معرفی روش های دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام

دانلود اینستاگرام

معرفی روش های دانلود عکس، فیلم و استوری از اینستاگرام

اگر کاربر اینستاگرام هستید، بدون شک تا به حال شده است که حین گشت و گذاری در اینستاگرام چشمتان به عکس یا فیلمی بیفتد که دلتان بخواهد آن را در حافظه دستگاه خود ذخیره داشته باشید. بعضی عکس ها و ویدئو ها جذاب، سرگرم کننده یا کاربردی هستند و ممکن است بخواهید آن را با افرادی در سایر شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا شاید هم در آینده به کارتان بیایند. در این صورت نیاز است تا آن را در جایی ذخیره کنید تا بدون اینترنت و به صورت دائم به آن دسترسی داشته باشید.

نکته دیگر عمر استوری است. اگر به استوری جالب و مفیدی در اینستاگرام برخوردید حتما باید آن را در لحظه در دستگاهتان ذخیره کنید. زیرا استوری اینستاگرام تنها 24 ساعت در صفحه باقی می ماند و بعد از آن اگر توسط صاحب پیح هایلایت نشود برای همیشه از بین خواهد رفت و دیگر آن را نخواهید دید.

از آنجا که اینستاگرام امکان دانلود مستقیم مدیا را در برنامه اش تعبیه نکرده است روش دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام از چالش های همیشگی و سوالات پرتکرار کاربران اینستاگرام است. برای دانلود انواع مدیا از اینستاگرام به یک واسطه نظیر وبسایت، نرم افزار، اپلیکیشن یا ربات نیاز است. در این مقاله با ما همراه باشید تابه این سوال تکرار پاسخ دهیم.

انواع روش های دانلود پست و استوری از اینستاگرام

برای دانلود انواع مدیا از اینستاگرام 5 روش کلی پیش رو دارید که در ادامه به طور مفصل به هر یک از آنها خواهیم پرداخت.

  1. استفاده از موبایل یا کامپیوتر برای دانلود پست و استوری اینستاگرام

اگر از عکسی در اینستاگرام خوشتان آمد یا آن را کاربردی یافتید، در ساده ترین و سریع ترین حالت، می توانید توسط گوشی یا کامپیوتر خود از آن عکس اسکرین شات بگیرید. بدیهی است که اسکرین شات عکس را با کیفیت اصلی تحویل شما نمی دهد اما کارتان را به سرعت راه می اندازد.

برای دخیره ویدئو از اینستاگرام هم می توانید حین تماشای فیلم، صفحه نمایش خود را ضبط کنید. بعضی دستگاه ها به صورت پیش فرض به ابزار ضبط صفحه نمایش مجهز هستند. اگر هم این قابلیت روی دستکاهتان وجود ندارد می توانید با نصب اپ یا نرم افزار مخصوص از طریق گوشی یا کامپیوترتان، این کار را انجام دهید. البته که نتیجه فیلم را با کیفیت اصلی در اختیارتان نمی گذارد اما روش سریع و ساده ای است.

  1. استفاده از ربات های تلگرامی برای دانلود پست و استوری اینستاگرام

ربات های تلگرامی متعددی وجود دارند که اگر لینک پست یا استوری مربوطه را در آنها وارد کنید، محتوای موجود در آن لینک را درقالب یک فایل در اختیارتان می گذارند و شما می توانید در تلگرام آن فایل را دانلود و هر جا که خواستید ذخیره کنید.

شاید برایتان سوال باشد که چگونه می توان لینک یک پست یا استوری اینستاگرامی را پیدا کرد! شما می توانید پست یا استوری مدنظر خود را در اینستاگرام باز کنید و از بالای سمت راست آن روی سه نقطه فشرده و گزینه  copy link را انتخاب کنید. سپس هر جا که خواستید با فشردن همزمان  ctrl+v آن لینک را پیست کنید.

بعضی از این ربات ها پولی هستند و برخی دیگر خدماتشان را به شما رایگان ارائه می دهند اگر در کانالی که به صورت تبلیغی به شما معرفی می کنند عضو شوید.  Instasave_bot یکی از ربات های تلگرامی است که در ازای عضویت در کانال تبلیغی اش می توانید به صورت رایگان از خدماتش بهره مند شوید.

اگر کاربر تلگرام نیستید و یا با توجه به فیلتر بودن تلگرام در ایران در وصل شدن به آن مشکل دارید این راهکار برای شما مناسب نیست.

  1. استفاده از وبسایت ها برای دانلود پست و استوری اینستاگرام

بعضی وبسایت ها هم هستند که لینک پست یا استوری مربوطه را از شما می گیرند و عکس یا فیلم مربوطه را  برایتان دانلود می کنند. شما می توانید از طریق مرورگر گوشی یا کامپیوتر از این سایت ها استفاده کنید. البته وبسایت هایی که هم پست و هم استوری دانلود کنند اغلب رایگان نیستند و نیاز به خرید عضویت دارند. سایت  zasasa.com به صورت رایگان استوری را دانلود می کند و سایت downloadvideosfrom.com  پست ها را رایگان دانلود می کند.

  1. استفاده از اپلیکیشن ها برای دانلود پست و استوری اینستاگرام

اپلیکیشن هایی هم هستند که با دریافت لینک پست یا استوری، آن را دانلود کرده و به شما تحویل می دهند. اپ video downloader for instagram  برای دانلود پست و اپلیکیشن story saver  برای دانلود استوری در گوشی های اندرویدی کاربرد دارند.

  1. استفاده از ربات های کاربر مجازی برای دانلود پست و استوری اینستاگرام

ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی رباتی است که توسط شرکت بهسازان مجازی به صورت تخصصی برای دانلود و ذخیره انواع مدیای موجود در اینستاگرام طراحی شده است و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

شما می توانید با استفاده از این ربات، انواع و اقسام محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود را با همین یک ابزار دانلود و ذخیره کنید. امکانات این ربات عبارتند از:

  1. دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام
  2. دانلود استوری از اینستاگرام
  3. دانلود عکس پست شده در اینستاگرام
  4. دانلود ویدئوهای کوتاه پست شده در اینستاگرام
  5. دانلود IGTV

طرز استفاده از این ربات نیز بسیار ساده است. اگر می خواهید تصویر پروفایل پیج های مختلف اینستاگرامی را با کیفیت اصلی دانلود کنید کافی است آی دی پیج مورد نظر را به ربات بدهید تا به صورت خودکار و به سرعت تصویر پروفایلش را برایتان دانلود و در پوشه مربوطه موجود در پکیج ربات ذخیره کند.

برای دانلود عکس و فیلم موجود در استوری یا عکس و ویدئوهای کوتاه پست شده و همچنین ویدئوهای بلند در قالب IGTV کافی است لینک محتوای موردنظر را در اختیار ربات قرار دهید تا عکس یا فیلم مدنظرتان را در کسری از ثانیه دانلود و ذخیره نماید.

مزایای استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام کاربر مجازی

مزیت اول این ربات در مقایسه با سایر ابزارهای موجود برای دانلود محتوا از اینستاگرام این است که می تواند همه انواع مدیای منتشر شده در اینستاگرام (تصویر پروفایل، عکس، ویدئو، استوری و  IGTV را V( vh (تصویر پروفایل، عکس، ویدئو، استوری و رای دانلود محتوا از اینستاگرام این است که می تواند همه انواع مدیای منتشر شده در ا) را دانلود کند. در حالی که هر یک از اپلیکیشن های دانلود (برای کاربران نسخه موبایلی اینستاگرام) و وبسایت های دانلود (برای کاربران نسخه دسکتاپ اینستاگرام) معمولا تنها برای دانلود یک یا دو نوع از مدیای منتشرشده در اینستاگرام کاربرد دارند و اگر همه این امکانات را یکجا ارائه بدهند اغلب پولی هستند و شامل خدمات رایگانشان نمی شود. به همین دلیل اگر بخواهید برای دانلود عکس، فیلم و استوری از این ابزارها استفاده کنید معمولا باید از بیش از یک ابزار را مورد استفاده قرار دهید.

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه ویژه داشت مسئله امنیت ابزارهایی است که برای دانلود مورد استفاده قرار می دهید. بسیاری از ابزارهای موجود (نظیر اپ ها و سایت ها) برای دانلود از اینستاگرام از شما یوزرنیم و پسورد اینستاگرامتان را می خواهند. اکیدا توصیه می کنیم از این قبیل ابزارها اجتناب کرده، سراغ راه های امن دانلود از اینستاگرام بروید. مزیت دیگر استفاده از ربات دانلود از اینستاگرام این است که کاملا امن است و برای دانلود، به اطلاعات شخصی شما هیچ نیازی ندارد.

در بین روش هایی که معرفی کردیم بعضی پولی و بعضی رایگان بودند. اپ ها و سایت ها و ربات های تلگرامی رایگان با نمایش تبلیغات متعدد می توانند برای شما ایجاد مزاحمت کنند. شما می توانید برای خلاصی از شر تبلیغات مزاحم، برای دانلود مدیا از اینستاگرام از ربات کاربر مجازی استفاده کنید که هیچ گونه تبلیغی نمایش نمی دهد و در عین حال کاملا رایگان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ربات دانلود استوری اینستاگرام کاربر مجازی و دانلود نسخه رایگان آن به این لینک مراجعه کنید:

https://www.v-user.com/fa/محصولات/ربات-دانلود-از-اینستاگرام

کاربر مجازی ربات های دیگری نیز در ارتباط با اینستاگرام طراحی کرده است. با استفاده از ربات ارسال دایرکت انبوه اینستاگرام کاربر مجازی می توانید به لیست مخاطبین هدف خود به صورت کاملا خودکار پیام خصوصی در دایرکت اینستاگرام ارسال کنید.

ربات اینستاگرام بدون نیاز به پسورد کاربر مجازی نیز  قادر است به جای شما در اینستاگرام فعالیت 24 ساعته داشته باشد و نرخ بازدید از پیج و تعامل آن را افزایش دهد. این ربات قادر است به صورت خودکار  آی دی فالوورها، فالویینگ ها، لایک کنندگان و کامنت گذاران یک پیج اینستاگرامی را برای شما استخراج کرده و آنها را فالو نماید، فالوویینگ های شما را آنفالو کند، پست های مربوط بههشتگ مدنظر شما را لایک کند و کامنت بگذارد.

بدیهی است که استفاده از این ربات ها به عنوان ابزار کمکی برای فعالیت مستمر و هدفمند در اینستاگرام و رشد پیج اینستاگرامی تان بسیار موثر واقع می شوند.

 

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید