لغو پیامک تبلیغاتی و غیر فعال کردن کلیه پیام های تبلیغاتی

لغو پیامکaلغو پیامک تبلیغاتی تبلیغاتی

لغو پیامک تبلیغاتی و به طور کلی غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی مزاحم ایرانسل و همراه اول روی گوشی کار ساده ای است. در این مطلب لغو کلیه پیامک های تبلیغاتی را برای خطوط مخابراتی توضیح می دهیم.

طی چند سال گذشته ، پیامک های تبلیغاتی به یکی از بزرگترین سیستم های پروموشن در ایران تبدیل شده اند. این سیستم به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا به صورت پیامک ، متن تبلیغ خود را به انواع خطوط ایرانسل و همراه اول و سایر خطوط معتبر ارسال کنند. با این کار شما با یک کلیک می توانید به بیش از چند میلیون نفر در آن واحد یک پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. اما گاهی اوقات میزان پیامک های تبلیغاتی گوشی آنقدر زیاد می شود که دیگر حوصله خواندشان را هم ندارید. چاره چیست؟ در ادامه روش هایی ا برای لغو و غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل و همراه اول آموزش می دهیم.

لغو پیامک تبلیغاتی

لغو پیامک تبلیغاتی

تفاوت پیامک های تبلیغاتی و ارزش افزوده

پیامک های ارزش افزوده کمی سمج تر از سیستم تبلیغاتی هستند. این سرویس ها به ازای کاری که برای شما انجام می دهند (فال روزانه ، ارسال نرخ ارز یا سایر موارد ) از شما هزینه دریافت می کنند. اما هزینه ای ناخواسته! چرا نا خواسته؟ چون بدون این که خودتان بفهمید فعال می شوند و روزانه 500 تومان به قبض شما اضافه کرده یا از شارژ پولی خط کم می کنند! برای این که این سرویس را غیر فعال کنید کافی است شماره #800* را از تمام خطوط ایرانسل و همراه اول شماره گیری کنید و سپس با انتخاب گزینه 3 ، آن را غیر فعال نمایید.

لغو پیامک تبلیغاتی همراه اول

برای این که بتوانید پیامک های تبلیغاتی را در همراه اول غیر فعال کنید و دیگر روی خطوط همراه اول پیامک های مزاحم دریافت نکنید دو روش وجود دارد:

  • روش اول کد لغو پیامک تبلیغاتی در همراه اول است،  روش تماس با کد #800* ، با این کار گزینه لغو پیامک های تبلیغاتی نمایش داده می شود و شما با انتخاب گزینه لغو می توانید به صورت کامل پیامک های تبلیغاتی را روی همراه اول مسدود نمایید.
  • روش دوم ارسال عدد 1 به صورت پیامک به شماره 8999 از طریق همان خط همراه اول است. با این کار نیز پیامکی مبنی بر لغو دریافت پیامک های تبلیغاتی برای شما ارسال خواهد شد که با تایید آن دیگر هیچ پیام تبلیغاتی دریافت نخواهید کرد.

غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی ایرانسل

لغو پیامک تبلیغاتی

اگر شما خط ایرانسل دارید و پیامک های تبلیغاتی مزاحم دریافت می کنید ، برای لغو و غیر فعال کردن این موارد کافی است عدد 2 را شماره 5115 پیامک کنید. پس از آن پیامک تایید لغو دریافت تبلیغات ارسال شده و طبق دستورالعمل ارسال شده از ایرانسل می توانید پیامک های تبلیغاتی خود را حذف کنید.

غیر فعال کردن پیامک های تبلیغاتی رایتل

اگر از خطوط رایتل استفاده می کنید دو روش برای لغو پیامک های پروموشن وجود دارد. اول شماره گیری با #800* که در بحث همراه اول نیز گفتیم و دومین روش که مربوط به خطوط رایتل است ، شماره گیری کد #195* خواهد بود

جدیدترین روش غیر فعال سازی پیامک های ارزش افزوده

همچنین باید به خاطر داشته باشید که روش کد دستوری #800* برای تمام خطوط نیز قابل استفاده است.

  • ابتدا کد مد نظر را شماره گیری کنید
  • سه گزینه پیش روی شما گذاشته می شود که مورد اول نمایش طرح های فعال است ، اگر می خواهید ببینید چه تبلیغات یا طرحی روی گوشی شما فعال شده کافی است این گزینه را ارسال کنید
  • گزینه سوم نیز لغو دریافت سرویس است که با ارسال کد 3 میسر می شود. پس از آن تمامی پیامک های سرویس و تبلیغاتی غیر فعال خواهند شد

اگر هنوز هم پیامک های تبلیغاتی دریافت می کنید

با تمام روش های گفته شده اگر هنوز هم پیامک تبلیغاتی دریافت می کنید می توانید با شماره 9990 روی خطوط همراه اول با اپراتور تماس گرفته و درخواست لغو سرویس تبلیغاتی را بدهید و یا اگر از ایرانسل استفاده می کنید می توانید از طریق زیر با اپراتور ایرانسل تماس گرفته و برای لغو پیامک های تبلیغاتی درخواست دهید:

  • تماس با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط برای خدمات تلفن و اینترنت همراه
  • تماس با 707 از خطوط ایرانسل و 09377070000 از سایر خطوط برای خدمات اینترنت ثابت

همچنین شما می توانید تبدیل گوشی به گنج یاب ، پیدا کردن دوربین های مدار بسته با گوشی هوشمند و بهترین وبسایت های خود آموز دنیا را از طریق این لینک ها مطالعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید