اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس با لینک مستقیم دانلود

اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس . معرفی 6 عدد از اپلیکیشن های ضروری برای داشتن تعطیلات بدون استرس برای اندروید و iOS با لینک مستقیم دانلود.

اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس

تعطیلات باید آرام باشد نه استرس زا. اما بسیاری از عوامل می توانند در سفر شما اختلال ایجاد کنند. از این اپلیکیشن ها برای کاهش استرس سفر خود استفاده کنید.

اپلیکیشن های لازم برای تعطیلات بدون استرس

تعطیلات باید آرامش بخش باشد نه استرس زا. در حالی که ممکن است فکر کنید همه چیز را برای لذت بردن از یک تعطیلات بدون استرس آماده کرده اید، برنامه ها همیشه آنطور که برنامه ریزی کرده اید پیش نمی روند. ممکن است در نهایت پرواز خود را از دست بدهید، هتل شما ممکن است رزرو شما را در آخرین لحظه لغو کند، یا ممکن است مجبور شوید از شرایط آب و هوایی بد فرار کنید.

بسیاری از استرس‌ های تعطیلات از دست شما خارج است، اما برخی از اپلیکیشن های عالی در دسترس هستند تا تعطیلات شما را تا حد امکان بدون مشکل پیش ببرند (و در صورتی که بخشی از سفر اشتباه پیش رفت، به سرعت خود را تطبیق دهید).

اهل بازی هستین؟ از بازی های تکراری خسته شدین؟ به این مقاله حتما سر بزنید: بهترین بازی های سبک بقا اندروید 2022 با لینک دانلود مستقیم

1.Airbnb

اپلیکیشن های لازم برای تعطیلات بدون استرس

داشتن اقامتگاه امن و مطمئن استرس زیادی را از سفر می کاهد. با این اپلیکیشن، جستجوی Airbnb برای اقامت تعطیلات عالی, ساده و آسان خواهد شد. فرقی نمی کند که به یک مکان گرمسیری می روید یا به قطب شمال، به احتمال زیاد Airbnb فهرستی دارد که شما از آن لذت خواهید برد.

رزرو با برنامه یا مرورگر وب آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مکان رویاهای خود را انتخاب کنید، تاریخ را اضافه کنید، و تعداد مهمانان را مشخص کنید، و Airbnb هر چیزی را که با معیارهای شما مطابقت دارد در منطقه ای که انتخاب کرده اید نشان می دهد. کلبه های دورافتاده، آپارتمان‌ های راحت در مراکز شلوغ شهر، املاک خارج از شبکه و حتی عمارت‌هایی در بیابان وجود دارد.

یکی از جنبه‌های ارزشمند اپلیکیشن Airbnb که اولین گزینه ما در خصوص اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس این است که می‌توانید مستقیماً با میزبان خود از طریق نوشتن ایمیل در داخل برنامه ارتباط برقرار کنید. Airbnb احساس شخصی دارد که به مسافران امکان می دهد مکان را به سرعت پیدا کنند. و اگر میزبان شما لغو شود، احتمالاً می توانید چیز دیگری (بسته به جایی که به دنبال آن هستید) در عرض چند دقیقه پیدا کنید. این برنامه مقدار زیادی استرس را از مسافران مضطرب دور می کند.

لینک دانلود: Android I iOS

2. Google Translate

اپلیکیشن های لازم برای تعطیلات بدون استرس

اگر به شهری رسیده‌اید که در آن زبان صحبت نمی‌کنید، به احتمال زیاد احساس می‌کنید که در آنجا بسیار غریبه هستید. حتی اگر یک کتابچه راهنمای قابل اعتماد یا فرهنگ لغت در کنار خود داشته باشید، یک برنامه مزایای مختلف دیگری دارد. به عنوان مثال، برنامه Google Translate که گزینه دوم ما در خصوص اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس است به شما امکان می دهد تا به سرعت آنچه را که می خواهید بگویید به زبان خود تایپ کنید و آن را به هر زبانی که فهرست شده ترجمه کنید.

یکی دیگر از مزایای این برنامه این است که به شما امکان می دهد هر متنی را که می بینید اسکن کنید و آن را در محل ترجمه کنید. بنابراین اگر در یک رستوران نشسته‌اید و نمی‌دانید منو چه می‌گوید، می‌توانید با نگه داشتن گوشی خود در بالای متن آن را به سرعت ترجمه کنید. صفحه نمایش از واقعیت افزوده برای نمایش زبان شما بر روی زبان اصلی استفاده می کند.

لینک دانلود: Android I iOS

3. Google Maps

اپلیکیشن های لازم برای تعطیلات بدون استرس

اینکه بخواهید در تعطیلات سردرگم شوید و ندانید که کجا باید بروید مطمئنا به استرس شما در تعطیلات خواهد افزایید. خوشبختانه، اپلیکیشن Google Maps که گزینه بعدی ما در خصوص اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس است به شما این امکان را می‌دهد که نه تنها ببینید کجا هستید، بلکه مسیرهای پیاده‌روی، رانندگی، دوچرخه‌سواری یا حمل‌ و نقل عمومی را به مکانی که می‌خواهید بروید، برسانید.

می توانید نام خیابان ها، هتل ها، رستوران ها و مکان های دیدنی را با سهولت نسبی تایپ کنید. همچنین می توانید برنامه را در گوشی و یا تبلت خود دانلود کنید و منطقه ای را برای زمانی که آفلاین هستید ذخیره کنید. به این ترتیب، اگر از نداشتن Wi-Fi می ترسید یا اگر در مکانی هستید که نمی توانید از داده های تلفن همراه استفاده کنید، همچنان می توانید راه خود را پیدا کنید.

لینک دانلود: Android I iOS

4. Flightradar 24

اپلیکیشن های لازم برای تعطیلات بدون استرس

اگر مسافری مضطرب هستید، اپلیکیشن Flightradar24 که گزینه چهارم ما در خصوص اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس است به آرامش اعصاب شما کمک می کند. این برنامه به گونه ای طراحی شده است که به شما بینشی از هر پروازی را در جهان بدهد. می توانید با استفاده از شماره پرواز، فرودگاه یا خطوط هوایی، پروازهای جداگانه را جستجو کنید. این برنامه به شما امکان می دهد تابلوهای ورود و خروج، وضعیت پرواز، هواپیما روی زمین، آمار تاخیر و شرایط آب و هوایی را مشاهده کنید.

اگر از پرواز می ترسید و نیاز به اطمینان دارید، این برنامه همچنین به شما امکان می دهد داده های تاریخی را مشاهده کنید و پخش پروازهای گذشته را تماشا کنید. به این ترتیب می‌توانید برای اطمینان بیشتر، هواپیمایی را که می‌خواهید سوار شوید بررسی کنید. یکی دیگر از ویژگی های جالب این اپلیکیشن این است که به شما این امکان را می دهد که با دیدن هواپیمای در حال پرواز گوشی خود را به سمت آسمان بگیرید تا اطلاعات مربوط به آن را به دست آورید.

لینک دانلود: Android I iOS

5. Uber

اپلیکیشن های لازم برای تعطیلات بدون استرس

هنگامی که در کشوری فرود آمدید و مردم برای رسیدن به مقصد خود به ایستگاه تاکسی هجوم می‌آورند، می‌توانید Uber را دانلود کنید تا استرس روزتان را از بین ببرید. با توجه به کلاهبرداری‌های فراوانی که به اشتراک گذاشته می‌شوند، مهم است که هنگام سفر از خود محافظت کنید. چه نیاز به رفتن به هتل داشته باشید یا بخواهید به گشت و گذار بروید، از اپلیکیشن Uber که گزینه پنجم ما در خصوص اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس است برای وارد کردن مقصد و انتخاب نوع حمل و نقل خود استفاده کنید.

بسته به جایی که هستید، می توانید یک دوچرخه Uber یا یک اسکوتر نیز کرایه کنید. استفاده از برنامه آسان است. هنگامی که مشخصات خود را وارد کردید، نقشه آن به وضوح نشان می دهد که چند وسیله نقلیه در نزدیکی شما هستند. همچنین می توانید از قبل میزان مبلغی که باید بپردازید را مشاهده کنید.

اگر دوچرخه یا اسکوتر را انتخاب می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را روی نقشه پیدا کنید، کد QR آن را اسکن کرده و رزرو کنید. این برنامه رفت و آمد را آسان و در دسترس می کند، به خصوص اگر در برنامه فشرده هستید یا تقاضا برای حمل و نقل زیاد است.

لینک دانلود: Android | iOS

6. GetYourGuide

اپلیکیشن های لازم برای تعطیلات بدون استرس

اپلیکیشن GetYourGuide که گزینه نهایی ما در خصوص اپلیکیشن های ضروری برای تعطیلات بدون استرس است به گونه ای طراحی شده است تا استرس را از تلاش برای انجام کارهایی که در طول سفر باید انجام دهید دور کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید همه آن کارهایی را که در طول سفر باید انجام دهید را ببینید اما در نهایت از کمبود زمان ناامید می‌شوید، می‌توانید از این اپلیکیشن برای رزرو فعالیت‌های خود استفاده کنید.

از قبل بر اساس مکان جستجو کنید تا ببینید در مکانی که می‌روید چه خبر است یا صبر کنید تا به آنجا برسید تا ببینید روزهایی که بازدید می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد. اگر در تعطیلاتی هستید که زیاد به جاهای مختلف می روید، این برنامه برای نشان دادن آنچه در حال وقوع است و به‌روزرسانی منظم شما با تغییر برنامه‌ها عالی است.

لینک دانلود: Android | iOS

اپلیکیشن ها می توانند سفر شما را کاملا عاری از استرس کنند

به همان اندازه که تعطیلات سرگرم کننده و هیجان انگیز است، عوامل استرس زای متداولی نیز وجود دارد که می تواند همه چیز را در سفر شما خراب کند. اگر نگران تعطیلات بعدی خود هستید و می‌خواهید مطمئن شوید که همه چیز تا حد امکان پیش خواهد رفت، برخی از این اپلیکیشن ها می‌توانند استرس سفر را از بین ببرند.

به یاد داشته باشید که پروازهای خود را چک کنید، محل اقامت خود را سازماندهی کنید و تورهای خود را از قبل رزرو کنید. سپس، برای بقیه، از این برنامه ها برای کمک در حال حرکت در هر کجا که هستید استفاده کنید.

منبع: MAKEUSEOF.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید