بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023, راهنمای خرید

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

دیگر لازم نیست برای ویژگی های پرچمدار قیمت های بالایی بپردازید. در عوض یکی از این بهترین گوشی های هوشمند اقتصادی را انتخاب کنید! در این مقاله بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023 را بررسی می کنیم.

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023, راهنمای خرید

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

بسیاری از ما فقط برای انجام کارهای اساسی مانند پیامرسانی، مرور وب، عکس‌برداری یا انجام بازی‌ های اساسی به گوشی هایمان نیاز داریم. برای این منظور، پرداخت صدها دلار برای یک دستگاه پیشرفته ضروری نیست. چند صد دلار یا حتی در برخی موارد کمتر، می تواند یک گوشی هوشمند خوب برای نیازهای شما تهیه کند.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی از 10 تا 15 و 20 میلیون تومان مرداد 1402

برترین گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت ما برای سال 2023

وان پلاس Nord CE 2 Lite

به طور کلی بهترین

تعادل خوب بین ارزش و عملکرد

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

وان پلاس Nord CE 2 Lite اولین گزینه بهترین گوشی های مقرون به صرفه, با صفحه نمایش زیبا و عمر باتری استثنایی خود، یک انتخاب اقتصادی عالی است. پردازنده سازگار با 5G و رابط کاربری نرم و روان گوشی عملکرد روانی را ارائه می دهد. علاوه بر این، باتری به راحتی می تواند یک روز کامل با استفاده فشرده دوام بیاورد و دوربین 64 مگاپیکسلی تصاویر عالی را در نور خوب ارائه می دهد. در مجموع، این یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که ارزش توجه شما را دارد.

مزایا
  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • نمایش با کیفیت
  • عمر باتری طولانی
  • در کل عملکرد عالی

معایب

  • فاقد عایق رطوبتی
  • بدون محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس
  • طراحی کسل کننده

صفحه نمایش 6.59 اینچی، 120 هرتز، IPS با کیفیت است. وضوح فول اچ دی دارد و محدوده رنگ و کنتراست گسترده ای را با سطوح روشنایی خوب به نمایش می گذارد. تماشای محتوای رسانه ای لذت بخش است، در حالی که حاشیه های نازک به حس همه جانبه می بخشند. با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که یک روز کامل و شاید حتی یک ثانیه به شما انرژی می دهد، در واقع یک گوشی میان رده با قیمت ارزان تهیه می کنید.

شما همچنین به این شرط که در نور خوبی باشید یک دوربین خوب دریافت می کنید. دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است. همچنین یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق برای ایجاد بوکه وجود دارد. تصاویر تولید شده سطح خوبی از جزئیات و نوردهی را با رنگ طبیعی به نمایش می گذارند. با این حال، هنگامی که خورشید غروب می کند یا پرده ها را می کشید، جزئیات و اشباع رنگ کاهش می یابد. عملکرد ویدیو نیز متوسط ​​است و حداکثر 1080p در 30 فریم بر ثانیه است که در این قیمت استاندارد است.

سامسونگ گلکسی A14 5G + 4G LTE

مقرون به صرفه ترین 5G

پشتیبانی از 5G سازگار با بودجه

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

اگر ویژگی 5G برای شما بسیار مهم است، اما همچنان به دنبال یک معامله خوب هستید، سامسونگ گلکسی  A14 5G + 4G LTE که گزینه دوم بهترین گوشی های مقرون به صرفه است می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. عملکرد خوبی دارد و دارای یک صفحه نمایش Full HD خوب همراه با عمر باتری مناسب و یک دوربین شگفت آور خوب برای نیازهای اولیه عکاسی است.
مزایا

  • صفحه نمایش واضح با عملکرد روان
  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • دوربین مناسب
  • پشتیبانی از 5G و 4G

معایب

  • ماندگاری خاصی ندارد
  • شارژ آهسته

گوشی دیگری که عملکردی استثنایی را با قیمت پایین ارائه می دهد، سامسونگ گلکسی A14 است. نه تنها بسیار مقرون به صرفه است، بلکه از 5G نیز پشتیبانی می کند، که در قیمت آن نادر است.

صفحه نمایش کمی بزرگتر از مدل قبلی خود یعنی A13 با اندازه 6.6 اینچ است و نرخ رفرش 90 هرتز همچنان باقی مانده است. سامسونگ همچنین وضوح تصویر را از HD به Full HD برای وضوح و جزئیات بهتر ارتقا داده است. با این حال، اوج آن در 500 نیت است که برای استفاده در فضای باز بسیار کم نور است اما کاملا غیرقابل استفاده نیست. این مدل دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که برای یک گوشی با این قیمت کافی است. اما اگر احساس نیاز کنید، فضای بیشتری از طریق اسلات کارت microSD وجود دارد.

عمر باتری مناسب است، و شما باید حداقل یک روز کامل را با استفاده مداوم داشته باشید. اما شارژ مجدد تقریباً 2.5 ساعت طول می کشد تا به طور کامل پر شود. همچنین ممکن است بادوام ترین نباشد – از پلاستیک، یک نوع شیشه ناشناس تشکیل شده است و دارای رتبه IP نیست. به جرات می توان گفت که باید از انداختن این گوشی روی زمین یا داخل حمام خودداری کنید. اگرچه کاملاً شکننده نیست. سقوط تصادفی لزوماً به معنای شکسته شدن صفحه نمایش نیست.

برای عکاسی، گلکسی A14 تصاویر شگفت‌آوری مناسبی می‌گیرد. دوربین اصلی دارای وضوح 50 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 است. در نور خوب عملکرد خوبی دارد، اما لنز ماکرو و سنسور عمق تا حدودی غیر ضروری هستند. دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی یکی دیگر از ارتقاء خوب است و سلفی های خوبی را در محیط های روشن ارائه می دهد، در حالی که فیلم برداری به 1080p در 30 فریم در ثانیه محدود شده است.

شیائومی Redmi Note 11 Pro+ 5G

بهترین برای بازی

نمایشگر و پردازنده برای بهبود عملکرد بازی

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

شیائومی ردمی نوت 11 پرو+ 5G که گزینه سوم بهترین گوشی های مقرون به صرفه است تقریباً از پس هر بازی بر می آید. با رفرش ریت 120 هرتز و چیپست مدیاتک دیمنسیتی 920 5G، گیم پلی روانی را با قیمت ارزان دریافت می کنید. این صفحه نمایش هم برای بازی ها و هم برای فیلم ها عالی است، در حالی که دوربین 108 مگاپیکسلی آن عکس های خیره کننده و ویدیوهای مناسبی را ارائه می دهد.

مزایا

  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • شارژر 120 واتی برای شارژ سریع
  • کیفیت صدای خوب
  • دو سیم کارته
  • عمر باتری مناسب

معایب

  • تنها دو سال به روز رسانی اصلی اندروید

با وجود اندازه نسبتاً بزرگ، شیائومی ردمی نوت 11 پرو+ 5G با طراحی زیبا و نمایشگر فوق‌العاده بادوام است. این شیشه توسط گوریلا گلس 5 محافظت می شود و دارای گواهی IP53 است که آن را ضد پاشش و تا حدودی در برابر گرد و غبار می کند. صفحه نمایش 6.67 اینچی، Full HD، 120 هرتز، AMOLED دارای حاشیه های محتاطانه ای است و تماشای فیلم لذت بخش است. کنتراست خوب است و رنگ ها دقیق هستند. همچنین روشنایی کافی برای لذت بردن از محتوا در روزهای آفتابی، حتی زمانی که نور خورشید مستقیماً به صفحه نمایش می‌تابد، تولید می‌کند.

این مدل دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه قابل ارتقا است. این چیپست مدیاتک Dimensity 920 5G دارد که برای گیمرها افزودنی عالی است. همراه با رفرش ریت 120 هرتز، تقریباً هر عنوانی را به آرامی اجرا می کند، در حالی که فناوری LiquidCool 2.0 آن از گرم شدن بیش از حد با کارایی جلوگیری می کند. علاوه بر این، MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 بصری و سریع است.

دوربین 108 مگاپیکسلی عالی است. این دیافراگم دارای دیافراگم f/1.8 است و تصاویر واضح و دقیق با دامنه دینامیکی گسترده ارائه می دهد. همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض وجود دارد که کاربردهای خود را دارد و یک دوربین 2 مگاپیکسلی f/2.4 که ندارد. دوربین جلو سلفی‌های عالی ارائه می‌کند و می‌توانید ویدیوهای مناسبی با کیفیت 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه بگیرید.

موتورولا Moto G Stylus (2022)

بهترین برای یادداشت برداری

اگر به 5G نیاز ندارید، یک معامله عالی است

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

مدل 2022 Moto G Stylus یکی از بهترین قیمت‌ها در صورتی است که به دنبال گوشی هوشمندی با قیمت مناسب هستید. 5G ندارد، اما یک قلم عالی برای یادداشت برداری، یک LCD Full HD Plus، یک عمر باتری فوق العاده و یک دوربین شگفت آور خوب ارائه می دهد.

مزایا

  • قلم با کیفیت
  • اسکرول صاف 90 هرتز
  • دوربین خوب
  • عمر باتری فوق العاده
  • دفع کننده آب

معایب

  • نمایشگر کم نور
  • بدون 5G
  • به خصوص فشرده نیست

موتورولا Moto G Stylus که گزینه چهارم بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه است را با تغییراتی در اینجا و آنجا ارتقا داده است و برخی از ویژگی ها را اضافه کرده است. و، علیرغم قیمت پایین، قلم این گوشی به عنوان یک ویژگی خوب باقی مانده است. دقیق است، و حتی زمانی که صفحه قفل است، می توانید سریع یادداشت برداری کنید. علاوه بر این، برنامه Notes موتورولا یکی از بهترین ها است، در حالی که گوشی دارای چندین برنامه داخلی سرگرم کننده است که از قلم استفاده می کنند.

این مدل با 5G سازگار نیست، که به تاثیرگذاری بر قیمت بی‌رقیب آن کمک می‌کند. با این حال، اگر 5G برای شما حیاتی است، مدل 2023 اتصال را با قیمتی ارائه می دهد که هنوز هم بسیار مقرون به صرفه است. این نسخه 2022 دارای 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک LCD بزرگ 6.8 اینچی با وضوح Full HD Plus و نرخ تجدید 90 هرتز است. ممکن است کمی در سمت کم نور باشد، اما همچنان می توانید صفحه نمایش را ببینید و گوشی را در زیر نور مستقیم خورشید کار کنید.

عمر باتری چشمگیر است. اگر آن را تا حد محدود نکنید، دو روز کامل از آن بهره خواهید برد. علاوه بر این، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.9 تصاویر متعادلی را ارائه می دهد و همچنین دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 16 مگاپیکسلی را دریافت می کنید. در این قیمت، تصاویر تولید شده خوشایند هستند و ویدیوهای 1080p دارای نرخ استاندارد Full HD هستند.

سامسونگ گلکسی A54 5G

بهترین نمایشگر

یک صفحه نمایش Super AMOLED چشم نواز

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

سامسونگ گلکسی A54 گزینه پنجم بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه, یک انتخاب عالی برای یک گوشی هوشمند ارزان قیمت است. استفاده از آن آسان است و کیفیت ساخت بالایی دارد. صفحه نمایش نیز آن را به یک انتخاب برجسته تبدیل می کند. با رنگ های دقیق و طبیعی، کنتراست عمیق و حداکثر روشنایی عالی، می توانید در هر شرایط نوری از بازی ها و فیلم ها لذت ببرید.

مزایا

  • بلندگوهای بهینه شده Dolby Atmos
  • ویدیو 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه
  • تثبیت کننده ویدیو خوب
  • عملکرد باتری تمام روز
  • ذخیره سازی قابل افزایش

معایب

  • بدون جک هدفون
  • محدودیت شارژ 25 وات

سامسونگ گلکسی A54 5G دارای ظاهر و ساخت ممتاز است و عملکرد قابل توجهی بهتر از مدل قبلی خود یعنی A53 دارد. این شیشه توسط گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود و دارای رتبه IP67 چشمگیر است که به شما اطمینان می‌دهد که نگرانی کمی در انداختن آن داشته باشید.

در چهار رنگ چشم نواز موجود است. با این حال، این صفحه نمایش 6.4 اینچی، Full HD، 120 هرتز، Super AMOLED است که واقعاً عالی است. رنگ و کنتراست عالی هستند و فیلم ها و بازی ها فوق العاده به نظر می رسند. صفحه نمایش نیز بسیار روشن است و با حداکثر روشنایی بیش از 1000 نیت، می توانید به راحتی بازی کنید یا محتوا را زیر نور مستقیم خورشید تماشا کنید.

این مدل دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا است. همچنین روی اندروید 13 با One UI 5.1 اجرا می شود. این رابط دارای طراحی مینیمالیستی با ناوبری منوی واضح و مختصر است. علاوه بر این، پردازنده Exynos 1380 ارتقا یافته، چندوظیفه ای روان را با کشیدن آسان و پیمایش سریع ارائه می دهد.

دوربین اصلی دارای وضوح 50 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8 است. همچنین دارای 12 مگاپیکسل f/2.2 فوق عریض، 5 مگاپیکسل f/2.4 ماکرو تا حدی بی معنی و دوربین جلوی 32 مگاپیکسلی برای سلفی های فوق العاده است. تصاویر زمانی که در نور خوب گرفته می شوند کیفیت بالایی دارند، اما عملکرد در نور کم تا حدودی کاهش می یابد.

گوگل پیکسل 7

بهترین دوربین

یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه برای به چالش کشیدن جدول امتیازات

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

گوگل پیکسل 7 گزینه ششم بهترین گوشی های مقرون به صرفه یک دستگاه برتر با قیمتی ارزان است. بسیاری از ویژگی هایی که گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار ارائه می‌دهند، از جمله نمایشگر OLED خیره‌کننده و روشن، دوام عالی، عمر باتری تمام روز، امنیت خوب، و دوربینی با ویژگی‌هایی برای متحول کردن عکاسی از گوشی‌های هوشمند شما را به نمایش می‌گذارد.

مزایا

  • عمر باتری 24 ساعته
  • Corning Gorilla Glass Victus
  • پشتیبانی از NFC
  • IP68 ضد گرد و غبار و آب
  • کیفیت دوربین عالی

معایب

  • بدون لنز تله فوتو
قیمت در سایت گوگل: 599 دلار

علیرغم داشتن تقریباً همه چیزهایی که در یک تلفن هوشمند نیاز دارید، گوگل پیکسل 7 هنوز هم قیمت بسیار کمتری نسبت به سایر دستگاه های پیشرو دارد. اگرچه طراحی آن ممکن است ظاهر یک دروید علمی تخیلی را داشته باشد، اما بحث در مورد ویژگی‌های آن دشوار است. بادوام است و عمر باتری خوب و ویژگی های امنیتی عالی دارد. علاوه بر این، این دستگاه بر روی اندروید 13 اجرا می‌شود، 5G را فعال می‌کند و این مدل دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است.

Google Pixel 7 همچنین دارای صفحه نمایش OLED خیره کننده Full HD Plus است. در حالی که این صفحه نمایش 120 هرتز را ارائه نمی دهد، رفرش ریت 90 هرتز همچنان اسکرول و بازی بدون جریان را ارائه می دهد. همچنین قادر به پمپاژ 1400 نیت حداکثر روشنایی است. این ارتقا به این معنی است که در روزهای آفتابی هنگام تماشای محتوای HDR، در حالی که رنگ‌ها مانند علائم نئون ظاهر می‌شوند، مشکلی برای مشاهده صفحه نمایش در بیرون از خانه نخواهید داشت.

دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.85 نیز خیلی ضعیف نیست. همچنین دارای دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و دوربین جلو 10.8 مگاپیکسلی برای سلفی است. با 4K در 60 فریم در ثانیه و ویژگی‌های سرگرم‌کننده مانند Cinematic Blur، فیلم‌برداری نیز نتایج عالی ایجاد می‌کند. ویژگی های خوبی مانند Photo Unblur برای واضح‌تر کردن عکس‌ های بدون فوکوس نیز مورد استقبال قرار می‌گیرد و تضمین می‌کند که لحظه‌ای را از دست نخواهید داد. این دوربین همچنین دارای ویژگی های ارزشمندی است که به شما کمک می کند در نور کم عکس های واضح بگیرید.

iPhone SE (2022)

مقرون به صرفه ترین آیفون

یک آیفون مقرون به صرفه و قابل اعتماد

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

در حالی که اکثر دستگاه های اپل تمایل به هزینه کمی دارند، آیفون SE گزینه هفتم بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023, یک گزینه اقتصادی قابل اعتماد و مقرون به صرفه است. در حالی که ممکن است لذت بردن از محتوای رسانه ای و بازی ها در حد کم باشد، اما دستگاهی مقاوم و با عملکرد سریع برای استفاده روزمره از گوشی های هوشمند است. 

مزایا

  • محدوده گزینه های ذخیره سازی
  • ID را روی دکمه Home لمس کنید
  • ویدیو 4K با سرعت 60 فریم در ثانیه
  • عمر باتری مناسب و شارژ سریع
  • پشتیبانی از شبکه تلفن همراه 5G

معایب

  • صفحه نمایش برای محتوای رسانه ای در سمت کوچک قرار دارد

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جمع و جور با یکی از سریع ترین عملکردها در این بازه قیمتی هستید، از آیفون SE چشم پوشی کنید. اندازه صفحه نمایش تنها 4.7 اینچ است، اما تراشه A15 Bionic نتایج فوق العاده ای ارائه می دهد. اجرای برنامه‌ های متعدد و انجام بازی‌ ها در حد استانداردهای یک گوشی ممتاز است. دوربین 12 مگاپیکسلی نیز به طرز شگفت آوری خوب است، اگرچه فاقد هرگونه حالت شب برای عکاسی پس از تاریکی است.

کسانی که نگران افتادن یا آسیب دیدن یک گوشی کوچک هستند، نباید این کار را انجام دهند. شیشه سرامیکی مقاوم که اغلب به عنوان سخت ترین شیشه در اطراف تبلیغ می شود، از صفحه نمایش محافظت می کند. همان شیشه محافظ آیفون 14 پرو است. این نوعی اپل است که به گوشی های مقرون به صرفه خود مانند گوشی های پریمیوم خود دقت می کند. شما همچنان باید مانند هر گوشی دیگری آن را با یک کاور بپوشانید، اما با رتبه IP67 آن، دستگاهی دریافت می‌کنید که نه تنها در برابر قطرات روی زمین دوام می‌آورد، بلکه می‌توانید آن را بدون عارضه در حمام بیندازید.

کسانی که از تماشای فیلم با گوشی خود لذت می برند باید نمایشگر برجسته تری را در نظر بگیرند. صفحه نمایش SE برای اکثر افراد برای این منظور بسیار کوچک است. حاشیه‌های ضخیم، نرخ تازه‌سازی 60 هرتز و کمبود Full HD نیز مانع لذت بردن از سینما می‌شوند. اما، اگر به دنبال یک آیفون سریع و محکم برای استفاده روزمره هستید که حساب بانکی شما را خالی نکند، آیفون SE برای شما مناسب است.

ملاحظات قبل از خرید یک گوشی هوشمند ارزان قیمت در سال 2023

در حالی که برخی از آنها به بهترین عملکرد ممکن از گوشی های هوشمند نیاز دارند و آماده اند تا قیمت های بالاتری را برای دریافت آنها بپردازند، برخی دیگر از خرید در آن سوی بازار بسیار خوشحال هستند. گزینه های زیادی وجود دارد، و شما باید بتوانید یکی را برای رفع نیازهای خود پیدا کنید.

حتی می‌توانید با یک گوشی هوشمند با قیمت مناسب به 5G متصل شوید. یکی از بهترین دستگاه ها برای این کار سامسونگ گلکسی A14 است. نه تنها از اتصال 5G بهره می برد، بلکه یک گوشی هوشمند مناسب است و به طور جدی ارزش پولی خوبی ارائه می دهد. بسیاری از گوشی های موتورولا نیز این کار را انجام می دهند و Moto G Stylus یکی از پرفروش ترین گزینه های اقتصادی آنهاست.

با این حال، ممکن است بخواهید دوربینی داشته باشید که به طور یکپارچه با آن بازی کنید یا با آن عکس بگیرید. شیائومی ردمی نوت 11 پرو+ 5G می‌تواند اکثر بازی‌های گوشی را به راحتی انجام دهد، در حالی که Google Pixel 7 به شاترباگ‌های گوشی هوشمند فرصتی برای گرفتن تصاویر عالی ارائه می‌دهد.

اما OnePlus Nord CE 2 Lite بهترین ارزش همه جانبه را ارائه می دهد و کمی از همه چیز را ارائه می دهد. سریع است، دوربین خوب، نمایشگر عالی و عمر باتری طولانی دارد در حالی که با قیمت بسیار مناسبی عرضه می شود.

وان پلاس Nord CE 2 Lite

به طور کلی بهترین

تعادل خوب بین ارزش و عملکرد

بهترین گوشی های هوشمند مقرون به صرفه 2023

وان پلاس Nord CE 2 Lite با صفحه نمایش زیبا و عمر باتری استثنایی خود، یک انتخاب اقتصادی عالی است. پردازنده سازگار با 5G و رابط کاربری نرم و روان گوشی عملکرد روانی را ارائه می دهد. علاوه بر این، باتری به راحتی می تواند یک روز کامل با استفاده فشرده دوام بیاورد و دوربین 64 مگاپیکسلی تصاویر عالی را در نور خوب ارائه می دهد. در مجموع، این یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که ارزش توجه شما را دارد.

مزایا

  • جک هدفون 3.5 میلی متری
  • نمایش با کیفیت
  • عمر باتری طولانی
  • در کل عملکرد عالی

معایب

  • فاقد عایق رطوبتی
  • بدون محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس
  • طراحی کسل کننده

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید