بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار برای اندروید با لینک مستقیم دانلود

تبدیل متن به گفتار یک ویژگی مفید در گوشی اندرویدی شماست. در این مقاله بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار و همچنین لینک مستقیم دانلود آنها آورده شده است.

بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار برای اندروید

بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار برای اندروید

هر کاربر اندرویدی باید یک برنامه تبدیل متن به گفتار را در دسترس داشته باشد. این اپلیکیشن ها تنها برای افرادی که اختلال بینایی دارند کاربردی نیست. به عنوان مثال، آنها به شما اجازه می‌ دهند به اخبار در رفت‌ و آمد صبحگاهی‌ تان گوش دهید، پیام‌ های متنی جدید را در رختخواب ببینید یا حتی از کتاب‌ های الکترونیکی مورد علاقه‌ تان بدون نگاه کردن به صفحه لذت ببرید.

اما کدام اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار اندروید بهترین هستند؟ برای یافتن مطالعه را ادامه دهید.

بیشتر بخوانید: بهترین اپلیکیشن های ضبط موسیقی برای اندروید با لینک مستقیم دانلود

1. قابلیت تبدیل متن به گفتار بومی اندروید

بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار برای اندروید

اندروید ابزارهای دسترسی زیادی دارد که استفاده از گوشی را آسان‌تر می‌کند. یکی از ابزارها تابع تبدیل متن به گفتار بومی است. این ویژگی نسبت به برخی از رقبای خود تنظیمات قابل تنظیم کمتری دارد، اما می‌توانید نرخ گفتار را تنظیم کنید و زبان‌ های اضافی را نصب کنید.

برای تغییر تنظیمات تبدیل متن به گفتار، به Settings > Accessibility > Text-to-Speech output بروید .

ویژگی تبدیل متن به گفتار اندروید به طور خودکار با سایر برنامه های Google که قابلیت خواندن با صدای بلند را ارائه می دهند کار می کند. برای همه برنامه‌های دیگر، باید Select to Speak را در منوی تنظیمات اندروید فعال کنید، که آن را در Settings > Accessibility > Select to Speak پیدا خواهید کرد . برای استفاده از آن، متن را در هر برنامه ای انتخاب کنید و از منوی بازشو گزینه Speak را انتخاب کنید.

اگر فقط عملکرد اصلی تبدیل متن به گفتار را می خواهید، می توانید در این اپلیکیشن به هرآنچه که از تبدیل متن به گفتار می خواهید برسید. گزینه های دیگر فقط در صورتی ارزش کاوش را دارند که به ویژگی های بیشتری نیاز داشته باشید.

2. Voice Aloud Reader

استفاده از Voice Aloud Reader آسان است و از چند روش مختلف خواندن متن پشتیبانی می کند. اگر برنامه‌ای که می‌خواهید متن را از آن بخوانید دارای ویژگی اشتراک‌گذاری است، فقط با استفاده از منوی اصلی Android Share محتوا را به Voice Aloud Reader ارسال کنید . این اپلیکیشن همچنین برای موارد روی صفحه که دکمه های اشتراک گذاری خاص خود را دارند، مانند توییت ها و پست های فیس بوک، کار می کند.

به طور مشابه، اگر متنی که می خواهید بخوانید قابل انتخاب باشد، می توانید از دکمه Share در منوی زمینه بازشو استفاده کنید.

این برنامه همچنین با URL ها کار می کند. فقط آدرس سایت (یا مقاله) را در Voice Aloud Reader قرار دهید تا به طور خودکار متن مربوطه را برای شما تجزیه و خوانده شود. به اندازه کافی هوشمند است که منوها و دیگر فایل های جانک را حذف کند. حتی می توانید فایل های متنی (مانند DOC و PDF) را مستقیماً به برنامه اضافه کنید. می تواند فایل ها را باز کند و محتویات آنها را بخواند.

لینک دانلود: Voice Aloud Reader

3. Narrator’s Voice

Narrator’s Voice که گزینه سوم بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار است چیزی کمی متفاوت ارائه می دهد. ویژگی های معمول در اینجا هستند: این برنامه ای است که متن را از برنامه ها، وب، پیام ها و منابع دیگر می خواند.

با این حال، این برنامه جنبه سرگرم کننده نیز دارد. می‌توانید جلوه‌ های صوتی مختلفی مانند پژواک، ریورب، غرغره و کر را به ترکیب گفتار اضافه کنید. دارای طیف گسترده ای از صداها برای انتخاب است. برخی از موارد مورد علاقه فناوری مانند کورتانا و سیری، و همچنین برخی از ساخته های خود توسعه دهنده مانند “Steven” و “Pink Sheep” (نپرس) حضور دارند.

علاوه بر این، Narrator’s Voice به شما امکان می دهد متن خود را اضافه کنید، که سپس از طریق سینت سایزر آن اجرا می شود. این برنامه را راهی عالی برای افزودن صدا به روایت‌های ویدیویی، ارائه‌های نمایش اسلاید و موارد دیگر می‌کند. حتی می توانید فایل خروجی صوتی خود را به صورت MP3 ذخیره کنید، آن را به صورت آفلاین ذخیره کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

خرید درون برنامه ای تبلیغات را حذف می کند.

لینک دانلود: Narrator’s Voice

4. Talk

بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار برای اندروید

Talk رویکرد حداقلی تری نسبت به Voice Aloud Reader و Narrator’s Voice دارد، اما همچنان یکی از بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار رایگان برای اندروید است. این برنامه می تواند صفحات وب را مستقیماً از مرورگر گوشی شما وارد کند یا متن را از سایر برنامه های غیر بومی بخواند. می توانید تمام فایل های صوتی را صادر کرده و آنها را به صورت آفلاین با فرمت WAV ذخیره کنید.

مهم است که توجه داشته باشید که Talk Free برای کار کردن به موتور از پیش موجود تبدیل متن به گفتار (TTS) تلفن شما متکی است. اکثر دستگاه‌های اندرویدی قبلاً موتور Google را نصب کرده‌اند. اگر موتور TTS گوشی خود را حذف کرده‌اید، می‌توانید Speech Recognition & Synthesis را دوباره از Play Store دانلود کنید.

مزیت استفاده از موتور TTS گوگل پشتیبانی آن از بسیاری از زبان ها است. اگر Google زبان را ارائه دهد، Talk به طور کلی می‌تواند با آن کار کند.

لینک دانلود: Talk (رایگان)

5. T2S

بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار برای اندروید

T2S یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار است که یکی از مدرن‌ترین رابط‌ها را از بین برنامه‌هایی که تاکنون در مورد آن صحبت کرده‌ایم ارائه می‌کند.

ویژگی برجسته این برنامه وجود یک مرورگر وب داخلی ساده است. به دلیل تعداد ویژگی هایی که ارائه می دهد، هیچ جایزه ای دریافت نمی کند، اما به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد کپی و چسباندن URL ها یا استفاده از منوی اشتراک گذاری، به راحتی به صفحات وب گوش دهید.

قابلیت کپی به اسپیک T2S نیز قابل ذکر است. هر زمان که متن را در برنامه های دیگر کپی می کنید، یک دکمه بازشو روی صفحه نمایش داده می شود. با فشار دادن دکمه، برنامه بلافاصله شروع به خواندن متن کپی شده می کند. همانند سایر برنامه‌های موجود در این لیست، T2S به شما امکان می‌دهد بازخوانی‌های صوتی خود را ذخیره کرده و با افراد دیگر به اشتراک بگذارید. نسخه حرفه ای تبلیغات را حذف می کند.

لینک دانلود: T2S (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

6. NaturalReader

بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار برای اندروید

از آنجایی که هوش مصنوعی فراگیر شده است، ما باید یک راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی را در این لیست قرار دهیم. NaturalReader که یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار است تقریباً 150 صدای هوش مصنوعی را به زبان های مختلف و بیش از 25 گویش ارائه می دهد تا بتوانید تجربه تبدیل متن به گفتار خود را مطابق میل خود سفارشی کنید.

این برنامه می تواند در پس زمینه اجرا شود، بنابراین می توانید از برنامه های دیگر در حین گوش دادن به محتوا استفاده کنید. علاوه بر این، بیش از 20 فرمت سند از جمله فرمت های PDF، DOCX و کتاب الکترونیکی را پشتیبانی می کند.

به غیر از ویژگی‌های معمول تبدیل متن به گفتار، می‌توانید از NaturalReader برای شناسایی و خواندن متن از تصاویر استفاده کنید. اگر با اسناد اسکن شده زیادی سر و کار دارید، این ویژگی می تواند بسیار مفید باشد.

این ویژگی هنوز کامل نیست، اما کار می کند. اگر از عملکرد داخلی تصویر به متن راضی نیستید، می توانید تصاویر را با استفاده از برنامه های OCR به متن تبدیل کنید و سپس از NaturalReader برای تبدیل متن به گفتار استفاده کنید.

لینک دانلود: NaturalReader (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

7. Pocket

احتمالاً از قبل این اپلیکیشن را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌ ها برای ذخیره مقالات برای خواندن در زمانیکه آفلاین هستید می‌شناسید.

با این حال، ممکن است ندانید که Pocket یک خواننده متن به گفتار نیز دارد. این ویژگی از چندین صدا و زبان پشتیبانی می کند و شامل زیر و بم و سرعت قابل تنظیم است. حتی از پخش پس‌ زمینه نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنی که می‌توانید در حین استفاده از برنامه‌های دیگر به گوش دادن ادامه دهید.

از آنجایی که خواننده تبدیل متن به گفتار یکی از ویژگی‌های اصلی Pocket است، وقتی بدون اینترنت می‌خواهید در سفری به محتوای طولانی گوش دهید، بسیار خوب است. بدیهی است، اگر می خواهید به متن از همه برنامه های خود گوش دهید، این انتخاب مناسبی برای شما نیست.

لینک دانلود: Pocket

برترین اپلیکیشن های تبدیل متن به گفتار

امیدواریم اکنون از مزایای نصب اپلیکیشن تبدیل متن به گفتار بر روی دستگاه اندروید خود استقبال کنید. هنگامی که با استفاده از آنها بیشتر آشنا شدید، بیشتر به برنامه ها اعتماد خواهید کرد.

همچنین یک راه مخالف برای برقراری ارتباط با دستگاه اندرویدی شما وجود دارد، یعنی گفتار به متن. چنین برنامه هایی به ویژه برای یادداشت برداری عالی هستند.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید