حساب اینستاگرام من چند ساله است

نحوه دانستن اینکه اینستاگرام من چند ساله است

در این مقاله چند موضوع را از قبیل نحوه دانستن اینکه حساب اینستاگرام من چند ساله است و همچنین خود اینستاگرام چند ساله است و سوالات دیگری از قبیل آن را مورد بررسی قرار می دهیم.

 حساب اینستاگرام من چند ساله است

 حساب اینستاگرام من چند ساله است

در مورد نحوه دانستن اینکه حساب اینستاگرام من چند ساله است باید بگوییم که سن هر حساب اینستاگرام از اهمیت خاصی برخوردار است به این علت که اطلاعاتی را در مورد اصالت محتوا و برخی از چیزهای دیگر را به شما می دهد. در این بلاگ, شما خواهید فهمید که حساب اینستاگرام شما چند ساله است و چگونه از آن استفاده کنید.

شما بعنوان یک کاربر اینستاگرام, ممکن است که احتیاج به این داشته باشید تا اطلاعاتی را در مورد حساب خود بمنظور ارتقای آن و سایر مواردی از قبیل آنرا کسب کنید.دانستن سن حساب اینستاگرام شما کار ساده ای است و اگر در مورد این موضوع جستجو کنید به موارد زیادی در اینترنت دسترسی پیدا می کنید. با این حال, توصیه من این است که بهترین مکان بمنظور دسترسی به حساب اینستاگرام شما خود اپلیکیشن اینستاگرام است.

اپلیکیشن اینستاگرام به شما تاریخ دقیق پیوستن شما به اینستاگرام, تغییر نام های کاربری, تغییر کلمه های عبور و سایر اطلاعاتی مفیدی که مربوط به تاریخچه اینستاگرام شما می شود را به شما ارائه می دهد.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد آموزش دیدن پروفایل پرایوت در اینستاگرام , نحوه حذف حساب اینستاگرام و نحوه تغییر آدرس ایمیل در اینستاگرام را مشاهده کنید.

خود اینستاگرام چند ساله است؟

اپلیکیشن اینستاگرام در 6 اکتبر 2010 ایجاد شد و در عرض یک روز کاربران آن به 25000 نفر رسیدند. در پایان هفته, دانلود اپلیکیشن اینستاگرام به 100000 بار رسید و تا اواسط دسامبر کاربران آن به 1 میلیون نفر رسیدند.

چگونه بفهمیم که چه زمانی به اینستاگرام پیوسته ایم؟

در مورد دانستن اینکه حساب اینستاگرام من چند ساله است باید بگوییم که اگر بدنبال این هستید که بدانید که اینستاگرام شما چند ساله است, انجام این کار بسیار راحت است و احتیاج به اپلیکیشن اضافی و یا ابزاری بمنظور انجام این کار ندارید. اطلاعات حساب اینستاگرام براحتی از طریق اپلیکیشن قابل دسترسی هستند و شما قادر به این هستید که به تمامی اطلاعات در آنجا دسترسی پیدا کنید.

بمنظور مشاهده اینکه چه زمانی به اینستاگرام ملحق شده اید باید به قسمت Profile<Tree-line icon<Setting<Security<Access Data<Info<Data joined بروید.

بمنظور دانستن اینکه حساب اینستاگرام شما در گوشی چند ساله است:
  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید
  2. به پروفابل خود بروید
  3. بر روی آیکون سه خطی ( آیکون برگر ) در سمت راست بالای صفحه بزنید
  4. بر روی Security بزنید
  5. به قسمت Access Data بروید
  6. می توانید تاریخ ملحق شدنتان به اینستاگرام را در زیر Account Info<Data joined بیابید
بمنظور دانستن تاریخ حساب اینستاگرام خود در مرورگر:
  1.  اینستاگرام را از طریق اینترنت باز کنید
  2. به پروفایل خود بروید
  3. در سمت راست بالای صفحه بر روی setting بزنید
  4. به قسمت Privacy and Security بروید
  5. به قسمت Access Data بروید
  6. در زیر Account Info تاریخ ملحق شدنتان را به اینستاگرام را بیابید

چگونه بفهمیم که چه زمانی یک حساب اینستاگرام ایجاد شده است؟

تنها زمانی میتوانید متوجه شوید که بقیه کاربران چه زمانی به اینستاگرام پیوسته اند که حساب آن کاربر عمومی, تجاری و شغلی و یا بعنوان ORIGINAL در اینستاگرام شناخته شده باشد.

  • اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل شخصی که قصد دانستن زمان پیوستن او به اینستاگرام را دارید بروید
  • در سمت راست بالای صفحه بر روی آیکون سه نقطه بزنید
  • به قسمت about this account بروید
  • تاریخ پیوستن او را به اینستاگرام پیدا کنید

به خاطر داشته باشید که ایجاد حساب تنها برای برخی از حساب ها امکان پذیر است و بیشتر برای کسانی که اصلی و اوریجینال هستند و فالوورها و طرفداران زیادی بعنوان مثال 10K دارند است.

چک کننده تاریخ ایجاد و پیدا کننده سن حساب اینستاگرام

در مورد دانستن اینکه حساب اینستاگرام من چند ساله است باید بگوییم که ابزارهای زیادی در اینترنت وجود دارند که سن حساب اینستاگرام را به شما می گویند. با این حال, در اینجا اظهار میکنم که نیاز به ابزارهای دیگری از قبیل data checker و یا Instagram age ندارید و می توانید این اطلاعات را درباره خود و سایرین ( اگر طرفدران بسیار زیادی بعنوان مثال 10K فالوور داشته باشند و یا اینکه بعنوان ORIGINAL در اینستاگرام شناخته شده باشند) براحتی در اینستاگرام پیدا کنید.

اگرچه چک کردن سن حساب اینستاگرام برای تمامی کاربران شغلی و حساب شخصی در دسترس است, اما اگر قصد داشته باشید تا حساب سایر کاربران را چک کنید نیز امکان پذیر است. با این وجود نیز آن شخص باید بیش از 10K فالوور در اینستاگرام داشته باشد. سپس اینستاگرام تاریخ ایجاد حساب آن شخص را برای همه کاربران در دسترس قرار می دهد.

  • می توانید بر روی آیکون سه نقطه در بالای پروفایلشان بزنید
  • سپس about this account را مشاهده خواهید کرد
  • گزینه Data goined را بیابید

اطلاعات و فعالیت حساب اینستاگرام

بغیر از تاریخ پیوستن به اینستاگرام و کشور اطلاعات دیگری در معرض دسترس شما قرار می گیرد. می توانید لیستی از این اطلاعات را در تصویر زیر مشاهده کنید. می توانید به این اطلاعات از طریق ستینگ پروفایل خود دسترسی پیدا کنید.

بمنظور دیدن اطلاعات حساب اینستاگرام:

  1. اینستاگرام را باز کنید
  2. به پروفایل خود بروید
  3. در سمت راست بالای صفحه بر روی setting بزنید ( آیکون چرخ دنده در مرورگر و یا آیکون برگر و یا سه خط در گوشی )
  4. به Privacy and Security بروید
  5. به قسمت Access Data بروید

اطلاعات دیگری نیز از قبیل تاریخچه تغییر نام کاربری و یا کشور در حال فعالیت نیز وجود دارند.

دارندگان حساب ها می توانند گزینه کشور را مخفی کنند. با این وجود, دارندگان حساب ها قادر به این نیستد تا تاریخچه پیوستنشان به اینستاگرام و نام های کاربری قبلیشان را حذف کنند ( از سال 2017 ).

منبع: INOSOCIAL.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید