بهترین گوشی های بازار ( هفته سوم فروردین 99)

بهترین گوشی بازار هفته سوم فروردین

در این مطلب بهترین گوشی های بازار در هفته سوم فروردین 99 را بررسی می کنیم. این هفته گوشی های ارزان قیمت با مشخصات فنی قوی وارد بازار شدند که در ادامه هر کدام را به صورت مجزا معرفی خواهیم کرد.

هفته سوم فروردین 99 پر بود از گوشی های میان رده ارزان قیمتی که با دوربین های بسیار با کیفیت عرضه شدند. شرکت های HMD Global ، شیائومی، اوپو و موتورولا از جمله پرکارترین شرکت های این هفته لقب گرفتند. با ما همراه باشید تا بهترین گوشی های بازار در این هفته را بررسی و معرفی کنیم.

بهترین گوشی های بازار هفته سوم فروردین

گوشی نوکیا 5.3

بهترین گوشی بازار - نوکیا 5.2

یکی از بهترین گوشی های بازار در این هفته نوکیا 5.3 بود، نسل جدیدی از گوشی های نوکیا که با ماژول دوربین دایره ای شکل ، صفحه نمایش بزرگ و باتری قوی عرضه شده است. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 665 با تکنولوژی ساخت 11 نانومتری مجهز شده و پردازنده گرافیکی آن آدرنو 610 است. از سوی دیگر گوشی در نسخه هایی با میزان 3 ،4 و 6 گیگابایت رم به همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

نوکیا 5.3 از یک صفحه نمایش 6.55 اینچ IPS LCD بهره می برد و به سیستم عامل اندروید 10 نیز مجهز است.

ترکیب دوربین این گوشی چهارگانه با سنسور اصلی 13 مگاپیکسل و سنسورهای 5 مگاپیکسل اولتراویاد، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق خواهد بود. دوربین این سلفی نیز یک سنسور 8 مگاپیکسلی است. این محصول در حال حاضر قیمت تقریبی 200 دلاری دارد.

گوشی آنر پلی 4T

بهترین گوشی بازار - آنر پلی 4T

یکی دیگر از بهترین گوشی های میان رده بازار از سری محصولات هواوی آنر ، گوشی آنر پلی 4T است. این محصول دارای پردازنده کایرین 810 هواوی با تکنولوژی ساخت 7 نانومتری و پردازنده گرافیکی Mali-G52 Mp6  به همراه 128 گیگابایت و 256 گیگابایت حافظه داخلی، و 6 یا 8 گیگابایت رم است. همچنین می توانید مطلب بهترین گوشی های هواوی 2020 را نیز بخوانید.

این محصول از یک صفحه نمایش 6.3 اینچ OLED بهره می برد و به اندروید 10 نیز مجهز است.

دوربین این گوشی البته یکی از بهترین دوربین گوشی های این هفته بازار به شمار می رود. یک ترکیب دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگایپسکلی ، 8 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق نیز روی این دستگاه موجود خواهد بود. همچنین دوربین سلفی این محصول 16 مگاپیکسلی است.

باتری گوشی آنر پلی 4T یک باتری 4000 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ 22.5 وات بوده و می توان گفت بهترین شارژر را نیز در بین سایر محصولات معرفی شده در این لیست دارد.

گوشی موتورولا موتو G8 پاور لایت

بهترین گوشی بازار - موتورولا موتو G8 پاور لایت

یکی دیگر از بهترین گوشی های بازار هفته سوم فروردین 99 ، موتو G8 پاور لایت است. این گوشی علاوه بر ارزان قیمت بودن بسیار سبک و خوش دست نیز هست.

صفحه نمایش این محصول 6.4 اینچ IPS LCD بوده و از اندروید 9 پشتیبانی می کند. هسته مرکزی پردازنده گوشی نیز مدیاتک هلیو P35 است که یک تراشه متوسط به شمار می رود. این گوشی در نسخه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم به فروش می رسد.

دوربین این گوشی یک ماژول سه گانه با لنز های 16 مگاپیکسل ، 2 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق است و به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده.

یکی از نقاط عطف این محصول در عین ارزان قیمت بودن آن ، باتری 5000 میلی آمپر ساعت بسیار بزرگ است که تا 3 روز مداوم می توان با این گوشی کار کرد. قیمت موتو G8 لایت پاور در حدود 180 دلار است.

گوشی شیائومی ردمی 8A پرو

بهترین گوشی بازار - شیائومی ردمی 8A پرو

ارزان قیمت ترین و بهترین گوشی بازار در هفته سوم فروردین از لحاظ ارزش خرید، شیائومی ردمی 8A پرو است. این گوشی نزدیک به 100 دلاری علاوه بر ارزان قیمت بودن یک گزینه بسیار عالی برای هدیه به شمار می رود.

گوشی شیائومی ردمی 8A پرو دارای صفحه نمایش 6.22 اینچ IPS LCD بوده، به اندروید 9 مجهز است و تراشه آن اسنپدراگون 439 است. این محصول دارای یک ترکیب دوربین دوگانه 13 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق بوده و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است.

این محصول البته یک باتری 5000 میلی آمپر ساعت دارد  و شارژر فست شارژ 18 وات نیز آن را همراهی می کند. از طریق این مطلب نیز می توانید بهترین گوشی های شیائومی را ببینید.

ردمی 8A پرو نزدیک به 90 دلار قیمت دارد.

به نظر شما کدام یک از این گوشی های ارزش خرید بیشتری دارد؟

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید