روش و شیوه ترجمه کردن با دوربین گوشی اندروید

ترجمه با دوربین گوشی

آیا می دانستید می توانید از طریق دوربین گوشی اندروید ، یک متن را روی هر کجا که باشد ترجمه کنید ؟ در ادامه روش و شیوه ترجمه با دوربین گوشی اندروید را آموزش می دهیم. استفاده از گوشی برای ترجمه نوشتار ویژگی‌ای است که بسیاری از ما از وجود آن اطلاع نداشتیم، اما این گزینه بسیار مفید هست.

تصور کنید تابلویی را می خوانید و یا منویی را می بینید اما نمیتوانید بفهمید که چه چیزی نوشته است، بنابراین دوربین گوشی را باز می کنید و با استفاده از قابلیت خاص آن که در ادامه معرفی میکنیم ، به زبان فارسی متن را ترجمه شده میبنید!

خوشبختانه، گوگل همیشه دارای فناوری قدرتمند ترنسلیت است، به این معنی که نیازی به دانلود یک برنامه جداگانه برای ترجمه چیزها نیست. حتی بهتر از آن، برنامه Google از قبل روی اکثر بهترین گوشی های اندروید نصب شده است. حالا شیوه ترجمه کردن با دوربین گوشی را میبنییم.

بیشتر بخوانید : چگونه از گوگل ترنسلیت استفاده کنیم

نحوه ترجمه متن با دوربین گوشی اندروید

1. برنامه Google را باز کنید، که اگر تلفن یا سیستم اندروید دارید، باید قبلاً روی دستگاه شما نصب شده باشد. اگر اینطور نیست، می‌توانید آن را از Google Play (در برگه جدید باز می شود)دریافت کنید.

ترجمه با دوربین گوشی

2. روی نماد دوربین در سمت راست نوار جستجو ضربه بزنید — ممکن است لازم باشد برخی از مجوزهایی را که روی صفحه نمایش داده می شوند، تایید کنید.

ترجمه با دوربین گوشی

3. برای ترجمه متن از تصویری که قبلاً روی دستگاهتان است، مانند عکس صفحه، به سادگی در میان تصاویر داخل برنامه حرکت کنید و روی تصویری که می‌خواهید ترجمه کنید ضربه بزنید. سپس، روی ترجمه در پایین صفحه ضربه بزنید، و متن موجود در تصویر به انگلیسی ترجمه می‌شود. می‌توانید زبانی را که متن به آن ترجمه می‌شود، با ضربه زدن روی کادر در بالا تغییر دهید.

توجه: به استثنای Pixel 6 یا Pixel 6 Pro ، ممکن است لازم باشد دستگاه شما به اینترنت متصل باشد تا بتواند متن را ترجمه کند.

ترجمه با دوربین گوشی

4. برای ترجمه فوری متن با استفاده از دوربین، در بخش برنامه دوربین گوشی اندروید روی آیکن زره بین ضربه بزنید. اکنون، دوربین خود را به سمت متنی که می‌خواهید ترجمه کنید بگیرید، آن را به انگلیسی ترجمه می‌کند. می‌توانید زبانی را که متن به آن ترجمه می‌شود، با ضربه زدن روی کادر بالا تغییر دهید.

توجه: به استثنای Pixel 6 یا Pixel 6 Pro، ممکن است لازم باشد دستگاه شما آنلاین باشد تا بتواند متن را ترجمه کند.

ترجمه با دوربین گوشی

این ویژگی ترجمه با دوربین گوشی اندروید در اکثر مواقع به خوبی کار می کند، اگرچه می تواند هر از چند گاهی ترجمه های غلط و بدون معنی مفهوم به شما بدهد اما در بیشتر موارد، چیزی فراتر از انتظار ارائه می کند.

منبع: TOMSGUIDE

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید