خرید هاست ارزان و با کیفیت از سرودیتا

  • توسط پویان ایزدی
  • اردیبهشت 30, 1402
  • ویژه
  • 0

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به راه اندازی یک وب سایت کنید، یکی از ابتدایی‌ترین گام‌ها، خرید هاست است. به منظور خرید هاست گزینه‌های مختلفی پیش روی شما وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به بودجه خود اقدام به خرید هاست مناسب کرده و از آن‌ها استفاده کنید.

در صورتی که در ابتدا مسیر طراحی سایت خود هستید و قصد ندارید تا هزینه بسیار زیادی برای خرید هاست پرداخت کنید، می‌توانید به سراغ هاست‌هایی بروید که قدرت کمتری دارد و قیمت آن‌ها پایین‌تر است.

شما می‌توانید با خرید هاست ارزان، در هزینه‌های خود صرفه جویی کرده و با کمترین هزینه ممکن، وب سایت خود را ایجاد کنید. در این بین، به منظور خرید هاست ارزان نیاز است تا به پارامترهای مختلفی توجه داشته باشید. در همین راستا در این مطلب قصد داریم تا شما را با مجموعه سرودیتا آشنا کرده و در مورد نحوه خرید هاست ارزان از این مجموعه توضیحات کاملی را به شما ارائه دهیم، پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک هاست خوب و ارزان

از مهم‌ترین ویژگی‌های یک هاست ارزان و خوب، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ظرفیت و حجم هاست

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که در هنگام زمان خرید هاست نیاز است تا به آن توجه داشته باشید، ظرفیت و حجم هاست است. در واقع شما باید بر اساس میزان محتوا و اطلاعاتی خود که قصد دارید تا آن را وارد وب سایت خود کنید، نیاز است تا اقدام به خرید هاستی کنید که در عین ارزان قیمت بودن، ظرفیت مناسبی نیز داشته باشد. البته پیشنهاد ما این است که همواره هاستی را خریداری کنید که ظرفیت آن کمی بیشتر از نیازتان باشد. توجه به این مسئله باعث می‌شود تا در صورت نیاز، بتوانید اطلاعات جدیدی را وارد وب سایت خود کرده و با کمبود حجم مواجه نشوید.

پهنای باند هاست

یکی دیگر از مواردی که به عنوان راهنمای خرید هاست ارزان باید به آن توجه داشته باشید، پهنای باند این دسته از محصولات است. به صورت کلی شما باید هاستی را انتخاب کنید که پهنای باند مناسبی بر اساس تعداد بازدیدکنندگان وب سایت شما داشته باشد.

در واقع به ازای هر بازدید، آپلود و دانلود، بخشی از پهنای باند سایت به این کار اختصاص داده می‌شود، به همین دلیل نیاز است تا برای خرید هاست ارزان، به این پارامتر نیز توجه داشته باشید.

افزودن دامنه و زیر دامنه به هاست

در صورتی که برای آینده وب سایت خود پلن‌های بیشتری دارید و قصد دارید تا در آینده فعالیت خود را گسترش دهید، پیشنهاد ما این است که برای راه اندازی سایت‌های دیگر، حتماً هاستی را خریداری کنید که امکان اضافه کردن چند دامنه را به شما ارائه دهد. در واقع تمامی هاست‌ها به نحوی نیستند که بتوانید چند سایت را روی یک سرور راه اندازی کنید، به همین دلیل نیاز است تا برای خرید هاست به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

ساخت ایمیل اختصاصی در هاست

در صورتی که هاست شما امکان ساخت ایمیل اختصاصی داشته باشد، شما می‌توانید برای برقراری ارتباط با مشتریان و کاربران خود از این ایمیل‌های اختصاصی استفاده کنید. برخی از هاست‌ها به نحوی هستند که حتی امکان ایجاد چند اکانت ایمیل در آن نیز وجود دارد.

تعداد دیتابیس در هاست

دیتابیس که به آن بانک اطلاعاتی نیز گفته می‌شود، یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که برای خرید هاست باید به آن توجه داشته باشید. دیتابیس سایت شما را در خود ذخیره می‌کند و به همین دلیل نیاز است تا برای خرید هاست، به سراغ محصولی بروید که دیتابیس مناسبی را در اختیار شما قرار دهد.

پشتیبانی هاست

یکی از خدمات جذابی که مجموعه سرودیتا به مشتریان خود ارائه می‌دهد، پشتیبانی 24 ساعته است. این ویژگی بسیار مهم باعث می‌شود تا اگر سایت شما در ساعات غیر کاری دچار مشکل شود، بتوانید از خدمات پشتیبانی قوی مجموعه سرودیتا استفاده کرده و در کوتاه‌ترین زمان مشکل، این مشکل را برطرف کنید.

امکان گرفتن بک آپ

امکان گرفتن بک آپ از اطلاعات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هاست‌های حرفه ای است. در صورتی که هاست وب سایت شما به نحوی برنامه ریزی شده باشد که به صورت روزانه از اطلاعات شما بک آپ بگیرد، در صورتی که به واسطه بروز مشکلاتی چون هک شدن، بروز مشکلات فنی و… با چالش از بین رفتن اطلاعات مواجه شوید، بتوانید به راحتی اطلاعات از دست رفته و پاک شده را برگردانید و مشکل وب سایت خود را برطرف کنید.

نسخه PHP هاست

به دلیل آن که کدهای زبان برنامه نویسی PHP به نحوی هستند که با گذشت زمان نیاز به بروز رسانی و آپدیت دارند، به همین دلیل برای خرید هاست نیاز است تا به سراغ محصولاتی بروید که امکان تغییر نسخه PHP در آن وجود داشته باشد. برخی از هاست‌ها به صورتی است که امکان تغییر نسخه PHP را به ادمین سایت نمی‌دهند. در چنین شرایطی نیاز است تا برای تغییر نسخه PHP، حتماً باید به شرکت هاستینگ تماس بگیرید و درخواست کنید تا این تغییر از سوی شرکت هاستینگ صورت گیرد.

گواهی SSL

در صورتی که برای خرید هاست ارزان به سراغ محصولاتی بروید که امکان نصب SSL را به شما ارائه دهد، می‌توانید دامنه سایت خود را با https اجرا کنید. انجام این کار و دریافت گواهی SSL باعث می‌شود تا امنیت وب سایت شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند و کاربران نیز بتوانند به راحتی از طریق سایت شما اقدام به انجام کارهایی چون خرید اینترنتی کنند.

آپ تایم هاست

از دیگر مواردی که برای خرید هاست ارزان نیاز است تا به آن توجه داشته باشید، میزان آپ تایم آن است. در واقع آپ تایم به معنا مدت زمان در دسترس بودن هاست است. به همین دلیل پیشنهاد ما این است که حتماً پیش از خرید بلند مدت هاست، آپ تایم هاست خود را تست کنید.

خرید هاست ارزان، حرفه ای و با کیفیت

در صورتی که قصد دارید تا اقدام به خرید هاست ارزان و حرفه ای کنید، نیاز است تا به سراغ شرکت‌های معتبر آمده و از این طریق هاست‌های با کیفیت را سفارش دهید. یکی از برترین مجموعه‌های فعال در این حوزه، وب سایت سرودیتا است. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود، از مجموعه سرودیتا اقدام به خرید هاست مناسب کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید