شما امکان می دهد عکس ها را از گالری خود برای اهداف حفظ حریم خصوصی مخفی کنید.

این برنامه نکاتی را نشان می دهد تا شما را با تمام ویژگی های مهم آشنا کند. و برای ورود به حالت سازماندهی می توانید به سادگی روی برنامه به سمت راست بکشید. Scene تمام ویژگی های اولیه خود را به صورت رایگان ارائه می دهد. با این حال، برخی از ویژگی‌های ممتاز، مانند افزودن ویدیوها به آلبوم‌ها، آلبوم‌های بزرگ‌تر، و همگام‌سازی نامحدود از کامپیوتر شخصی یا مک، نیاز به اشتراک دارند.

لینک دانلود: Scene

با این اپلیکیشن ها عکس های خود را مدیریت کنید

همانطور که مشاهده کردید، اپلیکیشن های مدیریت عکس ابزار بسیار مفیدی هستند. ما بیشتر از هر زمان دیگری عکس می گیریم، بنابراین یافتن چیزی خاص در یک گالری که می تواند هزاران تصویر داشته باشد، می تواند کاری دلهره آور باشد.

با استفاده از این برنامه ها، می توانید یک تصویر را در عرض چند ثانیه از طریق برچسب ها و فیلترها یا حتی ابزارهای خودکار یا مبتنی بر هوش مصنوعی پیدا کنید. این برنامه‌ها طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را دارند، و در حالی که Google Photos برای اکثر مردم انتخاب واضحی است، اگر چیزی را ترجیح می‌دهید که کمتر به Google ربط داشته باشد، گزینه‌ های دیگری نیز وجود دارد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید