نحوه اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

نحوه اجرا بازی اندروید روی کامپیوتر ، چگونه می توان بازی اندروید را روی کامپیوتر یا لپ تاپ اجرا کرد ؟ اکنون می‌توانید بازی‌ های اندروید را روی کامپیوتر شخصی بازی کنید، به این معنی که برخی از بازی‌ های تلفن همراه مورد علاقه‌تان را می‌توان با کنترل‌های به‌روز شده روی صفحه‌نمایش بزرگ‌تر بازی کرد. بازی‌ های Google Play سرانجام در کامپیوتر شخصی ویندوز برای ایالات متحده در دسترس قرار گرفت. کاربران برنامه مستقل در نسخه بتا موجود است (در برگه جدید باز می شود) فعلا و به کاربران می دهد به تعداد معینی از بازی‌ های اندروید دسترسی داشته باشید تا اکنون بتوانند بازی‌ های اندروید را روی کامپیوتر شخصی بازی کنند.

بازی‌ هایی مانند نیروی هوایی 1945، Blade Idle، Cookie Run: Kingdom، Genshin Impact و Evony: The King’s Return در دسترس هستند و رایگان برای بازی. در واقع، همه بازی ها دانلود رایگان هستند، اگرچه برخی از آنها خریدهای درون برنامه ای دارند. حدود 85 بازی موجود است و گوگل احتمالاً به اضافه کردن بازی های بیشتری در اینجا ادامه خواهد داد. بهترین بخش این است که پیشرفت، آمار و دستاوردهای شما را می توان بین تلفن و کامپیوتر شخصی همگام سازی کرد.

مایکروسافت اخیراً با آمازون شریک شد تا بازی‌ها و برنامه‌ها را از فروشگاه برنامه آمازون در آخرین سیستم عامل خود بیاورد. اکنون، Google مراحلی را که مایکروسافت انجام داده است دنبال می‌کند و شروع به آوردن برنامه‌های اندروید به ویندوز 11 کرده است (در واقع، راهنمای ما در نحوه نصب برنامه های اندروید در ویندوز 11). اگرچه این با آن تفاوت دارد و در حالی که گوگل در اوایل سال جاری نسخه بتای اولیه بازی‌ های اندروید را راه‌اندازی کرده بود، این نسخه محدود به چند کشور مانند استرالیا، هنگ کنگ، تایلند، تایوان و کره جنوبی بود. اکنون، نسخه بتای باز در ایالات متحده، کانادا، مکزیک، برزیل، اندونزی، فیلیپین، مالزی و سنگاپور منتشر شده هست.

مشخصات خاصی وجود دارد البته قبل از اینکه بتوانید بازی‌ های اندروید را دانلود کنید، کامپیوتر ویندوزی باید داشته باشد. برای اجرا در ویندوز 10 یا 11 به کامپیوتر شخصی خود نیاز دارید و حداقل به 10 گیگابایت فضا نیاز دارید. علاوه بر این، کامپیوتر شما باید دارای یک کارت گرافیک اینتل UHD Graphics 630 یا مشابه، یک پردازنده با حداقل چهار هسته، 8 گیگابایت رم و یک حساب کاربری مدیر ویندوز باشد.

برنامه Google Play Games آسان است برای راه اندازی و استفاده فوری بازی‌ هایی مانند Genshin Impact در آزمایش من یکپارچه اجرا شدند و هر بازی ابتدا شما را از طریق کنترل‌های صفحه کلید می‌برد که برای وفادار ماندن به ماموریت بازی شما بسیار مفید هست.

من تجربه پرسه زدن روی صفحه نمایش بزرگ در اطراف Teyvat Genshin Impact را دوست داشتم که سرشار از پویایی و گرافیک خیره کننده هست. . تنها اشکال این بود که نگاه کردن به اطراف با ماوس کمی خسته کننده است و به اندازه کشیدن انگشت روی صفحه لمسی تلفن پاسخگو نیست.

قبل از هر چیزی شاید بخواهید به بهترین بازی های گرافیکی اندروید نیز نگاهی بیندازید.

اگر می‌خواهید بازی‌ های اندروید را روی کامپیوتر شخصی خود اجرا کنید، نحوه نصب و اجرا بازی‌ های Google Play در ادامه آمده است:

نحوه اجرای بازی های اندروید در کامپیوتر شخصی با بازی های Google Play

1. در قسمت دانلود بتا کلیک کنید. صفحه وب بازی های Google Play در اینجا (در برگه جدید باز می شود).

 

اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

2. پس از دانلود، روی فایل کلیک راست کنید و روی اجرای به عنوان سرپرست کلیک کنید.

اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

3. منتظر بمانید تا برنامه نصب شود.

اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

4. پس از نصب، یک درخواست در برنامه از شما می خواهد که وارد حساب Google خود شوید. روی ورود کلیک کنید- صفحه ورود به سیستم در مرورگر شما باز می شود.

اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

5. اکنون شما خواهید داشت. به اکثر بازی‌ها دسترسی داشته باشید، اما برای دانلود آن‌ها در برخی کامپیوتر‌های شخصی، ممکن است لازم باشد روشن پلتفورم ویندوز Hypervisor را در کامپیوتر خود داشته باشید. اگر بخواهید تنظیمات را فعال کنید، این اعلان به طور خودکار ظاهر می شود. روی ادامه کلیک کنیدو دستورالعمل‌های صفحه را دنبال کنید.

اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

6. هنگامی که از شما خواسته شد، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

 

اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

اکنون می توانید هر بازی را دانلود کنید و از اجرا بازی های اندروید بر روی کامپیوتر خود لذت ببرید.

اجرا بازی های اندروید روی کامپیوتر یا لپ تاپ

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید