نحوه افزودن و حذف برنامه ها از صفحه اصلی در اندروید

ساده ترین راه برای سفارشی کردن تلفن اندرویدی خود این است که برنامه های کاربردی خود را به صفحه اصلی منتقل کنید. در اینجا نحوه افزودن و حذف برنامه ها از صفحه اصلی در اندروید آمده است.
نحوه استفاده از ChatGPT برای مقاله نویسی
تلفن‌های اندرویدی بسیار قابل تنظیم هستند و یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای کاربرپسندتر کردن گوشیتان این است که برنامه‌های پرکاربرد خود را به صفحه اصلی خود اضافه کنید. دراین مقاله قصد داریم تا نحوه افزودن و حذف برنامه ها از صفحه اصلی در اندروید را مورد بررسی قرار دهیم.
اما اگر اخیراً به اندروید تغییر کاربری داده اید یا با این فرآیند آشنا نیستید، فهمیدن نحوه افزودن و حذف برنامه ها از صفحه اصلی خود می تواند چالش برانگیز باشد. این راهنما شما را گام به گام این فرآیند را راهنمایی می کند.

تفاوت بین App Drawer و Home Screen

نحوه استفاده از ChatGPT برای مقاله نویسی

کشوی برنامه – که با کشیدن انگشت از پایین صفحه اصلی به بالا به آن دسترسی پیدا می‌کنید – جایی است که همه برنامه‌های نصب شده شما در دستگاه اندروید شما قرار دارند. این اساساً لیستی از تمام برنامه هایی است که برای استفاده در دسترس دارید.

از طرف دیگر، صفحه اصلی صفحه ای است که هنگام باز کردن قفل دستگاه خود می بینید. برای دسترسی سریع به برنامه ها و اطلاعات مورد علاقه خود می توانید میانبرها، ویجت ها و پوشه های برنامه را به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

نحوه اضافه کردن برنامه ها به صفحه اصلی در اندروید

در این قسمت از نحوه افزودن و حذف برنامه ها از صفحه اصلی در اندروید, نحوه اضافه کردن برنامه ها به صفحه اصلی را مورد بررسی قرار می دهیم. وقتی صحبت از شخصی‌ سازی دستگاه اندرویدی شما به میان می‌آید، سفارشی‌ سازی صفحه اصلی شما با ایجاد آیکون های برنامه با مضمون سفارشی انجام می‌شود. مراحل افزودن یک برنامه به صفحه اصلی ممکن است بسته به دستگاه و نسخه اندروید شما کمی متفاوت باشد، اما ایده اصلی همیشه یکسان است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

  1. انگشت خود را از پایین خانه به بالا بکشید تا کشوی برنامه باز شود، سپس برنامه‌ای را که می‌خواهید به صفحه اصلی خود اضافه کنید پیدا کنید.
  2. آیکون برنامه را فشار داده و نگه دارید تا در صفحه اصلی شما ظاهر شود.
  3. آیکون برنامه را به محل مورد نظر بکشید، سپس آنرا رها کنید تا آن را در صفحه اصلی خود قرار دهید.

نحوه استفاده از ChatGPT برای مقاله نویسی

هنگامی که یک برنامه را به صفحه اصلی خود اضافه کردید، می توانید آن را جابه جا کنید، اندازه آن را تغییر دهید یا حذف کنید. می‌توانید برنامه‌ ها را با کشیدن یکی بر روی دیگری در پوشه‌ها گروه‌ بندی کنید. همچنین می توانید با نگه داشتن آن و ضربه زدن روی افزودن به صفحه اصلی، یک برنامه را به صفحه اصلی خود اضافه کنید.

چگونه برنامه ها را از صفحه اصلی خود در اندروید حذف کنیم

در این قسمت از نحوه افزودن و حذف برنامه ها از صفحه اصلی در اندروید, نحوه حذف برنامه ها از صفحه اصلی را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر دیگر به برنامه ای نیاز ندارید، می توانید به راحتی آن را از صفحه اصلی خود حذف کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:
  1. برنامه ای را که می خواهید حذف کنید، لمس کنید و نگه دارید.
  2. حذف را از منوی پاپ آپ انتخاب کنید یا آن را به سمت حذف در بالای صفحه بکشید.

نحوه استفاده از ChatGPT برای مقاله نویسی

حذف یک برنامه از صفحه اصلی آن را حذف نصب نمی کند. این برنامه همچنان در دستگاه شما در کشوی برنامه در دسترس خواهد بود. اگر می خواهید برنامه را به طور کلی حذف کنید، از بین گزینه ها Uninstall را انتخاب کنید یا بسته به دستگاهی که استفاده می کنید، آن را به سمت Uninstall در بالای صفحه بکشید.

به برنامه های مورد علاقه خود به سرعت دسترسی پیدا کنید

سفارشی کردن صفحه اصلی اندروید شما می تواند یک راه سرگرم کننده و مفید باشد تا دستگاه شما بهترین عملکرد را برای شما داشته باشد. افزودن و حذف برنامه ها از صفحه اصلی فرآیند ساده ای است که می تواند به شما کمک کند دستگاه خود را شلوغ کرده و به برنامه های مورد علاقه خود به سرعت دسترسی پیدا کنید. مراحل بالا را برای افزودن و حذف برنامه ها در صفحه اصلی اندروید خود دنبال کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید