چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید؟

چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید

چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید؟ مزایای استفاده از تب گروپس در مرورگر وب, و اینکه چرا باید از این ویژگی استفاده کنیم.

چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید؟

چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید

در مورد اینکه چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید باید بگوییم که تب ها بخش بزرگی از تجربه مرور وب هستند. اخیراً, ویژگی جدیدی به نام “Tab Groups” تقریباً در هر مرورگر اصلی به کار گرفته شده است. اگر از تب گروپس استفاده نمی کنید, باید حتما آنرا امتحان کنید.

مفهوم پشت تب گروپس بسیار ساده است. انجام اینکار به شما این امکان را می دهد تا چندین تب را در گروه هایی که می توانند برچسب گذاری شده و با هم جابجا شوند ترکیب کنید. تب گروپس در گوگل کروم در همه کامپیوترها و اندروید و همچنین در Microsoft Edge ,Safari و Firefox در دسترس هستند. این ویژگی در همه سیستم عامل ها تقریباً یکسان عمل می کند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد نحوه فعال سازی دارک مود در جستجوی گوگل و نحوه دانلود آلبوم ها از Google Photos مشاهده کنید.

همه چیز را در یک پنجره نگه دارید

چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید

در مورد اینکه چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید باید بگوییم که قبل از ورود ویژگی تب گروپس, ساده ترین راه برای کنار هم قرار دادن تعدادی تب, قرار دادن آنها در یک پنجره مرورگر جداگانه بود. نکته منفی در این مورد این است که در آخر با پنجره های بازی مواجه می شوید که شکل منظمی ندارند.

تب گروپس به شما امکان می دهد همه تب های خود را در یک پنجره نگه دارید, اما هنوز پارتیشن هایی برای موارد مختلف ایجاد کنید. لازم نیست به خاطر داشته باشید که کدام پنجره دارای تب های شما برای یک پروژه خاص است. همه چیز در یک مکان با رنگ و برچسب, برای پیدا کردن آسان قرار دارد.

بعلاوه, اگر می خواهید تب ها را به پنجره خود تقسیم کنید, قرار دادن آنها در یک گروه تب به این معنی است که می توانید همه تب ها را یکجا بگیرید.

سازماندهی بصری

چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید

همانطور که در بالا ذکر شد, تب گروپس را می توان برچسب گذاری و کدگذاری رنگی کرد. اگر فردی هستید که تب های زیادی را همیشه باز نگه می دارد, این برچسب ها می تواند تفاوت چشمگیری در نحوه مشاهده تب های مرورگر ایجاد کند.

هرچه تعداد تب ها بیشتر باشد, کوچکتر شده و اطلاعات کمتری را می توانید مشاهده کنید. با این حال, اگر از برچسب های تب گروپس استفاده می کنید, همیشه می دانید که گروه قرمز مربوط به پروژه ای است که روی آن کار کرده اید, در حالی که گروه سبز خرید هدایای تعطیلات است.

به عبارت ساده تر, فاوایکون وب سایت و عنوان صفحه همیشه تصویری از آنچه شما انجام می دهید نشان نمی دهد. برچسب ها و رنگ های گروه تب راه بسیار بهتری برای دیدن آنچه در جریان است هستند.

تب ها را برای دفعات بعدی ذخیره کنید

در مورد اینکه چرا باید از تب گروپس در مرورگر وب خود استفاده کنید باید بگوییم که یکی از دلایلی که باعث می شود افراد چندین تب را باز کنند, این است که ترس از این دارند که صفحه ای را از دست بدهند. شما فکر می کنید “من ممکن است دوباره به آن تب احتیاج داشته باشم ، بنابراین فقط آن را باز می گذارم.” این یک احتکار دیجیتالی است.

یکی از ویژگی های جالب تب گروپس این است که می توانید همه تب های گروهی را در یک تب واحد جمع کنید. بنابراین اگر دائماً خود را با یک میلیون تب در بالای مرورگر خود می یابید, می توانید با جمع کردن گروه ها همه چیز را مرتب کنید.

اگر دستگاه شما بتواند آن را مدیریت کند, ممکن است بتواند که ده ها تب را باز کند, اما فقط چند برچسب در بالای صفحه وجود دارد. حالا دیگر مجبور نیستید آنقدر احساس بدی داشته باشید که نتوانید همه تب هایی را که ممکن است دوباره به آنها نیاز داشته باشید رها کنید.

جایی برای همه چیز و همه چیز در جای خود

اگر هنوز متوجه آن نشده اید, باید بفهمید که نتیجه اخلاقی در اینجا سازماندهی است. بدون تب گروپس, تب های مرورگر شما به نوعی آشفته هستند. روی پیوندی کلیک می کنید و صفحه در انتهای لیست تب ها باز می شود, هیچ نظمی برای هیچ چیز وجود ندارد و می توانید آنچه را که باز کرده اید فراموش کنید.

تب گروپس برخی از ظاهر نظم را معرفی می کند. به عنوان مثال, اگر در گروه تب قرار دارید و روی پیوند کلیک می کنید, آن صفحه در همان گروه تب باز می شود. آیا فعلاً از آن تب ها استفاده کرده اید؟ گروه را جمع کنید و به کار بعدی بروید, در مورد اینکه آیا دوباره به آنها احتیاج دارید یا خیر, تصمیم گیری سختی ندارید.

کمی سازماندهی به مرورگر وب خود اضافه کنید و متوجه این موضوع شوید که انجام دادن چند کار به طور همزمان کار سختی نیست.

منبع: HOWTOGEEK.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید