بهترین اپلیکیشن های اسکنر بارکد

اگر یک برنامه اسکنر QR بدون سر و صدا می خواهید که بتواند هر کاری را که از آن انتظار دارید را بدون هیچ ویژگی غیرضروری انجام دهد، QR & Barcode Scanner by Gamma Play احتمالاً بهترین گزینه برای شما خواهد بود. استفاده از آن آسان است، رابط کاربری ساده ای دارد و با حجم کمتر از 30 مگابایت سبک است.

این برنامه دارای یک اسلایدر بزرگنمایی است که می‌توانید از آن برای بزرگنمایی یا کوچک‌ نمایی و کادربندی بهتر کد QR که می‌خواهید در عکستان اسکن کنید استفاده کنید تا شانس تشخیص آن توسط برنامه به حداکثر برسد.

همچنین می توانید تصاویر ذخیره شده در گالری خود را که حاوی کدهای QR هستند اسکن کنید، تاریخچه کدهای QR اسکن شده خود را ببینید و حتی کد QR خود را برای شماره تلفن، شناسه ایمیل، رویداد تقویم، شبکه Wi-Fi و موارد دیگر ایجاد کنید.

همچنین اگر رنگ آبی پیش‌فرض را دوست ندارید، می‌توانید طرح رنگ برنامه را تغییر دهید و وقتی برنامه یک کد QR را تشخیص می‌دهد، لرزش‌ها را برای دریافت بازخورد لمسی فعال کنید.

دانلود: اسکنر QR و بارکد برای اندروید | iOS (خریدهای درون برنامه ای رایگان در دسترس است)

اسکن بارکد بدون برنامه

اگر مراقب بارکد خوان های غیر بومی هستید، می توانید کدهای QR را در اندروید و آیفون با استفاده از بارکد خوان های داخلی آنها اسکن کنید. اگر صاحب یک گوشی اندرویدی هستید، می توانید از اپلیکیشن دوربین برای اسکن بارکد استفاده کنید.

برخی از دستگاه های اندرویدی یک گزینه اختصاصی بارکد اسکنر را در منوی تنظیمات سریع ارائه می دهند. در همین حال، اگر صاحب آیفون یا آیپد هستید، گزینه اسکنر بارکد را در مرکز کنترل پیدا خواهید کرد.

منبع: MAKEUSEOF.COM