نحوه دانلود و نصب ویندوز 11 _ راهنمای 2021

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11. چه چیزهایی برای نصب ویندوز 11 نیاز داریم و اینکه Dev Channel چیست.

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

در مورد نحوه دانلود و نصب ویندوز 11 باید بگوییم که هر شخصی تمایل به این دارد تا بداند که چگونه ویندوز 11 را که رسمی نیز هست دانلود کند و اگرچه بسیاری از مردم باید منتظر بمانند تا سیستم عامل جدید مایکروسافت در تعطیلات 2021 روانه بازار شود, اما شما می توانید هم اکنون ساختار اولیه آنرا بمنظور اینکه خودتان آنرا تست کنید را دانلود کنید.

بیلدی از سیستم عامل جدید در چند هفته پیش منتشر شد, اما ما واقعا استرس این را داشتیم که شما بدنبال آن نروید. بسیاری از سایت هایی که بر این ادعا بودند که این سیستم عامل را در اختیار دارند احتمالا قصد این را دارند تا سیستم شما را با بدافزار لود کنند و ممکن است که سیستم شما را با باج افزار پر کنند. استرس را از خودتان دور کنید و تنها ویندوز 11 را زمانیکه قابل دسترسی شد از مایکروسافت نصب کنید. با همه اینها, تعطیلات 2021 هم زیاد دور نیست.

علاوه بر این, اگر ویندوز 10 را در اختیار داشته باشید, دانلود ویندوز 11 برای شما رایگان خواهد بود, بنابراین هیچ دلیلی برای اینکه نسخه کپی برداری شده ناکامل این سیستم عامل را پیدا کنید وجود ندارد.

مایکروسافت هم اکنون بطور رسمی, نسخه اولیه آنرا برای Windows Insiders منتشر کرده است, که روش بسیار ایمن تری برای امتحان کردن ویندوز 11 قبل از اینکه نسخه رسمی آن به بازار بیاید است, ممکن است که دارای باگ باشد و همچنین ناکامل باشد, پس بنابراین ما تنها نصب ویندوز 11 را بر روی یک کامپیوتر ثانویه پیشنهاد می کنیم.

اگر تنها یک کامپیوتر در اختیار دارید و کارهایتان را هر روز با آن انجام می دهید, ما پیشنهاد می کنیم که تا زمانی که نسخه رسمی ویندوز 11 منتشر نشده است نصب نسخه های دیگر را به تاخیر بیندازید و شایعات حاکی از این است که در اکتبر منتشر خواهد شد.

ما می دانیم که منتظر ماندن بسیار آزار دهنده است, اما ازمانیکه منتشر شد, خواهید فهمید که چگونه ویندوز 11 را با دنبال کردن این راهنمای کاربردی دانلود کنید.

  • بفهمید که کجا باید ویندوز 10 را خریداری کنید
  • بهترین آنتی ویروس ویندوز 10 را خریداری کنید
  • بهترین VPN های ویندوز 10 را بررسی کنید

حداقل نیازهای سیستم برای ویندوز 11

  • پردازشگر: 1 گیگاهرتز و یا پرسرعت تر برای حداقل دوهسته ای در یک پردازشگر 64 بیت و یا SoC
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه: 64 گیگابایت
  • System Firmware:  سیستم UEFI و سیستم با قابلیت Secure Boot
  • تی پی ام:  Trusted Platform Module 2.0
  • کارت گرافیک: Direct X 12 و یا نسخه های بعدی با درایور WDDM 2.0
  • صفحه نمایش: 720 پیکسل, 8 بیت برای هر کانال رنگ, حداقل 9 اینچ مورب
  • اتصال اینترنت و حساب مایکروسافت: Windows 11 Home برای راه اندازی کامل نیاز به اینترنت فعال و حساب مایکروسافت, همچنین ست آپ اولیه برای سیستم عامل و یا زمانیکه در حالت S-Mode به دستگاه دیگری خارج از ویندوز سویئیچ می کنید دارد.

بمنظور در اختیار داشتن لیست کامل ملزومات غیر ضروری  اضافی, صفحه مشخصات ویندوز 11 مایکروسافت را چک کنید.

نحوه دانلود ویندوز 11

در مورد نحوه دانلود و نصب ویندوز 11 باید بگوییم که قبل از اینکه شروع به دانلود کنید بررسی کنید که ببینید که آیا کامپیوتر شما حداقل ویژگی هایی که در بالا به آنها پرداختیم را در اختیار دارد یا خیر. اگر در اختیار داشت باید سپس قبل از ادامه از سیستم خود بک آپ بگیرید.

انجام این عمل شما را از این مطمئن می کند که اگر مشکلی بوجود آمد _ به این علت که بروز رسانی نسخه اولیه یک سیستم عامل جدید دارای ریسک بالایی است _ فایل های مهم شما حداقل بازیابی می شوند.

زمانیکه این کار را انجام دادید, نیاز به این دارید تا در برنامه Windows Insider ساین آپ کنید.

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

1. به برنامه Windows Insider ملحق شوید

بمنظور انجام این کار, اپلیکیشن Setting را باز کنید و بر روی Update & Security کلیک کنید و سپس بر روی Windows Insider Program کلیک کنید.

ممکن است که احتیاج به این داشته باشید تا optional diagnastic data را بمنظور مشاهده این آپشن ها فعال کنید. بمنظور انجام این کار به قسمت Settings>Privacy>Diagnostics & feedback بروید و Optional diagnostic data را انتخاب کنید.

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

در پنجره Windows Insider Program بمنظور ملحق شدن بر روی Get started کلیک کنید. از پنجره ای که نمایان می شود بر روی Link an account کلیک کنید و Microsoft Acoount خود را بردارید و بر روی Continue کلیک کنید.

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

2. به Dev Channel ملحق شوید

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

در مورد نحوه دانلود و نصب ویندوز 11 باید بگوییم که در حال حاضر, بیلد Windows 11 Insider تنها برای افرادی در دسترس است که از Dev Channel استفاده می کنند. این توسعه دهندگان اپلیکیشن است و به مردم امکان دسترسی به نسخه اولیه ویتدوز 11 را می دهد. دوباره, مطمئن شوید که از نصب بیلد اولیه با مشکلات متعددی که در بر دارد رضایت دارید.

اگر تنها کامپیوتری می خواهید که بطور نرمال کار کند, ما به شما در حال حاضر ویندوز 11 را پیشنهاد نمی کنیم. با این وجود, اگر واقعا قصد دارید که ویندوز 11 را امتحان کنید, در صفحه تنظیمات ذزیافت Insider که ظاهر می شود, Dev Channel را انتخاب کنید و سپس بر روی Confirm کلیک کنید.

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

 

پنجره دیگری با توضیح اینکه چه انتظاری از بیلد اولیه دارید نمایان می شود. اگر راضی به ادامه دادن هستید بر روی Confirm کلیک کنید.

سپس احتیاج به این دارید تا کامپیوتر خود را شروع مجدد کنید. مطمئن شوید که همه چیز را ذخیره کرده اید و سپس در پنجره ای که ظاهر می شود بر روی Restart Now کلیک کنید.

نحوه دانلود و نصب ویندوز 11

3. بیلد Windows 11 Insider Preview را نصب کنید

زمانیکه سیستم خود را شروع مجدد کردید, اپلیکیشن Window Update را باز کنید. می توانید این کار را با جستجو کردن Windows Update در نوار جستجو در نوار وظیفه ویندوز 10 انجام دهید.

همچنین می توانید این کار را با رفتن به Settings>Update & Security>Windows Update انجام دهید و آنرا باز کنید.

در پنجره ای که نمایان می شود, بر روی Check for updates بزنید. در این قسمت Windows 11 Insider Preview باید ظاهر شود, و می توانید گویی که آپدیت منظم ویندوز 10 بوده است آنرا دانلود و نصب کنید.

4. نصب کاملی از ویندوز 11 را اجرا کنید

مراحال بالا کامپیوتر ویندوز 10 شما را به ویندوز 11 ارتقا می دهند. با این وجود, اگر قصد دارید تا ویندوز 11 را از scratch نصب کنید می توانید Windows 11 Insider Preview ISO را دانلود کنید.

مطمئن شوید که به برنامه Windows Insider Program وارد شده اید و در Dev Channel هستید (که در مرحله 1 و 2 این راهنما توضیح داده شد), سپس به پایین صفحه بیایید.

در پایین نسخه ویندوز 11 را انتخاب کنید. زمانیکه ISO دانلود شد, احتیاج به این دارید تا USB ویا DVD قابل بوتی را در اختیار داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر راهنمای ما را در مورد نحوه نصب ویندوز 10 از طریق USB و یا DVD دنبال کنید. اگرچه این راهنما برای نصب ویندوز 10 است, اما فرایند آن شبیه به ویندوز 11 است.

  • با آخرین اخبار تکنولوژی با خبرنامه TechRadar بروز بمانید.

منبع: TECHRADAR.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید