بهترین بازی های موبایل رایگان با لینک مستقیم دانلود

در اینجا بهترین بازی های موبایل رایگان بدون تبلیغات یا خرید درون‌ برنامه‌ای را انتخاب می‌کنیم، که همگی در اندروید و/یا iPhone در دسترس هستند.

بهترین بازی های موبایل رایگان با لینک مستقیم دانلود

بهترین بازی های موبایل رایگان

بازی با موبایل به این معنی است که تقریباً در هر مکانی می توانید بازی کنید. مشکل پیدا کردن بازی‌ های بدون تبلیغات یا خرید درون‌برنامه‌ای است که امروزه سخت‌تر شده است.

بنابراین، آیا به دنبال بازی های موبایل رایگان و بدون تبلیغات برای اندروید یا iOS هستید؟ پس لیست بازی‌ های بدون آگهی ما را که می‌توانید رایگان دانلود کنید، بخوانید. خواهید دید که بازی های رایگان بدون تبلیغات نیز بسیار سرگرم کننده هستند و ساعت ها سرگرمی را برای شما به ارمغان می آورند.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی های چند نفره فکری اندروید 2023 با لینک مستقیم دانلود مرداد 14021

1. بازی های PBS KIDS

بنر بچه گانه pbs

آیا کودکی دارید که دوست دارد با آیفون یا دستگاه اندرویدی بازی کند؟ اگر چنین است، باید بازی های PBS KIDS را دانلود کنید.

دانلود بازی برای بچه ها می تواند موفقیت آمیز یا از دست رفته باشد. در حالی که برخی از بازی ها سرگرم کننده و آموزشی هستند، می توانند تبلیغات یا پنجره های بازشوی نامناسب برای کودکان داشته باشند. همچنین ممکن است نگران این واقعیت باشید که کودک ممکن است از طریق خریدهای درون‌برنامه‌ای هزینه‌ها را افزایش دهد.

با بازی های PBS KIDS، می توانید همه این ترس ها را کنار بگذارید. PBS KIDS Games هیچ پنجره بازشو یا خرید درون برنامه ای ندارد. این برنامه همچنین برای دانلود رایگان است. بیش از 100 بازی وجود دارد که کودکان شما را سرگرم می کند و بر اساس شخصیت هایی است که آنها دوست دارند، مانند جرج کنجکاو و دانیل تایگر.

هر بازی در برنامه به فضای دانلود اضافی نیاز دارد، اما همه آنها بدون تبلیغات و بازشو هستند.

دانلود: بازی PBS KIDS برای اندروید | iOS (رایگان)

2. ULTRAFLOW

بهترین بازی های موبایل رایگان

یک پازل صاف و کره ای می خواهید؟ سپس بازی پازل مینیمالیستی، ULTRAFLOW، ارزش بررسی را دارد. در حالی که گرافیک فوق العاده ساده است، گیم پلی بازی می تواند نسبتاً چالش برانگیز باشد.

هدف این است که توپ شماره گذاری شده را در یک تعداد پرش به دایره بزرگتر برسانید. این تعداد محدود در دایره کوچکتر نشان داده می شود. هنگامی که از آخرین پرش استفاده می کنید، اگر توپ به مقصد خود نرسیده باشد، منفجر می شود.

در حالی که برخی از مراحل پیچیده هستند، بازی فاقد تایمر و محدودیت های دیگر است. بنابراین شما می توانید با سرعت خود بازی کنید. برای راه اندازی مجدد یک سطح، فقط دو بار روی صفحه ضربه بزنید. با 99 سطح، ULTRAFLOW موظف است شما را برای مدتی مشغول نگه دارد.

و اگر این کافی نیست، ULTRAFLOW 2 نیز وجود دارد، با 180 سطح اضافی کاملاً رایگان. یکی از بهترین بازی های اندروید بدون تبلیغات است.

دانلود: ULTRAFLOW برای اندروید (رایگان)

دانلود: ULTRAFLOW 2 برای اندروید (رایگان)

3. GameStart Pixel Battle

بهترین بازی های موبایل رایگان

اگر نیاز به یک تعمیر یکپارچهسازی با سیستمعامل خوب بدون تبدیل اندروید خود به یک مرکز بازی یکپارچهسازی با سیستمعامل دارید ، GameStart Pixel Battle گزینه چهارم بهترین بازی های موبایل رایگان بازی موبایلی بدون آگهی است که باید دانلود کنید.

اگر می‌خواهید سرگرم‌کننده پلتفرم اسکرول جانبی قدیمی باشید، این یک انتخاب عالی است، زیرا GameStart Pixel Battle با گرافیک 16 بیتی عالی ارائه می‌شود. بهترین موسیقی متن فیلم چیپ‌تون است که با نوستالژی دهه‌های 80 و 90 همراه است.

شما کنترل دختر گیمر Alyse را به دست می‌گیرید و به او کمک می‌کنید تا بازی‌های خرابکاری را کشف کند و بازی کردن آنها را غیرممکن می‌کند. از این گذشته، مطمئناً هیچ کس بازی های دشوار دیوانه را سرگرم کننده نمی یابد.

GameStart Pixel Battle یک پلتفرم اسکرول جانبی است که شما را به چالش می کشد تا با دشمنان دشوارتر مبارزه کنید. مراقب بازی‌های حرفه‌ای محبوب باشید و شخصیت‌های قابل بازی بیشتری را باز کنید که هر کدام دارای توانایی‌های منحصربه‌فرد خود هستند.

حتی اگر تا به حال نام GameStart را نشنیده باشید، این جواهر از یک بازی به خوبی به شما کمک می کند تا اکشن یکپارچهسازی با سیستمعامل را اصلاح کنید.

دانلود: GameStart Pixel Battle برای اندروید | iOS (رایگان)

4. DATA WING

بهترین بازی های موبایل رایگان

اگر به دنبال افزایش آدرنالین هستید، DATA WING گرینه چهارم بهترین بازی های موبایل رایگان و گرافیک‌ های آینده‌نگر و در عین حال قدیمی آن را امتحان کنید. موسیقی متن اصلی EDM هنوز هم بسیار دلپذیر است.

هدف مسابقه تا خط پایان در ماموریت های مختلف مبتنی بر هدف است که توسط سیستم کامپیوتری “مادر” تعیین شده است. چیزی که DATA WING را از سایر مسابقات اتومبیلرانی متمایز می کند، سیستم رانندگی منحصر به فرد است. کشتی شما به‌طور خودکار پرواز می‌کند، و برای هدایت به هر جهت، به چپ یا راست ضربه می‌زنید.

برای اعمال ترمز، کافی است همزمان به هر دو طرف ضربه بزنید. شما همچنین می توانید از دیوارها بیرون بیاورید و از شتاب به نفع خود برای عبور از دیگر مسابقه دهندگان استفاده کنید.

اگرچه DATA WING در مورد مسابقه است، اما داستانی دو ساعته با 40 سطح برای تکمیل دارد. در نهایت، این یک بازی مسابقه ای سرگرم کننده، داستان محور و رقابتی است که خون شما را پمپاژ می کند

لینک دانلود: Android | iOS

5. OHM – A Virtual Science Centre

بهترین بازی های موبایل رایگان

اگر به دنبال یک بازی آموزشی برای بچه ها هستید یا فقط می خواهید خودتان چیز جدیدی یاد بگیرید، OHM – A Virtual Science Center گزینه پنجم بهترین بازی های موبایل رایگان گزینه خوبی است.

OHM دارای طراحی زیبا و کم پلی است که آن را به یکی از زیباترین بازی های موبایل تبدیل می کند. گرافیک زیبا است و شما را به دنیای جذاب انرژی و برق می کشاند.

در OHM، با انرژی و نحوه عملکرد آن آشنا خواهید شد. این توضیح می‌دهد که چگونه انرژی از سطح اتمی به الکتریسیته تبدیل می‌شود و به سمت اجسام مهم‌تری مانند حمل‌ونقل حرکت می‌کند. این بازی شامل چندین فصل مبتنی بر پازل با موضوعات مختلف است که به شیوه ای سرگرم کننده و تعاملی توضیح می دهد.

معماهای OHM عمدتاً ساده هستند، اما این چیزی است که از یک بازی که قرار است یک هدف آموزشی داشته باشد انتظار دارید. اما با پیشرفت یادگیری، پازل ها پیچیده تر می شوند. با این حال، هرگز خیلی پیچیده نمی شود، و بازی را برای کودکان عالی می کند.

بالاخره چه کسی گفته است که نمی توانید همزمان سرگرم شوید و چیزی یاد بگیرید؟ این واقعاً یکی از بهترین بازی های آیفون بدون تبلیغات است.

لینک دانلود: iOS

6. PewPew

بهترین بازی های موبایل رایگان

عاشق جنگ هندسی هستید؟ PewPew گزینه ششم بهترین بازی های موبایل رایگان به شما این امکان را می دهد که بدون هیچ هزینه ای اکشن تیراندازی چند جهته را تجربه کنید.

گرافیک PewPew ابتدایی است، اما اگر بخواهید خطوط نئونی روشن در پس زمینه سیاه را بخواهید، عالی است. PewPew نرخ فریم بالایی دارد و دارای پنج حالت مختلف بازی است: Pandemonium، Dodge This، Assault، Chromatic Conflict و Asteroids.

Pandemonium شامل دشمنانی است که به محض مرگ منفجر می شوند یا به صورت دیوانه وار می چرخند و برای شما آشوب ایجاد می کنند. Dodge این شما را به چالش می کشد تا جعبه ها را جمع آوری کنید و در عین حال از دشمنان دوری کنید. Assault مانند جنگ های هندسه کلاسیک است که در آن با امواج دشمنان مبارزه می کنید.

درگیری کروماتیک فقط شامل کشتن دشمنانی است که با رنگ فعلی کشتی شما مطابقت دارند، که کمی مشکل می شود و نیاز به مشاهده و صبر دارد. در نهایت، Asteroids مانند بازی کلاسیکی به همین نام است که احتمالاً قبلاً بازی کرده اید.

همانطور که گویی این حالت های بازی کافی نیستند، PewPew همچنین دارای کشتی های قابل بازی برای باز کردن و تابلوهای امتیاز برای صعود است. باور نکردنی است که چگونه این بازی رایگان و بدون رشته است.

لینک دانلود: Android | iOS

7. Underhand

بهترین بازی های موبایل رایگان

چیزی کاملا رایگان اما منحصر به فرد می خواهید؟ پس Underhand by Spoopy Squad را بررسی کنید—هیچ چیز دیگری مانند آن وجود ندارد.

Underhand گزینه هفتم بهترین بازی های موبایل رایگان, خود را به عنوان CCG معرفی می کند که معمولاً مخفف “بازی با ورق کلکسیونی” است، اما در اینجا مخفف “Cultist card game” است. این بدان معناست که شما نقش یک رهبر فرقه را بر عهده می گیرید و باید منابع فرقه خود را به طور موثر مدیریت کنید.

در همین حال، شما باید به کارت های رویدادهای مختلفی که از عرشه کشیده می شود پاسخ دهید. پاسخ شما به رویدادها تعیین کننده موفقیت فرقه شما و میزان پیشرفت آن است.

هدف اصلی فرقه شما احضار یک “قدیمی” است، اما باز هم، این به مدیریت منابع و موفقیت شما بستگی دارد. در غیر این صورت، فرقه ممکن است طعمه آزمایشات و مصیبت های زمان خود شود. در هر صورت، Underhand یک ماجراجویی هیجان انگیز مبتنی بر انتخاب را فراهم می کند که هر کسی می تواند از آن لذت ببرد.

ما به شما توصیه می کنیم ابتدا آموزش را با دقت مرور کنید زیرا در غیر این صورت احتمالاً در نهایت گم خواهید شد. با این حال، هنگامی که شروع به بازی کنید، متوقف کردن آن دشوار است.

لینک دانلود: Android

8. Simon Tatham’s Puzzles

بهترین بازی های موبایل رایگان

این بازی که گزینه هشتم بهترین بازی های موبایل رایگان است شامل 39 بازی پازل (38 بازی برای iOS) است که بازی های منبع باز، بدون آگهی و کاملاً رایگان هستند . برای درک بهتر هر پازل می توانید توضیحات مربوط به آن را بخوانید.

هر پازل یک چالش منحصر به فرد ارائه می دهد، و ممکن است کمی زمان برای حل آن طول بکشد. اگر به دنبال آزمایش مغز خود و از دست دادن زمان هستید، این بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

لینک دانلود: Android | iOS

9. Cytoid: A Community Rhythm Game

بهترین بازی های موبایل رایگان

 Cytoid که گزینه نهم بهترین بازی های موبایل رایگان است یک بازی متفاوت است.

تنها کاری که باید با این بازی انجام دهید این است که وقتی دایره ها ظاهر می شوند، روی صفحه ضربه بزنید. گاهی اوقات لازم است انگشت خود را در مسیر نشان داده شده بلغزانید. هر اتفاقی که بیفتد، موسیقی را می‌نوازید، موسیقی متن تکنو سرگرم‌کننده‌ای که شما را در طول بازی می‌برد.

افزایش دقت به شما امکان می دهد تا سطح خود را بالا ببرید و به مرحله بعدی بروید، جایی که همه چیز حتی چالش برانگیزتر می شود.

Cytoid به صورت رایگان و بدون تبلیغات یا خرید درون برنامه ای در دسترس است، که با توجه به منحصر به فرد بودن این بازی موبایل، قابل توجه است.

لینک دانلود: Android | iOS

10. Unciv

بهترین بازی های موبایل رایگان

برای کسانی که عاشق بازی های نقش آفرینی به سبک ریسک هستند، Unciv برای شما مناسب است. این بازی که گزینه نهایی بهترین بازی های موبایل رایگان است یک بازی متن باز است، به این معنی که برای همیشه رایگان و بدون تبلیغات باقی می ماند. این بازی استراتژی محبوب دهه 90 را تقلید می کند، جایی که شما برای ساختن تمدن خود و تسخیر دشمنان خود کار می کنید.

Unciv بیش از یک میلیون دانلود دارد و دارای رتبه 4.7 ستاره است. برای یک بازی رایگان مانند این، این یک موفقیت است. بسیاری از بازیکنان وفادار Unciv نیز برای بهبود بازی در GitHub تلاش می کنند تا آن را روی سیستم عامل های جدیدتر اندروید کار کنند.

اگر دستگاه اندرویدی دارید، Unciv باید دانلود شود.

لینک دانلود: Android

بازی های مورد علاقه شما و بدون تبلیغات چه هستند؟

در حالی که بسیاری از بازی‌های موبایلی مرسوم، مد روز وجود دارد، اکثر آنها پر از تبلیغات هستند و سعی می‌کنند خریدهای درون برنامه‌ای را به شما تحمیل کنند، که می‌تواند به سرعت آزاردهنده شود. خوشبختانه، همانطور که به شما نشان دادیم، هنوز هم برخی از بازی‌های موبایل رایگان و عالی بدون تبلیغات در دسترس هستند.

همانطور که می بینید، تعداد زیادی برنامه آیفون و اندروید بدون تبلیغات وجود دارد که سرگرم کننده و قابل مقایسه با بازی های پولی هستند. به لطف این بازی‌ها، در آینده نزدیک دیگر نیازی به انجام بازی‌های تبلیغاتی نخواهید داشت و به شما استراحت بسیار لازم را از پنجره‌های بازشو آزاردهنده و خریدهای اضافی می‌دهد.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید