معرفی بهترین سایت های آموزشی و خود آموز DIY در دنیا

بهترین سایت های آموزشی

در این مطلب بهترین سایت های آموزشی و خود آموز DIY را که هر نوع آموزشی را از پایه به صورت کامل و مرحله به مرحله نمایش داده و می آموزند ، معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به وسیله وبسایت های DIY یا خود آموز ، در هر چیزی استاد شوید.

کارهای مشترکی که در خانه انجام می دهید چیست؟ و از نظر کمبود مهارت در کجا احساس کمبود می کنید؟ به این دو سوال فکر کنید و سپس بهترین سایت های آموزشی و خود آموز را که می خواهید در این مطلب پیدا کرده و در دسته بندی مد نظر خود با آن کار کنید.

سایت های DIY فقط در مورد افزایش مهارت های دستی شما در خانه نیستند. بله ، آنها می توانند در هزینه های شما صرفه جویی کنند. اما وقتی می دانید چطور می توانید از عهده اضطراری روزمره و بدون تماس با کسی برآیید ، اعتماد به نفس شما را تقویت می کند.

در اینجا چند وب سایت کمتر شناخته شده وجود دارد که پروژه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد تا در خانه و محل کار با آنها آموزش ببینید و به صورت خود آموز از این سایت ها بهره ببرید.

بهترین سایت های آموزشی و خود آموز DIY

سایت های آموزش مربوط به خانه

با تعمیرات ارزان قیمت ، منزل شروع کنید. تغییرات دکور را که احساس گرما در خانواده شما را تقویت می کنند در اولویت قرار دهید و اشتباه نخواهید کرد. مکانهای زیادی برای یادگیری نکات تعمیرات منزل از جمله یوتیوب وجود دارد ، اما به این سایتها  که ما معرفی می کنیم نیز مراجعه کنید.

وبسایت DIY Projects

سایت های آموزشی و خود آموز

سایت DIY Projects سایتی کاملاً سازمان یافته و یکی از بهترین سایت های آموزشی و خود آموز مربوط به خانه است. می توانید پروژه هایی را در خانه و حتی بیرون از خانه انجام دهید. از منو در بالا برای یافتن پروژه های مربطو به مهارت های خود استفاده کنید یا محدود به مناطق خاصی در خانه خود باشید. بسیاری از مقالات موجود در این سایت لیست کاملی هستند که در یک نگاه سریع ایده هایی به شما ارائه می دهند.

ورود به سایت آموزشی DIY Projects

سایت آموزشی The Home Depot Blog

بهترین سایت خود آموز The Home Depot مکانی است که شما برای جستجوی وسایل و ابزار تعمیر آنها به آنجا خواهید رفت. این وبسایت مکانی است که می توانید برای انجام پروژه های خودتان که به شما در تعمیر ، بازسازی و ساخت وسایل اطراف خانه کمک می کند ، بازدید کنید.

این وبلاگ نشانگرهایی را درباره بهبود خانه های جدا شده توسط اتاق های مختلف خانه شما ارائه می دهد. یک بخش خوب به نام Challenges سبک اگر با پروژه های الهام بخش برای کسانی که می خواهند قبل از هر روز خاصی از سال مانند کریسمس یا عید نوروز تغییر شکل دهند ، پر شود.

ورود به سایت The Home Depot Blog

سایت آموزشی Brit + CO

این سایت رنگارنگ می تواند به شما کمک کند کمد خود را به یک دفتر تبدیل کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا در محل کار یا خانه با مسائل شخصی کنار بیایید. این وبلاگ برای خانوم های خلاقی است که در همه جنبه های زندگی خود زیبایی و دوباره نگری به خرج می دهند. به غیر از مقالات ، این سایت کلاسهای آنلاین نیز برگزار می کند و محصولاتی را که یک زن می تواند در همه زمینه های زندگی خود استفاده کند ، توصیه می کند.

ورود به سایت Brit + CO

وبسایت خود آموز How to clean stuff

نظافت و نگهداری یک کار روزانه است. با متخصصین این سایت همراه باشید زیرا آنها به شما می آموزند که چگونه از لباس گرفته تا ماشین را تمیز کنید. سایت ساده به خوبی طبقه بندی شده است و تقریباً هر چیزی را برای تمیز کردن می توانید در صفحه چیزهایی که متعلق به شماست پیدا کنید.

سایت How to clean stuff

بهترین سایت های آموزشی و خود آموز مربوط به باغچه و باغداری

باغبانی ارزش رشد غذای خود را به ما می آموزد. همچنین در مورد صبر به ما چیزهای زیادی می آموزد. نگهداری از باغچه منزل شما نیز یک سرگرمی عالی خانوادگی است.

سایت آموزشی Gardening know how

این سایت که بهترین سایت آموزشی باغبانی نیز به شمار می رود به تمام سوالات مربوط به باغبانی شما پاسخ می دهد. تاکنون به حدود 50،000 سوال مستقیم در مورد باغبانی پاسخ داده است ، بنابراین انتظار می رود پرسش شما در این زمینه یکی باشد. اگر در زمینه باغبانی تازه کار هستید ، با بخش Gardening How To شروع کنید. بسیاری از پروژه های باغبانی وجود دارد که می توانید یکی یکی از آنها را به عهده بگیرید.

ورود به سایت Gardening know how

سایت Garden Therapy

سایت های آموزشی و خود آموز

شما می توانید مهارت های صنایع دستی خود را در باغ به کار بگیرید. استفانی راس یک قدم جلوتر می رود و نشان می دهد که گیاهان چگونه می توانند درمانی نیز باشند. برای پروژه هایی که می توانید در قطعه کوچک خود از بهشت کار کنید ، به بخش DIY در وبلاگ نگاه کنید.

ورود به سایت آموزشی

آشپزی

می توانید آنچه را که می پرورانید بپزید. اما با وجود بسیاری از سایت های عالی آشپزی و دستور العمل های موجود در وب ، آیا به موارد بیشتری نیاز دارید؟ خوب ، این دو سایت نحوه پخت و پز از نوع دیگری هستند که جزو بهترین سایت های آموزش و خود آموز DIY نیز به شمار می روند.

سایت The Fresh Loaf

سایت های آموزشی و خود آموز

اگر به دنبال روش های مختلف آموزش نانوایی هستید به این سایت مراجعه کنید. روند تهیه و تهیه مایه نان صنعتی در حال افزایش است. Fresh Loaf یک جامعه “اجتماعی” از نانوایان آماتور است. با درس شروع کنید و سپس به صدها دستور العمل موجود در سایت بروید. این انجمن همچنین مکان خوبی برای معاشرت و ملاقات با دیگران است که علاقه زیادی به پخت نان خود دارند.

سایت the fresh loaf

سایت Homebrewing DIY

بیایید پادکست را به عنوان جایگزین دستورالعمل های وب سایت DIY امتحان کنیم. این سایت پادکست طاقچه  آموزشی در مورد جنبه های خودآزمایی در خانه است. هنگامی که آنها درباره اشتیاق خود و همه چیزهایی که برای ایجاد سرگرمی در زمینه تولید نوشیدنی ها لازم دارید ،در این سایت می توانید از تجربه اساتید آن ها برای تولید انواع نوشیدنی به صورت خود آموز کمک بگیرید.

ورود به سایت آموزشی Homebrwing DIY

کار و مشاغل

اگر علاقه مند به شغل خود نباشید ، زندگی در خانه ممکن است اذیتتان کند. یا عدم تعادل در کار و زندگی وجود دارد. در این آموزش ها روش هایی برای بهتر شدن شرایط کار و محیط کاری به صورت عملی و خود آموز در سایت های مد نظر در معرض دید گذاشته شده است.

سایت Idealist بهترین سایت آموزشی در زمینه کسب و کار

ایده آلیست یک سایت جستجوی کار برای جستجوی تأثیرات اجتماعی است. اما این سایت همچنین یک سایت راهنمای فعالیت شغلی برای کسانی است که می خواهند از قصد خود به عملی بروند و در مشاغل دارای تأثیرگذاری اجتماعی کار می کنند. در اینجا می توانید پاسخ هایی درباره تغییرات شغلی ، تعادل زندگی کاری ، مهارت های سازمانی ، چالش های جستجوی کار و موارد دیگر پیدا کنید.

ورود به سایت Idealist

وبسایت Ask a manager

با آلیسون گرین آشنا شوید. او مدیر استخدام است که باید قبل از اولین بازدید از سایت به صحبتهایش گوش دهید. او با شوخ طبعی و سالها بصیرت در مورد چگونگی تفکر مدیران استخدام در پست های خود تزریق می کند. اگر به دنبال مشاوره خاصی هستید ، لیست موضوعات را در صفحه اصلی مرور کنید.

سایت Ask a manager

بهترین سایت آموزشی و خود آموز ایرانی

وبسایت چطور

سایت چطور

یکی از جذاب ترین و بهترین سایت های ایرانی آموزش و خود آموز ، وبسایت چطور است که بیش از 50000 مقاله مختلف آموزش در همه زمینه های در اختیار دارد. از طریق این سایت می توانید در تمامی دسته بندی های سبک زندگی خود ، آموزش های متنوعی بگیرید و حتی به صورت DIY ، ساختار سبک زندگی خود را به صورت ایرانی تغییر دهید. چطور یکی از بهترین و بزرگترین وبسایت های آموزش در ایران نیز به شمار می رود.

سایت چطور

آیا سایت های آموزشی دیگری هم وجود دارند؟

سایت های آموزش DIY حرفه ای نیز وجود دارند که مثلا برای تعمیرات قطعات ، تعمیرات ماشین ، لپ تاپ ، موبایل و یا لوازم دیجیتال به کار گرفته می شوند مثلا وبسایت kiteboard آموزش کامل تصویری برای ساخت قطعات الکترونیکی مثل موبایل و تلفن های هوشمند را در اختیار شما قرار می دهد یا سایت آموزشی familyhandyman یکی از بهترین سایت های خود آموز در زمینه تعمیرات منزل و خودرو است که می توانید به آن ها مراجعه کرده و از خدمات آن بهره مند شوید.

همچنین می توانید بهترین وبسایت برای دانلود رینگتون گوشی ، بهترین سایت دانلود فیلم و سریال خارجی و همچنین بهترین سایت دانلود والپیپر با کیفیت را نیز از طریق این لینک مطالعه کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید