بهترین لپ تاپ برای ترید 2022 , قیمت و مشخصات فنی

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید کدام است؟ راهنمای خرید بهترین لپ تاپ برای ترید در سال 2022 ، خرید لپ تاپ ارزان قیمت و قدرتمند ، بهترین لپ تاپ کدام است؟ در ادامه میبینیم.

بهترین لپ تاپ برای ترید 2022, قیمت و مشخصات فنی

برای برخی افراد، معاملات سهام، کریپتو یا فارکس ممکن است مانند خرید و فروش سهام در حالت صعود و نزول به نظر برسد، اما چیزهای بیشتری برای آن وجود دارد. تصمیمات بر اساس تحلیل تکنیکال و مبانی برای تریدرهایی مانند شما گرفته می شود.

معامله در بازارها آنطور که برخی از آگهی های بازرگانی اکثر مردم را باور می کنند آسان نیست. برای داشتن پرتفوی مثبت نیاز به دانش، TA و درک مناسب از شرایط بازار دارد. پس در اختیار داشتن یک لپ تاپ تجاری خوب از اهمیت خاصی برخوردار است.

در گذشته، روزنامه ها و سایر منابع اطلاعاتی به تریدرهای روز کمک کردند تا اطلاعات مهمی در مورد شرایط حاکم بر بازار و اخبار مربوط به شرکت به دست آورند (تا بتوانند از اخبار تجارت استفاده کنند و سودهای بسیار زیادی به دست آورند). هنوز هم مفید است، اما با پیشرفت‌های فناوری، می‌توانید لپ‌ تاپ یا حتی یک گوشی هوشمند قدرتمند را روشن کنید، جستجو کنید و مقالات خبری، انتشارات و اطلاعات بی‌پایانی درباره آنچه می‌خواهید پیدا کنید.

با این حال، برای انجام این کار، به یک لپ‌تاپ نیاز دارید که بتواند وب‌گردی سنگین را انجام دهد و بتواند نرم‌افزار ترسیم نمودار را بدون نقص اجرا کند. ما دائماً با برخی از تریدرهای سهام شگفت انگیز در تماس بوده ایم تا چیزهای مهمی را در لپ تاپ ها پیدا کنیم. پس از مصاحبه با 17 تریدر حرفه ای ارز دیجیتال و سهام، متوجه شدیم که آنها به یک لپ تاپ رده بالا با ویژگی ها یا توانایی های ذکر شده در زیر نیاز دارند.

  • چندین جلسه مرور
  • یک نمایشگر با کیفیت خوب
  • قابلیت اتصال مانیتورهای خارجی
  • یک ترک پد قابل اعتماد
  • فاکتور فرم سبک وزن (4/17 گفت که آنها ماشین بازی را ترجیح نمی دهند.)
  • یک باتری با دوام طولانی
  • صفحه کلید دارای نور پس زمینه (ترجیحا با Numpad اختصاصی)

لپ تاپ های موجود در این لیست می‌توانند نرم‌ افزارهای تجاری مبتنی بر مرورگر و مستقل مانند TradingView، thinkorswim، MetaStock، TC200 و غیره را اجرا کنند. آنها همچنین می‌توانند با استفاده از مرورگرهای مدرن مانند Google Chrome، Microsoft Edge، Mozilla Firefox، Safari، وب‌گردی پیشرفته انجام دهند. و غیره.

حداقل و سیستم مورد نیاز توصیه شده

سهام همیشه در آستانه نوسانات هستند و یک تریدر باید دائماً در یک نوسان باشد تا همه اینها را در مسیر خود نگه دارد. خوب، چندین نرم افزار نموداری وجود دارد که بسیاری از تریدرها از آنها برای ادامه تجارت معاملات سهام استفاده می کنند. برای این کار به یک لپ تاپ بی نقص و روان نیاز است. در اینجا سیستم مورد نیاز برای یک لپ تاپ تجاری خوب آورده شده است.

حداقل سیستم مورد نیاز                                                  سیستم مورد نیاز توصیه شده

CPU : نسل دهم Intel Core i3                                          نسل دهم Intel Core i5 یا بهتر

رم : 8 گیگابایت                                                               16 گیگابایت

حافظه: 256 گیگابایت اس اس دی                                     512 گیگابایت

صفحه نمایش: 13.3 اینچ فول اچ دی (1920*1080)               15.6 اینچ فول اچ دی IPS

باتری : تا 5 ساعت                                                           تا 10 ساعت

اینها فقط مشخصات حداقل و توصیه شده مورد نیاز برای اجرای همه نرم افزارهای معاملاتی پایه بر روی لپ تاپ و برای اهداف اساسی مانند استفاده از مایکروسافت اکسل یا هر برنامه دیگر مایکروسافت آفیس بودند. ما توصیه می کنیم دستگاهی را انتخاب کنید که با مشخصات توصیه شده مطابقت داشته باشد یا برای عملکرد صاف و دوام طولانی بهتر است. گفته شد، بیایید به بررسی ها بپردازیم!

ما می‌خواهیم از شما حمایت کنیم، چه به‌تازگی به‌عنوان یک تریدردر Robinhood شروع به کار کرده‌اید، چه مدتی است که معامله می‌کنید، یا اگر یک تریدر حرفه‌ای سهام یا ارز دیجیتال هستید. لپ تاپ های زیر بر اساس عملکرد مرتب شده اند. بهترین لپ تاپ های تجاری در بالا، میان رده در وسط و ماشین های سطح مبتدی در پایین قرار دارند. آنها چه در تجارت روزانه، چه ارزهای دیجیتال، سهام یا معاملات فارکس مناسب هستند.

همچنین می توانید مطالبی را در مورد بهترین لپ تاپ تا 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 میلیون اسفند 1400 و خرید بهترین لپ تاپ معماری و مناسب رندرینگ کارهای گرافیکی 2021 و 2022 مشاهده کنید.

1. بهترین لپ تاپ 2 در 1 برای ترید: اچ پی Spectre 360

بهترین لپ تاپ برای ترید

CPU و GPU

بهترین لپ تاپ برای ترید : لپ تاپ اچ پی Spectre x360 یک لپ تاپ شگفت انگیز برای معاملات سهام است. این لپ تاپ مخصوصاً برای تریدرهای سهام طراحی شده است که به دنبال یک لپ تاپ باریک، قابل حمل و عمر باتری طولانی برای معاملات روزانه هستند. خوب، پردازنده 1.3 گیگاهرتزی اینتل Core i7-1065G7 است که می تواند با استفاده از فناوری اینتل توربو بوست تا 4 گیگاهرتز تقویت شود. با Intel Iris Plus کارآمد ترکیب شده است.

صفحه نمایش, رم و حافظه

صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی مورب FHD IPS میکرو لبه WLED با نور پس‌زمینه تمام آن چیزی است که شما در صفحه نمایش لپ‌تاپ به دنبال آن بوده‌اید. با وضوح و رنگ های استثنایی، از نمای فول اچ دی بر روی صفحه نمایش کامپیوتر خود لذت ببرید. برای دسترسی سریع به داده ها به 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت درایو SSD مجهز شده است. این لپ تاپ تنها 2.88 پوند وزن دارد و می تواند برای تمام نیازهای سفر شما مفید باشد.

طراحی

در واقع می توانید با قلم HP Stylus همراه آن به عنوان تبلت از آن استفاده کنید. علاوه بر این، امنیت اضافه شده را با گزینه باز کردن قفل اثر انگشت تجربه کنید. باتری آن تا 18 ساعت دوام می آورد، برای اینکه بتوانید کل روز را با نگاه کردن به نمودارها دوام بیاورید. این سیستم عامل دارای ویندوز 10 پرو 64 بیتی است که آخرین نسخه این سیستم عامل است.

پورت ها

شما سه سال Mcafee Internet Security دریافت می کنید تا از سیستم خود در برابر همه ویروس ها محافظت کنید. گزینه‌های اتصال لیست شامل 1 درگاه ورودی/خروجی خارجی کارت‌خوان microSD، 1 ترکیب هدفون/میکروفون، 2 USB 3.1 Type-C Gen 2 Thunderbolt 3 و 1 USB 3.1 Gen 2 است. می‌توانید مانیتورهای خارجی را با استفاده از آداپتوری مانند این.

چرا باید لپ تاپ اچ پی Spectre x360 را خریداری کنید

  • پردازنده قدرتمند و سریعتر
  • امنیت اینترنت اضافه شد
  • شامل ویندوز 10 پرو است
  • دارای قلم HP برای استفاده های متعدد
  • ذخیره سازی برای دسترسی سریع به داده ها

چرا نباید لپ تاپ اچ پی Spectre x360 را خریداری کنید

  • می تواند بیش از حد گرم شود
  • مشکلات سیم شارژ

2. بهترین لپ تاپ برای ترید با صفحه نمایش دوگانه: ایسوس ZenBook 14

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید : اگر تجارت سهام حرفه اصلی شماست، لپ تاپ ایسوس ZenBook 14 جدیدبهترین گزینه برای شماست. این نوت بوک به تمام نیازهای حرفه ای که وجود دارد پایبند است و از انتظارات تریدرها فراتر است.

CPU

تا جایی که به قدرت پردازش مربوط می شود، ایسوس دارای چیپست Intel Core i7-1195G7 است. این SoC موبایل سرعت کلاک توربو تا 5 گیگاهرتز را در نظر می گیرد که برای مدیریت معاملات فارکس، نمودارگیری و پلتفرم های فنی بدون کاهش سرعت سیستم کافی است.

GPU

همچنین یک پردازنده گرافیکی با محدوده ورودی MX450 در محل وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نمودارها و ورودی‌های فنی را با کیفیت خوبی مشاهده کنید. همچنین، پس از پایان معاملات، کارت گرافیک اختصاصی به شما کمک می‌کند تا از برخی بازی‌ های میان‌ رده لذت ببرید.

رم و حافظه

با آمدن به حافظه سیستم، ایسوس 16 گیگابایت رم ارائه می دهد که مدیریت چندین رابط را برای شما آسان تر می کند، بدون اینکه سیستم را به لبه پرتگاه سوق دهید. تا آنجا که به پشتیبانی از ذخیره سازی مربوط می شود، با این لپ تاپ ایسوس یک درایو حالت سالید سازگار با NVMe 1 ترابایتی دریافت می کنید.

صفحه نمایش

ماژول SSD فایل ها و منابع را مانند یک حرفه ای بازیابی می کند و حتی سیستم عامل ویندوز 10 را با ضربان قلب راه اندازی می کند. به علاوه، اندازه صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن FHD، حضور خاص صفحه نمایش را به سطح کاملاً جدیدی می برد. همراه با حاشیه‌ های NanoEdge و رزولوشن عالی صفحه‌نمایش، تا رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل، پنل برجسته روشن است و دارای زوایای دید استثنایی است.

صفحه نمایش و کیبورد

به علاوه، شما یک ScreenPad Plus خلاقانه دریافت می کنید که بیشتر شبیه یک صفحه نمایش 5.65 اینچی است. این رابط به شما اجازه می دهد تا بدون نیاز به دسترسی به پنل اصلی، اعداد و معاملات را مدیریت کنید. سایر مشخصات مربوطه شامل صفحه کلید با نور پس زمینه، شاسی سبک تر با وزن 3.57 پوندی و طراحی ErgoLift است که نوت بوک را خنک تر از حد معمول نگه می دارد، از طریق اتلاف حرارت بهینه.

پورت ها

مجموعه اتصال شامل پورت های Type-C، Type-A و HDMI است که استانداردهای Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.0 را به دنبال دارد. با توجه به عمر باتری، شما 10 ساعت از استقلال برخوردار خواهید بود که با توجه به برگه مشخصات قدرتمند، بسیار قابل توجه است.

به طور کلی، لپ‌ تاپ Asus UX534FTC-AS77 ZenBook 14 یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ ها برای معاملات ارزهای دیجیتال یا معاملات سهام در فضای خرده‌فروشی است، مشروط بر اینکه ScreenPad Plus یک ویژگی مورد توجه باشد.

چرا باید لپ تاپ ایسوس ZenBook 14 را خریداری کنیم

  • پردازنده قابل اعتماد
  • مقدار قابل توجهی از RAM
  • پشتیبانی از وای فای
  • 6 نمایش ستاره ای

چرا نباید لپ تاپ ایسوس ZenBook 14 را خریداری کنیم

  • نسبت به قیمت GPU می توانست بهتر باشد

3. بهترین لپ تاپ نسل یازدهم اینتل برای ترید : اچ پی Pavilion

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید : هیچ چیز به اندازه یک چیپست متمرکز بر عملکرد به معاملات شما قدرت نمی دهد. دقیقاً به همین دلیل است که HP Pavilion 15 جدید و بهبود یافته برش را ایجاد می کند زیرا به شما امکان می دهد از نزدیک با یک چیپست نسل یازدهم کار کنید و ثمرات بخش قابل توجهی از حافظه سیستم را درو کنید.

CPU و GPU

پردازنده زنده اینتل Core i7-1165G7 عکس ها را فراخوانی می کند و به شما امکان می دهد بهترین استفاده را از فناوری تقویت توربو داشته باشید. با حداکثر سرعت ساعت تا 4.7 گیگاهرتز، می توانید به راحتی NASDAQ و سایر معاملات بورس جهانی را بدون هیچگونه مشکلی مدیریت کنید. این دستگاه همچنین دارای گرافیک Intel Iris Xe است.

رم و حافظه

بعلاوه, رم 16 گیگابایتی به شما امکان می دهد چندین ماژول نرم افزاری را روی لپ تاپ اجرا کنید، از جمله نرم افزارهایی مانند Webull برای سرمایه گذاری، TD Ameritrade برای معامله گران نوسان، و TradingView برای کار با ابزارهای نمودار و به اشتراک گذاری ایده های خود.

ذخیره فایل‌ ها، ویدیوها و کتاب‌ های الکترونیکی کار زیادی نیست، زیرا درایو حالت سالید 512 گیگابایتی فضای کافی را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. ماژول ذخیره سازی همچنین سیستم عامل ویندوز 10 پرو را تقریبا در کمترین زمان راه اندازی می کند.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1920 در 1080 پیکسل که به شما امکان می دهد هر عنصر رابط را با جزئیات مشاهده کنید. پنل موجود همچنین دارای میدان دید 178 درجه ای است که به شما امکان می دهد هر حرکت فنی در بازار سهام را پیگیری کنید.

پورت ها

تا آنجا که به عملکرد مربوط می شود، HP به یک صفحه کلید با نور پس زمینه دسترسی می دهد که همچنین فضایی را برای یک صفحه کلید عددی اختصاصی ایجاد می کند. به علاوه، مجموعه اتصالات بسیار متنوع است و Pavilion 15 راه را برای SuperSpeed ​​Type-A، Type-C و خروجی HDMI با اندازه کامل باز می کند. اچ پی همچنین راه را برای پشتیبانی از Wi-Fi 6 باز می کند که راه را برای اتصال سریعتر به اینترنت هموار می کند.

طراحی

این نوت بوک 3.86 پوندی با انرژی زیبایی شناختی همچنین دارای یک ماژول باتری تقویت شده است که با استفاده استاندارد می تواند نزدیک به 8 ساعت کار کند.

به طور کلی، اچ پی Pavilion 15 یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ های معاملات سهام است، به شرطی که یک تریدر سطح بالا باشید و به دنبال جدیدترین سخت‌افزار برای تجربه‌ای بدون تاخیر باشید.

چرا باید لپ تاپ اچ پی Pavilion را خریداری کنیم

  • وای فای  فوق سریع 6
  • پردازنده مقاوم در برابر آینده
  • پورت های SuperSpeed ​​برای پاسخ سریع محیطی
  • ماژول ذخیره سازی سریع
  • باتری بادوام با پشتیبانی از شارژ سریع

چرا نباید لپ تاپ اچ پی Pavilion را خریداری کنیم

  • بهترین ترک پد نیست

4. بهترین لپ تاپ برای تریدینگ Forex : لنوو IdeaPad 5

بهترین لپ تاپ برای ترید

CPU

بهترین لپ تاپ برای ترید: لپ تاپ لنوو IdeaPad5 یک لپ تاپ تجاری فوق العاده است که بخاطر عملکرد نهاییش شناخته می شود. نسل هشتم اینتل Core- i7 1035G1 با پردازنده 1 گیگاهرتز را می توانبا استفاده از فناورری توربو تا 3.6 گیگاهرتز تقویت کرد و در مجموع بهترین عملکرد را ارائه می دهد. به احتمال زیاد این لپ تاپ بهترین لپ تاپ با پردازنده i7 در این لیست است.

صفحه نمایش, رم و حافظه

با صفحه نمایش 15.6 اینچی FHD Touch، می توانید کار خود را به آرامی انجام دهید و روشن ترین صفحه نمایش را دریافت کنید. مجهز به رم 16 گیگابایتی و ظرفیت ذخیره سازی 512 گیگابایتی برای نصب نرم افزارهای معاملاتی پیشرفته. همه نرم افزارها به آرامی کار می کنند و تمام داده ها را بدون کندتر کردن سیستم ذخیره می کنند.

طراحی

علاوه بر این، به عنوان یک ماشین سبک وزن، برای تریدرهای سهام مانند خودتان راحت تر خواهد بود که در جلسات کاری خود حمل کنند یا در صورت وجود نیاز با آن سفر کنند. نه تنها این، بلکه دارای پاسخگویی و دوام عالی برای ارائه عملکرد عالی است. همچنین، عمر باتری نیز باورنکردنی است. حتی با نمایشگر فول اچ دی، تا ۷ ساعت استفاده کاملاً خوب کار می کند.

پورت ها

چیزهای بیشتری برای این لپ تاپ وجود دارد، مانند گزینه های اتصال. این شامل 1 USB Type-C، جک 3.5 میلی متری هدفون، کارت خوان sd و 1 پورت HDMI است. محدوده قیمت متوسط ​​است و دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه برای مشاهده در طول شب است.

چرا باید لپ تاپ لنوو IdeaPad 5  را خریدار کنیم

  • رم و فضای ذخیره سازی کافی
  • پردازنده قدرتمند و سریع
  • چندین گزینه اتصال دستگاه
  • سبک و باریک
  • عمر باتری عالی

چرا نباید لپ تاپ لنوو IdeaPad 5  را خریدار کنیم

  • مشکلات سخت افزاری
  • بهترین اسکنر اثر انگشت نیست

5. بهترین لپ تاپ  برای ترید بطور کلی: دل Inspiron 15 5000

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید : این نوت بوک Dell یعنی Inspiron 15 5000 به راحتی با شرایط ترجیحات معاملات سهام شما مطابقت دارد. به‌علاوه، به‌عنوان یک نوت‌بوک تجاری عالی نیز دو برابر می‌شود، مشروط بر اینکه بیشتر به ذخیره‌سازی چیزها در خود دستگاه علاقه‌مند باشید.

CPU و GPU

منبع تغذیه این Inspiron 15 Intel Core i5-1035G1 است. قدرت پردازش چهار هسته ای به شما امکان می دهد نمودارهای فنی،  و حتی نمودار پشتیبانی/مقاومت سهام را در زمان واقعی مدیریت کنید. همچنین، علیرغم استفاده از پلتفرم‌های معاملاتی برای ساعت‌ها، هیچ موردی از گرمای بیش از حد را تجربه نکردیم.

کارت گرافیک UHD یکپارچه کیفیت بصری را افزایش می دهد و به راحتی فرکانس کلاک بوست توربو 3.6 گیگاهرتز چیپست مربوطه را تکمیل می کند.

رم و حافظه

از آنجایی که معاملات سهام شما را ملزم می کند که به طور همزمان بین پلتفرم ها حرکت کنید و معاملات را با سرعت برق آغاز کنید، رم 16 گیگابایتی می تواند کاملاً یک دارایی باشد. همچنین، اگر به منابع و ویدیوها علاقه دارید، ذخیره آنها در درایو حالت سالید 512 گیگابایتی مشکلی ندارد.

نمایشگر و لوازم جانبی

به علاوه، سیستم عامل Windows 10 Home به عنوان پلتفرم عملیاتی یکپارچه ظاهر می شود. ما همچنین صفحه نمایش 15.6 اینچی 1080p را دوست داشتیم، که صفحه نمایش زیادی را به شما ارائه می دهد تا دو نمودار را در TradingView بکشید.

سایر مشخصات قابل اعتماد عبارتند از کیبورد با نور پس زمینه، وب کم استاندارد HD با میکروفون یکپارچه برای مدیریت تعهدات حرفه ای و بلندگوهای استریو. Dell Inspiron 15 5000 هنوز هم بسیار سبک با وزن 4.03 پوند است و مجهز به یک صفحه لمسی بسیار خوب برای ناوبری بی‌وقفه است.

پورت ها

با این وجود، این مجموعه اتصال است که قلب ما را با 2 پورت USB 3.1 Gen1، 1 x USB 2.0 درگاه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد لوازم جانبی خارجی را متصل کنید، و خروجی HDMI از نمایشگرهای خارجی پشتیبانی می‌کند تا تریدرهای پیشرفته بتوانند با آن کار کنند.

و استاندارد معروف Wi-Fi 6 در بازی وجود دارد که به شما امکان می دهد اتصالات بی سیم سریع تری برقرار کنید. باتری بهترین نیست و تنها با استفاده استاندارد نزدیک به 5 ساعت را مدیریت می کند. بنابراین، اگر بیشتر یک تریدر با میز کار هستید، Dell Inspiron 15 5000 گزینه مناسبی برای خرید به نظر می رسد.

چرا باید لپ تاپ دل Inspiron 15 5000 را خریداری کنیم

  • پردازنده نسل دهم سریع است
  • پشتیبانی از ذخیره سازی خوب
  • رم فوق سریع برای به حداقل رساندن تاخیر سیستم
  • پشتیبانی از وای فای 6

چرا نباید لپ تاپ دل Inspiron 15 5000 را خریداری کنیم

  • عمر باتری ناامید کننده
  • بهترین کیبورد نیست

6. بهترین لپ تاپ برای ترید با عمر باتری بالا: ال جی Gram 15

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید : عملکرد خوب، قیمت متوسط ​​و عمر باتری شگفت‌انگیز LG Gram 15 را به گزینه‌ای واقعاً خوب برای معاملات سهام و تریدرهای حرفه ای تبدیل کرده است.

یک بار شارژ باتری تا 17 ساعت به شما کاردهی خوبی را می دهد. به خاطر داشته باشید که این ادعای سازنده است. برای معاملات سبک تا متوسط، به طور واقع بینانه می توانید حدود 14 ساعت انتظار داشته باشید.

حالا رم و فضای ذخیره سازی بهترین نیستند، اما در این رنج قیمت هم بد نیستند. 512 گیگابایت فضای زیادی دارد و 8 گیگابایت رم باید برای اکثر پلتفرم های معاملات آنلاین کار کند. با این حال، اگر شما یک تریدر حرفه ای هستید که از نرم افزار معاملاتی دسکتاپ استفاده می کنید، من 16 گیگابایت رم را انتخاب می کنم.

امتیازهای جایزه برای صفحه کلید با نور پس‌زمینه و اسلات HDMI برای نمایشگرهای خارجی به ال‌جی تعلق می‌گیرد. اگر در شب کار می کنید و دوست دارید نمودارهای معاملاتی را در چندین صفحه تجزیه و تحلیل کنید، مفید هستند. صفحه نمایش شفاف 15.6 اینچی ال‌جی فول اچ‌دی گاهی اوقات آن را قطع نمی‌کند.

من واقعاً ساخت و ظاهر ال جی گرام را دوست دارم. سبک وزن (2.4 پوند) و در عین حال قوی است، بنابراین به راحتی آن را به یکی از بهترین انتخاب های من برای سفرهای طولانی تبدیل می کند. ساختار محکم آن می تواند آنها را اداره کند.

بلندگوها به سختی سالم هستند – بهتر است از هدفون برای موسیقی و ویدیو استفاده کنید. از طرف دیگر وب کم بسیار بهتر است. با ویدئو کنفرانس مشکلی نخواهید داشت.

با در نظر گرفتن همه چیز، این یک لپ تاپ عالی، قابل اعتماد و سبک برای تریدرهایی است که زیاد جابجا می شوند.

چرا باید لپ تاپ ال جی Gram 15 را خریداری کنیم

  • طراحی شیک
  • سبک و محکم
  • عمر باتری عالی
  • عالی برای اشخاصی که در شب به معمله می پردازند و در چندین صفحه نمایش مشغول به معامله هستند

چرا نباید لپ تاپ ال جی Gram 15 را خریداری کنیم

  • 8 گیگابایت رم ممکن است کافی نباشد
  • کیفیت صدای نامناسب

7. بهترین لپ تاپ MacOS برای ترید : اپل مک بوک پرو

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید : اپل مک بوک پرو یکی دیگر از موارد اضافه شده عالی به سری مک بوک است که توسط اپل طراحی شده است. مشابه مک بوک ایر جدید، از نظر بصری خیره کننده است و طراحی آن بسیار درجه یک است. بسیاری از تریدرها مک را ترجیح می دهند. شما می توانید با نسخه 16 اینچی یا با این 13 اینچی با قیمت پایین تر بروید. هر دوی آنها یک صفحه نمایش رتینا فول اچ دی با نوار لمسی در زیر آن ارائه می دهند که می توانید تمام موسیقی، ویدیوها و سایر فایل های خود را کنترل کنید.

این مک بوک 13 اینچی جدید با تراشه جدید M1 عرضه می شود و دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت SSD است. حافظه SSD را می توان به فضای ذخیره سازی خیره کننده 2 ترابایت ارتقا داد. با این همه فضای ذخیره سازی و ظرفیت حافظه اضافی، نه تنها می تواند به شما در اجرای تمام نرم افزارهای معاملاتی پیشرفته کمک کند، بلکه اگر عاشق بازی کردن هستید، این می تواند انتخاب ایده آلی برای همه اهداف شما باشد.

17 ساعت طول عمر باتری را با استفاده مداوم و سنگین فراهم می کند. برای امنیت بیشتر، یک تراشه Apple T2 در سیستم ارائه شده است. این تراشه ها شامل یک پردازنده مشترک امن و قابلیت ذخیره سازی رمزگذاری شده است. دارای امنیت اثر انگشت زیبایی در گوشه سمت راست بالا در انتهای نوار لمسی است. از طریق آن می توانید به سیری نیز دسترسی داشته باشید.

علاوه بر این، شما 2 پورت USB 4 / Thunderbolt را برای شارژ، وصل کردن مانیتورهای اضافی دریافت می‌کنید و این پورت‌ها انتقال داده‌ها را سریع‌تر ارائه می‌دهند. جابه‌جایی مک‌ بوک‌ ها همیشه آسان است زیرا بسیار براق و سبک هستند. خوب، این یک محصول گران قیمت است، درست مانند سایر محصولات اپل همانطور که احتمالاً می دانید. اما اگر از طرفداران اپل هستید، مک بوک پرو جدید ناامید نخواهد شد.

چرا باید لپ تاپ اپل مک بوک پرو را خریداری کنیم

  • نمایش شگفت انگیز
  • شناسه را لمس کنید
  • ذخیره سازی سریع SSD macOS سیال

چرا نباید لپ تاپ اپل مک بوک پرو را خریداری کنیم

  • تنها دارای دو پورت USB

8. بهترین لپ تاپ قابل حمل برای ترید : مایکروسافت سرفیس پرو 8

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید : سرفیس پرو 8 مایکروسافت یک لپ تاپ فوق العاده 2 در 1 است که مانند تبلت نیز کار می کند. این یکی از قابل حمل ترین لپ تاپ های تجاری در لیست ما است که اگر زیاد سفر می کنید عالی است. با وزن تنها 1.96 پوند، هیچ سیستم کامپیوتری تجاری دیگری نمی تواند به این سبک وزن و دارای ویژگی های منحصر به فرد باشد.

CPU, رم و حافظه

پردازنده Core i5 اینتل چیزی نیست که شما بخواهید زیرا قدرت CPU تنها به 2.4 گیگاهرتز می رسد، اما در کل به خوبی کار می کند. دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD است. می توانید نسخه 16 گیگابایتی این لپ تاپ را نیز تهیه کنید که البته هزینه کل را افزایش می دهد.

از آنجایی که این دستگاه حداقل شرایط لازم را برای نرم افزار معاملات سهام برای اجرا بر روی سیستم دارد، نیازی به ارتقاء سخت افزاری نخواهد بود.

صفحه نمایش

یکی دیگر از ویژگی های باورنکردنی سرفیس پرو 8 صفحه نمایش 13 اینچی PixelSense است. این دستگاه کوچک، جمع و جور و قابل حمل است که برای تجارت در مسافرت عالی است. سه حالت وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید، مانند حالت لپ تاپ، تبلت و استودیو.

لوازم جانبی و پورت ها

نکته مهم: تمامی لوازم جانبی لپ تاپ مانند کیبورد و ماوس جداگانه به فروش می رسد. این لپ تاپ دارای طول عمر باتری تقریبا 16 ساعت است که در مقایسه با سایر تبلت ها/لپ تاپ های تجاری در این محدوده قیمت بسیار خوب است. به عنوان یک تریدر سهام، این می تواند گاهی اوقات مفید باشد. تنها پورت ها USB-A و USB-C هستند، بنابراین در صورت لزوم ممکن است مجبور شوید روی آداپتورها سرمایه گذاری کنید.

چرا باید لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو را خریداری کنیم

  • فوق العاده العاده سبک و قابل حمل
  • حالت های استفاده متعدد مانند لپ تاپ، تبلت و استودیو در دسترس است
  • عمر باتری عالی

چرا نباید لپ تاپ مایکروسافت سرفیس پرو را خریداری کنیم

  • گران قیمت (صفحه کلید و ماوس جداگانه فروخته می شود)
  • پورت های محدود

9. بهترین لپ تاپ مقرون به صرفه برای ترید: ایسوس VivoBook 15

بهترین لپ تاپ برای ترید

بهترین لپ تاپ برای ترید : ایسوس ویوو بوک 15 جدید یکی از معدود نوت‌ بوک‌ های مجهز به AMD است که ظاهری دارد و برای تریدرهای بورس مناسب‌تر است.

CPU و GPU

در هسته، چیپست AMD Ryzen 5 3500U دارید که به شما امکان می دهد به حداکثر سرعت کلاک تا 3.8 گیگاهرتز برسید. سرعت ساعت پشت سر هم به دنبال فناوری SMT به شما امکان می‌دهد معاملات بی‌درنگ، سفارش‌های خارج از بازار و سایر فعالیت‌ها را بدون تاخیر آغاز کنید.

بعلاوه، یک پردازنده گرافیکی یکپارچه Vega 8 به طرح چیزها اضافه شده است که به خوبی از جلوه های بصری مراقبت می کند.

رم و حافظه

ایسوس همچنین دارای 8 گیگابایت رم پرسرعت است که به تریدرهای آماتور اجازه می دهد تا در زمان واقعی از روند بازار سر در بیاورند. با این حال، ما خیلی بیشتر از ماژول SSD 256 گیگابایتی انتظار داشتیم، اما با توجه به قیمت مقرون به صرفه و سرعت بالا آمدن سیستم عامل ویندوز 10، همان چیزی قابل توجیه است.

صفحه نمایش

پنل 15.6 اینچی NanoEdge نیز شایسته اشاره ویژه است، به دلیل نسبت استثنایی صفحه به شاسی و وضوح کلی صفحه نمایش تا 1920 x 1080 پیکسل. صفحه نمایش پر جنب و جوش کاملاً با منابع دیگر تکمیل می شود، از جمله صفحه کلید با نور پس زمینه، طراحی ErgoLift و بلندگوهای قدرتمند اگر شما نیز عاشق موسیقی هستید.

طراحی و پورت ها

همچنین تریدرهایی که به دنبال ایمن نگه داشتن داده های خود هستند، می توانند با استفاده از اسکنر اثر انگشت بسیار خوب، روی این نوت بوک سرمایه گذاری کنند. در حالی که پد لمسی بسیار پاسخگو است، شما همچنین به پورت های Type-C، Type-A و USB 2.0 دسترسی دارید تا به راحتی وسایل جانبی خارجی را متصل کنید. به علاوه، استاندارد اتصال Wi-Fi 5 برقراری اتصالات سریع‌تر را برای شما آسان‌تر می‌کند.

با وجود قیمت مقرون به صرفه، لپ‌تاپ 3.5 پوندی ایسوس VivoBook 15 می‌تواند 5.5 ساعت عمر باتری طولانی‌تری ارائه دهد، در نتیجه این لپ‌ تاپ را به عنوان یکی از بهترین لپ‌ تاپ‌ ها برای معاملات سهام معرفی می‌کند.

چرا باید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک 15 را خریداری کنیم

  • پردازنده هشت رشته ای
  • نمایشگر شارپ
  • کیبورد عالی
  • اسکنر اثر انگشت بسیار زیبا
  • رم فوق سریع

چرا نباید لپ تاپ ایسوس ویوو بوک 15 را خریداری کنیم

  • عدم  پشتیبانی از Wi-Fi 6
  • فضای ذخیره سازی بسیار زیاد

سوالات متداول

بهترین پردازنده برای تجارت سهام کدام پردازنده است؟

اگر به دنبال لپ تاپی هستید که به طور خاص برای معاملات سهام طراحی شده باشد، حداقل به دنبال یک پردازنده چهار هسته ای باشید. بعلاوه، لازم است یک SoC موبایلی را در نظر بگیرید که انرژی کارآمدی داشته باشد، مانند چیپ‌ست‌های اینتل سری U و سری G، تا درنگ و کندی سیستم را به حداقل برسانید.

چرا 8 گیگابایت حداقل تخصیص رم برای نوت بوک های معاملات سهام است؟

به عنوان یک تریدر حرفه ای سهام، همیشه به یک رابط محدود نمی شوید. در عوض، باید تجزیه و تحلیل فنی را در یک برگه، نمودارها را در دیگری بررسی کنید و در نهایت، سفارشات را در یک برگه دیگر ثبت کنید. این فرآیندها منابع فشرده هستند و در صورتی که حافظه رم قابل توجهی نداشته باشید به راحتی می توانند سرعت لپ تاپ را کاهش دهند. بنابراین، یک پردازنده خوب باید حداقل با 8 گیگابایت رم پرسرعت DDR4 دنبال شود.

کم ارزش ترین و در عین حال مهم ترین ویژگی که یک معامله گر سهام باید در لپ تاپ به دنبال آن باشد کدام است؟

قابل حمل بودن یکی از مهمترین ویژگی هایی است که هنگام خرید لپ تاپ برای معاملات سهام باید در نظر گرفت. سبک بودن شکل و عمر باتری عالی در کنار هم کار می کنند و به معامله گر در شما اجازه می دهد حتی در فرودگاه یا در حال حرکت سفارش دهد، مشروط بر اینکه اتصال اینترنتی داشته باشید.

اگر تجارت سهام حرفه اصلی شماست، چرا خرید لپ تاپ با تاچ پد عالی ضروری است؟

معاملات سهام بیش از هر چیز دیگری به سرعت نیاز دارد. وقتی قیمت به یک علامت خاص رسید، نمی خواهید هیچ فرصت بالقوه خرید و فروش را از دست بدهید. برای استفاده حداکثری از بازه زمانی محدود، لازم است لپ‌تاپ با ترک‌پد سریع و پاسخ‌گو تهیه کنید.

خلاصه مطلب

بهترین لپ تاپ برای ترید : لیست لپ تاپ های بالا برای تریدرهای سهام بهترین هستند. همه آنها پس از مشورت با چندین تریدر سهام بررسی، سرپرستی و فهرست‌ بندی شده‌اند تا بهترین گزینه‌های موجود در بازار را به شما ارائه دهند.

  • اگر در معاملات روزانه هستید و نیاز به ارتقای سیستم فعلی خود دارید، Dell Inspiron 15 را به شدت توصیه می کنیم. این پردازنده سریع و حافظه کافی برای به روز رسانی نمودار سهام در زمان واقعی شما را دارد.
  • در حالی که اگر زیاد سفر می کنید ما HP Spectre x360 یا LG Gram را پیشنهاد می کنیم. هر دو عمر باتری قابل اعتمادی دارند و به اندازه کافی قابل حمل هستند.
  • اما اگر بودجه سختی دارید، به سراغ ASUS VivoBook 15 بروید. این لپ تاپ ارزان قیمت و مناسب برای معامله گران مبتدی است.

لیست ما باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و تلاش شما می شود. انتخاب بهترین لپ تاپ تجاری هنوز هم می تواند مشکل باشد. پس لطفا در ارسال سوالات و نظرات خود درنگ نکنید زیرا ما همیشه برای پاسخگویی به سوالات شما فعال هستیم.

منبع: LAPTOP251.COM

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید