بهترین بازی های چند نفره آنلاین FPS برای اندروید

بهترین بازی های چند نفره FPS

بهترین بازی های چند نفره آنلاین FPS برای اندروید به همراه لینک دانلود مستقیم. در این مطلب بهترین بازی های مولتی پلیر اندروید FPS اندروید را معرفی می کنیم تا بتوانید با دوستان خود بازی سبک شوتر انجام دهید!

برای بازی با دوستان خود به دنبال بازی های تیراندازی هستید؟ در این مقاله بهترین بازی های چند نفره FPS برای دستگاه های Android را گرد هم آورده ایم تا بتوانید با دوستان خود خاطرات شیرین از لحظه های بازی بسازید.

بازی های چند نفره همیشه سرگرم کننده هستند. به جای اینکه تنها بازی کنید و خسته شوید، می توانید با دوستان خود وارد دنیای مجازی شوید و از بازی لذت ببرید. مطالعات نشان داده است که بازی های چند نفره دارای مزیت هایی مانند کاهش استرس، افزایش مهارت های رشد اجتماعی، بهبود هماهنگی دست و چشم و بسیاری موارد دیگر دارند.

دوست دارید هم بازی کنید هم پول دربیاورید ؟حتما این مقاله بدردتان خواهد خورد:      کسب درامد از بازی ، چگونه با بازی کردن پول دربیاوریم؟

FPS یا بازی های تیراندازی اول شخص از محبوب ترین سبک های چند نفره هستند. گروه شدن با دوستان و سپس مبارزه با تیم دشمن هیجان‌انگیزتر است، در اینجا مجموعه‌ای از ده بهترین بازی FPS چند نفره که می‌توانید با دوستان خود بازی کنید، آورده شده است.

اگر اهل بازی هستید حتما بخوانید:      بهترین بازی های چند نفره کامپیوتر 2022 با لینک دانلود مستقیم

1. Apex Legends Mobile (بهترین بازی های چند نفره FPS)

بهترین بازی های چند نفره FPS

Apex Legends Mobile یک بازی تیراندازی تاکتیکی آنلاین است که دارای گیم پلی افسانه ای مبتنی بر شخصیت است. این بازی دارای بیش از 10 افسانه است که هر کدام دارای توانایی های منحصر به فردی هستند که به شما کمک می کنند تا در بازی پیروز شوید. بهترین بازی های چند نفره FPS را با ما دنبال کنید.

شما می توانید با دوستان خود در گروه های دو یا سه نفر متحد شوید. در کنار حالت Battle Royale 60 نفره، این بازی همچنین دارای حالت‌های PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) مانند Team Deathmatch و Gun Game است. علاوه بر این، اگر به دنبال بازی رقابتی هستید، Apex Legends دارای بازی‌های رتبه‌بندی شده با مسابقات تیمی با سرعت مبارزه است.

اگر با برخی از کلمات اختصاری بازی که نام بردیم (مانند PvP) آشنا نیستید، مقاله رایج ترین اصطلاحات بازی های ویدیویی را بررسی کنید.

Download: Apex Legends Mobile (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

2. (بهترین بازی های چند نفره) FPSCall of Duty Mobile

بهترین بازی های چند نفره FPS

Call of Duty Mobile یکی از معروف ترین بازی های FPS آنلاین است که دارای حالت بتل رویال 100 نفره و 5 در مقابل 5 مسابقه تیمی در 30 نقشه است.

CODM عمدتاً بر روی حالت های PVP تمرکز دارد. به همین دلیل است که تنها دو نقشه برای حالت Battle Royale موجود است. علاوه بر این، بازی دارای مسابقات رتبه‌بندی شده برای حالت چندنفره است و می‌توانید قبل از شروع مسابقه، تجهیزات خود مانند سلاح‌ها، شخصیت‌ها و تجهیزاتی مانند نارنجک را سفارشی کنید.

Download: Call of Duty Mobile (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

3. PUBG MOBILE(بهترین بازی های چند نفره FPS)

بهترین بازی های چند نفره FPS

PUBG MOBILE یک تیرانداز تاکتیکی است، اما بر خلاف دو بازی فوق، این بازی دارای چندین نقشه برای حالت PvP و Battle Royale است. شما می توانید به صورت انفرادی یا با دوستان خود در یک تیم دو یا چهار نفره بازی کنید و با 100 بازیکن وارد بتل رویال شوید. آخرین بازمانده شام مرغ را به خانه خواهد برد.

شما می توانید با استفاده از چت صوتی درون بازی با هم تیمی های خود ارتباط برقرار کنید، شخصیت و سلاح های خود را سفارشی کنید، و بازی با هر آپدیت فصل جدید دارای یک رویداد محدود زمانی است که بازی سرگرم کنند

Download: PUBG MOBILE(خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

4. Shadowgun Legends: FPS آنلاین

بهترین بازی های چند نفره FPS

یکی دیگر از بهترین بازی های چند نفره ، FPSShadowgun Legends است ، یک بازی رایگان با موضوع علمی تخیلی است. دارای دو حالت : Co-op برای بازی با دوستان خود و حالت Story برای نجات جهان از دست بیگانگان.

این بازی دارای گرافیک باکیفیت و داستانی حماسی با ماموریت در سه سیاره مختلف است و هر عملیات در حالت Co-op برای بازی با دوستان در دسترس است. علاوه بر این، می‌توانید اسلحه بسازید، بارگیری را سفارشی کنید، و حتی می‌توانید از یک گیم‌پد برای اجرای بازی استفاده کنید.

اما اگر گوشی شما برای اجرای بازی هایی با گرافیک باکیفیت مشکل دارد، می توانید به مقاله مربوط به افزایش عملکرد بازی  برای افزایش کیفیت گرافیک آن مراجعه کنید.

Download: Shadowguns Legends: Online FPS  (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

5. Warface GO: بازی های تفنگ FPS، PvP

بهترین بازی های چند نفره FPS

Warface Global Operation یک بازی تیراندازی آنلاین رایگان جدید توسط MY GAMES است که مورد دیگر از گروه بهترین بازی های چند نفره FPS به حساب می اید. گیم پلی بازی حاوی خشونت شدید است، بنابراین فقط زمانی بازی را انجام دهید که بالای 16 سال دارید.

دارای چهار حالت است: TDM، جایی که اولین تیمی که در 6 دقیقه 40 امتیاز کسب کند برنده است. کنترل، جایی که شما باید یک منطقه را از دشمن بگیرید. بمب را نصب کنید، جایی که باید بمب را بگیرید و بکارید، سپس از خنثی کردن آن توسط تیم دیگر جلوگیری کنید، و در نهایت، رایگان برای همه، جایی که بازیکن با دیگران مبارزه می کند تا 15 کشتن اول را تضمین کند.

Download: Warface GO: FPS gun games, PvP  (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

6. Infinity Ops: Cyberpunk Shooter

بهترین بازی های چند نفره FPS

Infinity Ops یک بازی علمی تخیلی چند نفره FPS بر اساس تم سایبرپانک است.ششمین بازی از بهترین بازی های چند نفره FPS ، بر روی مبارزات PvP تمرکز دارد و دارای چهار حالت است: Deathmatch، Team Deathmatch، هاردکور، حالت مبارزه واقعی و سفارشی، بنابراین می توانید قوانین خود را ایجاد کنید و با دوستان خود بازی کنید.

این بازی به خوبی برای دستگاه های ارزان قیمت بهینه شده است و دارای تنظیمات گرافیکی مختلف برای عملکرد بهتر است. مانند بازی های دیگر، می توانید شخصیت و سلاح های خود را شخصی سازی کنید و دوستان خود را به بازی دعوت کنید.

این بازی به همراه سایر بازی‌های موجود در این فهرست، دارای خریدهای درون‌برنامه‌ای است. برای جلوگیری از خرج کردن فراتر از بودجه بازی خود، مطمئن شوید که خریدهای درون برنامه ای شامل چه مواردی می شوند

Download: Infinity Ops: Cyberpunk Shooter  (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

7. Critical Ops: Multiplayer FPS

بهترین بازی های چند نفره FPS

Critical Ops CS: GO جزو بهترین بازی های چند نفره FPS برای اندروید است. در میان گیمرهای FPS موبایل محبوب است و دارای بیش از 50 میلیون دانلود با بیش از 1 میلیون بازیکن فعال روزانه است. دارای مسابقات PvP مانند CS: GO است و می توانید بین تیم های تروریستی و ضد تروریستی یکی را انتخاب کرده و بجنگید.

Critical Ops دارای شش حالت است: Defuse، Team Deathmatch، Gun Game، Quick Games، Ranked Games و Custom Games در پانزده نقشه مختلف برای بازی با دوستان. علاوه بر این، می‌توانید سلاح‌هایی مانند تپانچه، چاقو، تفنگ‌های تهاجمی و نارنجک‌ها را در بارگیری‌های خود سفارشی کنید.

Download: Critical Ops: Multiplayer FPS  (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

8. بازی Modern Combat Versus: FPS

بهترین بازی های چند نفره FPS

جدیدترین عنوان Gameloft در سری Modern Combat FPS، Modern Combat Versus است. عنوان دیگری از بهترین بازی های چند نفره FPS یک بازی تیراندازی آنلاین PvP با گیم پلی شخصیت محور و موضوعی علمی تخیلی است.

شما می توانید یک شخصیت را از لیست 17 کاراکتر انتخاب کنید، که در آن هر یک دارای توانایی منحصر به فردی برای برتری شما نسبت به دیگران است. پس از انتخاب، می توانید یک نبرد 4 در مقابل 4 در میان شش نقشه متمایز داشته باشید که برای مبارزات دور نزدیک و همچنین دوربرد عالی هستند.

Download: Modern Combat Versus: FPS game  (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

9. Modern Strike Online: PvP FPS

بهترین بازی های چند نفره FPS

همانطور که از نامش مشخص است، یکی از بهترین بازی های چند نفره FPS  است که pvp  نیز هست. این بازی به دلیل کنترل های آسان-پیسی آن مشهور است. بنابراین، اگر در بازی‌های FPS تازه کار هستید، این یکی از بهترین بازی‌ها برای شروع سفر FPS چند نفره شماست.

این بازی دارای هفت حالت FPS است که می توانید با بیش از 20 کاراکتر در چهارده نقشه منحصر به فرد بازی کنید. سفارشی سازی های مختلفی مانند ساخت سلاح، انتخاب توانایی ها، تغییر لباس ها و موارد دیگر را ارائه می دهد.

Download: Modern Strike Online: PvP FPS  (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

10. FPS Online Strike: PvP Shooter

بهترین بازی های چند نفره FPS

FPS Online Strike یک بازی PvP چند نفره است که برای دستگاه های تلفن همراه ارزان قیمت بهینه شده است. بازی دارای گرافیک خوب و کنترل های ساده است. می‌تواند فریم‌های ثابتی را بدون لکنت یا تاخیر در دستگاه‌هایی که چیپ‌ست ضعیف دارند حفظ کند.پس اگر گوشی سطح متوسط یا پایینی دارید حتما این بازی یکی از بهترین بازی های چند نفره FPS برای شماست.

این بازی دارای حالت های متعددی است، از جمله حالت PvP برای ده بازیکن و بسیاری از سلاح های مدرن. همچنین، برای بهترین تجربه تیراندازی با FPS، فقط می‌توانید از ADS در تفنگ‌های تک تیرانداز استفاده کنید، زیرا این امر باعث بهبود هدف در حین حرکت و شلیک همزمان به هدف می‌شود.

اما اگر می‌خواهید روی رایانه‌های شخصی رده پایین بازی کنید، برخی از عناوین FPS مستقیماً از مرورگر شما کار می‌کنند. هیچ نصبی لازم نیست!

Download: FPS Online Strike: PVP Shooter   (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

از بازی با دوستان خود در تلفن اندرویدی خود لذت ببرید

اگر شما و دوستانتان عاشق بازی‌های FPS روی کنسول‌ها هستید، بازی‌هایی را که فهرست کرده‌ایم دوست خواهید داشت. این 10 بازی نمونه هایی از بهترین بازی های چند نفره FPS است که با بارگیری آن ها در تلفن اندرویدی خود، می توانید با دوستان خود مسابقات بازی کنید، حتی اگر پلی استیشن یا ایکس باکس خود را همراه نداشته باشید.

منبع:www.makeuseof.com

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید