آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل – راهنمای 2021

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل. چگونه بازی کالاف دیوتی موبایل را نصب کنیم و مراحل انجام آن چگونه است.

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل

در مورد آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل باید بگوییم که بازی های بتل رویال در سال گذشته بسیار مورد توجه بوده اند, روندی که منجر به محبوب شدن پابجی شد, باعث شد تا Fortnite و Apex Legends نیز به دنبال آن از محبوبیت بالایی برخوردار شوند. عنوان RPG قدیمی “Call of Duty” همچنین اعلام کرد قصد دارد در این مسابقه با موتور بازی مشابه با کالاف دیوتی موبایل همراه شود.

این بازی, سرانجام برای کاربرانی که از قبل برای آن در Google Playstore ثبت نام کرده بودند شروع به کار کرد, اما بسیاری از افراد این فرصت را از دست دادند. نگران نباشید ، انجمن mod توانست بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها ثبت نام کرده اند یا خیر, نسخه قابل اجرای بازی را برای همه مردم جهان در دسترس قرار دهند. در اینجا نحوه دریافت کالاف دیوتی موبایل در دستگاه اندروید آورده شده است.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2021 مشاهده کنید.

آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل

نصب آن کمی پیچیده تر از نصب APK است. بنابراین, ما توصیه می کنیم که این دستورالعمل ها را با دقت دنبال کنید, در غیر این صورت مجبور خواهید بود دوباره این روند را تکرار کنید. توجه داشته باشید که این روش رسمی برای دریافت بازی نیست و می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

مرحله اول: APK کالاف دیوتی موبایل و فایل OBB آنرا دانلود کنید. شما باید این کار را از یک وب سایت شخص سوم انجام دهید, بنابراین مطمئن شوید که از یک منبع معتبر استفاده می کنید.

مرحله دوم: با استفاده از برنامه مدیریت فایل خود, به Internal storage/Android/OBB بروید. OBB منابع برنامه اضافی هستند که در APK یا set up گنجانده نشده اند.

مرحله سوم: در پوشه OBB, پوشه جدیدی با نام com.activision.callofduty.shooter ایجاد کنید. توصیه می کنیم نام پوشه را کپی و پیست کنید تا مشکلی پیش نیاید.

مرحله چهارم: فایل OBB کالاف دیوتی را در پوشه Downloads قرار دهید و آن را به این پوشه تازه ایجاد شده منتقل کنید. نام فایل باید 199.com.activision.callofduty.shooter.obb باشد و حدود 1.4 گیگابایت حجم دارد.

مرحله پنجم: زمانیکه فایل OBB در جای خود قرار گرفت, APK را نصب کنید. هنگام نصب از طریق بارگیری ها, ممکن است برخی از کاربران با خطای “نمی توان فایل را باز کرد” مواجه شوند. یک راه حل ساده این است که بار دیگر به مدیریت فایل بروید, پوشه Downloads را پیدا کرده و سپس فایل com.activision.callofduty.shooter.199.apk را نصب کنید.

مرحله ششم: نصب بازی باید از هم اکنون آغاز شود. تمام مجوزهای لازم را بدهید و باید به صفحه Sign-Up منتقل شوید. بعلت ماهیت بتایی که این بازی دارد ممکن است که کمی انجام این کار زمان ببرد. ثبت نام را ادامه دهید تا به بازی اصلی منتقل شوید, پس از آن می توانید کالاف دیوتی موبایل را بازی کنید!

نکته: کاربرانی که سعی می کنند بازی را از کشورهایی غیر از هند نصب کنند, باید از VPN استفاده کنند و سرور را از طریق هند هدایت کنند, زیرا در حال حاضر بازی در آنجا پشتیبانی می شود.

در مورد آموزش نصب کالاف دیوتی موبایل باید بگوییم که این بازی توسط Tencent توسعه داده شده است, او همچنین به ایجاد PUBG Mobile کمک کرده است, بنابراین شباهت های زیادی بین این دو خواهید دید. کالاف دیوتی موبایل اساساً هنوز در مرحله بتا است و متوجه اشکالات و مشکلات سرور می شوید که به مرور برطرف می شود. ما بازی را آزمایش کردیم و امیدوار کننده به نظر می رسد. همچنین بسیار راحت تر از PUBG بود اما این احتمالاً به دلیل تعداد زیاد ربات ها در تیم مقابل به دلیل تعداد کمتر بازیکنان است. زمان خوبی است تا سریع تمرین کنید و قبل از دسترسی به بازی جلوتر باشید.

منبع: IN.MASHABLE.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید