• صفحه خانگی
  • >
  • ویژه
  • >
  • خرید فالوور واقعی ایرانی + نکاتی قبل از خرید فالوور در 1401

خرید فالوور واقعی ایرانی + نکاتی قبل از خرید فالوور در 1401

  • توسط پویان ایزدی
  • مرداد 19, 1401
  • ویژه
  • 0
خرید فالوور اینستاگرام

این روزها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران فعال در اینستاگرام، بالا بردن تعداد فالوورهایشان می‌باشد. همین مسئله باعث شده است که بسیاری از افراد به دنبال خرید فالوور واقعی ایرانی باشند. برای افرادی که شبکه اجتماعی اینستاگرام برای آن‌ها در حد ارتباط با آشنایان و دوستانشان است، تعداد فالوور یا لایک اهمیت چندانی ندارد؛ اما برای افراد و کسب و کارهایی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند، اهمیت زیادی دارد.

به دست آوردن و جذب تعداد زیاد فالوور‌ها به‌صورت طبیعی و بدون انجام هزینه‌های زیاد بابت تبلیغات، در بیشتر مواقع کاری بسیار دشوار و زمان‌بَر است؛ مگر اینکه مطالب پیج آن‌چنان جذاب و بی‌رغیب باشند که نظر هر بیننده را به خود جذب کند. برای به دست آوردن این نوع فالوور باید در قدم اول پیجی با محتوای بسیار قوی داشته باشید و طبق الگو‌های اینستاگرام در زمان‌های مشخص، پست و استوری بگذارید.

خرید فالوور واقعی ایرانی

رعایت این الگو در طولانی مدت برای دارنده‌ی پیج یا ادمین پیج، خسته کننده خواهدبود. یکی از روش‌های با بازدهی سریع برای افزایش تعداد فالوورها و بازخورد پیج، خرید فالوور واقعی است؛ سایت مای ممبر شما را برای خرید فالوور ایرانی راهنمایی می‌کند.

انواع فالوور در اینستاگرام

بسیاری از کاربران اینستاگرام توجه ویژه‌ای به افزایش فالوور و لایک پیجشان دارند. این افراد به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند که تعداد فالوورهایشان را افزایش دهند، اعتماد دیگر کاربران موجود در اینستاگرام را جلب کنند و از این طریق به کسب درآمد برسند. درآمدزایی از طریق اینستاگرام در سال‌های اخیر بسیار زیاد شده است و برخی از پیج‌های معتبر با فالوور زیاد، درآمدهای میلیونی از این شبکه اجتماعی دارند.

برخی از کاربران بر اساس الگوریتم اینستاگرام پیش می‌روند و افزایش فالوورهایشان را به گذر زمان می‌سپارند، اما برخی دیگر ترجیح می‌دهند که در زمان کوتاهی فالوور جذب کنند؛ در همین راستا به دنبال خرید فالوور واقعی می‌روند. برای خرید فالوور اینستاگرام باید در نظر داشته باشید که فالوورها به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند:

  • فالوور واقعی

فالوور واقعی، کاربرانی هستند که در اکانت خود فعالیت می‌کنند و پیج‌های فعالی دارند. به این معنا که کاربران در اینستاگرام فعالیت‌هایی مانند پست و استوری گذاشتن، لایک کردن، بازدید از استوری‌ها را انجام می‌‌دهند‌. به این ترتیب این فالوورها در پیج شما فعال خواهند بود و به استوری‌های شما واکنش نشان می‌دهند و پست‌های شما را لایک خواهند کرد و برایتان کامنت می‌گذارد به بیان دیگر فالوورهایی که با شما از طریق پست‌هایتان تعامل برقرار می‌کنند فالوورهای واقعی هستند. وجود فالوورهای واقعی باعث می‌شود تا پست‌های پیج شما وارد اکسپلور شود و توسط فراد بیشتری دیده شود و این خود باعث افزایش جذب فالوورهای واقعی پیج شما است. خرید فالوور واقعی ایرانی باعث می‌شود که فعالیت پیج شما افزایش یابد.

  • فالوور فیک

فرض کنید اکانتی در اینستاگرام ساخته‌اید و آیدی و تصویر پروفایلی برای آن قرار داده‌اید ولی بنا به هر دلیل از اکانت بیرون می‌آیید و دیگر فعالیتی با آن نخواهید داشت. به چنین اکانتی، فالوور فیک می‌گویند. فالوورهای فیک درواقع یک بار ساخته می‌شوند و سپس رها می‌شوند و هیچگونه فعالیتی ندارند و تنها مزیتی که دارند افزایش تعداد فالوورهای پیج شما می‌باشد. البته باتوجه به آپدیت الگوریتم‌های اکانت‌های غیرفعال بعد از مدتی حذف می‌شوند و این باعث کاهش و ریزش فالوورهای فیک خواهد شد؛ بنابراین در اکثر اوقات این فالوورها، مزایای چندانی نخواهند داشت. فالوور فیک فقط عدد دنبال‌کننده‌های شما را تغییر می‌دهند و هیچ تغییری در فعالیت صفحه شما ایجاد نمی‌کنند؛ به همین دلیل خرید فالوور ۱۰۰ درصد واقعی گزینه بهتری است.

نکاتی قبل از خرید فالوور ایرانی واقعی

راه‌های زیادی برای افزایش فالوور در اینستاگرام در نظر گرفته شده است، اما سریع‌ترین و تضمینی‌ترین روش خرید فالوور واقعی می‌باشد. با این روش دقیقاً همان تعداد فالووری که در نظر دارید، در کوتاه‌ترین زمان به پیج شما اضافه خواهد شد. از آنجایی که ممکن است برای خرید فالوور فوری هزینه زیادی را متحمل شوید، پیش از خرید به نکات مهم و حیاتی زیر توجه داشته باشید:

  • فالوور هدفمند خریداری نمایید.

برای خرید فالوور هدفمند باید به دنبال اکانت‌هایی باشید که به دنبال خدمات یا محصول شما هستند. این کاربران می‌توانند فالوور و مشتری همیشگی شما شوند. بنابراین در زمان خرید فالوور اینستاگرام، خدمات یا کسب و کار خود را ذکر نمایید و از آن‌ها بخواهید تا به دنبال فالوورهای هدفمند باشند.

  • کیفیت را فدای قیمت نکنید.

در زمان خرید فالوور واقعی ایرانی به دنبال فالوورهای ارزان قیمت نباشید. برخی سایت‌ها برای خرید تعداد زیادی فالوور، قیمت بسیار پایین و عجیبی در نظر می‌گیرند. اکثر این اکانت‌ها فیک هستند و هیچگونه تعاملی با شما نخواهند داشت. حتی بسیاری از سایت‌ها خرید فالوور خارجی را به شما پیشنهاد می‌دهند، اما باید بدانید که این فالوورها اصلاً به کار شما نخواهند آمد. با داشتن این فالوورها تعامل با اکانت شما بسیار پایین می‌آید و نمی‌توانید از طریق تبلیغات کسب درآمد کنید؛ چرا که تعداد دنبال‌کنندگان شما با تعداد بازدید استوری و لایک پست‌ها همخوانی ندارد.

  • خرید خود را از فروشنده‌ها و سایت‌های معتبر انجام دهید.

با توجه به مطالب گفته شده شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه می‌توانیم به سایت‌های فروش فالوور اعتماد کنیم و از چه روشی می‌توانیم فالوور واقعی و فیک را تشخیص دهیم؟ فروشندگان معتبر، روش و استراتژی جذب فالوور را برای شما توضیح می‌دهند و شما را از همه پروسه‌ها مطلع می‌کنند. اگر شرکتی در رابطه با این موضوع به شما اطلاعاتی نداد باید به آن شک کنید؛ چرا که ممکن است از ربات یا برنامه‌های خاص برای افزایش فالوور استفاده کند.

  • تمرکز خود را بر روی افزایش نرخ تعامل پیج قرار دهید.

در سال‌های گذشته بالا بودن تعداد فالوورهای یک پیج بر اساس الگوریتم‌های اینستاگرام نشانه فعال بودن پیج بود. اما امروزه این الگوریتم‌ها تغییر کرده‌اند و چیزی که باعث افزایش رشد در یک حساب کاربری می‌شود، نرخ تعامل کاربران است. در زمان خرید فالوور واقعی ایرانی به این نکته توجه داشته باشید که فقط بالا بردن تعداد فالوورها دارای اهمیت نیست؛ بلکه باید نرخ تعامل افزایش یابد. به عبارت دیگر هدف شما از خرید فالوور ایرانی باید درگیر کردن این کاربران با محتوای پیج و افزایش کسب و کار باشد.

از کجا فالوور واقعی بخریم؟

این روزها در فضای مجازی به میزان زیادی با عباراتی مانند خرید فالوور تضمینی یا خرید فالوور فوری روبرو می‌شویم. این سایت‌ها و پیج‌ها ادعا می‌کنند که می‌توانند فالوور واقعی به پیج شما اضافه کنند، اما آیا ادعای آن‌ها درست است؟ آیا می‌توانیم به آن‌ها اعتماد کنیم؟ خرید فالوور ۱۰۰ درصد واقعی مسئله مهمی است که نمی‌توان برای انجام آن به هر کسی اعتماد کرد. حتی اگر فالوورهای واقعی را خریداری کنید ممکن است اینستاگرام پس از مدتی آن‌ها را از پیج شما حذف کند و در این صورت دچار ضرر زیادی خواهید شد. البته این اتفاق زمانی می‌افتد که افزایش فالوور پیج شما حالتی شبیه به ربات داشته باشد.

خرید فالوور ایرانی با کیفیت فوری

زمانی که کسی پست شما را در اکسپلور اینستاگرام می‌بیند و برایش جالب به نظر می‌رسد، سریعاً وارد صفحه شما می‌شود و بیوگرافی را چک می‌کند. در این صورت چه اتفاقی می‌افتد؟ این شخص ممکن است پیج شما را فالو کند، اما فقط در صورتی این کار را انجام می‌دهد که قابل اعتماد به نظر برسید. به عنوان مثال برای پیج‌های فروش محصولات، مسلماً خریداران به پیج‌هایی اعتماد می‌کنند که فالوور بیشتری داشته باشند. به همین جهت خرید فالوور واقعی ایرانی در بین کاربران اینستاگرام افزایش یافته و گاهاً به یک روش کلاه‌برداری تبدیل شده است.

با خرید فالوور تضمینی، مسیر طولانی افزایش فالوور به یک مسیر کوتاه برای شما تبدیل می‌شود و در مدت زمان اندک شاهد افزایش فعالیت پیج خود خواهید شد. با خرید فالوور واقعی، در مدت کوتاهی به یک برند معتبر تبدیل خواهید شد، اعتبار پیجتان افزایش می‌یابد و فروش محصولات یا ارائه خدمات شما بیشتر خواهد شد. علاوه بر این می‌توانید از طریق تبلیغات به سود زیادی دست یابید. برای رسیدن به این اهداف فقط کافی است که خرید فالوور پیج خود را از فروشنده‌های معتبر انجام دهید. سایت مای ممبر یکی از سایت‌های فروش فالوور معتبر و واقعی است که در مقایسه با سایر سایت‌ها از قیمت پایین‌تری برخوردار می‌باشد. مشاورین فعال مای ممبر با پاسخگویی ۲۴ ساعته، شما را در امر خرید فالوور و بالا بردن پیج همراهی می‌کنند.

تعرفه خرید فالوور اینستاگرام

هزینه خرید فالوور فوری برای سایت‌های مختلف متفاوت است و نمی‌توان قیمت واحدی برای آن در نظر گرفت، اما این هزینه به دلیل افزایش رقابت تقریباً به هم نزدیک است. به طور کلی عاملی که تعیین‌کننده تعرفه خرید فالوور واقعی ایرانی می‌باشد، بر اساس نوع فالوور انتخاب می‌شود. فالوورهای ایرانی قیمت بالاتری دارند، چون فعال‌تر هستند؛ اما فالوورهای خارجی اکثراً غیرفعال می‌باشند و به همین دلیل ارزان هستند.

عامل دیگر، فیک یا واقعی بودن فالوورها می‌باشد. فالوورهای فیک هیچ گونه فعالیتی نخواهند داشت؛ پس بهتر است با علم به این موضوع دست به انتخاب بزنید‌. خرید فالوور واقعی ایرانی قیمت بالاتری به همراه خواهد داشت؛ چرا که این فالوورها معمولاً فعال هستند و امکان ریزش آن‌ها پایین می‌باشد.

اگر شما به دنبال افراد حقیقی به عنوان فالوور اینستاگرام می‌گردید؛ می‌توانید از سرویس خرید فالوور واقعی استفاده کنید. شما در ازای پرداخت مبلغی، می‌توانید اقدام به خرید فالوور کنید. در واقع این نوع از فالوورها، اکانت‌های واقعی افراد فعال هستند که با اشتراک‌گذاری پیج شما در کمپین‌های تبلیغاتی، صفحه‌ی شما را فالو می‌کنند.

سخن پایانی

اگر قصد ارائه خدمات یا راه‌اندازی کسب و کاری را دارید، پیج‌های اینستاگرام می‌توانند مناسب‌ترین گزینه باشند. امروزه اکثر افراد به دلیل مشغله زیاد، خرید خود را به صورت آنلاین انجام می‌دهند یا به دنبال خدمات و کلاس‌های آنلاین هستند. اما برای جذب و جلب اعتماد مشتری‌ها نیازمند پیجی منحصربه‌فرد با تعداد فالوور فعال هستید؛ بسیاری از کاربران برای بالا بردن فعالیت و فالوورهای پیج از روش تبلیغات استفاده می‌کنند؛ اما این روش هزینه زیادی تحمیل خواهد کرد و برای همه امکان‌پذیر نمی‌باشد. خرید فالوور ۱۰۰ درصد واقعی می‌تواند روش سریع‌تر و موثرتری برای بالا بردن پیج باشد. فقط باید توجه داشته باشید که از سایت‌های معتبر کمک بگیرید تا دچار ضرر و زیان نشوید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید