آموزش روش ساخت اکانت اسپاتیفای

  • توسط پویان ایزدی
  • آبان 8, 1401
  • ویژه
  • 0
اسپاتیفای

اسپاتیفای این روزها میان مردم جهان در حال رشد است یک پلتفرم عالی برای پخش موسیقی های مختلف با داشتن هوش مصنوعی میتواند آهنگ هایی که شما دوست دارید را به نمایش دربیاورد و برای شما پیدا کند این همان چیزیست که اکثرا دوست دارند مثلا شما سبک آهنگ های بی کلام پیانو گوش میدهید برای شما این نوع موسیقی ها را پیدا میکند.

آشنایی بیشتر با سرویس آنلاین اسپاتیفای:

گوش دادن به موسیقی بخش جدایی‌ناپذیر و مطلوب زندگی بسیاری از افراد بوده و آپلود و دانلود موسیقی نیازی می‌باشد که با بسترهای آماده امروز مهیا است. اسپاتیفای یک سرویس اینترنتی پخش موسیقی جهانی بوده که کاربران آن فارغ از مرز و ملیت می‌توانند، در این فضای مطلوب هرگونه آهنگی را یافته و استفاده نمایند. افزوده شدن تعداد زیادی موزیک توسط آرتیست‌ها به‌صورت هرروزه از جذابیت‌های این سامانه است که توانسته بستر آن را همیشه نو و تازه نگه دارد. ولی برای بهره‌گیری از این سرویس به حتم باید آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای را فراگیرید در غیر این صورت از مزایای وسیع آن بی‌بهره می‌مانید.

چگونگی خرید اکانت اسپاتیفای به صورت آماده

سایت های ایرانی هستند که بابت ساخت اکانت و تحویل اکانت پرمیوم مبلغی دریافت میکنند و شما میتوانید اسپاتیفای آماده را خریداری کنید و استفاده نمایید. یکی از آن سایت های فروشگاه اکانت اسپاتیفای سایت اسپاتیفای اَک هست که میتواند در این امر به شما کمک کند با قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات میتوانید اکانت های اسپاتیفای را دریافت کنید.

چگونگی ساخت اکانت اسپاتیفای:

ورود تولیدکنندگان محتوای فراوان به عرصه پلتفرم اسپاتیفای توانسته کاربران زیادی را به سمت این شبکه هدایت نماید. به‌گونه‌ای که تاکنون اسپاتیفای جزء محبوب‌ترین سامانه‌ها جهت استماع موزیک به شمار می‌رود. آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای به شما کمک می‌کند تا از طریق موبایل یا وب‌سایت از داخل ایران به این سامانه دست‌یابید. در ادامه به‌صورت کامل روش ساخت اکانت را از طریق گوشی همراه و وب‌سایت در این اپلیکیشن ارائه می‌دهیم تا ثبت نامی بی‌دغدغه‌تر را تجربه نمایید.

ساخت اکانت اسپاتیفای توسط گوشی همراه:

ما در این بخش به نحوه ساخت اکانت رایگان اسپاتیفای می‌پردازیم، در صورت نیاز به دانلود موسیقی، ارتقا سطح کیفی پخش و … در آینده باید به فکر خرید اشتراک باشید. مهم‌ترین مزیت این سامانه امکان نصب بر هر دو نوع سیستم‌عامل اندروید و ios و همچنین انواع پلتفرم‌های دیگر مانند پلی‌استیشن، لپ‌تاپ و … می‌باشد که کاربرانش را تا این حد وسیع نموده است.

مرحله اول:

در مرحله اول برای نصب این سامانه بر روی گوشی به گوگل پلی یا اپل استور رفته و اپلیکیشن اسپاتیفای را دانلود و نصب نمایید. بدین ترتیب می‌توانید اقدام به ساخت اکانت کنید.

مرحله اول ساخت اکانت اسپاتیفای توسط گوشی همراه

مرحله دوم:

پس از نصب به بازگشایی این سامانه بپردازید، در همان گام اول با نمایش آیکونی خاص، برنامه از شما می‌پرسد که آیا تمایل به ساخت اکانت دارید. با لمس گزینه Create Account تأیید خود را اعلام ‌کنید.

مرحله دوم ساخت اکانت اسپاتیفای توسط گوشی همراه

مرحله سوم:

در فیلد بازشده باید ایمیل، پسورد، نام اکانت تاریخ تولد و جنسیت خود را وارد سازید. دیگر می‌توانید گزینه Sing Up را به‌منظور تأیید اطلاعات واردشده لمس نمایید.مرحله سوم ساخت اکانت اسپاتیفای توسط گوشی همراه

به همین راحتی آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای به پایان می‌رسد، دیگر می‌توانید بگویید که صاحب یک اکانت اسپاتیفای شده‌اید. فقط در انتها به‌منظور احراز هویت از تأیید ایمیل خود فراموش نکنید. در غیر این صورت این سامانه شمارا به‌عنوان ربات شناسایی کرده و هویتتان را تأیید نمی‌کند و با ساخت اکانت موافقت نمی‌نماید.

ساخت اکانت اسپاتیفای توسط وب‌سایت:

آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای از طریق وب‌سایت این سامانه نیز به‌راحتی روش پیشین است. فقط کافی است مراحلی را که در ادامه ذکر می‌کنیم، جزءبه‌جزء اجرا نمایید. افرادی که از قبل اکانت فیس‌بوک یا گوگل خود را دایر نموده باشند، نیازی به واردسازی اطلاعات شخصی برای رسیدن به اکانت اسپاتیفای ندارند، اما در غیر این صورت باید تمامی اطلاعات درخواستی را مطابق با تصاویر زیر وارد نمایید.

مرحله اول:

در گام نخست به سراغ وب‌سایت استیفای رفته و آن را از مرورگر وب سرچ نموده و بیابید. برای دسترسی به نسخه رایگان و پریمیوم، مسیر و روشی یکسان را باید طی نمود. همچنین با هر دستگاهی و فارغ از سیستم‌عامل آن می‌توان این فرآیند را عملی ساخت. پس مرورگر اینترنت خود را بازنموده و با هر دستگاهی به سایت مزبور وارد شوید.

مرحله اول ساخت اکانت اسپاتیفای توسط وب‌سای

مرحله دوم:

بعد از وارد شدن به سایت با دو گزینه GET SPOTIFY FREE و GET SPOTIFY PREMINUM مواجه می‌شوید. بسته به سلیقه و نیازتان می‌توانید گزینه FREE به معنای رایگان یا خرید اشتراک این سامانه یعنی PREMINUM را کلیک نمایید. به‌هرحال مراحل اجرای هر دو یکسان و یک مسیر مشترک را دارند. البته کاربران ایرانی از انتخاب گزینه PREMINUM معذور بوده و به‌صورت مستقیم به علت تحریم‌ها قادر به خرید اشتراک نیستند. ولی روش کلی کار بر همین منوال استوار است.

مرحله دوم ساخت اکانت اسپاتیفای توسط وب‌سایت

مرحله سوم:

در این مرحله باید ثبت‌نام خود را با واردسازی اطلاعات درخواستی آغاز نمایید. مراحل ساخت اکانت در تمامی دیوایس‌ها یکسان بوده، ازاین‌رو در زمان آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای با مشکل چندانی مواجه نخواهید شد.

مرحله سوم ساخت اکانت اسپاتیفای توسط وب‌سایت

مرحله چهارم:

در این بخش نیز برای تأیید هویت خود لازم است تا گزینه I’m not a robot را کلیک نمایید. فقط دقت داشته باشید، افراد زیر سن قانونی مجاز به ساخت اکانت در این سامانه نیستند. بدین ترتیب اسپاتیفای از ورود چنین اشخاصی ممانعت نموده و با ساخت اکانت موافقت نمی‌نماید. درنهایت لازم است تا به‌منظور تأیید تمامی مراحل پیشین گزینه Sing up را تاچ نمایید. دیگر می‌توانید از ساخت اکانت خود اطمینان داشته و در فضای آن به استفاده از خدمات متنوع موجودش بپردازیدمرحله چهارم ساخت اکانت اسپاتیفای توسط وب‌سایت

مزایای ساخت اکانت اسپاتیفای:

داشتن یک اکانت اختصاصی مزایای بسیاری مانند امکان ویرایش حساب کاربری، دنبال کردن خواننده‌های موردعلاقه و ساخت فهرست پخش موردعلاقه را برایتان به همراه دارد. همچنین قابلیت تنظیم چند‌ فهرست پخش به‌منظور پوشش موقعیت‌های مختلف نیز از امکانات جالب‌توجه ساخت اکانت است. با آموزش ساخت اکانت اسپاتیفای حتی می‌توانید بعد از اثبات هویت خود در قسمت ARTIST PAGE به آپلود آهنگ‌های ساخته‌شده خود بپردازید و میزان محبوبیت آن را در نزد کاربران رصد نمایید. امکان آمارگیری از میزان مقبولیت موزیک انتشاری نیز وجود دارد که خوانندگان را برای درک موفقیت آهنگ خودیاری می‌رساند.

منبع: سایت اسپاتیفای اک

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید