بررسی قیمت و خرید جم موبایل لجندز در سایت های ایرانی

  • توسط پویان ایزدی
  • خرداد 17, 1402
  • ویژه
  • 0

مسلما با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که در تراکنش‌های مالی برای کاربران ایرانی وجود دارد، خرید جم موبایل لجندز در ایران از طریق فروشگاه‌های واسطه صورت می‌گیرد. در ادامه درباره خرید این جم و قیمت جم موبایل لجند در ایران بیشتر توضیح خواهیم داد.

در میان گیم های موبایل که به محبوبیت زیادی در میان کاربران ایرانی و خارجی دست پیدا کرده‌اند، موبایل لجندز یکی از شناخته‌شده‌ترین عنوان‌ها به‌شمار می‌رود؛ یک بازی مبارزه‌ای چندنفره و آنلاین که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. فضای فانتزی و انیمه مانند این بازی جذابیت خاصی به آن می‌بخشد. اگر می‌خواهید پیشرفت خوبی در موبایل لجند داشته باشید، خرید جم موبایل لجندز یک قدم بزرگ محسوب می‌شود. قیمت خرید جم موبایل لجندز با توجه به تعداد الماس‌هایی که خریداری می‌کنید می‌تواند متغیر باشد. به‌علاوه، نوسانات ارزی نیز می‌تواند روی قیمت‌ها تاثیر داشته باشد.

بررسی بازی موبایل لجندز

موبایل لجند یکی از بازی‌های پرطرفدار سبک موبا (MOBA) به‌شمار می‌روند؛ یک بازی مبارزه‌ای چندنفره و آنلاین. در این بازی بازیکنان در دو تیم پنج‌نفره قرار می‌گیرند و باید از برجک‌ها و قلعه تیم خود محافظت کنند. به‌علاوه، به کمک هم تیمی‌های خود باید قلعه و برجک‌های دشمن را نیز از بین ببرند و با هیولاهایی که در سراسر مپ وجود دارند مبارزه کنند. شخصیت‌های موبایل لجند هیرو نامیده می‌شوند. این هیروها در کلاس‌های مختلف قرار دارند؛ مارکسمن‌، جادوگر، پشتیبان، تانک، فایتر و قاتل. هرکدام از این کلاس‌‌ها نقش و توانایی خاصی به هیروها می‌بخشند.

مپ بازی موبایل لجند دارای سه لاین یا مسیر است. این کلاس و قدرت‌های هیروهای موبایل لجند است که مشخص می‌کند در کدام مسیر باید حرکت کنند. آنچه در این بازی اهمیت دارد کشتن بازیکنان انمی نیست؛ بلکه شما باید قلعه تیم دشمن را نابود کنید. عواملی که می‌توانند در پیروزی شما در موبایل لجند نقش داشته باشند شامل داشتن استراتژی، تسلط بر روی مپ، شناختن هیروها و قدرت‌هایشان و البته داشتن کار تیمی است.

مبارزات موبایل لجند نسبتا کوتاه هستند و معمولا ۱۰ دقیقه زمان می‌برند. البته گاهی اوقات مبارزات سخت‌تر هستند و ممکن است زمان بیشتری را به خود اختصاص دهند. یکی از مواردی که می‌تواند سطح شما را در بازی ارتقا داده و به پیشرفت شما در مبارزات کمک کند، خرید جم موبایل لجندز است که در بخش بعدی به آن می‌پردازیم.

 

جم موبایل لجندز چه مریت هایی دارد؟

برخی از آیتم‌ها و امکانات بازی به‌صورت رایگان قابل دسترس هستند. اما برای دسترسی به امکانات و آیتم‌های پریمیوم در بازی باید پول پرداخت کنید. این آیتم‌ها و امکانات رایگان نیستند و برای دسترسی و خریداری آن‌ها نوعی پول رایج در بازی در نظر گرفته شده است. این پول رایج در موبایل لجند جم یا الماس نام دارد. جم موبایل لجندز یک دارایی باارزش برای شما محسوب می‌شود. بنابراین نه‌تنها بهتر است با خرید جم موبایل لجندز دارایی خود را افزایش دهید، بلکه باید در خرج کردن آن نیز دقت کنید. زیرا به دست آوردن این الماس‌ها کار ساده‌ای نیست.

پس از خرید جم موبایل لجندز باید با خرج کردن آن آیتم‌های گوناگون و ویژه بازی را خریداری کنید. به کمک این الماس‌ها می‌توانید اسکین‌های جذاب، امبلم، ایموت و افکت ریکال بخرید. یکی دیگر از مزیت‌های خرید جم موبایل لجندز این است که با خرج کردن آن می‌توانید هیروهای کاستومایز شده داشته باشید. به این ترتیب ظاهری منحصربه‌فرد خواهید داشت.

خرید پس (Pass) یکی دیگر از مزایای خرید جم موبایل لجندز است که به کمک آن می‌توانید در ایونت‌های مختلف بازی شرکت کنید. به‌علاوه، می‌توانید هیروهای دلخواه خود را در موبایل لجند آنلاک کنید که یکی از امکانات نسبتا گران این بازی به شمار می‌رود. در کل امکانات متنوعی برای بازیکنان موبایل لجند در نظر گرفته شده که به کمک جم می‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند؛ خرید انواع باندل، ایموت، تیکت هفتگی و ماهانه از جمله این موارد محسوب می‌شوند.

قیمت الماس موبایل لجند

قیمت خرید جم موبایل لجندز

شما به روش‌های مختلفی می‌توانید جم موبایل لجندز را در بازی به دست بیاورید. برای مثال، لاکی اسپین، رویدادها و تورنومنت‌های مختلف و حتی استفاده از ردیم کد، روش‌های مختلف دریافت جم موبایل لجندز به‌شمار می‌روند. اما این روش‌ها هم زمان‌بر هستند هم مقدار الماسی که از طریق آن‌ها به دست می‌آورید چندان قابل توجه نیستند. بنابراین بهتر است مانند گیمرهای حرفه‌ای دیگر، با پرداخت پول حقیقی جم خریداری کنند.

خرید جم موبایل لجندز برای کاربران خارجی یک پروسه بسیار ساده است. اما زمانی‌که صحبت از خریدهای آنلاین برای کاربران ایرانی به میان می‌آید، اولین چیزی که به ذهن‌مان می‌رسد، مشکلات متعددی است که بر سر راه گیمرهای ایرانی وجود دارد. وجود تحریم‌های اقتصادی و محدودیت‌های تراکنش‌های بین‌المللی برای کاربران ایرانی، چنین فرایندی را بسیار مشکل ساخته است. خرید جم موبایل لجندز برای کاربران ایرانی از طریق فروشگاه‌های داخلی که در زمینه فروش محصولات گیمینگ فعالیت می‌کنند صورت می‌گیرد.

فروشگاه خرید گیفت ونوم استور با دارا بودن نماد اعتماد خرید جم موبایل لجندز و آیتم‌های گوناگون بازی‌ها را برای شما امکان‌پذیر کرده است. شما می‌توانید جم موبایل لجندز را با قیمت ریالی و تنها در عرض چند دقیقه خریداری کنید. قیمت خرید جم موبایل لجندز با توجه به شرایط می‌تواند متغیر باشد. نوسانات ارزی و همچنین تعداد الماسی که خریداری می‌کنید می‌توانند روی قیمت جم موبایل لجندز تاثیر داشته باشند.

با وارد کردن زون آیدی (Zone ID) و پروفایل آیدی (Profile ID) و انتخاب مقدار جم مورد نیازتان می‌توانید به سرعت و به صورت آنی حساب خود را شارژ کنید. در حال حاضر قیمت جم موبایل لجندز بین محدوده ۱۷ هزار تومان تا حدود ۸ میلیون تومان قرار دارد. نکته‌ای که هنگام خرید جم موبایل لجندز باید در نظر داشته باشید این است که تنها از فروشگاه‌های قابل اعتماد و ثبت‌شده خرید کنید تا در دام افراد سودجود گرفتار نشوید.

الماس بازی موبایل لجند

سخن پایانی

اگر می‌خواهید در بازی موبایل لجند پیشرفت کنید و گیم‌پلی جذاب‌تری را تجربه کنید، بهتر است خرید جم موبایل لجندز را جزو برنامه‌های خود قرار دهید. به این ترتیب نه‌تنها ظاهر خاص‌تر و جذاب‌تری نسبت به دیگر بازیکنان خواهید داشت، بلکه سطح بازی شما نیز بیشتر ارتقا خواهد یافت. این آیتم باارزش را می‌توانید از فروشگاه‌های داخلی مانند ونوم استور خریداری کنید. قیمت جم موبایل لجندز با توجه شرایط مختلف متغیر است اما با مراجعه به ونوم استور می‌توانید آن را با قیمتی مناسب و تنها در عرض چند دقیقه خریداری کنید. حساب شما پس از ثبت نهایی سفارش به صورت آنی شارژ خواهد شد.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید