گوشی آنر 30 پرو با پردازنده کایرین 985 عرضه خواهد شد

گوشی آنر 30 پرو

شرکت آنر قصد دارد گوشی آنر 30 پرو را با پردازنده کایرین 985 هایسیلیکن، دوربین قوی و قیمت بسیار عالی به زودی به بازار عرضه کند. در ادامه مشخصات فنی فاش شده از این گوشی را بررسی می کنیم.

آنر اخیرا گوشی آنر 30S را معرفی کرد که اولین گوشی با پردازنده کایرین 820 5G نیز نام گرفت. روز پنجشنبه این هفته (هفته سوم فروردین ماه) نیز آنر پلی 4T معرفی و عرضه می شود. حالا شرکت آنر قصد دارد که سری پرچمدار جدید خود را تا اوایل اردیبهشت ماه سال 99 با نام های آنر 30 و آنر 30 پرو به بازار عرضه کند.

لیست گیک بنچ آنر 30 پرو نیز منتشر شده که مشخصات فنی و جزییات این گوشی را فاش کرده است. آنر 30 پرو با کدنیم EBG-AN00 در این فهرست مشخص شده و مشخصات فنی بسیار عالی و چشمگیری دارد.

گوشی آنر 30 پرو

مدل EBG-AN00 با پردازنده نسل پرچمدار کایرین 985 جدید هواوی با فرکانس 1.8 گیگاهرتز عرضه می شود. کایرین 990 که روی گوشی هواوی P40 پرو و میت 30 پرو قرار دارد دارای فرکانس هسته اصلی 1.95 گیگاهرتز است اما این تراشه جدید فرکانس پایین تری دارد و از همه مهم تر این که روی شبکه 5G کار نخواهد کرد.

در این فهرست همچنین به این نکته اشاره شده که گوشی آنر 30 پرو به 8 گیگابایت رم مجهز می شود و اندروید 10 را پشتیبانی می کند. به نظر نمی رسد که گوشی آنر 30 پرو هم همچون گوشی های جدید دیگر هواوی از اپلیکیشن های گوگل استفاده کند.

مشخصات فنی آنر 30 پرو

از مشخصات فنی این گوشی که یکی از بهترین گوشی های هواوی نیز هست می توان به شارژر فست شارژ 40 وات، بلوتوث SIG ، 8 گیگابایت رم، دوربین قدرتمند، و استاندارد ضد آب و گرد و غبار اشاره کرد. گوشی Honor 30 pro با کد نیم EBG و گوشی آنر 30 با کدنیم BHM-AN10 به بازار عرضه می شوند.

این گوشی همچنین از یک لایه محافظ بدنه قدرتمند بهره می برد، تصاویر منتشر شده از آن نیز طراحی صفحه نمایش خمیده همچون هواوی میت 30 پرو را نشان می دهد. همچنین دوربین سلفی این محصول همچون هواوی p40 پرو دوگانه به صورت حفره ای درون صفحه نمایش خواهد بود. دوربین اصلی این گوشی نیز 64 مگاپیکسلی  و احتمالا مجهز به 4 لنز است. احتمالا این گوشی با قیمت تقریبی 560 دلار وارد بازار خواهد شد

منبع: GIZMOCHINA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید