بهترین گوشی های بازار ( هفته دوم فروردین 99 )

بهترین گوشی بازار

هفته دوم فروردین 99 گوشی های جدیدی وارد بازار شدند که از جمله آن می‌توان به هواوی p40 پرو اشاره کرد. بهترین گوشی های بازار در این هفته از سال جدید را بررسی می‌کنیم و خواهیم دید که کدام گوشی با استقبال بیشتری روبرو شده است.

در این هفته چند گوشی جدید معرفی شد که هواوی p40 در سه نسخه پایه، پرو و پرو پلاس جزو بهترین آن‌ها به شمار می‌آمد. از جمله بهترین گوشی های بازار در هفته دوم فروردین 99 می‌توان به شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس و شیائومی ردمی k30 پرو 5G اشاره کرد. سامسونگ نیز یک گوشی جدید به نام گلکسی A41 به بازار معرفی کرد که جزو گوشی های میان رده و با ارزش خرید بالا قرار گرفت.

این هفته بیشتر محصولات ، میان رده‌هایی با ارزش خرید بالا بودند. شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس یک گوشی تمام عیار میان رده با ترکیب دوربین چهارگانه و لنز اصلی 64 مگاپیکسلی و لنزهای 8 مگاپیکسل اولترا واید، 5 مگاپیکسل ماکرو و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق است که از پردازنده اسنپدراگون 720G ،آخرین و جدیدترین نسل پردازنده میان رده کوالکام بهره می‌برد. این محصول دارای ظرفیت حافظه و رم 4/64 و 6/128 است و قیمت تقریبی 190 دلاری دارد.

بهترین گوشی بازار - ردمی نوت 9 پرو مکس

گوشی هواوی p40 پرو پلاس که بهترین گوشی بازار در هفته دوم فروردین 99 است از یک ترکیب دوربین پنج‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور اولتراواید 40 مگاپیکسل، دو لنز تله فوتو که یکی سوپر پریسکوپی با بزرگنمایی 10 برابر اپتیک و 100 برابر هیبرید و دیگری معمولی با بزرگنمایی 3 برابر اپتیک است به همراه سنسور تشخیص عمق ساخته شده. این محصول دارای پردازنده کایرین 990 است و صفحه نمایش 6.58 اینچی دارد. گوشی هواوی p40 پرو پلاس البته دارای سریع‌ترین شارژر بی سیم فعلی دنیا(40 وات) نیز هست ، اما قیمت نجومی 1500 دلاری دارد.

بهترین گوشی بازار -هواوی p40 پرو پلاس

از بهترین گوشی های بازار در این هفته می‌توان به شیائومی ردمی k30 پرو 5G نیز اشاره کرد. این محصول با یک ترکیب دوربین دایره‌ای شکل چهار گانه و سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و سنسورهای 5 مگاپیکسل تله فوتو ماکرو، 13 مگاپیکسل اولترا واید و 2 مگاپیکسل تشخیص عمق وارد بازار شد و به پردازنده بالارده اسنپدراگون 865 با پردازنده گرافیکی آدرنو 650 مجهز است. ردمی k30 پرو از آن جهت بهترین گوشی بازار در هفته دوم فروردین نام گرفته چرا که با وجود صفحه نمایش سوپر امولد، دوربین حرفه ای، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی تنها 440 دلار قیمت دارد و ارزان قیمت‌ترین پرچمدار سال 2020 است.

بهترین گوشی بازار -شیائومی ردمی k30 پرو

از دیگر گوشی های عرضه شده در هفته دوم فروردین 99 می‌توان به گلکسی A41 سامسونگ اشاره کرد. این محصول یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ با ارزش خرید بالا است. این محصول دارای دوربین سه گانه با لنز اصلی 48 مگاپیکسل، دوربین سلفی 25 مگاپیکسل، پردازنده مدیاتک هلیو p65 ، میزان حافظه 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت و همچنین استاندارد IP 68 ضد آب و گرد و غبار است. این محصول تنها 180 دلار قیمت دارد و بنابراین بهترین گوشی این لیست از نظر قیمت و کارایی به شمار می‌رود.

بهترین گوشی بازار - گلکسی A41

در این فهرست بهترین گوشی از نظر ارزش خرید محصولات زیر هستند:

  1. گلکسی A41 سامسونگ
  2. شیائومی ردمی k30 پرو
  3. شیائومی ردمی نوت 9 پرو مکس
  4. هواوی p40 پرو پلاس

منبع: GSMARENA

  • facebook
  • googleplus
  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

زندگی آرزویی است که در زمان حال ، به داشتن آن فکر می کنیم. آرزوها را بزرگتر کنیم تا داشته هایمان بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پربازدیدترین مقالات

راهنمای خرید

آموزش و ترفند

بهترین اپلیکیشن ها

لینک های مفید

برای دانلود دوره کامل هک حرفه ای موبایل ، کلیک کنید