معرفی چسب های تعمیرات موبایل

  • توسط پویان ایزدی
  • مهر 1, 1400
  • ویژه
  • 0

معرفی چسب های تعمیرات موبایل در ابزارک موبایل

در تعمیرات موبایل و تبلت ها، ما از ابزار های متفاوتی استفاده میکنیم که چسب تعمیرات موبایل یکی از اصلی ترین و کاربردی ترین ابزار های تعمیرات موبایل به شمار می آید. پس آشنایی با بهترین چسب های تعمیرات موبایل و حلال چسب های تعمیرات موبایل یکی از ضروریات هر تعمیرکار به شمار می آید، پس برای آشنایی بیشتر تا انتهای محتوا همراه ما باشید.

چسب تعمیرات موبایل در ابزارک موبایل

انواع چسب های تعمیرات موبایل:

چسب ال سی دی موبایل، چسب نسوز تعمیرات موبایل آلومینیومی و مسی، چسب دو طرفه موبایل، چسب یو وی گلس، چسب درب پشت گوشی و چسب uv عایق برد الکترونیکی یا همان چسب uv برد موبایل که برای سیم کشی بر روی برد موبایل کاربرد دارد که یکی از پر مصرف ترین انها چسب ال سی دی موبایل و چسب درب گوشی موبایل می باشد که در ادامه در مورد با انها توضیحات بیشتری خواهیم داد.

حلال چسب تعمیرات موبایل:

حلال چسب های تعمیرات موبایل در مدل های مختلفی به بازار ارائه میگردد که این حلال ها به صورت مایع و اسپری می باشند که بسته به کاربرد آنها متفاوت می باشند. در ابزارک موبایل می توانید انواع حلال چسب تعمیرات موبایل که شامل: حلال چسب oca و حلال چسب آی سی می باشد را مشاهده بفرمایید که در ادامه ی مطلب به معرفی آنها می پردازیم.

حلال چسب oca معمولا به صورت اسپری تمیز کننده ی چسب oca موجود می باشد که به راحتی می توانید به کمک اسپری تمیز کننده، چسب oca روی نمایشگر را به وسیله ی دستمال تمیز کننده، تمیز نمایید.

همچنین حلال چسب آی سی موبایل معمولا به شکل مایع می باشد که برای استفاده ی آن بهتر است از یک سرنگ استفاده نمایید و به صورت قطره چکانی دور تا دور آی سی را به حلال چسب آی سی آغشته نمایید و سپس با مقداری حرارت دادن آی سی مورد نظر را جدا نمایید.

چسب مخصوص ال سی دی موبایل:

چسب LCD ال سی دی  موبایل نیز همانند دیگر چسب ها در مدل های متفاوتی با مقدار چسبندگی متفاوت موجود می باشد.

چسب مخصوص ال سی دی موبایل دارای دو رنگ مشکی و بی رنگ می باشد که چسب هایی با پسوند T مانند چسب مکانیک T-7000 یا ژانلیدا T-7000 از نوع چسب با رنگ مشکی میباشد و چسب هایی با پسوند B و E مانند چسب B-7000 مکانیک یا چسب E-7000 مکانیک از نوع چسب ال سی دی بی رنگ می باشند. پس در هنگام خرید چسب ال سی دی LCD موبایل دقت داشته باشید که حتما چسب درستی را خریداری نمایید. چسب های تعمیرات موبایل در حجم های 50 میل و 110 میل موجود می باشد که می توانید نسبت به مصرفی که دارید چسب مورد نظر را انتخاب نمایید اما پشنهاد ما برای شما چسب هایی با حجم 110 میل می باشد زیرا قیمتی مناسب تر نسب به سایز کوچکتر خود دارند و به صرفه تر می باشند.

چسب های ال سی دی در برند های مکانیک، سانشاین، ژانلیدا و یاکسون که جزو برند های شناخته شده در بین تعمیرکاران موبایل است در فروشگاه ابزارک موبایل موجود می باشد.

شما می توانید برای خرید چسب ال سی دی موبایل و چسب های تعمیرات موبایل مانند: چسب قاب پشت گوشی و چسب درب پشت گوشی، چسب نسوز تعمیرات موبایل، چسب باتری موبایل، چسب دو طرفه موبایل، چسب OCA تعمیرات موبایل و … به سایت تخصصی ابزارک موبایل مراجعه کنید.

فروشگاه آنلاین ابزارک موبایل

فروشگاه تخصصی ابزارک موبایل در زمینه لوازم تعمیرات موبایل و قطعات یدکی موبایل و لوازم جانبی موبایل فعالیت دارد که تا به الان توانسته توجه کاربران زیادی را به خود جلب نماید.

فروشگاه ابزارک موبایل

فروشگاه ابزارک موبایل دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره می باشد که روزانه پذیرای کاربران زیادی است در فروشگاه ابزارک موبایل انواع لوازم تعمیرات موبایل شامل: چسب تعمیرات موبایل، هیتر هویه تعمیرات موبایل، لوپ تعمیرات موبایل، قاب باز کن موبایل، خمیر قلع و خمیر فلکس تعمیرات موبایل، پد نسوز تعمیرات موبایل، دستگاه التراسونیک، مایع التراسونیک، سیم لحیم و … می باشد که می توانید از بین مجموعه ی کامل لوازم تعمیرات موبایل خود را با خیال راحت انتخاب و خریداری نمایید همچنین می توانید از تیم پشتیبانی ابزارک موبایل استفاده نمایید و جهت مشاوره ی بیشتر با آنها تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را در مراحل خرید محصولات راهنمایی نمایند. برای مراجعه به فروشگاه ابزارک موبایل می توانید به آدرس اینترنتی www.abzarakmobile.com مراجعه نمایید یا برند ابزارک موبایل را در گوگل سرچ نمایید تا به راحتی به این فروشگاه دسترسی پیدا کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید