از کدام آینه ها برای چه دکوراسیونی استفاده کنیم ؟

  • توسط پویان ایزدی
  • شهریور 19, 1401
  • ویژه
  • 0
آینه دکوری

آینه ، این عنصر شکستنی و براق ؛ یکی از بهترین و جذاب ترین متریال های استفاده شده در تزیینات خانه و منازل می باشد. بنظر‌ می آید که آینه ها در قیاس با دیگر اجناس استفاده شده در دکوراسیون های داخلی ، هم قیمت مقرون به صرفه تری داشته و هم از جذابیت بیشتری برخوردار است. از تاثیر بی نظیر شیشه رو میزی نیز نباید غافل شد. این محصول با توجه به انواع متنوع و بی نظیری که دارد ، می تواند یکی از گزینه های مناسب در طراحی نمای داخلی خانه ها باشد. این محصول دارای انواع مختلفی از جمله شیشه رو میزی طرح دار می باشد که طرفداران بسیاری نیز دارد. این محصولات ، سبکی از شیشه ها می باشد که بر روی عسلی ها و میز های مختلف گذاشته می شود و نمایی فوق العاده را ایجاد می کند. یکی از روش هایی که می تواند ظاهر خانه را دگرگون کند ، استفاده از آینه کاری می باشد. به واسطه این روش ، می توان انواع مختلفی از آینه ها را همچون آینه برنزی ، مورد استفاده قرار داد. اگر به دنبال ایجاد طرح های زیبا و چشم نواز در خانه خود می گردید ؛ بهتر است از آینه های زیبا و هنر آینه کاری بهره ببرید.

آینه برنزی

هدف از ساخت شیشه های رو میزی ؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام تمیز کردن سطوح چوبی و غیره ، با مشکل روبرو شوید. یکی از اهداف ساخت این محصولات ، کمک به سهولت در امر تمیزکاری است. چوب ، متریالی است که در صورت خیس شدن و یا لکه برداشتن ، به سختی تمیز می شود. به همین دلیل ، بهتر است برای محافظت از سطوح چوبی ، از شیشه های رو میزی استفاده کنید. این محصولات با توجه به کیفیت و قیمتی که دارند ، کارایی بی نظیری را به شما ارائه می دهند. هر که ضخامت به کار رفته در ساخت این محصولات بیشتر باشد ؛ طبیعتاً از کیفیت بیشتری برخوردار بوده و قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. پاکیزگی بیشتر این شیشه ها ، موجب ایجاد احساس رضایت و دل نشینی بیشتری می شود. هر خانم خانه داری ، علاقه دارد تا همواره محیط خانه خود را تمیز و پاکیزه نگه دارد ؛ به همین جهت استفاده از شیشه رو میزی ، می تواند گزینه بسیار مناسبی به شمار رود. این محصولات در رنگ های مختلف تولید شده و جلوه ای زیبا به خانه شما می دهد. نوعی از این محصولات وجود دارد که در برابر ضربه و شکستن تا حدودی مقاوم تر می باشند. به این مدل از شیشه ها ، شیشه های رو میزی سکوریت گفته می شود و از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد. این محصولات انواع مختلفی دارند و با توجه به تنوع موجود در بازار ، می توانید هر یک از این شیشه ها را با توجه به سلیقه و سبک مورد علاقه خود خریداری کنید.

آینه کاری

آینه کاری ، هنری بی بدیل از سرزمین ایران

کمتر کسی است با واژه آینه کاری و زیبایی های آن آشنایی نداشته باشد. تقریباً تمامی ایرانیان با این هنر زیبا و به جا مانده از دوران ساسانی ، آشنایی کامل دارند. از حرم مقدس رضوی گرفته تا آرامگاه های دیگر ، از این هنر جذاب بهره برده اند. اگر بخواهیم آینه کاری را به صورت خلاصه تعریف کنیم ؛ به معنای چسباندن قطعات کوچک آینه بر‌ روی سطوح مختلف می باشد. این روش از مزایای بسیار برخوردار می باشد و یکی از جذاب ترین مدل های دکوراسیون به شمار می رود. نه تنها یکی از عوامل زیبایی خانه و مکان های مختلف به شمار می رود بلکه موجب پخش شدن نور و ایجاد روشنایی بیشتر در تمام فضای منزل نیز می شود. تاثیر هنر آینه کاری در زیبایی دکوراسیون ، انکار ناشدنی است. اما ممکن است برخی افراد این تصور غلط را داشته باشند که این هنر ، منسوخ شده و دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. این طرز کاملا اشتباه است ؛ چرا که این هنر مانند دیگر هنر ها ، همراه با پیشرفت علم و تکنولوژی ، خود را ارتقا داده و مدرنیزه کرده است. آینه کاری مدرن یکی از سبک های بی نظیری می باشد که امروزه مورد استقبال بسیاری از اهل فن ها قرار گرفته است. اگر به دنبال طراحی یک دکوراسیون فوق العاده و بسیار مجلسی می گردید ، کافیست به مجموعه رحیمی گلس اعتماد کرده و پروژه های خود را به ما بسپارید. می توانید نمونه های بی نظیری از هنر آینه کاری را در سایت فر‌وشگاه رحیمی گلس (rahimiglass.com) ، مشاهده کرده و آن ها را ثبت سفارش کنید.

رحیمی گلس (rahimiglass.com)

آیا آینه ها را می توان با دیگر وسایل ست کرد ؟

آینه یکی اجزای خانه بوده و می توانید از آن ، جهت زیباسازی محیط منزل خود استفاده کنید. آینه های برنزی یکی از انواع فوق العاده شکیل آینه ها بوده و همانطور ک از نام آن پیداست ، دارای رنگی خاص و چشم نواز‌ می باشد. گاهاً پیش می آید که برخی افراد ، تصور غلطی از آینه ها دارند و گمان می کنند که تنها استفاده آینه ها ، برای مشاهده و دیدن خود می باشد. اما امروزه ثابت شده است که می توان از آینه ها جهت تزیین فضای خانه و ایجاد یک دکوراسیون زیبا استفاده کرد. شما می توانید آینه مورد نظر خود را در رنگ دلخواه خریداری کرده و با دیگر وسایل موجود در خانه ست کنید. فروشگاه رحیمی گلس (rahimiglass.com) ، می تواند برای شما مشاوری دلسوز و کاربلد باشد و بهترین اجناس را برایتان عرضه کند.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید