مخفی کردن آنلاین استاتوس واتساپ در اندروید و آیفون

مخفی کردن آنلاین استاتوس واتساپ

روش های مخفی کردن آنلاین استاتوس واتساپ در گوشی های اندروید و آیفون ios چیست؟در ادامه شیوه پنهان کردن انلاین استاتوس را برای مخاطبین در واتساپ نشان میدهیم . آموزش مخفی کردن اتاتوس واتساپ

آیا می خواهید حریم خصوصی خود را برای پیام های فوری بازیابی کنید؟ در اینجا سعی کرده ایم نحوه مخفی کردن آنلاین استاتوس واتساپ را به ساده ترین شکل برای شما توضیح دهیم تا در صورت لزوم بتوانید از ان بهره ببرید.

به سختی می توان به گذشته نگاه کرد و زمانی را به یاد آورد که دنیا از پیامک استفاده می کرد. خدماتی مانند WhatsApp چت با دوستان و خانواده شما را آسانتر از همیشه کرده است.

با این حال، این سهولت ارتباط بهای زیادی را به همراه داشته است. اکنون انتظار داریم بتوانیم ببینیم که آیا گیرنده در همان لحظه آنلاین است و پیام‌های شما را می‌خواند یا خیر.

متأسفانه، همه ما شنیده‌ایم که بحث‌هایی در مورد ارسال/دریافت/دیدن/خواندن پیام‌ها مطرح شده است. اگر می خواهید کمی حریم خصوصی را به پیام های فوری خود بازگردانید، در اینجا نحوه مخفی کردن وضعیت آنلاین خود در واتس اپ آورده شده است.

کاربرانه گوشی های سامسونگ بخوانند تا بدانند:   اموزش و نحوه بکاپ کامل گوشی های سامسونگ

چگونه وضعیت آنلاین خود را در واتس اپ مخفی کنیم

مخفی کردن آنلاین استاتوس واتساپ

WhatsApp مخفی کردن آنلاین استاتوس شما را نسبتاً ساده می کند، اما یک معامله وجود دارد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

در حال حاضر، برای مخفی کردن وضعیت آنلاین WhatsApp خود، مراحل زیر را دنبال کنید:

واتس اپ را باز کنید.
روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.
روی تنظیمات ضربه بزنید.
از منوی تنظیمات، حساب را انتخاب کنید.
بعد روی Privacy ضربه بزنید.
از لیست گزینه ها گزینه Last Seen را انتخاب کنید.
در پنجره پاپ آپ، Nobody را انتخاب کنید

و اما منظورمان از ان معامله که اندکی قبل مطرح کردیم چیست؟ مخفی کردن آنلاین استاتوس واتساپ به این معنی است که نمی‌توانید وضعیت آنلاین دیگران را نیز ببینید. این مانع از جاسوسی افراد دیگر در حالی که به طور همزمان اعمال آنها را پنهان می کند، می شود.که این امری عاذلانه و انسانی می باشد !!

متأسفانه، همچنین هیچ راهی  وجود ندارد تا شما بتوانید  وضعیت آنلاین خود را بر اساس کاربر به کاربر برای بعضی نمایان کنید و برای بعضی مخفی. برای مثال، غیرممکن است که به خانواده و دوستان خود اطلاع دهید که آنلاین هستید و در عین حال مانع از دیدن اطلاعات مشابه توسط رئیس خود شوید. تنها راهی که می توانید انجام دهید این است که آنها را در واتس اپ بلاک کنید، اما نمی توانید با یکدیگر تماس بگیرید.

اگر اهل بازی و هیجان هستید براتان جالب خواهد بود :    بهترین بازی های آفلاین اندروید در سال 2022 با لینک دانلود مستقیم

سایر گزینه های حریم خصوصی WhatsApp برای تغییر

مخفی کردن آنلاین استاتوس واتساپ

در حالی که در منوی حریم خصوصی هستید، چند گزینه دیگر برای حریم خصوصی WhatsApp وجود دارد که مطالعه و دانستن ان ها خالی از لطف نیست.

می توانید دید عکس نمایه، متن صفحه واتساپ و وضعیت خود را محدود کنید. تنظیمات نربوط به غیرفعال کردن رسیدهای خواندن  اخرین تنظیمات موجود در ایت لیست است. جالب است بدانبد مانند وضعیت آنلاین شما، غیرفعال کردن رسید خواندن متقابل است. غیرفعال کردن شما به این معنی است که نمی‌توانید رسیدهای افراد دیگر را ببینید.

حفظ حریم خصوصی آنلاین شما

این امکان وجود دارد که وضعیت خود را در واتس اپ مخفی کنید، اما با انجام این کار، برنامه وضعیت مخاطبین شما را نیز از شما مخفی می کند. اگرچه این ممکن است ناراحت کننده باشد، اما برای کسانی که می خواهند کنترلی روی نحوه و زمان دیدن آنها به صورت آنلاین داشته باشند ارزش آن را دارد تا این امر را انجام دهند.

منبع :www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید