بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه ، معرفی برنامه های خلاقانه

در این مطلب قصد داریم بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه را معرفی کنیم که شاید ساعت‌ها و روزها شما را سرگرم کند و گذر زمان را به هیچ وجه احساس نکنید. با ما همراه باشید تا این اپلیکیشن ها را به صورت جزیی بررسی و معرفی کنیم.

در روزهایی که در خانه هستیم و حوصله کاری را نداریم و یا در این دوران قرنطینه شاید با خودمان فکر کنیم که خب دیگر کاری نمانده که انجام نداده باشم! حالا چه کنم؟ خسته شدم! چقدر در اینستاگرام بچرخم! چقدر فیلم ببینم؟ چقدر بازی کنم؟ خب راه کار اینجاست. شاید نیاز به یک سری اپلیکیشن بسیار خلاقانه دارید که حتی تا به حال ایده هیچ‌کدام به ذهنتان هم خطور نکرده و حتی نمی‌دانید برای سرگرمی در خانه از چنین برنامه‌هایی نیز می‌توان استفاده کرد.

پیشنهاد می‌کنیم که هر کدام از اپلیکیشن های سرگرمی در خانه را به صورت مجزا نصب کرده و روی هر کدام وقت بگذارید تا ببیند چه اندازه می‌تواند دنیای درون خانه زیباتر از چیزی باشد که تا کنون فکر می‌کردید.

و حالا معرفی بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه:

بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه

اپلیکیشن houzz

بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه

شاید به جرئت بتوان گفت که بهترین اپلیکیشن برای سرگرمی در خانه Houzz است. این برنامه با بیش از 10 میلیون نصب فعال و امتیاز 4.7 از پلی استور گوگل از بهترین اپلیکیشن های اندروید و iOS آیفون است که می‌توانید به وسیله آن خانه خود را دوباره طراحی کرده و رنگ آمیزی کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی طراحی خانه را با وسایل سه بعدی جا به جا کرده، رنگ کنید، قطعات را تغییر دهید و دکوراسیون خانه را به صورت سه بعدی و آنلاین بسازید.

در این اپلیکیشن بیش از 10000 مدل و شی‌ متنوع وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها در هر کجای خانه که خواستید استفاده کنید. کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده است و تنها باید بتوانید دوربین گوشی را در قسمتی از خانه که می‌خواهید دکور آن را تغییر داده بگیرید و اشیا را درون آن بگذارید.

دانلود اپلیکیشن Houzz برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Houzz برای اندروید از کافه بازار

دانلود اپلیکیشن Houzz برای آیفون iOS

 

اپلیکیشن طاقچه

بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای سرگرمی در خانه اپلیکیشن طاقچه است که می‌توانید از طریق آن به بیش از 10000 کتاب، مجله، پادکست، مقاله و کتاب صوتی دسترسی داشته باشید. در این اپلیکیشن ژانرهای بسیار متنوعی وجود دارد و از جمله امکانات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قبل از خرید می‌توانی چند صفحه از کتاب را رایگان بخوانی و بشنوی.
  • برای خواندن و شنیدن کتاب نیاز به اینترنت نداری.
  • برای اینکه چشم خسته نشود، می‌توانی رنگ‌ پس‌زمینه را تغییر دهی تا با شرایط نور متناسب شود.
  • می‌توانی قلم (فونت) دلخواهت را برای خواندن انتخاب کنی؛ ترافیک، رویا، یاقوت، میترا و…
  • می‌توانی اندازه قلم را بزرگ و کوچک کنی تا کلمه‌‌ها را در گوشی واضح‌تر ببینی.
  • هر جایی از متن که خواستی یادداشت بگذار.
  • تمام کتاب‌ها و یادداشت‌های حساب کاربری در سرورهای ابری طاقچه محفوظ می‌ماند.
  • می‌توانی روی متن با رنگ‌های متنوع علامت بگذاری (های‌لایت(
  • تا هر جایی از کتاب را که بخوانی، به صورت خودکار ذخیره می‌شود و هر بار که وارد برنامه شَوی، از ادامه متن قبلی نمایش می‌دهد.

برای نصب اپلیکیشن طاقچه روی آیفون موارد زیر را به یاد داشته باشید:

  • بعد از اینکه برنامه را از App Store نصب کردید، فیلترشکنتان را خاموش‌کنید و طاقچه را باز کنید. از این به بعد می‌توانید مثل همیشه از طاقچه استفاده کنید و نیاز به خاموش یا روشن کردن فیلترشکن نیست.
  • اگر هنوز هم اپلیکیشن طاقچه به زبان عربی نمایش داده می‌شود، احتمالا فیلترشکن روشن است. آن را خاموش کنید و دوباره اپلیکیشن را باز کنید.

دانلود اپلیکیشن طاقچه برای اندروید

دانلود اپلیکیشن طاقچه برای آیفون iOS

دانلود اپلیکیشن طاقچه برای اندروید از کافه بازار

اپلیکیشن Caratlane انتخاب و تست جواهر آلات روی بدن و سر و صورت

اپلیکیشن طلا و جواهرآلات سه بعدی

از طریق این اپلیکیشن می‌توانید در خانه طلا و جواهرات را انتخاب کرده و در انگشت، گردن، به عنوان دستبند، گردنبند و سایر موارد تست کنید و به صورت زنده ببینید. این اپلیکیشن برای زمانی که نمی‌توانید به فروشگاه طلا و جواهرآلات بروید نیز بسیار عالی است و یکی از بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه به شمار می‌رود.

دانلود اپلیکیشن caratlane برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Caratlane برای آیفون iOS

اپلیکیشن Yalla

اپلیکیشن چت روم صوتی

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای سرگرمی در خانه اپلیکیشن Yalla است. با استفاده از این برنامه می‌توانید با افراد native به صورت انگلیسی در چت روم‌های مختلف و به صورت کاملا صوتی صحبت کنید. این اپلیکیشن بر پایه چت روم‌های صوتی جهانی ساخته شده و می‌توانید از طریق آن با افراد بسیاری در دنیا انگلیسی صحبت کرده و با دیگران آشنا شوید.

برای سرگرمی در خانه با اپلیکیش های موبایل یکی از تکنیک‌هایی که به افزایش قدرت مکالمه زبان انگلیسی کمک می‌کند، قرار گرفتن در شرایطی است که باید فکر کنید و در آن واحد بتوانید انگلیسی حرف بزنید، بنابراین با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید از طریق گوشی وارد چت روم‌های صوتی جهانی شده و با سایر افراد به زبان انگلیسی صحبت کنید. این اپلیکیشن بیش از 20 میلیون نصب فعال دارد.

دانلود اپلیکیشن Yalla برای اندروید

دانلود اپلیکیشن Yalla برای iOS

اپلیکیشن خوانندگی صدای من

بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه - خوانندگی صدای من

اگر در خانه هستید و حوصله هیچ کاری را ندارید، می‌توانید با اپلیکیشن خوانندگی صدای من در مسابقات خوانندگی شرکت کنید! این اپلیکیشن یکی از بهترین برنامه‌های موبایل سرگرمی در خانه است که می‌توانید به وسیله آن روی بیش از 200 آهنگ پرطرفدار ایرانی و خارجی بخوانید، صدای خود را ضبط کرده و در مسابقه‌های خوانندگی روی این اپلیکیشن شرکت کنید.

این اپلیکیشن  فعلا فقط در نسخه اندروید موجود است.

دانلود اپلیکیشن خوانندگی صدای من

اپلیکیشن MagicPiano

اپلیکیشن magicpiano

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های موبایل برای سرگرمی در خانه MagicPiano است . با استفاده از این برنامه به راحتی بهترین اتودهای پیانو آهنگ های حرفه ای را بنوازید. البته این برنامه به نوعی هم مسابقه است ، هم بازی و هم اپلیکیشن که می توانید ساعت ها از آن استفاده کرده و لذت ببرید. این برنامه بیش از 50 میلیون نصب فعال دارد و بیش از 1000 آهنگ متنوع برای نواختن.

دانلود اپلیکیشن MagicPiano برای اندروید

دانلود اپلیکیشن MagicPiano برای آیفون iOS

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید