اپلیکیشن های کاربردی اندروید با لینک دانلود مستقیم

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

اپلیکیشن های کاربردی اندروید کدام برنامه ها هستند؟ هر کاربر گوشی اندروید باید این برنامه ها یا نرم افزار ها را روی گوشی خود داشته باشد. در ادامه 15 مورد از بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید را با لینک دانلود معرفی می کنیم.

اگر می‌خواهید گوشی هوشمند اندرویدی خود را با اپلیکیشن های کاربردی اندروید رایگان تجهیز کنید، ما فهرستی از همه چیزهایی که می‌توانید از فروشگاه Play دانلود کنید گردآوری کرده‌ایم.از ان لذت ببرید.

کاربران گوشی های هوش مند با سیستم عامل اندروید بخوانند:     بهترین اپلیکیشن ضبط صدا برای اندروید

میلیون‌ها برنامه در فروشگاه Google Play موجود است که تشخیص اینکه کدامیک ارزش دانلود را دارند دشوار است. برای کمک به شما، گندم را از کاه جدا کرده‌ایم و فهرستی از محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید رایگانی که در گوشی هوشمند خود به آن نیاز دارید، گردآوری کرده‌ایم. ما برنامه‌های Google را در اینجا قرار قرارداده ایم، زیرا احتمالاً با دستگاه شما  مچ شده‌اند.

بخوانید تا بدانید:   بلو استکس چیست ؟ اجرای اپلیکیشن اندروید روی کامپیوتر با بلو استکس

در حالی که برخی از این برنامه ها ممکن است خریدهای درون برنامه ای یا اشتراک ارائه دهند، عملکرد اصلی برای استفاده رایگان است. چه به دنبال برنامه‌ای برای گذراندن زمان، حفظ ارتباط با خانواده یا یادگیری یک مهارت جدید باشید، این برنامه‌های عالی اندروید مطمئناً شما را راضی خواهند کرد.

1. Reddit

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

Reddit مجموعه ای از صدها هزار انجمن است که هر کدام به موضوع خاصی اختصاص یافته است. این می تواند چیزی گسترده باشد، مانند فیلم، یا طاقچه، مانند آرام پز. می‌توانید محتوایی را که دیگران به اشتراک می‌گذارند منفعلانه مصرف کنید، یا درگیر شوید و به آنچه دوست دارید رأی دهید و در نظرات خود را چت کنید.از اپلیکیشن های کاربردی اندروید رایگان این مجموعه لذت ببرید.

Download: Reddit

2. TikTok

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

TikTok همه چیز درباره ویدیوهای کوتاه ساخته شده توسط کاربر است. با تعداد بی‌پایانی رقص، شوخی، داستان و نکاتی که هر روز در پلتفرم آپلود می‌شوند، این بهترین راه برای لذت بردن از سرگرمی‌های کوچک است. TikTok همچنین از پخش زنده پشتیبانی می کند، بنابراین می توانید سازندگان مورد علاقه خود را در لحظه تماشا کنید و از طریق چت با آنها تعامل داشته باشید. بی شک این برنامه  یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید خواهد بود.

Download: TikTok

3.WhatsApp (واتس اپ)

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

برخلاف iMessage اپل، اندروید یک سرویس پیام رسانی جهانی که به طور خودکار با هر تلفن همراه باشد، ندارد. در حالی که ممکن است در ارسال متون نیاز به محافظت داشته باشید، گزینه بسیار بهتر استفاده از WhatsApp است. این دستگاه از اینترنت پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد پیام های چندرسانه ای غنی از جمله تصاویر، ویدیوها و صدا ارسال کنید. همه اینها رمزگذاری شده است. اپلیکیشن های کاربردی اندروید

Download: WhatsApp

4.Zoom (زوم کنید)

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

بدون شک زمان زیادی را صرف استفاده از Zoom کرده‌اید، چه برای تماس ویدیویی با دوستان و خانواده، پیوستن به کلاس‌های مدرسه از راه دور یا برگزاری جلسات با همکاران. استفاده از Zoom در Android آسان است—می توانید تماس های ویدیویی و صوتی را میزبانی کنید، صفحه خود را به اشتراک بگذارید و حاشیه نویسی کنید. همه چیز بین پلتفرمی است، بنابراین مهم نیست که دیگران در تماس از Android استفاده نمی کنند. خیلی خیلی هیجان انگیز است !حتما این برنامه در گروه بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید قرار خواهد گرفت.

Download: Zoom

5.Khan Academy(آکادمی خان)

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

آکادمی خان یک موسسه غیرانتفاعی است که معتقد است همه باید به آموزش رایگان و در سطح جهانی دسترسی داشته باشند. به لطف اپلیکیشن آن، می توانید ریاضیات، علوم، هنر، برنامه نویسی، امور مالی، تاریخ و غیره را بیاموزید. برنامه خان آکادمی با دروس انتخاب شده و یک سیستم یادگیری شخصی، راهی عالی برای یادگیری در هر کجا که هستید است.از ان لذت ببرید و در گروه اپلیکیشن های کاربردی اندروید گوشی همراه خود قرار دهید.

Download: Khan Academy

6. Spotify

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

اگر می خواهید گوش های خود را با موسیقی با کیفیت پر کنید، به دنبال Spotify باشید. سرویس پخش موسیقی بیش از 82 میلیون آهنگ و بیش از چهار میلیون قسمت پادکست دارد. توجه داشته باشید که بدون نیاز صرف هیچ هزینه ای، فقط  با نصب این برنامه می‌توانید تمام دنیای موسیقی را به هم بزنید (به غیر از برخی از لیست‌های پخش Spotify) و تنها بین تعداد انگشت شماری از آهنگ‌ها تبلیغات خواهید شنید.در زمینه موسیقی ،این برنامه یکی از اپلیکیشن های کاربردی اندروید بدرد بخور بحاسب میاید.

Download: Spotify

7.Twitter(توییتر)

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

توییتر یکی از بزرگترین سرویس های رسانه های اجتماعی است که میزبان همه افراد از افراد مشهور و سیاستمداران گرفته تا دوستان دوران کودکی شما است. افراد 280 «توییت» کاراکتری را در پروفایل خود ارسال می کنند که دیگران می توانند آنها را لایک کرده و به اشتراک بگذارند. می‌توانید هر کسی را که می‌خواهید دنبال کنید و یک جدول زمانی شخصی‌سازی شده از موارد مورد علاقه خود ایجاد کنید. در بین اپلیکیشن های کاربردی اندروید در زمینه اجتماعی ،یکی از محبوب ترین ها به شمار می اید.

Download: Twitter

8. Bitwarden

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

اگر از رمز عبور یکسانی برای همه چیز در زندگیتان استفاده می کنید، خود را برای شکست آماده کرده اید، برای حک شدن و مورد سوء استفاده قرار گرفتن!!. استفاده از رمزهای عبور منحصر به فرد بسیار بهتر است. اما چگونه می توانید همه آنها را به خاطر بسپارید؟ اینجاست که یک مدیر رمز عبور مانند Bitwarden وارد می‌شود. منبع باز است و در مرورگرها کار می‌کند.  بهترین اپلیکیشن های کاربردی اندروید

Download: Bitwarden

9. Discord

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

Discord به عنوان مکانی برای گیمرها شروع به کار کرد تا در حین انجام بازی های ویدیویی با یکدیگر گفتگو کنند. این در حالی است که هنوز برای این کار عالی است، اما همچنین مکانی عالی برای ساختن پروفایل و پیوستن به جوامع دیگر است. شما با دیگران در سرورهای عمومی یا خصوصی چت می کنید و می توانید از طریق متن، صدا و ویدئو ارتباط برقرار کنید. اگر اهل بازی هستید در بین اپلیکیشن های کاربردی اندروید موبایلتان به ان نیاز خواهید داشت.

Download: Discord

10.Peacock(طاووس)

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

بدون شک با سرویس های پخش بزرگی مانند نتفلیکس و دیزنی پلاس آشنا هستید، اما نباید Peacock را نادیده بگیرید. این مجموعه گسترده ای از فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را به صورت رایگان ارائه می دهد که توسط تبلیغات پشتیبانی می شود. این شامل کمدی‌های معروف، نمایش‌های کودکانه، ورزش و اخبار می‌شود. می توانید برای دسترسی به محتوای بیشتر هزینه کنید، اما به اندازه کافی رایگان است که شما را راضی نگه می دارد.

Download: Peacock

11. اینستاگرام

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

اینستاگرام در سال 2010 برای iOS به عنوان راهی برای اشتراک گذاری عکس با دیگران راه اندازی شد و چند سال بعد به اندروید آمد. به سرعت محبوبیت آن افزایش یافت و در نهایت توسط فیس بوک خریداری شد. در طول سال‌ها تغییر کرده است و پشتیبانی از ویدیوها و پخش‌های زنده را اضافه کرده است، اما مانند همیشه تأثیرگذار باقی می‌ماند – این سرویس دارای بیش از یک میلیارد کاربر فعال است.

Download: Instagram

12.Tasty (خوش طعم)

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

آشپزی لازم نیست سخت باشد. اگر در آشپزخانه مشکل دارید، یا به الهام گرفتن برای خوردن غذاهای جدید نیاز دارید، Tasty اپلیکیشنی برای شماست تا در اشپزخانه بچرخید و معجزه کنید. این دارای هزاران دستور غذا است، با یک حالت گام به گام فوق العاده که به صورت بصری نشان می دهد که چه کاری باید انجام دهید. همچنین به عنوان یک برنامه سازماندهی دستور العمل عالی عمل می کند. دستور العمل های شما به طور خودکار در دسته بندی ها ،دسته بندی می شوند، به علاوه می توانید آنها را رتبه بندی کنید تا به خود یادآوری کنید که آیا ارزش دوباره پختن رادارند یا خیر.

Download: Tasty

13. AccuWeather

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

اپلیکیشن‌های هواشناسی یک دوجین سکه هستند، اما AccuWeather یکی از بهترین‌ها در بین اپلیکیشن های کاربردی اندروید است. پیش‌بینی‌های بیش‌محلی دقیق، مانند پیش‌بینی بارش تا دقیقه، در کنار گزارش‌های کیفیت هوا، ردیابی طوفان، دمای «احساس واقعی» و موارد دیگر را ارائه می‌کند. AccuWeather همچنین یکی از بهترین ویجت‌های آب و هوا را برای اندروید ارائه می‌کند، بنابراین می‌توانید با خیال راحت برای اخر هفته ، امروز یا هر زمان دیگر برنامه شاد بچینید بدون نگرانی از ندانستن کیفیت اب و هوا!

Download: AccuWeather

14. Duolingo

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

Duolingo بهترین راه برای تسلط بر یک زبان جدید است. شما می توانید از بین بیش از 35 زبان برای یادگیری، از طریق درس های سریع و سرگرم کننده که به شما امکان می دهد صحبت کردن، خواندن، گوش دادن و نوشتن خود را تمرین کنید، انتخاب کنید. خواه به تعطیلات می‌روید و می‌خواهید برخی از اصول اولیه را انتخاب کنید، یا به دنبال مکالمه‌های معنادار هستید، Duolingo یادگیری زبان را به بازی تبدیل می‌کند که باعث می‌شود بیشتر از یادگیری زبان لذت ببرید!

Download: Duolingo

15. Microsoft To Do

اپلیکیشن های کاربردی اندروید

انجام وظایف روزانه و سازماندهی روز خود به تنهایی یک فعالیت دشوار است. به لطف Microsoft To Do، زمان بیشتری را برای انجام کارها صرف خواهید کرد. می توانید یادداشت برداری کنید، لیست بسازید، یادآوری تنظیم کنید، رویدادها را برنامه ریزی کنید، و موارد دیگر. به علاوه، با همگام‌سازی بین دستگاهی، سازماندهی در هر کجا که هستید آسان است.اپلیکیشن های کاربردی اندروید

Download: Microsoft To Do

زندگی خود را با برنامه های محبوب اندروید بهبود دهید!

در حالی که مطمئن هستید فقط می‌توانید از تلفن خود برای کارهای اساسی مانند پیام‌رسانی و تماس‌ها استفاده کنید، برنامه‌هایی را که در اینجا توضیح داده‌ایم دانلود کنید و  تا می‌توانید بهره‌وری خود را بهبود ببخشید، بر استعدادهای جدید مسلط شوید و سرگرم شوید. با توجه به رایگان بودن این برنامه ها دیگر جای هیچ شکایتی نمی‌ماند.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید