آیا پلی استیشن 4 هنوز ارزش خرید دارد ( مقایسه ps4 و ps5 )

ارزش خرید ps4

مقایسه پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 ، آیا ps4 هنوز ارزش خرید دارد؟ با Black Friday که پشت سر گذاشتیم, بسیاری از خرده فروش ها قیمت های خود را برای فروش بیشتر پایین آورده بودند. این محصولات شامل کنسول های بازی بودند, که در آنجا خرده فروش ها قیمت PS4 را پایین آورده بودند.

با این وجود مشکل کوچکی وجود دارد.همچنین PS5 بزودی در ایران پر فروش می شود. برنامه ریزی شده است که این کنسول در تعطیلات 2020 وارد بازار شود. همینطور, اگر PS4 را هم اکنون خریداری کنید, هنوز یکسال تا اینکه توسط PS5 جایگزین شود زمان باقی دارید. اگر قادر به خرید آن بودید, آیا باید آنرا بخرید و یا باید پول خود را برای خرید PS5 پس انداز کنید؟

مقایسه ، آیا بازی های PS4 بر روی PS5 اجرا می شوند؟

ممکن است که در مقایسه ps4 و ps5 سازگاری بازی های PS5 با PS4 عامل خرید و یا نخریدن آن باشد. شما دوست ندارید که بازی های زیادی از PS4 را برای بازی بر روی PS5 خریداری کنید و بعد مشاهده کنید که بر روی PS5 جواب نمی دهند.

خوشبختانه, شرکت سونی بسیار به این تمایل دارد که بازی های PS4 با PS5 سازگار باشند. نه تنها این, بلکه بازی کننده های PS5 می توانند بصورت آنلاین با اشخاصی که PS4 در اختیار دارند بازی کنند. این بدین معنی است که شما با خوشحالی می توانید کلکسیون PS4 خود را داشته باشید, و سپس می توانید تمامی آنها را در زمان انتشار PS5 به آن انتقال دهید و بر روی آن بازی کنید.

آیا وسایل جانبی PS4 بر روی PS5 کار می کنند؟

مقایسه ps4 و ps5

از روی ظاهر آنها می توان تشخیص داد که دسته های بازی PS5 شبیه PS4 هستند, اما دقیقا به شباهت آن نیستند. همینطور, مشکل است که بگوییم که در حال بازی با دسته بازی PS4 برای PS5 هستید. با این وجود,همچنین شرکت سونی تایید کرده است که headset VR PS4 با PS5  مطابقت می کند, پس بنابراین در زمانی که منتظر PS5هستید و PS4 را در اختیار دارید, خیالتان از بابت این موضوعات راحت باشد.

آیا PS5 از PS4 پیشرفته تر و بهتر است؟ ارزش خرید کدام یک بیشتر است

 

قطعا همینطور خواهد بود. مشخصات فنی سخت افزاری PS5 بیشتر و خیلی بهتر از PS4 خواهند بود. این یک تغییر یکنواخت همانند PS4 Pro و Slim نیست, پس بنابراین بازی های PS5  بر روی PS4  اجرا نمی شوند. همینطور, اگر بازی یا چیزی برای PS5 به بازار آمد که شما قصد خرید و دریافت آنرا داشتید, باید دستگاه خود را آپگرید کنید. بنابراین ارزش خرید هنوز هم با پلی استیشن 4 است

 

آیا در این زمان که PS5 بزودی روانه بازار می شود, PS4 ارزش خرید دارد؟

ارزش خرید ps4

همانطور که مشاهده می کنید, مشکلات و معایب زیادی برای خرید PS4 در حال حاضر وجود ندارند, بخصوص اینکه اگر بتوانید آنرا با قیمت خیلی کمی خریداری کنید. البته که این کنسول با گذشت زمان یک دستگاه از رده خارج به حساب می آید, اما به این علت که بازی های آن بر روی PS5نیز اجرا می شوند, صد در صد باید آنرا خریداری کنید.

چه مدلی از پلی استیشن 4 با مقدار پولی که می خواهید هزینه کنید مطابقت دارد. بعنوان مثال PS4 Pro عملکرد عالی دارد, با این وجود, اگر عملکرد آن نگرانی اصلی شماست, می توانید منتظر شوید تا PS5  روانه بازار شود و بازی های PS4  را بر روی سخت افزار منحصر به فردش بازی کنید.

در غیر اینصورت, اگر قصد دارید که پول خود را پس انداز کنید, PS4 Slim  آپشن ارزانتری خواهد بود و از لحاظ مالی به شما آسیبی نمی رساند. PS4 Slim به اندازه PS4 Pro  توانمند نیست, اما اگر قصد دارید که یک PS5 تهیه کنید و اگر نمی خواهید پول زیادی را در سال جاری هزینه کنید, خرید PS4 Slim آپشن خوبی خواهد بود.

بطور خلاصه اینکه, تنها یک سال دیگر باقی مانده است تا PS4 از رده خارج شود و ارزش خرید را از دست بدهد. خوشبختانه, اگر واقعا بتوانید در حراجی, یک PS4 را تهیه کنید, می توانید تمامی بازی های PS4  خود را تا زمانیکه یک PS5 تهیه می کنید داشته باشید و سپس آنها را برویPS5  اجرا کنید.

همچنین می توانید راهنمای کامل بازی GTA V و بهترین کنسول بازی 2020 را نیز از طریق این مطالب بخوانید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید