بهترین گجت های ارزان و خاص در این سایت گجت

  • توسط پویان ایزدی
  • اردیبهشت 12, 1401
  • ویژه
  • 0

گجت یا همان ابزارک به وسیله و دستگاهی گفته می‌شود که در تولید آنها از فناوری پیشرفته‌ای استفاده شده و می‌تواند در زندگی ما بسیار کاربردی باشد. گجت‌ها می‌توانند زندگی ما را ساده‌تر و جذاب کنند. در واقع گجت‌ها از جمله دستگاه‌هایی هستند که نقش بسیار مهمی در زندگی‌های امروزی ما دارند. با استفاده از این تکنولوژی می‌توان کارها را بسیار راحت‌تر از گذشته و در مدت زمان اندک انجام داد. در حال حاضر دستگاه‌های بسیاری وجود دارند که ممکن است شما از آنها بی‌خبر باشید. در این مقاله می‌خواهیم به اهمیت استفاده از گجت‌ها و معرفی چند گجت کاربردی بپردازیم‌.

 اهمیت استفاده از گجت

گجت‌ها نقش مهمی در زندگی ما دارند و به دلیل اهمیت کاربرد آنها، هر روز شاهد تولید این دستگاه‌های جذاب هستیم. شاید باور نکنید ولی اختراع این دستگاه‌های کاربردی آنقدر زیاد است که بسیاری از ما از برخی از آنها بی‌خبر هستیم. از اهمیت استفاده از انواع گجت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکی از اهمیت استفاده از این دستگاه‌های هوشمند صرفه‌جویی در وقت است. به طور مثال در زمان گذشته ارسال یک نامه اداری بسیار زمان‌بر بود ولی امروزه با کمک این دستگاه‌ها از جمله فکس و رسانه‌های اجتماعی می‌توانید با صرف کمترین وقت و هزینه نامه خود را ارسال کنید.
  • قبلا نوشتن یک مقاله یا مطلب علمی بسیار کار سخت و دشواری بود.‌ شما برای جمع آوری اطلاعات باید ساعت‌ها وقت خود را صرف پیدا کردن یک منبع معتبر در کتابخانه می‌کردید. گاهی هم مجبور بودید با افراد مختلف صحبت کرده و از تجارت آنها استفاده کنید. ولی امروزه به دلیل وجود رایانه، کتاب‌های هوشمند و اینترنت دسترسی به اطلاعات راحت‌تر شده و تاثیر بسیاری در بالا رفتن سطح دانش و علم افراد در زمینه‌های مختلف دارد.
  • کنسول‌های بازی، بازی‌های آنلاین، سیستم‌های موسیقی و موارد دیگر باعث تفریح و سرگرمی افراد با سنین مختلف می‌شوند.
  • امروزه گجت‌ها در حوزه‌های مختلفی از جمله پزشکی، اقتصاد، تجارت و فرهنگ ورود کرده‌اند. خلاقیت به کار رفته در این دستگاه‌ها باعث شده کارهای مختلفی ایجاد شود و افراد زیادی را درگیر کند.
  • گجت‌ها این قابلیت را دارند که بتوانید از آنها استفاده چند منظوره کنید. در واقع شما لازم نیست برای کارهای مختلف از چندین وسیله استفاده کنید. اهمیت این دستگاه‌ها تنها در راحت کردن امور روزمره خلاصه نمی‌شود بلکه باعث ایجاد کسب و کار، آگاهی، تفریح و سرگرمی هم می‌شود. در ادامه شما را با چند گجت کاربردی که تا حالا آنها را ندیده‌اید آشنا می‌کنیم.

گیره نگهدارنده وسایل به لپ تاپ

 DriveSlide Laptop Attachment یکی از دستگاه‌های بسیار کاربردی است که شما می‌توانید با کمک آن، گوشی موبایل، هارد دیسک، مودم یا هر وسیله دیگری را به بدنه لپ تاپ وصل کرده و به راحتی آنها را با لپ تاپ جابه‌جا کنید.

تمیز کننده لباس خودکار سامسونگ

AirDresser یکی دیگر از وسیله‌های کاربردی است که به کمک افرادی می‌آید که دوست دارند همیشه لباس‌های آنها تمیز باشد. این دستگاه می‌تواند بعد از بیست و پنج دقیقه کار کردن، نود درصد گرد و غبار روی لباس شما را پاک کند.

خنک کننده قابل حمل

یکی از دستگاه‌های جذاب که امروزه بسیار پرطرفدار است، خنک کننده قابل حمل است. این دستگاه به راحتی به شلوار و کمربند شما وصل شده و باد خنکی را وارد لباس شما می‌کند.

سگ هوشمند سونی

اگر عاشق سگ‌ها هستید ولی به وجود سگ حساسیت دارید و نمی‌توانید یک حیوان خانگی برای خود داشته باشید، می‌توانید یک سگ هوشمند سونی برای خود بخرید. این سگ رباتی مانند یک سگ واقعی رفتار می‌کند.‌ همچنین شما می‌توانید او را آموزش دهید و عادت‌های مختلفی را برای او برنامه‌ریزی کنید.

صفحه گرم نگهدارنده لیوان و ماگ ویوک

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که همیشه یادتان می‌رود چای، قهوه و دمنوش خود را به موقع بخورید و از سرد شدن آن‌ها گله می‌کنید با خرید این صفحه گرم نگهدارنده می‌توانید همیشه از خوردن انواع نوشیدنی‌های گرم لذت ببرید.

ست زیر سیگاری و کبریت دایمی honest

این ست زیرسیگاری و کبریت دائمی با رنگ‌های جذاب در مکان‌های مختلف قابل استفاده است. هم چنین فیتیله و سنگ چخماق این زیر سیگاری قابل تعویض است و شما لازم نیست نگران خراب شدن این وسیله کاربردی باشید.

اگر شما عاشق دنیای شگفت‌انگیز این گجت‌های جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به فروشگاه گجت ویوک بزنید. شما می‌توانید جدیدترین و کاربردی‌ترین گجت‌های به روز دنیا را از فروشگاه گجت ویوک خریداری کنید.

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید