آموزش دانلود و نصب بازی جی تی ای سن اندرس بر روی اندروید

نحوه دانلود و نصب جی تی ای سن اندرس

آموزش دانلود و نصب بازی جی تی ای سن اندرس بر روی اندروید. چگونه بازی جی تی ای سن اندرس را بر روی اندروید نصب کنیم و چه مراحلی برای انجام این کار لازم است.

آموزش دانلود و نصب بازی جی تی ای سن اندرس بر روی اندروید

در مورد آموزش دانلود و نصب جی تی ای سن اندرس بر روی اندروید باید بگوییم که فرانچایز Grand Theft Auto قوی ترین فرانچایز صنعت بازی هاست. اما یکی از بهترین بازی هایی که از این سری بیرون می آید GTA: San Andreas است. این بازی که برای اولین بار بر روی PC منتشر شد این سری از بازی ها را به اوج بالایی رساند. و افتخارات مختلفی را برای طرح داستان محور و گیم پلی بازی sandbox کسب کرد. و با اضافه شدن این بازی به موبایل, گیمرها هم اکنون می توانند در حال راه رفتن نیز این بازی را انجام دهند. فایل APK GTA San Andreas به شما امکان می دهد بازی را به صورت رایگان انجام دهید. زمانیکه در سفر هستید و یا می خواهید زمان استراحت خود را سپری کنید این یک بازی عالی برای شماست.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین بازی های پلی استیشن 4بهترین بازی های PC و بهترین بازی های اندروید در سال 2021 و آموزش نصب بازی پابجی موبایل مشاهده کنید.

چرا جی تی ای سن اندرس از محبوبیت بالایی برخوردار است؟

نحوه دانلود و نصب جی تی ای سن اندرس

سن اندرس و وایس سیتی یکی از محبوب ترین بازی هایی هستند که شرکت راک استار تا به حال تولید کرده است. ویژگی های خوبی از بازی قبلی به این بازی منتقل شده و همچنین این بازی داستانی عالی را ارائه می دهد. براحتی می توانید این ویژگی ها را به بازی اضافه کنید و برنده شوید. آیا می خواهید با پرتاب کننده موشک به راه بیفتید؟ بله می توانید. آیا می خواهید شخصیت بازیکن شما زیاد غذا بخورد و چاق شود؟ بله می توانید. آیا می خواهید شخصیت خود را تمرین دهید و چربی هایش را آب کنید؟ شرط می بندید که می توانید! جی تی ای به بازیکنان اجازه می دهد همه اینها را تجربه کنند. همه این ویژگی ها را با یک انجمن اصلاح شده اختصاصی ترکیب کنبد و گیم پلیرهایی در اختیار خواهید داشت که می توانند به عقب برگردند و بازی را بارها و بارها تجربه کنند.

دانلود فایل APK جی تی ای

آموزش دانلود و نصب جی تی ای سن اندرس

اما اگر مایل به پرداخت یک سنت هم نیستید, وب سایت های زیادی برای بازدید وجود دارد که دارای APK و فایل های مربوطه هستند. Softonic و APKsub انتخاب های خوبی در این زمینه هستند. نه تنها می توانید این کار را در گوشی های Android انجام دهید, بلکه می توانید این کار را بر روی رایانه شخصی و همچنین با استفاده از شبیه سازهایی مانند Bluestacks و Nox انجام دهید.

آنها همچنین فایلهای مربوطه مورد نیاز برای شروع بازی به صورت خودکار و بدون دانلود دیگر را ارائه می دهند. در مورد دانلود و نصب آن, در اینجا یک راهنمای گام به گام برای انجام این کار وجود دارد.

اگر قصد دارید تا نحوه دانلود فایل های APK برای بازی های دیگر را بیاموزید, می توانید وب سایت ما را بررسی کنید. ما راهنمای نحوه نصب Minecraft APK و Fortnite APK بر روی دستگاه شما را ارائه می دهیم.

به وبسایت APK دلخواه خود بروید

وب سایت های زیادی وجود دارد که می توانید APK ها را از آنها دانلود کنید. APKsum ، Softonic و Appmirror برخی از معتبرترین مواردی هستند که می توانید انتخاب کنید.

GTA: San Adreas را جستجو کنید

مانند Google Play Store, در مقایسه با یافتن دستی خود بازی, جستجو با استفاده از نوار جستجو بهتر است. پس از اتمام جستجو, لیستی از بازی های مربوطه در اختیار شما قرار می گیرد.

بر روی Download APK کلیک کنید

پس از اینکه صفحه لود شد, سپس باید بر روی دکمه download APK کلیک کنید. انجام این کار باعث می شود تا شما به صفحه بعدی منتقل شوید.

بر روی Start to Download کلیک کنید

پس از اینکه بر روی دکمه Start to Download کلیک کردید, دانلود شروع می شود. معمولا, APK دیتای زیادی از شما را مصرف نخواهد کرد. با این حال, خوب است توجه داشته باشید که این فقط فایل های APK است که برای گیم پلی به آنها احتیاج دارید نه خود بازی واقعی.

بر روی Download Opaque Binary Blob (OBB) کلیک کنید

پس از دانلود فایل های APK, در اینجا شما نیاز به یک حافظه بزرگتر دارید تا بتوانید دانلودهای بازی را انجام دهید. با این تفاسیر اگر می خواهید جی تی ای سن اندرس شما به درستی اجرا شود, نمی توانید هیچ یک از این فایل های OBB را حذف کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی دکمه Download OBB کلیک کنید تا به صفحه بارگذاری منتقل شوید.

بر روی Start Download کلیک کنید

بمنظور دانلود فایل OBB برای جی تی ای سن اندرس, روی دکمه کلیک کنید. توجه داشته باشید که حافظه و دیتای فایل های OBB به دلیل بسته های بزرگ, حجم بالایی را مصرف می کنند. توصیه می کنیم از Wi-Fi استفاده کنید تا از MB زیاد در برنامه های داده خود استفاده نکنید.

چرا قصد دارید تا نصب کننده APK را برای جی تی ای سن اندرس دانلود کنید؟

در مورد آموزش دانلود و نصب جی تی ای سن اندرس بر روی اندروید باید بگوییم که یکی از مهمترین دلایل اینکه چرا APK بهتر است این است که جی تی ای سن اندرس یک بازی برتر است. اگر می خواهید بازی را به طور قانونی در فروشگاه Google Play دانلود کنید ، باید هزینه پرداخت کنید. اگرچه ممکن است گران ترین بازی ها نباشند اما برخی ها ترجیح می دهند که از جایگزین آن استفاده کنند – APK. برای بارگیری فایل های صحیح GTA APK فقط کمی زمان و تلاش لازم است.

علاوه بر این, نسخه های APK همچنین دارای حالت های مختلفی هستند که از قبل نصب شده اند. این مودها عملکردهای متفاوتی دارند. اما در نهایت, آنها اینجا هستند تا برتری را با کد تقلب به شما بدهند و ویژگی های مختلف بازی را باز کنند. این می تواند از شکست ناپذیری, پول بی نهایت, وسایل نقلیه ویژه و موارد دیگر متفاوت باشد. به طور کلی, کاری که GTA APK انجام می دهد این است که گیم پلی بازی را به سطح جدیدی برساند. و به کاربران اجازه دهید بازی را به دلخواه خود اصلاح کنند.

نحوه نصب APK جی تی ای سن اندرس و فایل های OBB

نصب فایل های OBB در اندروید کمی پیچیده است. اما اگر ابزارها و روشهای صحیح را در اختیار داشته باشید ، می توان آن را انجام داد. اولین کاری که باید انجام شود این است که ابتدا فایل های APK را نصب کنید. بعداً ، باید فایلهای OBB را در پوشه Android وارد کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

فایل های OBB را از فولدر اکسترکت کنید

طبق معمول, اکثر فایل ها روی یک فایل زیپ قرار دارند. پوشه فایل های بازی را ابتدا از کامپیوتر و یا گوشی خود خود با استفاده از WinRAR و سایر برنامه های مشابه استخراج کنید.

نام پوشه را تغییر دهید و آن را در فهرست OBB کپی پیست کنید

این یک اقدام مهم است. اکثر پوشه های موجود در پوشه OBB از نوع نامگذاری پیروی می کنند. آنها معمولاً با com (توسعه دهنده) شروع می شوند. (بازی) در این مورد ، com.rockstargames.gtasa است. پوشه بارگیری شده و فایل OBB را به این نام تغییر دهید و مستقیماً آن را در پوشه OBB کپی کنید.

فولدر OBB را می توان در اینجا قرار داد: Device Storage/Android/OBB.

دانلود و نصب APK Mods جی تی ای سن اندرس

در مورد آموزش دانلود و نصب جی تی ای سن اندرس بر روی اندروید باید بگوییم که جی تی ای سن اندرس اصلی برای کامپیوتر به بازیکنان اجازه می دهد تا آن را با محتوای اصلی خود با حالت های مختلف دلخواه تغییر دهند. این بدان معناست که اگر بخواهید اتومبیل ها را تغییر دهید, ویژگی های انیمه را به بازی اضافه کنید یا حتی چراغ های روشن را اضافه کنید, همه اینها امکان پذیر است. از نظر فنی, هنگامی که APK را برای جی تی ای سن اندرس دانلود کردید, می توانید با ایجاد تغییرات, خلاقیت خود را حفظ کنید. اما سوالی که باید بپرسید این است که آیا برای نسخه موبایل قابل استفاده است؟

حقیقت این است که بله, می توانید مودها را به نسخه موبایل اضافه کنید. تمان آنچه که نیاز دارید CLEO است. این حالتی است که به شما امکان می دهد حالت های دیگری را که می توانید در اینترنت پیدا کنید نصب کنید. می توانید CLEO را دانلود کنید و آن از گوشی های روت شده و بدون روت پشتیبانی می کند.

پس از دانلود, در اینجا راهنمای گام به گام نحوه نصب CLEO و سایر حالت ها آمده است:

فایل زیپ CLEO را باز کنید

قبل از هر چیز باید فایل CLEO Zip را باز کنید.داخل فایل Zip دو مورد وجود دارد, یک نصب کننده برای نسخه مود شده جی تی ای سن اندرس و یک پوشه. با استفاده از WinRAR می توانید فایل Zip را در کامپیوتر و یا گوشی اندروید خود و همچنین سایر برنامه های فشرده موجود در Google Play باز کنید. توجه داشته باشید که قبل از نصب نسخه CLEO به نسخه اصلی جی تی ای سن اندرس احتیاج دارید. همچنین فایل هایی وجود دارد که فایل زیپ CLEO ندارد, که شامل فایلهای OBB می شود.

نسخه اصلاح شده جی تی ای سن اندرس را نصب کنید

اگر APK اصلاح شده و پوشه روی فایل زیپ نصب نشده باشد, نسخه CLEO اجرا نمی شود. اما ابتدا اجازه دهید نسخه مود را نصب کنیم. به سادگی بر روی APK ارائه شده توسط لینک دانلود کلیک کنید و بازی به طور خودکار نصب می شود. قبل از انجام این کار ، مطمئن شوید که نام فایل های موجود در پوشه های داده و OBB را تغییر دهید. برای نصب مجدد و حذف داده های داخل, باید این کار را انجام دهید. انجام این کار مهم است زیرا فایل های مورد نیاز برای اجرای بازی در آن پوشه ها وجود دارد. و با وجود اینکه نسخه مود شده را نصب می کنید اما هنوز برای اجرای بازی به آن فایل ها نیاز دارید. فقط افزودن یک عدد در انتها واقعاً کارساز خواهد بود به این خاطر که گوشی آن پوشه ها را به عنوان فایلهای یک برنامه متفاوت در نظر می گیرد.

فولدر ارائه شده را در فولدر اندروید کات پیست کنید

حالا قسمت کمی پیچیده تر. باید فایلهای داخل پوشه com.rockstargames.gtasa را در پوشه و یا فولدر داخل پوشه ارائه شده گوشی خود خود کپی کنید. این کمی پیچیده به نظر می رسد, اما در اینجا اقداماتی را که باید مرحله به مرحله آنها را انجام دهید را مشاهده می کنید:

  • فولدر com.rockstargames.gtsa را باز کنید
  • همه فایل های درون آنرا انتخاب کنید
  • بر روی دکمه سه نقطه گوشه سمت راست بالا بزنید و cut را انتخاب  کنید.
  • فایل ها را در این فهرست کپی کنید:Device Storage/Android/data/com.rockstargames.gtasa.

نیازی نیست فایلها را داخل فولدر فایل ها در این پوشه قرار دهید. فقط آنها را در خارج از آن قرار دهید.

پس از این مراحل, اکنون می توانید جی تی ای سن اندرس را با حالت های مود روی گوشی خود بازی کنید. برخی از حالت ها شامل پرواز, ماشین های تخم ریز و سایر وسایل نقلیه و موارد دیگر است. علاوه بر این, می توانید حالت های دیگر را نیز در حالت CLEO قرار دهید. به سادگی سایر حالت ها را در همان فهرست قبلی کپی کنید:  Device Storage/Android/data/com.rockstargames.gtasa. به همین سادگی.

بمنظور استفاده از تقلب های اسکریپت CLEO در بازی, کافی است با دو انگشت خود را به سمت پایین بکشید. سپس تقلب های CLEO ظاهر می شود. به سادگی انتخاب کنید که از کدام تقلب می خواهید برای فعال کردن آنها استفاده کنید.

دانلود جی تی ای سن اندرس از طریق Play Store

آموزش دانلود و نصب جی تی ای سن اندرس

در مورد آموزش دانلود و نصب جی تی ای سن اندرس بر روی اندروید باید بگوییم که معمولا می توانید جی تی ای سن اندرس را در Google Play دانلود کنید. این یک بازی پولی است , بنابراین می توانید آن را از طریق گوشی خریداری کرده و بازی کنید. در زیر مواردی که باید انجام دهید تا این بازی را در دستگاه های اندروید خود انجام دهید, ذکر شده است.

به Google Play Store بروید

روش رسمی دانلود این بازی از طریق Google Play Store  است. به همین سادگی.

GTA: San Andreas را جستجو کنید

به جای اینکه خودتان بصورت دستی به دنبال این بازی بگردید بهتر است که در نوار جستجو این کار را انجام دهید. روی لینک GTA: San Andreas کلیک کنید تا شما را به صفحه آن در Google Play ارسال کند.

GTA: San Andreas را دانلود کنید

پس از جستجوی بازی روی دکمه Download کلیک کنید. در Google Play از شما درخواست می شود تا در صورت تمایل هزینه ای را برای دانلود پرداخت کنید. Yes را بزنید و دانلود شروع خواهد شد.

منبع: CELLULARNEWS.COM

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید